Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
met opzetquote:
Symquote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben weer thuis
Een reis met hindernissen, met het venijn in de staart.
Kolere de wegen zijn hier ijsbanen en het is hier momenteel -15
die ken ik alquote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
In datzelfde genre kan ik ook Die Fälscher aanraden, trouwens.
Dat gaat over een man die in Duitse gevangenschap wordt verplicht om Dollars en Ponden te vervalsen. Ook een erg mooie film!
tnxquote:
is al het zoveelste topic wat die opentquote:Op zondag 3 januari 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ow DaMart: werk aan de winkel: bagger #2
pfffff sneue types
Mucken is als forumcrew doorposten als een topic al op slot is. Vernoemd naar (je zou het niet verwachten...) Muck!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik weet inmidels wat MPG-en is.
Mucken ben ik nog niet helemaal uit
Posten na het slotje. Dat deed Muck nogal eens toen ze nog (donker)blauw wasquote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik weet inmidels wat MPG-en is.
Mucken ben ik nog niet helemaal uit
Klonk is er en die heeft alles onder controle, dus ik houd me er buiten!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ow DaMart: werk aan de winkel: bagger #2
pfffff sneue types
Je toont de waarheid van je sig weer eens aanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Posten na het slotje. Dat deed Muck nogal eens toen ze nog (donker)blauw was.
dat is minderquote:Op zondag 3 januari 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
het was een reis met hindernissen... 90 km file in Spanje/Frankrijk en een verplichte pauze in Antwerpen omdat de weg niet meer van de omgeving te onderscheiden was.
Absoluutquote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je toont de waarheid van je sig weer eens aan.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk is er en die heeft alles onder controle, dus ik houd me er buiten!
Tenzij dat soort figuren ineens in TTK komen, natuurlijk.
heb ik iets gemist? Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
het was een reis met hindernissen... 90 km file in Spanje/Frankrijk en een verplichte pauze in Antwerpen omdat de weg niet meer van de omgeving te onderscheiden was.
hij heeft het er druk meequote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk is er en die heeft alles onder controle, dus ik houd me er buiten!
Tenzij dat soort figuren ineens in TTK komen, natuurlijk.
Nee joh, natuurlijk niet. Jij wel dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
Oh zijn jullie hier!
nu niet meer, remlof heeft op de delete knop gedruktquote:
doe es lief Muckquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Wie ben jij nou weer?
Klonkie, ik bedoel het lief, ben gewoon nieuwsgierigquote:
trustequote:Op zondag 3 januari 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:
mijn aanwezigheid is kort, ik hoor mijn bedje roepen
ah, dan is het goedquote:Op zondag 3 januari 2010 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Klonkie, ik bedoel het lief, ben gewoon nieuwsgierig
sjeweetok, ik ben over het algemeen wel liefquote:
ik ken je eigenlijk alleen maar liefquote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
sjeweetok, ik ben over het algemeen wel lief
een paar keer zelfsquote:
ik wilde het je net gaan vagenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, wiki is bijgewerkt. En ja, #1631 staat op een nieuwe regel!.
huuuu, mijn vakantie ookquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
en nu ben ik echt pleitte, de vakantie is voorbij, de wekker gaat morgenvroeg weer verdomde vroeg
en wie houd nou GC vrij van de bagger ?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
en nu ben ik echt pleitte, de vakantie is voorbij, de wekker gaat morgenvroeg weer verdomde vroeg
Mjah nou inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
huuuu, mijn vakantie ook
dat betekent dat ik én ouder ben én weer naar school/werk moet
Die zorgde zeker voor prachtige plaatjes als ze in beeld wasquote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
GF, Der Untergang, van de week nog kijken. Wat mij betreft een van de beste films ooit.
En met een mooie vrouw
Dat is inderdaad een hele indrukwekkende film. Heb hem pas weer gezien, maar het blijft een van de mooiste films over de 2e wereldoorlogquote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
GF, Der Untergang, van de week nog kijken. Wat mij betreft een van de beste films ooit.
En met een mooie vrouw
ik hoop iemand anders, de baggerkloon van net bestaat in ieder geval niet meerquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wie houd nou GC vrij van de bagger ?
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu niet meer, remlof heeft op de delete knop gedrukt
ik had over jouw andere post heen gelezenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop iemand anders, de baggerkloon van net bestaat in ieder geval niet meer
Ow, maar ik zie gf toch nog posten net?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop iemand anders, de baggerkloon van net bestaat in ieder geval niet meer
zullen we het op iets daar tussenin houden?quote:
boooooeeeeeequote:
sokken aan doenquote:
T is zwart of wit hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
zullen we het op iets daar tussenin houden?
[..]
boooooeeeeee
Het is wel geen film, maar Band of Brothers vind ik ook geweldigquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele indrukwekkende film. Heb hem pas weer gezien, maar het blijft een van de mooiste films over de 2e wereldoorlog
Moet je even MPG-enquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Wie ben jij nou weer?
Tsss, ik ben gewoon een beetje gemêleerdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zwart of wit hoor
Roze is in deze geen optie
volgens mij heb ik hem ergens op dvd staanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
En met een mooie vrouw
Die is ook geweldigquote:Op zondag 3 januari 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is wel geen film, maar Band of Brothers vind ik ook geweldig
dan moet je maar teruglezenquote:
Toch maar wel dan jaquote:Op zondag 3 januari 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem ergens op dvd staan![]()
straks maar eens gaan zoeken
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, maar ik zie gf toch nog posten net?
Alleen maar toch?quote:
Oeh, het boek moet ik eens opzoeken danquote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook geweldig
Ben nu in het boek bezigDat gaat nog verder
En er komt: The Pacific
doe ik ook niet aanquote:
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch maar wel dan ja
Is echt heel indrukwekkend hoor
spammen is iets heul andersquote:
Keurig.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, wiki is bijgewerkt. En ja, #1631 staat op een nieuwe regel!.
Mijn Verkansie ookquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
huuuu, mijn vakantie ook
dat betekent dat ik én ouder ben én weer naar school/werk moet
Niet happen MPGquote:
Gekocht of gebrand?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggen![]()
en na de verhuizing heb ik die nog niet gesorteerd
dan weet je ook niet wie Sym isquote:
quote:
Daar ben je ook zo doorheen als je iets zoekt. Of staat er niet op wat het is?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggen![]()
en na de verhuizing heb ik die nog niet gesorteerd
Die palen werken hier niet eensquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Mijn Verkansie ook.
Morgen eens zien wat dat is met die Faalkaart. Circa 1000 man die op station eindhoven op hetzelfde moment bij de éne kutpaaltje dat er staat uit willen checken.
de mijne is nu al stuqquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Mijn Verkansie ook.
Morgen eens zien wat dat is met die Faalkaart. Circa 1000 man die op station eindhoven op hetzelfde moment bij de éne kutpaaltje dat er staat uit willen checken.
[..]
dat mag ik niet door vertellenquote:
In jouw geval niet hoorquote:
op sommige wel en op andere bijna niet meer leesbaarquote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ben je ook zo doorheen als je iets zoekt. Of staat er niet op wat het is?
echt welquote:
Die van mij ook... maar ik koop wel gewoon een kaartje. Al droomde ik vannacht dat ze de kaartjesautomaten hadden vervangen door een exemplaar dat onbedienbaar was. En toen iemand achter het loket eindelijk een kaartje voor me had gemaakt met dat systeem, had hij het fout gedaan en kon ik maar 1 station reizen... en ondertussen had ik al 2 keer mijn trein gemistquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Mijn Verkansie ook.
Gaat goedquote:
Neh, is wat anders.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat goed.
Maar je kent station eindhoven een beetje he? Daar hebben ze 3 perrons. met elk twee sporen. En de intercities omen tegelijk aan, dus telkens twee lange treinen aan een perron. Laten we zeggen 1000 uitstappers. En dan zetten ze op elk perron één, ja dat lees je goed, één, paaltje neer.
bij mij is het een allegaartje van gekocht en gebrand.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 86 films op gekochte DVD, en nog een stuk of 40 op VHS.
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er op station Didam staan?
6quote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
slim gedaan en zeker ook net voor de trap naar benedenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat goed.
Maar je kent station eindhoven een beetje he? Daar hebben ze 3 perrons. met elk twee sporen. En de intercities omen tegelijk aan, dus telkens twee lange treinen aan een perron. Laten we zeggen 1000 uitstappers. En dan zetten ze op elk perron één, ja dat lees je goed, één, paaltje neer.
Jep. Midden voor de trapquote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slim gedaan en zeker ook net voor de trap naar beneden
Maar die heb jij toch niet meer nodig?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Vast net zoveel als op lichtenvoorde-groenloquote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
was natuurlijk te verwachtenquote:
nulquote:
6 onzichtbare dan zekerquote:
hándig!quote:
precies!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast net zoveel als op lichtenvoorde-groenlo
Eindhoven de gekste !!!!!!!!quote:
Ja, das morgen al weerquote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer werken
Nog een biertje, dan ga ik mijn mandje in.
Ben best wel verreisd...
Welkom bij de club.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer werken
Ben best wel verreisd...
Ik ging maar gratis reizen. Kon immers heus niet andersquote:
drink en slaap zequote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer werken
Ben best wel verreisd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |