Nou, verveling niet. Heb mijzelf gisteren arm gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gek van verveling? Of herleef je nu weer je feestende studententijd?
Ach, zie het als een investering: voor een goede baan moet je er natuurlijk tiptop uitzien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, verveling niet. Heb mijzelf gisteren arm gemaakt. 2 pakken gekocht, de auto een onderhoudsbeurt gegeven
weg geld.
Dat hoop ik inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, zie het als een investering: voor een goede baan moet je er natuurlijk tiptop uitzien.
En chicks diggen mannen in pak.
Wacht maar tot Marokkaanse18 je al pakdragend in je versgepimpte automobiel met 20" velgen en neon-verlichting ziet.quote:
Helaas, ik ben niet van de gepimpte auto's.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Marokkaanse18 je al pakdragend in je versgepimpte automobiel met 20" velgen en neon-verlichting ziet.
Wat kost het nou eigenlijk aan wegenbelasting om een gemiddelde tweedehands auto (een VW Polo of zo) te hebben? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw ideequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, alleen al de wegenbelasting van een A8 is een modaal salaris.
Haar broer schijnt het op te kunnen hoestenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, alleen al de wegenbelasting van een A8 is een modaal salaris.
Anders neem je deze limousinequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee..maar met die Audi A8 komt het wel goed hoor.
Ligt eraan he, diesel of benzine?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat kost het nou eigenlijk aan wegenbelasting om een gemiddelde tweedehands auto (een VW Polo of zo) te hebben? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.
Benzinequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt eraan he, diesel of benzine?
Als hij directeur is van een grote onderneming is, zou dat best kunnen. Of een zeer bekende arts/advocaat. Of president van de Nederlandse Bank.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef Rookert het volgende:
Haar broer schijnt het op te kunnen hoesten
Vpolgens mij had ze iets van 8 broers, dus als ze samenwerken moet het wel lukken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij directeur is van een grote onderneming is, zou dat best kunnen. Of een zeer bekende arts/advocaat. Of president van de Nederlandse Bank.
Oh, dat valt nog wel mee. Maar ja, een verzekering zou dan wel een stuk duurder zijn, al helemaal voor een beginnende bestuurder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal wel iets van drie tientjes in de maand zijn ofzo.
Ik zie dan wel erg vaak rondrijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij directeur is van een grote onderneming is, zou dat best kunnen. Of een zeer bekende arts/advocaat. Of president van de Nederlandse Bank.
Ligt aan de opties, bouwjaar, leeftijd, locatie, aantal km. Teveel factoren om op te noemen. Nog afgezien van het feit dat de verzekeraars in NL echte afzetters zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar ja, een verzekering zou dan wel een stuk duurder zijn, al helemaal voor een beginnende bestuurder.
Eerstejaars student, afgelopen jaren woonachtig in Midden-Oosten, nu in centrum Roffa, beginnende bestuurder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar ja, een verzekering zou dan wel een stuk duurder zijn, al helemaal voor een beginnende bestuurder.
Deze 3 auto's zou ik wel in mijn garage willen hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zie dan wel erg vaak rondrijden
Behalve die nieuwe E-klasse zie ik ze dagelijks rijden, is niet zo bijzonder meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deze 3 auto's zou ik wel in mijn garage willen hebben![]()
[ afbeelding ]
Woon jij in Wassenaar? Jij ziet die S klasse dagelijks?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Behalve die nieuwe E-klasse zie ik ze dagelijks rijden, is niet zo bijzonder meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |