dan is het inderdaad best veel om terug te lezenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu even niet.
Ben er een weekje tussenuit geweest.
En daar heb ik dus geen tijd voorquote:Op zondag 3 januari 2010 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dan is het inderdaad best veel om terug te lezen
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik moet straks denk ik toch maar even naar het ziekenhuis![]()
![]()
.
Ben gisteravond vannacht op mn muil gegaan met de fiets in de sneeuw, en het wondje aan mn kin is toch dieper dan ik dacht.
Ik vrees dat het iets vergelijkbaars gaat worden jaquote:
gezopen?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees dat het iets vergelijkbaars gaat worden ja![]()
.....
Even denken...quote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
zonder teruglezen. Heb ik nog wat gemist?
Mooie samenvattingquote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even denken...GF zijn goede voornemen voor 2010 is om meer te gaan multiquoten. Dat voornemen heeft hij niet zelf bedacht. Fles is geopereerd na zijn val in de bus en moet nog wel een tijde revalideren .
FFBreezersletje is bedolven onder 3 kilo sneeuw die iemand van een balkon veegde. Zijn faalsig heeft hij vervangen omdat het plaatje in zijn sig niet getoond werd. Ladylike probeert binnen de lijntjes te blijven bij het kleuren. Tweety gaat uit een taart springen op mijn verjaardag. Alleen zal ik daar waarschijnlijk zelf niet bij zijn, omdat zij in Engeland zit .
Indah werkt nog steeds hard. Muck is verhuisd. Gisteren was ze ook jarig, maar niemand begreep mijn hint in de KSC. De sneeuw is weg hier .
Even geordend op belangrijkheid.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even denken...Indah werkt nog steeds hard. GF zijn goede voornemen voor 2010 is om meer te gaan multiquoten. Dat voornemen heeft hij niet zelf bedacht. Fles is geopereerd na zijn val in de bus en moet nog wel een tijde revalideren .
FFBreezersletje is bedolven onder 3 kilo sneeuw die iemand van een balkon veegde. Zijn faalsig heeft hij vervangen omdat het plaatje in zijn sig niet getoond werd. Ladylike probeert binnen de lijntjes te blijven bij het kleuren. Tweety gaat uit een taart springen op mijn verjaardag. Alleen zal ik daar waarschijnlijk zelf niet bij zijn, omdat zij in Engeland zit .
Muck is verhuisd. Gisteren was ze ook jarig, maar niemand begreep mijn hint in de KSC. De sneeuw is weg hier .
Jaquote:
Goed plan.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even denken...GF zijn goede voornemen voor 2010 is om meer te gaan multiquoten.
Voorspelbaar.quote:Dat voornemen heeft hij niet zelf bedacht.
Dat wist ik alquote:Fles is geopereerd na zijn val in de bus en moet nog wel een tijde revalideren .
WTFquote:FFBreezersletje is bedolven onder 3 kilo sneeuw die iemand van een balkon veegde.
Whehe.quote:Zijn faalsig heeft hij vervangen omdat het plaatje in zijn sig niet getoond werd.
En lukt dat?quote:Ladylike probeert binnen de lijntjes te blijven bij het kleuren.
Tof!quote:Tweety gaat uit een taart springen op mijn verjaardag.
Dan moet je dus naar Engeland heenquote:Alleen zal ik daar waarschijnlijk zelf niet bij zijn, omdat zij in Engeland zit .
Mooi zo!quote:Indah werkt nog steeds hard.
En ik heb niet eens een adreswijziging gekregen /madquote:Muck is verhuisd.
Ik wel, ik heb nog geprobeerd te bellen.quote:Gisteren was ze ook jarig, maar niemand begreep mijn hint in de KSC.
Hier niet en daar ben ik gisteravond vannacht op een niet bepaald zachtzinnige manier achter gekomenquote:De sneeuw is weg hier .
Da's nog niet 't ergste, je moet ook verder kijken (en ik ben nogal bij-ziende)quote:
Een vriend van mij is vorig jaar op de schaatsbaan bij EHV airport op zijn plaat gegaan, die had ook een paar hechtingen in zn kin.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
diep wondje op je kin? Mijn zusje had dat ooit eens, nooit geweten dat een wondje daar zo diep kon zijn. Is toen gehecht met 2 hechtingen.
even een paar kleine aanpassingen gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even denken...GF zijn goede voornemen voor 2010 is om meer te gaan multiquoten. Dat voornemen heeft hij niet zelf bedacht. Fles is geopereerd na zijn val in de bus en moet nog wel een tijde revalideren .
Indah werkt nog steeds hard. Muck is verhuisd. Gisteren was ze ook jarig, maar niemand begreep mijn hint in de KSC. De sneeuw is NIET weg hier ![]()
DaMart probeert minder te mucken. .
Muckt hij toch delete hij depost zelf .
MPG is op zijn muil gegaan en moet zijn kin laten hechten.
hoi friemelquote:
is niet engquote:Op zondag 3 januari 2010 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kamgra? Klinkt eng, zou er niet aan beginnen.
Kamagraquote:Op zondag 3 januari 2010 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ik het verkeerd spel, GF weet wel hoe je het schrijft
En anders kun je altijd nog een piercing nemen om je kin bij elkaar te houden!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:55 schreef MPG het volgende:
Ik heb besloten niet naar het ziekenhuis te gaan. Voel me wel prima, en het lijkt allemaal erger dan het is
.
Ja, je kunt lelijk vallen zo....quote:Op zondag 3 januari 2010 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van mij is vorig jaar op de schaatsbaan bij EHV airport op zijn plaat gegaan, die had ook een paar hechtingen in zn kin.
Preciesquote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog een piercing nemen om je kin bij elkaar te houden!
pleister erop en klaarquote:Op zondag 3 januari 2010 14:55 schreef MPG het volgende:
Ik heb besloten niet naar het ziekenhuis te gaan. Voel me wel prima, en het lijkt allemaal erger dan het is
.
gewoon een paar nietjes erinquote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog een piercing nemen om je kin bij elkaar te houden!
En die infectie die erbij komt kun je dan ook als iets aparts zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon een paar nietjes erin![]()
heb je tenminste iets aparts
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En die infectie die erbij komt kun je dan ook als iets aparts zien.
denk het ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
huppakee, email nummer 21 verzonden vandaag. Zelden zo'n drukke dag gehad als vandaag. Inkomen maar evenreding, met een 100% toeslag wegens werken op zondag, maar helaas, dat zal er wel niet in zitten.
dat was ik nou ook net aan het denkenquote:
Maar echt mooi zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je een grote kin van
Indah
Gewoon vragen, wie weet krijgen we antwoord.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was ik nou ook net aan het denken
dat hoeft ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar echt mooi zal het wel niet zijn.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
Spammertjes
Wie wil er een stuk verse ananas?
zou kunnen maar denk het nietquote:Op zondag 3 januari 2010 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon vragen, wie weet krijgen we antwoord.
Slaap ze Indahquote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh ja, ik zat op de bank tv te kijken om de avond af te sluiten.
*Zet groot bord met ananas neer in de kscquote:
* pakt een stuk ananas en zet een pot koffie er langsquote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*Zet groot bord met ananas neer in de ksc
*omnomnomquote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*Zet groot bord met ananas neer in de ksc
zal ik net doen alsof ik verbaasd ben?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. We hadden een whisky-proefavond gehouden
.
Nog helemaal niemandquote:[..]
En ik heb niet eens een adreswijziging gekregen /mad![]()
[..]
Ik weet, maar ik ben niet thuisquote:Ik wel, ik heb nog geprobeerd te bellen.
[..]
Ja, doe eensquote:
Foeiquote:[..]
Nog helemaal niemand
Ik ben sinds 01-01-2010 officieel verhuisd, en de adreswijzigingskaartjes zitten nog in mijn rugzak
En dan is je GSM spontaan stukquote:[..]
Ik weet, maar ik ben niet thuis
waarom?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
soms wil ik echt een tijdmachine hebben
als het vannacht niet weer gaat vriezenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook nog even iets nuttigs gedaan vandaag. Heb mijn autoruiten ijsvrij gemaakt, scheelt morgenochtend weer een half uur eerder opstaan.
Ik heb nu weer wat voor mijn voorruit gezet. En er lag een laag bevroren sneeuw en hagel van een centimeter of 4 op, en ik verwachte niet dat dat morgenochtend terug isquote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het vannacht niet weer gaat vriezen![]()
denk het ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu weer wat voor mijn voorruit gezet. En er lag een laag bevroren sneeuw en hagel van een centimeter of 4 op, en ik verwachte niet dat dat morgenochtend terug is.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-dagen-vriezen.dhtmlquote:Op zondag 3 januari 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook niet
het is hier alweer aan het vriezen
Kijk discovery, sommige dingen zou ik toch wel willen zien in de geschiedenis.quote:
Sssttttquote:
Hoi Fhaquote:
Jawel hoor, op dit naquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
Ben gisteravond vannacht op mn muil gegaan met de fiets in de sneeuw, en het wondje aan mn kin is toch dieper dan ik dacht.
Ah boequote:
quote:
Ohw dat werkt vast ook wel jaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik heb het aan elkaar geplakt met een pleister.
Ah, je gaat voor het lelijke litteken?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..].
Je ziet het verkeerd schat.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor het lelijke litteken?
Ow jah, solly,quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd schat.
Dat wordt een heul ruig litteken en dan kan hij een sterk verhaal verzinnen en zo de chimi's hosselen
Uhmmm, ik eet een bami-hapjequote:
Dat dusquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wordt een heul ruig litteken en dan kan hij een sterk verhaal verzinnen en zo de chimi's hosselen
Smakelijkquote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uhmmm, ik eet een bami-hapje
Wel je verhaal beter makenquote:
teveel boerenkool stamppot gegeten Fhaquote:
Nee. teveel gegeten over de hele dag gewoon.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel boerenkool stamppot gegeten Fha![]()
Fha
dat voorspelt niets goedquote:Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-dagen-vriezen.dhtml
dat lijkt me ook wel gaafquote:Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk discovery, sommige dingen zou ik toch wel willen zien in de geschiedenis.
heel de dag aan het eten geweestquote:Op zondag 3 januari 2010 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. teveel gegeten over de hele dag gewoon.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..].
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor het lelijke litteken?
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel je verhaal beter maken
Met alleen, ik ging op mijn smoel omdat ik zat was van de whiskey kom je er niet
Ben je al klaar met trillen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
Zo, de laatste nog niet bekeken DVD is ook gekeken nu.
Wat is der Untergang een prachtige film zeg!.
waar gaat die over?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
nou ben ik helemaal benieuwdquote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al klaar met trillen?
Ik heb hem in de bios gezien. Was voor het eerst dat er niemand opstond zodra de film over was. Iedereen bleef echt zitten van: "WTF just happend".
Jaaaa die is tofquote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
quote:
nou weet ik nog steeds niet waar die over gaatquote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Muck het volgende:
der untergang
Pff, wat een film is dat zeg.... nog lang aan lopen denken
Ik was er echt even stil van jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al klaar met trillen?
Ik heb hem in de bios gezien. Was voor het eerst dat er niemand opstond zodra de film over was. Iedereen bleef echt zitten van: "WTF just happend".
De laatste dagen van Hitler voor de ondergang van zijn Derde Rijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar gaat die over?
[..]
nou ben ik helemaal benieuwd![]()
Staat je MuckSN nog aan?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Muck het volgende:
der untergang
Pff, wat een film is dat zeg.... nog lang aan lopen denken
dat klinkt wel naar een film die ik zou willen zienquote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste dagen van Hitler voor de ondergang van zijn Derde Rijk.
heb je de laatste jaren onder een steen geleefd?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
nou weet ik nog steeds niet waar die over gaat
Het is een aanraderquote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt wel naar een film die ik zou willen zien
zoietsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je de laatste jaren onder een steen geleefd?
het gaat over de oorlog. KLIK
heb net de reviews gelezen op de link van Muck.quote:
In datzelfde genre kan ik ook Die Fälscher aanraden, trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb net de reviews gelezen op de link van Muck.
lijkt me idd echt een film om te kijken
Welkom thuis!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben weer thuis
Een reis met hindernissen, met het venijn in de staart.
Kolere de wegen zijn hier ijsbanen en het is hier momenteel -15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |