Heb je nu geen wenkbrouwen meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, kan niet. Dit is gewoon teringdom![]()
Ik heb mn wenkbrauwen laten harsen en t deed zeeer![]()
(leuk om te weten he dudes?)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben je er zo een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ah, ok.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee..Ik had geen latina wax genomen![]()
Anastasia wax
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er mensen zijn die zich dat aandoen.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Geen flauw idee wat het is.
Over smaak valt niet te twisten, maar in sommige gevallen... Waarschijnlijk hetzelfde soort mensen dat aarsgeweien en andere ordinarie dingen niet schuwt Ik ben zulke wenkbrauwen gelukkig nog niet tegengekomen in het echt, even afkloppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad.Zouden ze denken dat ze er mooier/aantrekkelijker op zijn geworden?
huh...zeg je nou brazillian wax?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee..Ik had geen latina wax genomen![]()
Anastasia wax
lol. is gewoon een vrouw die die sjabloontjes heeft gemaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is een anastasia wax dan, google levert niks op.
Wat betekent het precies dan, volgens mij heeft het wel honder betekenissenquote:
HAHAH kweet niet..had ik nog geen eens gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog nooit eerder gezien. Waarom zit er een streepje in het midden, of is het in om een gesplitste wenkbrauw te hebben
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |