SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral leuk dat het een WIDM met onbekende Nederlanders is, in ieder geval voor mij, want ik ken er maar 3quote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
En ik vind alle kandidaten gewoon leuk! Granted, de één meer dan de ander, maar toch!![]()
We gaan hem nu zien zonder auto-cue.... Wellicht issie wat leuker zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:38 schreef Lundegaard het volgende:
Helaas zitten er op het eerste gezicht een hoop kandidaten tussen die een hoog irritatie-gehalte hebben bij mij.![]()
Met name die selfkicker Frits Sissing.
Waarom?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de mol een vrouw is dit jaar.
Reverse psychology ftwquote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom?
Dat zou eigenlijk veel te obvious zijn. Toch? Of zouden ze juist gaan denken dat we dat denken en laten ze ons daarom denken dat dat niet zo is?
Of misschien bedenken ze wel dat wij denken dat zij bedenken dat wij bedenken dat dat juist niet zo is en is het dus uiteindelijk toch niet te obvious.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom?
Dat zou eigenlijk veel te obvious zijn. Toch? Of zouden ze juist gaan denken dat we dat denken en laten ze ons daarom denken dat dat niet zo is?
ja zie! Zo kun je het ook bekijken...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Of misschien bedenken ze wel dat wij denken dat zij bedenken dat wij bedenken dat dat juist niet zo is en is het is dus uiteindelijk toch niet te obvious.
Je zult wel moeten... het is donderdag pas weerquote:
Donderdag, 20.30 uur op Nederland 1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oehh begint dus weerWeet iemand hoe laat? kan het zo snel niet vinden namelijk
danku.... bedenk me net dat ik dan niet eens kan... gelukkig is er uitzending gemist...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:12 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Donderdag, 20.30 uur op Nederland 1
Loretta is ook een beetje een dom blondje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:28 schreef -SG- het volgende:
Lorette is de mol. Ze doet zich straks als een dom blondje voor maar ondertussen!
Net als die meid van vorig jaar. Anniekquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:31 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Loretta is ook een beetje een dom blondje.![]()
Lievig maar niet heel snugger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Waar zou dat uberhaubt vandaan komen?quote:
Iemand die het leuk vindt om te fokken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar zou dat uberhaubt vandaan komen?
Vanaf dat ip adres is al eerder domme informatie op wiki gezetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Hoe kut zou het zijn als die uitslag gewoon klopt.
Is dat de echte mol?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Voor de Twitteraars: http://twitter.com/IkBenDeMol
Laatste update: 3 uur geleden. Laatste update twitter Hind: 3 uur geleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Voor de Twitteraars: http://twitter.com/IkBenDeMol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frits Sissing zit al een hele tijdje op twitter en Sanne Vogel ook. Wil niks zeggen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Oidale het volgende:
[..]
Laatste update: 3 uur geleden. Laatste update twitter Hind: 3 uur geleden.
Kan toeval zijn
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:27 schreef BoerBert het volgende:
Wat is Tweetie? Zou wel dom zijn dan zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Software waar je mee kunt twitteren.quote:
Dat zou echt érg stom zijn, inderdaad.quote:Zou wel dom zijn dan zeg!
Tsja, misschien heeft 'de Mol' software/apparatuur (geen idee of dat Tweetie voor telefoons is?) om die tweets te twitterenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef broer het volgende:
[..]
Software waar je mee kunt twitteren.
[..]
Dat zou echt érg stom zijn, inderdaad.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:35 schreef BoerBert het volgende:
Tsja, misschien heeft 'de Mol' software/apparatuur (geen idee of dat Tweetie voor telefoons is?) om die tweets te twitteren
?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie bij tweets van @ikbendemol getal 2
Nee @ikbenDe Mol heeft twee berichten geschreven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
?
Retweeted by IkBenDeMol and 2 others ---> Dit toevallig?
Klopt, de bovenste tweet is via dat Tweetiedingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:47 schreef broer het volgende:
Overigens is het onzin, zie ik net, want die van @ikbendemol komen gewoon 'from web'.
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Ik snap dat hele Twittergedoe niet, maar het is toch gewoon een redactielid die uit naam van de mol wat hintjes geeft, neem ik aan?
Wat voor soort aankondiging bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:04 schreef Duizendpootje het volgende:
komt er morgen ook nog een aankondiging op de FP?
Hoe meer zielen, hoe meer gekke theorieën, hoe meer vreugde!
Donderdagavond TV-tipquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:26 schreef rocha01 het volgende:
[..]
Wat voor soort aankondiging bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit filmpje hier al voorbijgekomen? Kan net zo goed een clip van morgen zijn, dat 4 van hen even iets anders aan het doen zijn, maar voor hetzelfde kunnen we nu al bijna de helft afstrepen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef mcyodogg het volgende:
hier hebben ze hetzelfde aan dus ik denk gewoon van morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit filmpje hier al voorbijgekomen? Kan net zo goed een clip van morgen zijn, dat 4 van hen even iets anders aan het doen zijn, maar voor hetzelfde kunnen we nu al bijna de helft afstrepen
Twitter is leuk hoor.. haha.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zit er zelfs aan te denken om een twitteraccount te nemen voor WIDM.....
En danquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De mol twittert!!!!!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef mcyodogg het volgende:Ja, is een preview van de eerste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit filmpje hier al voorbijgekomen? Kan net zo goed een clip van morgen zijn, dat 4 van hen even iets anders aan het doen zijn, maar voor hetzelfde kunnen we nu al bijna de helft afstrepen
![]()
Oeh, ik krijg alweer helemaal de kriebels van dat muziekje! Nog maar één nachtje slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Oidale het volgende:
[..]
hier hebben ze hetzelfde aan dus ik denk gewoon van morgen.
Vroeger kon je ook nog als OBN'er meedoen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit programma is echt al reden genoeg om beroemd te willen worden, want dan kan je meedoen.
hmm het komt 2x op tv!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Waaghals2010 het volgende:
Is er ook een herhaling gewoon op TV. Nog steeds geen audio op pc...
Maar je hoeft toch niet zelf te Twitteren om dat te kunnen volgen? Gewoon http://twitter.com/statuses/user_timeline/76396361.rss in je RSS-reader gooien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de bovenste foto's in de OP, bedoel je? Want dan moet je Loretta er ook bij noemen. Die staat er ook twee keer hetzelfde op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:38 schreef tessie het volgende:
Wel apart hoe Tim en dat meisje precies hetzelfde op allebei de foto´s staan. Zouden ze samen de mol zijn?
Maar dat kan je toch niet weten bij het nemen van een eerste groepsfoto? De Mol is dan wel bekend maar het spel is net begonnen dus een winnaar of verliezer, dat kan iedereen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:01 schreef rocha01 het volgende:
[ afbeelding ]
De drie op de eerste rij die de handen gekruist voor het lichaam hebben... zijn de laatste drie... Sanne, Tim en Loretta dus... Loretta is de Mol, Sanne de winnaar en Tim de verliezer... denk ik.
Wie zegt dat die foto vooraf is gemaakt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch niet weten bij het nemen van een eerste groepsfoto? De Mol is dan wel bekend maar het spel is net begonnen dus een winnaar of verliezer, dat kan iedereen zijn.
Tevens tvp
Op de site van het programma zelf houden ze ook een poll, Manuel staat daar bovenaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:01 schreef dfnk het volgende:
De verschillende theorieen zijn al weer in de lucht
Eric heeft de meeste schaduw op zijn gezicht en een afbeelding van een dier op zijn borst..quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:01 schreef rocha01 het volgende:
[ afbeelding ]
De drie op de eerste rij die de handen gekruist voor het lichaam hebben... zijn de laatste drie... Sanne, Tim en Loretta dus... Loretta is de Mol, Sanne de winnaar en Tim de verliezer... denk ik.
Erik van der Hoff denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me ook af wie de Sebastiaan dit jaar is. Opzettelijk voor Mol gaan spelen en het niet zijn.
Ja, en tot die tijd kun je je mol voorspellingen nog kwijt in: WIDM Prono 2010!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Anders ik wel!
Neem aan om half 9??
Moet ik het niet vergeten vanavond!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, en tot die tijd kun je je mol voorspellingen nog kwijt in: WIDM Prono 2010!
Dank voor de tipquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Pieter-Jan Hagens is straks bij Hans Schiffers op radio 2 om 15.30u. Praten over WIDM.
Dan zullen er wel weer oude mollen meedoen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef .aeon het volgende:
en dat 'er heel veel samenkomt' in dit seizoen wat vooral voor de vaste WIDM kijker interessant was
Dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zullen er wel weer oude mollen meedoen.
Ik dacht ook zoiets gelezen te hebben in de Televizier. Er komen sowieso veel flashbacks/verwijzingen naar vorige seizoenen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zullen er wel weer oude mollen meedoen.
Andere foto:quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:01 schreef rocha01 het volgende:
[ afbeelding ]
Bronquote:Pieter Jan Hagens trapt donderdag het tiende seizoen van Wie is de Mol? af op Nederland 1. Ook dit jaar voeren tien bekende Nederlanders in een ver land – dit keer Japan – opdrachten uit om geld te verdienen voor de pot. Een van hen is De Mol en probeert de boel te saboteren. “Er zitten sterke persoonlijkheden tussen en ook een paar kandidaten om wie ik erg moest lachen“, vertelt Hagens in de Avrobode. “Humor werd gebruikt als een soort wapen in de strijd. Dat was echt een aanwinst dit jaar.“
Volgens Hagens is Japan het ultieme decor voor Wie is de Mol. “Jazeker, het past heel erg bij de sfeer van het programma. Japanners zijn noeste werkers, heel aardig, ongelooflijk punctueel, maar ook weer zo stipt dat ze niet graag improviseren. Dat zorgde nog wel eens voor botsingen, aangezien wij een tv-programma aan het maken waren dat de boel behoorlijk op z’n kop kan zetten. Ik geloof dat ze ons vaak maar een stel botte Hollanders vonden.”
Tim Akkerman, Barbara Barend, Erik van der Hoff, Hind, Arjen Lubach, Kim Pieters, Loretta Schrijver, Frits Sissing, Manuel Venderbos en Sanne Vogel zijn de bekende Nederlanders die dit jaar meedoen aan Wie is de Mol.
Wie is de Mol? is om 20.30 uur te zien bij de AVRO op Nederland 1
Ga je niet meer redden denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef Mellow_ het volgende:
Nu krijg ik zin om alle voorgaande seizoenen nog eens terug te kijken
WIDM Prono 2010!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:04 schreef Groningert het volgende:
Kan ik me nog aanmelden? Zo ja, bij deze aangemeld
Hehe ja, excuses.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
WIDM Prono 2010!
Denk dat je dat moet hebben?
quote:
Zeer zeker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was een van de leukste seizoenen ja
NP!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Oidale het volgende:
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-profiel-MarcMarie
Heerlijk leesvoer die quotes
Toen met die duikopdracht, Isabelle in het water en MM aan de kant, daar was zo een leuk audiofragment van. Iemand?!
Die ja, dit is de mix http://www.realitynet.org(...)/compilatie_afl7.mp3quote:
Omg, ik moet gewoon wéér hardop lachenquote:
Met de allerslechste mol ooit.... Yvon Jaspers! (Hoewel die John Watwasz'nachternaamookalweer was ook erg slecht, geen enkele molactie.) Ik ben erg benieuwd naar dit jaar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Geweldig.
Dat was idd het beste seizoen.
Nou, ik vond die van het jeugdjournaal ook geen topper, of Inge Ipenburg. Dan had ik liever Yvon, want die vond k nog wel grappigquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef Klare het volgende:
[..]
Met de allerslechste mol ooit.... Yvon Jaspers! (Hoewel die John Watwasz'nachternaamookalweer was ook erg slecht, geen enkele molactie.) Ik ben erg benieuwd naar dit jaar!
Dat dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vond die van het jeugdjournaal ook geen topper, of Inge Ipenburg. Dan had ik liever Yvon, want die vond k nog wel grappig.
tvp en marc marie rules!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik moet gewoon wéér hardop lachen
Milouschka was goed! Ze deed zich zo dom voor en niemand verdacht haar. Inge was ook niet geweldig, vond het 'jammer' dat ze al ontmaskerd was voor het einde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vond die van het jeugdjournaal ook geen topper, of Inge Ipenburg. Dan had ik liever Yvon, want die vond k nog wel grappig.
Georgequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dus
[ afbeelding ]
Maar er kan er maar één de beste zijn
Frits, ik zag het ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef YPPY het volgende:
die ene gast heeft een shirt met Japan erop!
Hind Laroussi.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef booo het volgende:
Hoezo had Hind geen achternaam.
Nietwaar, zij is Vogel.quote:
Sanne Vogel is mollig, die mag weleens op een dieet gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef Apostrof het volgende:
Sanne Vogel is best wel een lekker snoepje
Mollige Molquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sanne Vogel is mollig, die mag weleens op dieet.
Komt George een lesje hoogtevrees-faken geven?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:41 schreef Marissaatje het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar die opdracht met die brug..
Dat was Inge toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt George een lesje hoogtevrees-faken geven?
Dat was hij toch?
Ja was hijquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt George een lesje hoogtevrees-faken geven?
Dat was hij toch?
Wel man, zo vetquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
No way dat ik op zo'n pijler zou gaan staan
Hahahaha ja die opmerking is zo mooi van hemquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
mghihi! game on! ik heb er zin in en zet mijnnn geld op mr. jammerdebammer!
EEN AANWIJZING!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sanne Vogel is mollig, die mag weleens op een dieet gaan.
Daar zal het niet voor zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:50 schreef alors het volgende:
die helmen, alsof je een val nog zou overleven
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Was die heli niet eerst rood op het dak?
Ik mag hopen dat dit niet serieus isquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:51 schreef henkde_j het volgende:
Wat een mooie vrouw die met dat rode haar
haha zeker niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
No way dat ik op zo'n pijler zou gaan staan
Het gaat over Kim Pieters hoop ik, en niet B. Barendquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet serieus is
Ik mag hopen dat jij op Barbara doelt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet serieus is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |