Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
met opzetquote:
Symquote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben weer thuis
Een reis met hindernissen, met het venijn in de staart.
Kolere de wegen zijn hier ijsbanen en het is hier momenteel -15
die ken ik alquote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
In datzelfde genre kan ik ook Die Fälscher aanraden, trouwens.
Dat gaat over een man die in Duitse gevangenschap wordt verplicht om Dollars en Ponden te vervalsen. Ook een erg mooie film!
tnxquote:
is al het zoveelste topic wat die opentquote:Op zondag 3 januari 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ow DaMart: werk aan de winkel: bagger #2
pfffff sneue types
Mucken is als forumcrew doorposten als een topic al op slot is. Vernoemd naar (je zou het niet verwachten...) Muck!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik weet inmidels wat MPG-en is.
Mucken ben ik nog niet helemaal uit
Posten na het slotje. Dat deed Muck nogal eens toen ze nog (donker)blauw wasquote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik weet inmidels wat MPG-en is.
Mucken ben ik nog niet helemaal uit
Klonk is er en die heeft alles onder controle, dus ik houd me er buiten!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ow DaMart: werk aan de winkel: bagger #2
pfffff sneue types
Je toont de waarheid van je sig weer eens aanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Posten na het slotje. Dat deed Muck nogal eens toen ze nog (donker)blauw was.
dat is minderquote:Op zondag 3 januari 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
het was een reis met hindernissen... 90 km file in Spanje/Frankrijk en een verplichte pauze in Antwerpen omdat de weg niet meer van de omgeving te onderscheiden was.
Absoluutquote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je toont de waarheid van je sig weer eens aan.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk is er en die heeft alles onder controle, dus ik houd me er buiten!
Tenzij dat soort figuren ineens in TTK komen, natuurlijk.
heb ik iets gemist? Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
het was een reis met hindernissen... 90 km file in Spanje/Frankrijk en een verplichte pauze in Antwerpen omdat de weg niet meer van de omgeving te onderscheiden was.
hij heeft het er druk meequote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk is er en die heeft alles onder controle, dus ik houd me er buiten!
Tenzij dat soort figuren ineens in TTK komen, natuurlijk.
Nee joh, natuurlijk niet. Jij wel dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
Oh zijn jullie hier!
nu niet meer, remlof heeft op de delete knop gedruktquote:
doe es lief Muckquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Wie ben jij nou weer?
Klonkie, ik bedoel het lief, ben gewoon nieuwsgierigquote:
trustequote:Op zondag 3 januari 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:
mijn aanwezigheid is kort, ik hoor mijn bedje roepen
ah, dan is het goedquote:Op zondag 3 januari 2010 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Klonkie, ik bedoel het lief, ben gewoon nieuwsgierig
sjeweetok, ik ben over het algemeen wel liefquote:
ik ken je eigenlijk alleen maar liefquote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
sjeweetok, ik ben over het algemeen wel lief
een paar keer zelfsquote:
ik wilde het je net gaan vagenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, wiki is bijgewerkt. En ja, #1631 staat op een nieuwe regel!.
huuuu, mijn vakantie ookquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
en nu ben ik echt pleitte, de vakantie is voorbij, de wekker gaat morgenvroeg weer verdomde vroeg
en wie houd nou GC vrij van de bagger ?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
en nu ben ik echt pleitte, de vakantie is voorbij, de wekker gaat morgenvroeg weer verdomde vroeg
Mjah nou inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
huuuu, mijn vakantie ook
dat betekent dat ik én ouder ben én weer naar school/werk moet
Die zorgde zeker voor prachtige plaatjes als ze in beeld wasquote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
GF, Der Untergang, van de week nog kijken. Wat mij betreft een van de beste films ooit.
En met een mooie vrouw
Dat is inderdaad een hele indrukwekkende film. Heb hem pas weer gezien, maar het blijft een van de mooiste films over de 2e wereldoorlogquote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
GF, Der Untergang, van de week nog kijken. Wat mij betreft een van de beste films ooit.
En met een mooie vrouw
ik hoop iemand anders, de baggerkloon van net bestaat in ieder geval niet meerquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wie houd nou GC vrij van de bagger ?
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu niet meer, remlof heeft op de delete knop gedrukt
ik had over jouw andere post heen gelezenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop iemand anders, de baggerkloon van net bestaat in ieder geval niet meer
Ow, maar ik zie gf toch nog posten net?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop iemand anders, de baggerkloon van net bestaat in ieder geval niet meer
zullen we het op iets daar tussenin houden?quote:
boooooeeeeeequote:
sokken aan doenquote:
T is zwart of wit hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
zullen we het op iets daar tussenin houden?
[..]
boooooeeeeee
Het is wel geen film, maar Band of Brothers vind ik ook geweldigquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele indrukwekkende film. Heb hem pas weer gezien, maar het blijft een van de mooiste films over de 2e wereldoorlog
Moet je even MPG-enquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Wie ben jij nou weer?
Tsss, ik ben gewoon een beetje gemêleerdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zwart of wit hoor
Roze is in deze geen optie
volgens mij heb ik hem ergens op dvd staanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
En met een mooie vrouw
Die is ook geweldigquote:Op zondag 3 januari 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is wel geen film, maar Band of Brothers vind ik ook geweldig
dan moet je maar teruglezenquote:
Toch maar wel dan jaquote:Op zondag 3 januari 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem ergens op dvd staan![]()
straks maar eens gaan zoeken
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, maar ik zie gf toch nog posten net?
Alleen maar toch?quote:
Oeh, het boek moet ik eens opzoeken danquote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook geweldig
Ben nu in het boek bezigDat gaat nog verder
En er komt: The Pacific
doe ik ook niet aanquote:
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch maar wel dan ja
Is echt heel indrukwekkend hoor
spammen is iets heul andersquote:
Keurig.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, wiki is bijgewerkt. En ja, #1631 staat op een nieuwe regel!.
Mijn Verkansie ookquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
huuuu, mijn vakantie ook
dat betekent dat ik én ouder ben én weer naar school/werk moet
Niet happen MPGquote:
Gekocht of gebrand?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggen![]()
en na de verhuizing heb ik die nog niet gesorteerd
dan weet je ook niet wie Sym isquote:
quote:
Daar ben je ook zo doorheen als je iets zoekt. Of staat er niet op wat het is?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggen![]()
en na de verhuizing heb ik die nog niet gesorteerd
Die palen werken hier niet eensquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Mijn Verkansie ook.
Morgen eens zien wat dat is met die Faalkaart. Circa 1000 man die op station eindhoven op hetzelfde moment bij de éne kutpaaltje dat er staat uit willen checken.
de mijne is nu al stuqquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Mijn Verkansie ook.
Morgen eens zien wat dat is met die Faalkaart. Circa 1000 man die op station eindhoven op hetzelfde moment bij de éne kutpaaltje dat er staat uit willen checken.
[..]
dat mag ik niet door vertellenquote:
In jouw geval niet hoorquote:
op sommige wel en op andere bijna niet meer leesbaarquote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ben je ook zo doorheen als je iets zoekt. Of staat er niet op wat het is?
echt welquote:
Die van mij ook... maar ik koop wel gewoon een kaartje. Al droomde ik vannacht dat ze de kaartjesautomaten hadden vervangen door een exemplaar dat onbedienbaar was. En toen iemand achter het loket eindelijk een kaartje voor me had gemaakt met dat systeem, had hij het fout gedaan en kon ik maar 1 station reizen... en ondertussen had ik al 2 keer mijn trein gemistquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Mijn Verkansie ook.
Gaat goedquote:
Neh, is wat anders.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat goed.
Maar je kent station eindhoven een beetje he? Daar hebben ze 3 perrons. met elk twee sporen. En de intercities omen tegelijk aan, dus telkens twee lange treinen aan een perron. Laten we zeggen 1000 uitstappers. En dan zetten ze op elk perron één, ja dat lees je goed, één, paaltje neer.
bij mij is het een allegaartje van gekocht en gebrand.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 86 films op gekochte DVD, en nog een stuk of 40 op VHS.
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er op station Didam staan?
6quote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
slim gedaan en zeker ook net voor de trap naar benedenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat goed.
Maar je kent station eindhoven een beetje he? Daar hebben ze 3 perrons. met elk twee sporen. En de intercities omen tegelijk aan, dus telkens twee lange treinen aan een perron. Laten we zeggen 1000 uitstappers. En dan zetten ze op elk perron één, ja dat lees je goed, één, paaltje neer.
Jep. Midden voor de trapquote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slim gedaan en zeker ook net voor de trap naar beneden
Maar die heb jij toch niet meer nodig?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Vast net zoveel als op lichtenvoorde-groenloquote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
was natuurlijk te verwachtenquote:
nulquote:
6 onzichtbare dan zekerquote:
hándig!quote:
precies!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast net zoveel als op lichtenvoorde-groenlo
Eindhoven de gekste !!!!!!!!quote:
Ja, das morgen al weerquote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer werken
Nog een biertje, dan ga ik mijn mandje in.
Ben best wel verreisd...
Welkom bij de club.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer werken
Ben best wel verreisd...
Ik ging maar gratis reizen. Kon immers heus niet andersquote:
drink en slaap zequote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer werken
Ben best wel verreisd...
jah en ik heb nog een berg werk liggen waar ik normaal gesproken een week of 8 mee bezig zou zijn en het moet eind van de week klaarquote:
hou nou ohoooopquote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer werken
Ben best wel verreisd...
Wat doe je hier dan? Ga eens heel snel aan de slagquote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah en ik heb nog een berg werk liggen waar ik normaal gesproken een week of 8 mee bezig zou zijn en het moet eind van de week klaar
daar gaan we ook even geen last meer van hebbenquote:
FFSletop, baggeren met kloon, 48 uur.
.
Ja. Helaas wel.quote:
ik zit er serieus aan te denken om de boel in de soep te laten lopen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Ga eens heel snel aan de slag![]()
quote:
en wanneer heb je dat gekregenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah en ik heb nog een berg werk liggen waar ik normaal gesproken een week of 8 mee bezig zou zijn en het moet eind van de week klaar
als het salaris dan ook het dubbele zou zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit er serieus aan te denken om de boel in de soep te laten lopen.
Ik doe het werk van twee full-timers, en dat geef ik pas een jaar aan.
Je weet wat dat betekent he? Morgen post je van 9 tot 5 vrijwel alleen hierquote:
vanaf 1 uur ben ik samen met indah en de rest van de dag komt er wel 1 van jullie af en toe postenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat dat betekent he? Morgen post je van 9 tot 5 vrijwel alleen hier.
Want met al die goede voornemens is de rest serieus aan het werk.
zoals gewoonlijk te laat, en het is helaas een constante stroom.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer heb je dat gekregen![]()
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
en de kans dat er iemand bij komt is natuurlijk ook heel kleinquote:Op zondag 3 januari 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk te laat, en het is helaas een constante stroom.
en nee, mijn salaris is helaas niet dubbel.
Is zeker het overwegen waard. Zolang je de gevolgen maar kan inschatten.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit er serieus aan te denken om de boel in de soep te laten lopen.
Ik doe het werk van twee full-timers, en dat geef ik pas een jaar aan.
heeeeeeel klein helaasquote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de kans dat er iemand bij komt is natuurlijk ook heel klein
ik heb helemaal geen goede voornemensquote:Op zondag 3 januari 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor 2010 heb ik maar 1 goed voornemen, en dat is niet meer op de bank in slaap vallen
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
het zuurvlees wat ik van LLheb gekregen is echt lekker
Ik post hier toch al zelden meer tijdens werktijdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
het vervelende is dat het hoe dan ook op mijn bordje terecht komt...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is zeker het overwegen waard. Zolang je de gevolgen maar kan inschatten.
Ik dacht dat we toch een mooie voor je gemaakt hadden!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen goede voornemens
Als het zoiets is als stoofvlees (als in patatje stoofvlees) dan wil ik ook welquote:
Maar misschien wel met een realistische termijn dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is dat het hoe dan ook op mijn bordje terecht komt...
Ik ook nog amper. Ik heb genoeg werk te doen waar ik voor betaald word onder werktijdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik post hier toch al zelden meer tijdens werktijd
Alleen afgelopen 2 weken omdat er bijna niemand was op werk, maar das nu weer over.
Jepquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het zoiets is als stoofvlees (als in patatje stoofvlees) dan wil ik ook wel
QFTquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook nog amper. Ik heb genoeg werk te doen waar ik voor betaald wordt onder werktijd.
Oe! dat is zoooo lekkerquote:
zeker met de crisis van nuquote:
niet van mij iigquote:
Trusten DMquote:Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef DaMart het volgende:
Met nog zeven uur te gaan voordat de wekker me op grove wijze stoort in mijn welverdiende nachtrust, ga ik die nachtrust maar eens pakken.
Welterusten dus.
zoiets is hetquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het zoiets is als stoofvlees (als in patatje stoofvlees) dan wil ik ook wel
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik post hier toch al zelden meer tijdens werktijd
Alleen afgelopen 2 weken omdat er bijna niemand was op werk, maar das nu weer over.
Watjesquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook nog amper. Ik heb genoeg werk te doen waar ik voor betaald word onder werktijd.
zuurvlees met frietquote:
Unne friet zoërvleis?quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Unne friet zoërvleis?
Al zul je bij jullie wel om een patatje stoofvlees moeten vragen.
stoofvlees is toch wel andersquote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Unne friet zoërvleis?
Al zul je bij jullie wel om een patatje stoofvlees moeten vragen.
Ik denk niet dat ze zoërvleis hebben bij de lokale snackbar in Noord-Hollandquote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stoofvlees is toch wel anders![]()
dat neem ik eigenlijk nooit, maar een frietje zuurvlees wel
maar hij zal wel een broodje babi pangang kennenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker
De eigenaar van de snackbar is een welwillende chinees die dat dialect op zeker niet gaat verstaan.
ik plaag hem wel eens door in het plat West-Fries iets te bestellen, eb dat gaat nooit goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zoërvleis hebben bij de lokale snackbar in Noord-Holland.
dat is het nadeel van Noord Holland, ze spreken er te weinig dialecten.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zoërvleis hebben bij de lokale snackbar in Noord-Holland.
Welterustenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het nadeel van Noord Holland, ze spreken er te weinig dialecten.
zet mij ergens een maand in een buurtschap en ik spreek het
Maar goed, ik ga nu echt naar mijn mandje...
Tot morgen
weltrustenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het nadeel van Noord Holland, ze spreken er te weinig dialecten.
zet mij ergens een maand in een buurtschap en ik spreek het
Maar goed, ik ga nu echt naar mijn mandje...
Tot morgen
Indahquote:
daar denk ik alleen aan als mijn eten te laat isquote:Op maandag 4 januari 2010 00:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt lekker egoistisch eens niet aan hongerbuikafrikaantjes gedacht?
vakantie is voorbijquote:Op maandag 4 januari 2010 00:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, terug naar het vroege opstaan.
je bent bang voor diefstal van je etenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar denk ik alleen aan als mijn eten te laat is
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent bang voor diefstal van je eten
weer fris gewassenquote:
dat je weer vroeg opstaatquote:
Hoe vroeg is het daar?quote:
nu kwart voor zeven, het is hier om half zes al licht.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vroeg is het daar?
Al wel licht buiten?
veel mails binnen?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:55 schreef indahnesia.com het volgende:
o jee, het wordt weer een redelijk drukke dag zie ik wel.
zo vroeg al naar bedquote:Op maandag 4 januari 2010 00:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik ben wel vroeger dan in de afgelopen weken inderdaad. Het werd steeds later, en dat is toch een beetje jammer van je dag, plus dat ik pas om 12 uur sliep. Hopelijk slaap ik vanavond een stuk eerder. Veel lekkerder.
goed ideequote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Normaal schrijven kan de gemiddelde Amerikaan niet.
hier is het pas om een uur of 8 lichtquote:Op maandag 4 januari 2010 00:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu kwart voor zeven, het is hier om half zes al licht.
dat is idd minderquote:Op maandag 4 januari 2010 01:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aantal valt wel mee, wat er in staat zorgt voor meer werk dan gisteren.
en in de zomer om 4 uur alquote:Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het pas om een uur of 8 licht
Airco?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker joh, Airco aan, lekker onder de wol.
airco aan en dan onder de wolquote:Op maandag 4 januari 2010 01:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker joh, Airco aan, lekker onder de wol.
je moet toch nog maar eens goed kijkenquote:
Ja, zo gek is dat toch nietquote:Op maandag 4 januari 2010 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
airco aan en dan onder de wol
momenteel welquote:Op maandag 4 januari 2010 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Airco?
Hier doe je gewoon het raam open en dan maar hopen dat je ballen niet bevriezen
airco uit dan hoef je niet onder de wolquote:
Dat ligt toch minder lekkerquote:Op maandag 4 januari 2010 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
airco uit dan hoef je niet onder de wol
dat is helemaal niet leukquote:
ik lig eigenlijk zelden onder een deken/dekbed alleen als het echt koud isquote:
Ik lig altijd wel onder iets. Als het te warm is niet meer dan een dekbedovertrek.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik lig eigenlijk zelden onder een deken/dekbed alleen als het echt koud is
quote:Top 100 van zondag 3 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
52. 100 goldfinger1963
91. 075 indahnesia.com
Je staat nog steeds bovenaanquote:Op maandag 4 januari 2010 01:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gister is het rustig geweest met de KSCers![]()
[..]
bij airco gaat het vooral om de luchtvochtigheid bij mij, niet om de temperatuur. Dat ding staat op 26 of 27 namelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
airco uit dan hoef je niet onder de wol
Maar dat zijn toch allemaal Nederlanders?quote:Afgelopen jaarwisseling gingen groepen Molukse en Marokkaanse jongeren elkaar in de Culemborgse wijk te lijf.
Dat zou wat zijn voor hier, kom je de nachtclub uit, ben je direct nuchter door die felle tropenzon net boven de horizon.quote:
Zoiets ja, met zijn allen in een achterstandsbuurtquote:Op maandag 4 januari 2010 01:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch allemaal Nederlanders?
een lakentje is voldoende hier.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lig altijd wel onder iets. Als het te warm is niet meer dan een dekbedovertrek.
werk werk werk.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gister is het rustig geweest met de KSCers![]()
[..]
bij mij is het net andersomquote:Op maandag 4 januari 2010 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lig altijd wel onder iets. Als het te warm is niet meer dan een dekbedovertrek.
En Molukkers kunnen toch wel hard slaan, dus die zouden moeten winnen van die graftakkemarokjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, met zijn allen in een achterstandsbuurt
dat is idd een verschilquote:Op maandag 4 januari 2010 01:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij airco gaat het vooral om de luchtvochtigheid bij mij, niet om de temperatuur. Dat ding staat op 26 of 27 namelijk.
Dat zijn er weer veel he, die fokken wel doorquote:Op maandag 4 januari 2010 01:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En Molukkers kunnen toch wel hard slaan, dus die zouden moeten winnen van die graftakkemarokjes.
Genoeg tijd om te fokken dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
Whehehehehe,
ik zit een backup te maken. Zegt ie dat ie nog ruim 11 dagen nodig heeft om alles te kopiëren
met een andere achtergrondquote:Op maandag 4 januari 2010 01:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch allemaal Nederlanders?
als het kouder als 25 graden is, lig ik te rillen in bed man..quote:Op maandag 4 januari 2010 01:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd een verschil![]()
het is bij jouw om het benauwde weg te krijgen
Wtf ?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
Whehehehehe,
ik zit een backup te maken. Zegt ie dat ie nog ruim 11 dagen nodig heeft om alles te kopiëren
Eigenlijk wil ik mijn bed wel in. De wekker gaat over 5 uur weer vervelend doenquote:Op maandag 4 januari 2010 01:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Genoeg tijd om te fokken dus.
gewoon afknippen bij de geboortequote:Op maandag 4 januari 2010 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn er weer veel he, die fokken wel door
dat bedoel ikquote:Op maandag 4 januari 2010 01:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn voor hier, kom je de nachtclub uit, ben je direct nuchter door die felle tropenzon net boven de horizon.
En is dat jouw probleem?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
weg al de alcohol
ik loop nou gewoon rond in een shirtje moet er niet aan denken dat het hier 25 graden zou zijn dan loop ik in mijn blote reet rondquote:Op maandag 4 januari 2010 01:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als het kouder als 25 graden is, lig ik te rillen in bed man..
Daar hoeven wij dus ook niet aan te denkenquote:Op maandag 4 januari 2010 01:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik loop nou gewoon rond in een shirtje moet er niet aan denken dat het hier 25 graden zou zijn dan loop ik in mijn blote reet rond
whehehequote:
Dan zou ik ook maar eens gaan ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik mijn bed wel in. De wekker gaat over 5 uur weer vervelend doen
mental imagequote:Op maandag 4 januari 2010 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoeven wij dus ook niet aan te denken
verdampt direct ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
weg al de alcohol
quote:Op maandag 4 januari 2010 01:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik loop nou gewoon rond in een shirtje moet er niet aan denken dat het hier 25 graden zou zijn dan loop ik in mijn blote reet rond
quote:Op maandag 4 januari 2010 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoeven wij dus ook niet aan te denken
van de KSCers welquote:
quote:
HOAXquote:
Ik zag alleen 2 ksc'ersquote:Op maandag 4 januari 2010 01:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van de KSCers wel
zit nog wel 340 posts onder de nummer 1
jij hebt ook een anatomisch perfect lichaamquote:Op maandag 4 januari 2010 01:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik die wil kijk ik zelf wel in de spiegel.
van gister welquote:
ik moet wel naar mijn appartementquote:
daar durf ik geen geld op in te zettenquote:Op maandag 4 januari 2010 01:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, vandaag zal het niet veel anders zijn
politiek correct noemen ze datquote:Op maandag 4 januari 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, heet dat zo tegenwoordig.
5 uur slaap is meer dan genoegquote:Op maandag 4 januari 2010 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik mijn bed wel in. De wekker gaat over 5 uur weer vervelend doen
oeh, je gaat lekker dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van de KSCers wel
zit nog wel 340 posts onder de nummer 1
quote:Op maandag 4 januari 2010 01:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En Molukkers kunnen toch wel hard slaan, dus die zouden moeten winnen van die graftakkemarokjes.
dat is het probleemquote:Op maandag 4 januari 2010 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn er weer veel he, die fokken wel door
in de top 100 zal ik niet de 1ste plaats halenquote:
en dicht purrenquote:Op maandag 4 januari 2010 01:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon afknippen bij de geboorte
Bed zat toch in je clubquote:Op maandag 4 januari 2010 01:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet wel naar mijn appartement
zoon van God he,... al weet niemand dat nog.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook een anatomisch perfect lichaam
Op de een of andere manier lukt dat even niet meerquote:Op maandag 4 januari 2010 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5 uur slaap is meer dan genoeg
die term kennen ze hier ook, ze doen er maar weinig mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
politiek correct noemen ze dat
dat welquote:
Opgelost, kom dus maar op met die zonquote:
Ik van Boedhaquote:Op maandag 4 januari 2010 01:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoon van God he,... al weet niemand dat nog.
slaap zequote:Op maandag 4 januari 2010 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga toch maar slapen,
werk ze indah
truste gf
quote:Op maandag 4 januari 2010 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opgelost, kom dus maar op met die zon
eerlijk gezegd slaap ik momenteel ook iets langerquote:Op maandag 4 januari 2010 01:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lukt dat even niet meer
Zomers doe ik het daar wel prima op. Misschien toch ook maar een winterslaap gaan houden
waar doen ze er wel iets meequote:Op maandag 4 januari 2010 01:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die term kennen ze hier ook, ze doen er maar weinig mee.
slaap zequote:Op maandag 4 januari 2010 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga toch maar slapen,
werk ze indah
truste gf
5 minuten?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd slaap ik momenteel ook iets langer
Nou, in Nederland kunnen ze er anders wel wat van.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar doen ze er wel iets mee
quote:
in Belgie niet echtquote:Op maandag 4 januari 2010 01:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, in Nederland kunnen ze er anders wel wat van.
op week basis welquote:
niet dat ik het weetquote:Op maandag 4 januari 2010 01:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is die rook-wet nu al gefixed?
Da's nog 4 jaar!quote:Op maandag 4 januari 2010 02:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet dat ik het weet![]()
vanaf 2014 moet het overal wat ik heb begrepen![]()
dat helemaalquote:Op maandag 4 januari 2010 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over maandbasis
ontbijt zequote:Op maandag 4 januari 2010 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Even ontbijten en naar het postkantoor.
zit dat postkantoor aan de andere kant van Indonesiequote:Op maandag 4 januari 2010 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Even ontbijten en naar het postkantoor.
quote:Op maandag 4 januari 2010 04:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit dat postkantoor aan de andere kant van Indonesie
friemelquote:
programmeren als je niet kan slapen lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op maandag 4 januari 2010 04:47 schreef friemelaar het volgende:
Kon niet slapen, dan maar wat programmeren.
Maarja zo scherp ben ik op dit moment ook weer niet
dus vandaag doe je niks meerquote:Op maandag 4 januari 2010 04:51 schreef friemelaar het volgende:
Ik heb dan ook alleen maar de database aangemaakt, de rest doe ik morgen wel begin ik morgen wel mee
wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op maandag 4 januari 2010 04:58 schreef friemelaar het volgende:
EUhhhh, zo weinig mogelijk....![]()
Nou ja nog wel ff naar 3 klanten en een stuk of 10 rekeningen uitschrijven....
jij doet dus eigenlijk van allesquote:Op maandag 4 januari 2010 05:07 schreef friemelaar het volgende:
Vanalles eigenlijk....
webhosting / webdesign
Reparatie en onderhoud van Pc's en netwerken
Cursussen vaarbewijs en marifonie (en binnenkort theorie auto en bromfiets)
en verder wat aanverwante zaken......
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 05:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij doet dus eigenlijk van alles
whehehequote:
zal ik doenquote:Op maandag 4 januari 2010 05:17 schreef friemelaar het volgende:
Maar nu ga ik toch nog ff proberen te slapen.
Doe Indah de groeten als hij de weg van het postkantoor heeft terug gevonden.........
Laters
Klonkquote:
quote:
FFSletop, baggeren met kloon, 48 uur.
goedemorgenquote:
kloptquote:Op maandag 4 januari 2010 06:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
klonk je grappenmaker van gister zien we idd voorlopig niet![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |