als het vannacht niet weer gaat vriezenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook nog even iets nuttigs gedaan vandaag. Heb mijn autoruiten ijsvrij gemaakt, scheelt morgenochtend weer een half uur eerder opstaan.
Ik heb nu weer wat voor mijn voorruit gezet. En er lag een laag bevroren sneeuw en hagel van een centimeter of 4 op, en ik verwachte niet dat dat morgenochtend terug isquote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het vannacht niet weer gaat vriezen![]()
denk het ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu weer wat voor mijn voorruit gezet. En er lag een laag bevroren sneeuw en hagel van een centimeter of 4 op, en ik verwachte niet dat dat morgenochtend terug is.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-dagen-vriezen.dhtmlquote:Op zondag 3 januari 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook niet
het is hier alweer aan het vriezen
Kijk discovery, sommige dingen zou ik toch wel willen zien in de geschiedenis.quote:
Sssttttquote:
Hoi Fhaquote:
Jawel hoor, op dit naquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
Ben gisteravond vannacht op mn muil gegaan met de fiets in de sneeuw, en het wondje aan mn kin is toch dieper dan ik dacht.
Ah boequote:
quote:
Ohw dat werkt vast ook wel jaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik heb het aan elkaar geplakt met een pleister.
Ah, je gaat voor het lelijke litteken?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..].
Je ziet het verkeerd schat.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor het lelijke litteken?
Ow jah, solly,quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd schat.
Dat wordt een heul ruig litteken en dan kan hij een sterk verhaal verzinnen en zo de chimi's hosselen
Uhmmm, ik eet een bami-hapjequote:
Dat dusquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wordt een heul ruig litteken en dan kan hij een sterk verhaal verzinnen en zo de chimi's hosselen
Smakelijkquote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uhmmm, ik eet een bami-hapje
Wel je verhaal beter makenquote:
teveel boerenkool stamppot gegeten Fhaquote:
Nee. teveel gegeten over de hele dag gewoon.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel boerenkool stamppot gegeten Fha![]()
Fha
dat voorspelt niets goedquote:Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-dagen-vriezen.dhtml
dat lijkt me ook wel gaafquote:Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk discovery, sommige dingen zou ik toch wel willen zien in de geschiedenis.
heel de dag aan het eten geweestquote:Op zondag 3 januari 2010 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. teveel gegeten over de hele dag gewoon.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..].
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor het lelijke litteken?
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel je verhaal beter maken
Met alleen, ik ging op mijn smoel omdat ik zat was van de whiskey kom je er niet
Ben je al klaar met trillen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
Zo, de laatste nog niet bekeken DVD is ook gekeken nu.
Wat is der Untergang een prachtige film zeg!.
waar gaat die over?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
nou ben ik helemaal benieuwdquote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al klaar met trillen?
Ik heb hem in de bios gezien. Was voor het eerst dat er niemand opstond zodra de film over was. Iedereen bleef echt zitten van: "WTF just happend".
Jaaaa die is tofquote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
quote:
nou weet ik nog steeds niet waar die over gaatquote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Muck het volgende:
der untergang
Pff, wat een film is dat zeg.... nog lang aan lopen denken
Ik was er echt even stil van jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al klaar met trillen?
Ik heb hem in de bios gezien. Was voor het eerst dat er niemand opstond zodra de film over was. Iedereen bleef echt zitten van: "WTF just happend".
De laatste dagen van Hitler voor de ondergang van zijn Derde Rijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar gaat die over?
[..]
nou ben ik helemaal benieuwd![]()
Staat je MuckSN nog aan?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Muck het volgende:
der untergang
Pff, wat een film is dat zeg.... nog lang aan lopen denken
dat klinkt wel naar een film die ik zou willen zienquote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste dagen van Hitler voor de ondergang van zijn Derde Rijk.
heb je de laatste jaren onder een steen geleefd?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
nou weet ik nog steeds niet waar die over gaat
Het is een aanraderquote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt wel naar een film die ik zou willen zien
zoietsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je de laatste jaren onder een steen geleefd?
het gaat over de oorlog. KLIK
heb net de reviews gelezen op de link van Muck.quote:
In datzelfde genre kan ik ook Die Fälscher aanraden, trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb net de reviews gelezen op de link van Muck.
lijkt me idd echt een film om te kijken
Welkom thuis!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben weer thuis
Een reis met hindernissen, met het venijn in de staart.
Kolere de wegen zijn hier ijsbanen en het is hier momenteel -15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |