Het is wel geen film, maar Band of Brothers vind ik ook geweldigquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele indrukwekkende film. Heb hem pas weer gezien, maar het blijft een van de mooiste films over de 2e wereldoorlog
Moet je even MPG-enquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Wie ben jij nou weer?
Tsss, ik ben gewoon een beetje gemêleerdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zwart of wit hoor
Roze is in deze geen optie
volgens mij heb ik hem ergens op dvd staanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
GF, Der Untergang, van de week nog kijken. Wat mij betreft een van de beste films ooit.
En met een mooie vrouw
Die is ook geweldigquote:Op zondag 3 januari 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is wel geen film, maar Band of Brothers vind ik ook geweldig
dan moet je maar teruglezenquote:
Toch maar wel dan jaquote:Op zondag 3 januari 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem ergens op dvd staan![]()
straks maar eens gaan zoeken
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, maar ik zie gf toch nog posten net?
Alleen maar toch?quote:
Oeh, het boek moet ik eens opzoeken danquote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook geweldig
Ben nu in het boek bezigDat gaat nog verder
En er komt: The Pacific
doe ik ook niet aanquote:
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch maar wel dan ja
Is echt heel indrukwekkend hoor
spammen is iets heul andersquote:
Keurig.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, wiki is bijgewerkt. En ja, #1631 staat op een nieuwe regel!.
Mijn Verkansie ookquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
huuuu, mijn vakantie ook
dat betekent dat ik én ouder ben én weer naar school/werk moet
Niet happen MPGquote:
Gekocht of gebrand?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggen![]()
en na de verhuizing heb ik die nog niet gesorteerd
dan weet je ook niet wie Sym isquote:
quote:
Daar ben je ook zo doorheen als je iets zoekt. Of staat er niet op wat het is?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klein probleem dat ik iets van 600 dvd's heb liggen![]()
en na de verhuizing heb ik die nog niet gesorteerd
Die palen werken hier niet eensquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Mijn Verkansie ook.
Morgen eens zien wat dat is met die Faalkaart. Circa 1000 man die op station eindhoven op hetzelfde moment bij de éne kutpaaltje dat er staat uit willen checken.
de mijne is nu al stuqquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Mijn Verkansie ook.
Morgen eens zien wat dat is met die Faalkaart. Circa 1000 man die op station eindhoven op hetzelfde moment bij de éne kutpaaltje dat er staat uit willen checken.
[..]
dat mag ik niet door vertellenquote:
In jouw geval niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |