En geeft hij mij een notequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En geeft hij mij een note
Ik betaal iedere maand netjes aan remlof zodat niemand notes plaatst...
Is 't dan niet handiger ToT of een nieuwe/andere mod aan te stellen hier?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat Murp en Superwormjim er niet zijn 'savonds
Laat dat overleg maar aan onsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is 't dan niet handiger ToT of een nieuwe/andere mod aan te stellen hier?
dat was iets met 1aprilquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef deepart het volgende:
Hey jongens ik heb een vraag,
een jaar of 2 geleden heb ik een minuut of 5 een moderator status gehad met een blauwe naam. Heel vreemd. Ineens was het weer weg. Ben het toen vergeten te vragen hoe dat kwam maar wil het graag weten.
Ja dat was op 1 april ja, maar ik was de enige met een blauwe naamquote:
geen idee danquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja dat was op 1 april ja, maar ik was de enige met een blauwe naam
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:07 schreef zarGon het volgende:
ToT, kom op, zeg.
Dat je die liefkozende mannen verwijdert kan ik enigszins nog begrijpen, maar moest zelfs de gecensureerde tubgirl weg? Dat meisje is inmiddels niet meer zo eng, toch? Ik kan anders nog meer censuur (haar hele lichaam, bijvoorbeeld) toepassen, zodat ze helemaal onherkenbaar is.
...
[TK] Bank, ZGAN.
Mag ie met dit plaatje wel weer open?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Dicht, voordat nog meer poepfetishisten dit topic ontdekken.
Vooruit dan maar. Ik ben in een goede bui, en het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mag ie met dit plaatje wel weer open?http://i47.tinypic.com/2qjm9tl.png
Ik vond het wel een goed topic eigenlijk
Je hebt een ontopic sealtje voor puicke topics, en een SC sealtje voor kuttopics. Vooral voor nachtbagger wordt het SC seal gebruikt. Maar nu de SC er is, kan je daar permitted SCen, dus het SC seal wordt niet vaak meer gebruikt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een vraagje omtrent het sealen![]()
Je hebt 2 verschillende sealdingetjes, een bijna TTT waardig sealding en een SC sealding![]()
Maar wanneer komt zo'n SC sealtje in een topic of is die eigenlijk compleet nutteloos aangezien er dan een slotje op gaat?
Waar slaat dat steeds op ze mogen me noemen zoals ze willen.. Maar dat discrimineren steedsquote:
quote:
en de hele tijd te gallen in topic heb er Topic melding van gedaanquote:
Een TR bij zo'n baggertopic?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Waar slaat dat steeds op ze mogen me noemen zoals ze willen.. Maar dat discrimineren steeds
luister en huiver
[..]
racisme om niks![]()
donthate bagger
Neen ben geen zeikerd maar krijg 40dingen per dag na mn kop![]()
[..]
en de hele tijd te gallen in topic heb er Topic melding van gedaan
Nachtbagger#9 waar jim als die wakker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |