Als je alle regels kent, hoeft het nog niet zo te zijn dat je er meer verstand van hebtquote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me irritant om met hem voetbal te kijken, weet hij het dan niet altijd beter enzo?
Nee, want je moet altijd je mond houden tijdens het voetbal als je geen technisch commentaar te melden hebtquote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mag je de desbetreffende speler zijn lichamelijke pluspunten wel hardop noemen dan?
Ik doe het toch.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, want je moet altijd je mond houden tijdens het voetbal als je geen technisch commentaar te melden hebt
Hij is inmiddels overledenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me irritant om met hem voetbal te kijken, weet hij het dan niet altijd beter enzo?
quote:
In zijn ogen bedoel ik dan ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je alle regels kent, hoeft het nog niet zo te zijn dat je er meer verstand van hebt
Geilen op die ordinaire voetbalvrouwen?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De mannen geilen toch op al die BN-vrouwtjes van die spelers en bepaalde supporters (al die Zweedse blondjes, die er dit jaar niet bij zijn) dus wij mogen het idd best wel compenseren
Niet dubbel, zwaarder! Bij 0-0 en 3-2 gaat nog steeds degene die 3 doelpunten heeft gescoord door.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij bijv de kwartfinale van Champions League speel je een uit en een thuiswedstrijd. Doelpunten die je in de uitwedstrijd maakt tellen dan dubbel.
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geilen op die ordinaire voetbalvrouwen?![]()
Voetbal kijken gaat om het voetbal. Vrouwen kijken dan kan je nog beter de kroeg in of internet op starten. Die 2 seconde dat er een lekker wijf in beeld komt heb je ook niks aan.
Dit klopt niet. De keeper is geen dood element, zoals de scheidsrechter.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:20 schreef speknek het volgende:De keeper doet niet mee, als hij via de keeper (of de paal, for that matter) ketst naar een speler die voorheen buitenspel stond, dan staat deze alsnog buitenspel.
Vroeger was dat niet zo, had hij hetzelfde pak aan als de veldspelers, toen droegen ze niet eens handschoenen, moet je nagaanquote:Op maandag 4 januari 2010 11:52 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Hij heeft een ander pakkie aan.
Klopt wel. De keeper kan geen buitenspel opheffen. En als iemand schiet en de keeper bokst de bal in de voeten van de tegenstander die buitenspel stond op het moment van schieten, is het buitenspel.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit klopt niet. De keeper is geen dood element, zoals de scheidsrechter.
Dat geldt ook voor een verdediger, alleen dat komt minder vaak voor. Het gaat erom dat het nog dezelfde situatie is.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Klopt wel. De keeper kan geen buitenspel opheffen. En als iemand schiet en de keeper bokst de bal in de voeten van de tegenstander die buitenspel stond op het moment van schieten, is het buitenspel.
Oh, maar dat heb ik ook wel met oranje jaquote:Op maandag 4 januari 2010 12:26 schreef honda1990 het volgende:
Als je club/land heeft verloren hoef je niet te horen 'dat het maar een spelletje is'
Voetbal is geen spelletje, voetbal is oorlog, alsof Eva Braun hetzelfde tegen Adolf zei in de bunker
De verdediger maakt in dat geval hands.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een verdediger, alleen dat komt minder vaak voor. Het gaat erom dat het nog dezelfde situatie is.
Niet zelf regels gaan verzinnen nou.
Neuh, want dat kan ook via z'n lichaam gaan. De keeper verschilt hierin echt niet van een willekeurige andere speler van z'n team. De speler stond blijkbaar eerder buitenspel, maar dat wordt dán pas 'hinderlijk' buitenspel. (al is dat laatste volgens mij net zo'n niet bestaande regel als 'aangeschoten hands'.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
De verdediger maakt in dat geval hands.
En anders heft 'ie het buitenspel op.
Oh nee, niet weer een of andere neuroot.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
De verdediger maakt in dat geval hands.
En het blijft een feit dat de keeper geen buitenspel op kan heffen en een verdediger wel.
het lijkt wel een kroeg hier..quote:Op maandag 4 januari 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van. Iedereen zegt wat anders
!
Waarom denk je dat er praatprogramma's zijn over voetbal....quote:Op maandag 4 januari 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Zeg, lieve heren... als jullie het nou eerst even met elkaar eens worden en het dán pas aan ons vrouwen komen uitleggen. Allemaal hetzelfde zeggen dan ook enzo...
Dan héb je kans dat we het ooit allemaal nog eens gaan snappen!
Oké, laat ik mijn eigen ongelijk maar toegeven.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Zeg, lieve heren... als jullie het nou eerst even met elkaar eens worden en het dán pas aan ons vrouwen komen uitleggen. Allemaal hetzelfde zeggen dan ook enzo...
quote:Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
De twee laatste verdedigers kunnen zowel een verdediger en de doelman of twee gewone verdedigers zijn.
Zou 't?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Ja maar toch niet over de basisregels? Wat valt daar in godsnaam over te discussiëren?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er praatprogramma's zijn over voetbal....
Wij begrijpen het toch ook?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toch niet over de basisregels? Wat valt daar in godsnaam over te discussiëren?
Jullie veranderen in een compleet kippenhok als het over voetbal gaat
Wel een vermakelijk kippenhok, dat wel!
En het ons vrouwen maar kwalijk nemen dat we dan de draad een pietsie kwijtraken.
Uhuh!
Mwoa... interpretatie van regels is dagelijkse kost in m'n eigen forumquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toch niet over de basisregels? Wat valt daar in godsnaam over te discussiëren?
Je hebt gelijk, ik was vergeten dat het niet per se de keeper hoeft te zijn die de laatste man is.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat geldt ook voor een verdediger, alleen dat komt minder vaak voor. Het gaat erom dat het nog dezelfde situatie is.
Volgens mij ben jij slim genoeg om het ooit te snappenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik was vergeten dat het niet per se de keeper hoeft te zijn die de laatste man is.
Oke nou... als jullie nou eens met zijn allen hier een mooi overzichtje voor ons dames gaan samenstelling met belangrijke dingen die we moeten weten (over voetbalquote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa... interpretatie van regels is dagelijkse kost in m'n eigen forum
dat komt omdat we collectief net zo veel verstand van voetbal hebben als een koe dat heeft van een vrije zaterdag.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie veranderen in een compleet kippenhok als het over voetbal gaat
Wel een vermakelijk kippenhok, dat wel!
En het ons vrouwen maar kwalijk nemen dat we dan de draad een pietsie kwijtraken.
Uhuh!
Godtje heeft al een kloppende samenvatting gemaakt over de besproken dingen hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke nou... als jullie nou eens met zijn allen hier een mooi overzichtje voor ons dames gaan samenstelling met belangrijke dingen die we moeten weten (over voetbal) in Jip en Janneke taal (meer Janneke dan Jip graag!
) zodat we jullie dit jaar NIET lastig hoeven vallen met gemekker over dat we het niet snappen! En dan pas dingen in het overzichtje zetten als jullie het daar met elkáár om te beginnen over eens zijn graag
Ik ga er vast popcorn bij pakken!
Oh woops. Zie, ik was nu al afgeleidquote:Op maandag 4 januari 2010 12:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Godtje heeft al een kloppende samenvatting gemaakt over de besproken dingen hoor.
Aan 'jullie' om de vragen te stellen
dat snap ik ook wel sindskort! Laat het WK maar komen!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
tvp, ik weet ook genoeg niet. Buitenspel dan weer wel,.
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:50 schreef Danny het volgende:
Dames, ik leg het nog één keer uit. Buitenspel is voetbal op een veld in de open lucht. De naam zegt het al; buiten-spel. Binnenspel wordt ook wel zaalvoetbal genoemd.
Ja...nee..., met een chagrijnig smoel de gehele voetbalperiode straks gaan lopen mekkeren ipv gewoon een beetje meedoen met de veel te hoge verwachtingen en de voorpret en de spanning en de teleurstelling na de penalties... dá's lekker gezellig!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen die ineens van voetbal houden tijdens een EK/WK
Oh god... bitchfight over wie de écktste isquote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
Niks mis mee! Ken genoeg mensen die dat hebben. Het Nederlands Elftal is toch iets wat iedereen wel leuk vind (al is het alleen de sfeer). Clubvoetbal is veel specifieker en heeft niet die gezellige familie sfeerquote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja...nee..., met een chagrijnig smoel de gehele voetbalperiode straks gaan lopen mekkeren ipv gewoon een beetje meedoen met de veel te hoge verwachtingen en de voorpret en de spanning en de teleurstelling na de penalties... dá's lekker gezellig!
Ik kijk echt nooit naar Studio Sport, maar zodra de oranje mutsen uit de kast komen ben ik ook helemaal hyper hoor. Dan maar triest!
niet van voetbal, wel van bier en heel hard '" YAAAAAAAAAAAAAAAAY " of "BOEOEOEOEOEEEEEEEEE" roepenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
Gezellige familiesfeer is één ding, maar NL elftal supporters zijn gewoon een stelletje blije kutten die beter bij schaatsen of volleybal hadden kunnen blijven.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks mis mee! Ken genoeg mensen die dat hebben. Het Nederlands Elftal is toch iets wat iedereen wel leuk vind (al is het alleen de sfeer). Clubvoetbal is veel specifieker en heeft niet die gezellige familie sfeer
Nou nou, gottegottegot, probeer het morgen eens met je andere been, dat uit bed stappenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gezellige familiesfeer is één ding, maar NL elftal supporters zijn gewoon een stelletje blije kutten die beter bij schaatsen of volleybal hadden kunnen blijven.
Oke, got a point there, die zou je het liefst een flinke klap verkopen inderdaad.quote:Echt een aanfluiting. Vooral als je na een verloren halve finale WK lekker gaat staan dansenBlijf dan weg.
Normaal voetbal interesseert me geen zier, Oranje op het EK/WK vind ik leuk.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
En al die mensen die naar de Olympische spelen kijken, elk jaar weer, maar verder niet naar al die sporten kijken. Dat mag ook niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gezellige familiesfeer is één ding, maar NL elftal supporters zijn gewoon een stelletje blije kutten die beter bij schaatsen of volleybal hadden kunnen blijven.
Echt een aanfluiting. Vooral als je na een verloren halve finale WK lekker gaat staan dansenBlijf dan weg.
Ach de sfeer vind ik prachtig maar inderdaad dansen als we verloren hebben gaat me ook wat verquote:Op maandag 4 januari 2010 15:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Echt een aanfluiting. Vooral als je na een verloren halve finale WK lekker gaat staan dansenBlijf dan weg.
Oestrogeen in dit topic? Wat gek, hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Scherpe nageltjes en overdoses oestrogeen have entered the building.
Het is stiiiiiiiiill...... past iets beter!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaat
zijnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
die mánnen stillllllllll
Nou ja, ze zijn helemaal niet stil, maar ik had gewoon even zin om het te zingenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is stiiiiiiiiill...... past iets beter!
Maar ik bedoel dat je Het is stil aan de overkant bij voetbal hoort.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn helemaal niet stil, maar ik had gewoon even zin om het te zingen
Ga je mee dansen, Haar?
Ik ga je opzoeken vannacht...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Normaal voetbal interesseert me geen zier, Oranje op het EK/WK vind ik leuk.
Lig je nu wakker vannacht?.
Ooh inderdaad...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oestrogeen in dit topic? Wat gek, hoe zou dat nou komen?
Iets met een kam en scheren hè.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Voordat ik heel PMSFok! over me heen krijg, je mag dan best mee hossen en schreeuwen, maar dan moet ik denken aan vorig jaar...Heeeeeeeel hard juichen als Nederland wint, maar als ze verliezen van Portugal/Rusland of wie dan ook, dan zeggen: Ach ja, het is maar een spelletje he, boeien!
En dan snel een bessen halen en verder feesten
Hoe lang moet de rouwperiode duren?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Voordat ik heel PMSFok! over me heen krijg, je mag dan best mee hossen en schreeuwen, maar dan moet ik denken aan vorig jaar...Heeeeeeeel hard juichen als Nederland wint, maar als ze verliezen van Portugal/Rusland of wie dan ook, dan zeggen: Ach ja, het is maar een spelletje he, boeien!
En dan snel een bessen halen en verder feesten
Totdat we zelf een WK/EK winnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hoe lang moet de rouwperiode duren?
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hoe lang moet de rouwperiode duren?
True!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ruim een half jaar dus nog...
Hahah, ik durfde nerveus niet toe te gevenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd bloednerveus () met een wedstrijd en zwaar teleurgesteld en pisnijdig als we verliezen.
Dus kom maar voetbal kijken met mij en Hara hoor Jojoortje, dan zullen we je mening even bijstellen
Straks word ik nog in elkaar geraust als Nederland verliestquote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd bloednerveus () met een wedstrijd en zwaar teleurgesteld en pisnijdig als we verliezen.
Dus kom maar voetbal kijken met mij en Hara hoor Jojoortje, dan zullen we je mening even bijstellen
En zie mijn editquote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, ik durfde nerveus niet toe te geven
Ik ben ook wel 5-10 minuten echt boos, daarna zwakt het af naar teleurgesteld. En weer daarna kan ik niet wachten op het volgende EK/WK.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En zie mijn edit
Eerlijker kan ik echt niet zijn hoor
Nee joh, hooguit een bessen over je heen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Straks word ik nog in elkaar geraust als Nederland verliest
Jouw editquote:Op maandag 4 januari 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En zie mijn edit
Eerlijker kan ik echt niet zijn hoor
Zo kinderachtig ben ik ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw editIk hoop nu bij elke sport dat Portugal (en Duitsland natuurlijk) verliest.
Maar ik ben dan ook eigenlijk kinderachtig
Haaa, die ken ik!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
Dat aan het einde de Duitsers altijd winnen is vast al genoemd?
Herkenbaarquote:Op maandag 4 januari 2010 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw editIk hoop nu bij elke sport dat Portugal (en Duitsland natuurlijk) verliest.
Maar ik ben dan ook eigenlijk kinderachtig
Nou, zo onwetend ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het probleem is ook voor jullie misschien: een nederlaag die je aan ziet komen (zoals tegen Rusland, was gewoon verdiend) is makkelijker te slikken. Jullie zien waarschijnlijk niets aankomen.
Als je nog steeds in de war bent van die Rus die na twee gele kaarten op het veld mocht blijven, ligt dat niet aan je vrouwelijke onwetendheid trouwens. Dat ligt aan een incompetente scheidsrechter.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is stiiiiiiiiill...... past iets beter!
Er lag een al dan niet geblesseerde Italiaan achter de achterlijnquote:Op maandag 4 januari 2010 15:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voor de gevorderde vrouwen: waarom werd de 1-0 van Ruud van Nistelrooy tegen Italia op het EK '08 goedgekeurd, terwijl hij niet achter de bal stond en alleen de keeper (dus 1 verdediger) zich tussen hem en de achterlijn bevond?
Ben benieuwd.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Erg lag een al dan niet geblesseerde Italiaan achter de achterlijn
Schitterend geformuleerd en het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Erg lag een al dan niet geblesseerde Italiaan achter de achterlijn
Psssst, zuurpruimpje van mequote:Op maandag 4 januari 2010 15:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dom liedje voor dom volk. Liefst zoveel mogelijk in te zetten op momenten dat het écht nergens op slaat zodat iedereen ziet wat voor een misplaced piece of sadness je bent.
En dat meen ik geheel oprecht. Typerend voor de carnevaleske "ik hoor hier niet maar ben er lekker toch" sfeer die de wedstrijden van het NL elftal slechts dragelijk maakt als ze ver... Héél ver van huis spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |