quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
1. nee
2. wat is dat??
3. nee
quote:
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jood als scheldwoord maakt net zoveel indruk als ´fietspomp´
My thoughts...waarschijnlijk was het een educated opmerking.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jood als scheldwoord maakt net zoveel indruk als ´fietspomp´
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.
Nee hoor, je moet het zelf weten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???
Dat is zó 1944quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.
Muil houdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet het zelf weten.
Zootje daar in Iran, die Ahmadinejad wordt nog een keer omgelegdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ite-ahmadinejad.html
Het is hier een forumquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.
Commentaar op een mening geven doe jij gelukkig ook nooitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.
Je zou stand-up comedian moeten wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jawel,maar ik MAG dat doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Commentaar op een mening geven doe jij gelukkig ook nooit
Geef eens een diepzinnige inkijk in het hoe en waarom van die rechtvaardiging.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jawel,maar ik MAG dat doen.
When the lady smilesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
En jij moet een keer op houden met gezoen van je.
die lompe smilies ook altijd.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
When the lady smiles![]()
Wat trekt jou bijna elke dag naar FOK! ?
Ik ben inderdaad een super lelijke mizierige zielige noem het maar en ik ben het persoon..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, echt, wat moet jij wel een zielig persoon zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moet jullie lieve mensen helaas verlaten..
Ciao allemaal tot gauw!!
Ja, wat is deze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ej, wel even normaal doen he. Dit is het Marokkanen topic, niet het drama-topic.
Een paar, ik was helaas mijn oplader vergeten. Maar niet écht veel interessants, tenzij familiekiekjes, de piramides of mijn woonomgeving je interesserenquote:
ik vind haar juist heel simpelquote:
Is dat zo? Ik had verwacht dat Egypte wel een stuk armer was dan Marokko. Maar ja, dit is wel het gedeelte dat een jaar of 10-20 geleden is gebouwd. In hele korte tijd is het inwonersaantal van Cairo verzoveelvoudigd tot iets van 18 miljoen+.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
ik zie geen foto
edit: ow nu wel. Egypte ziet er wel armzalig uit, terwijl het even "arm" is als Marokko.
Als we kijken naar de verhouding per inwoner, dan zijn de twee landen economisch gelijk. Maar het verschil zal inderdaad komen door de foute groei van Cairo. In Marokko is de verstedelijking verspreid over Casablanca, Tanger, Tetouan, Rabat, Fes, Oujda, Nador, Al Hoceima en Marrakech.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik had verwacht dat Egypte wel een stuk armer was dan Marokko. Maar ja, dit is wel het gedeelte dat een jaar of 10-20 geleden is gebouwd. In hele korte tijd is het inwonersaantal van Cairo verzoveelvoudigd tot iets van 18 miljoen+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |