Een wat groter broertje met een wat bulky neus. (een echte Marokkaan dus).quote:
golf4 dat is zo marokkaans..iedere marokkaan die ik ken heeft een golf4.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook de reden waarom ik 5 jaar geleden niet voor een Golf 4 heb gekozen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een wat groter broertje met een wat bulky neus.
Ik ben niet zo van de Volkswagens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nep autofiel. Je weet dus niet eens welke ik bedoel.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Volkswagens.
Dat zijn de enige landen waar de gemiddelde Amerikaan nog van gehoord heeftquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Rookert het volgende:
"From Birmingham to Berlin, highways have been turned into parking lots, this is World News"
En vervolgens hebben ze het alleen over Engeland, Duitsland en Polen, CNN
Alleen maar door WW IIquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zijn de enige landen waar de gemiddelde Amerikaan nog van gehoord heeft.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Op het plaatje vond ik hem lelijk, maar toen ik hem laatst in het echt zag was ie best vetJammer van het asogedrag (als 3e wachten voor stoplicht oprit snelweg, dan in de bocht over verdrijvingsvlak de 1e 2 auto's inhalen
)
Mijn eerste auto wordt of:quote:
Allemaal van die sjonniebakkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn eerste auto wordt of:Honda Civic Suzuki Swift VW Golf
De BMW komt nog wel later in mijn leven.
Ik was ook van plan deze als eerste auto te kopenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn eerste auto wordt of:Honda Civic Suzuki Swift VW Golf
De BMW komt nog wel later in mijn leven.
Boraquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een wat groter broertje met een wat bulky neus. (een echte Marokkaan dus).
Wat voor Amerikaanse bak is dat ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ziet er wel mooier uit dan de golf, maar is wel prijzig.
Jammer dat al die autootjes hier in Nederland van die kleine motortjes hebben. Hoe kan ik nou van een 5.3L V8 naar een 1.4 V4tje of minder gaan.
Chevrolet Suburban.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wat voor Amerikaanse bak is dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |