jah en ik heb nog een berg werk liggen waar ik normaal gesproken een week of 8 mee bezig zou zijn en het moet eind van de week klaarquote:
hou nou ohoooopquote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer werken
Nog een biertje, dan ga ik mijn mandje in.
Ben best wel verreisd...
Wat doe je hier dan? Ga eens heel snel aan de slagquote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah en ik heb nog een berg werk liggen waar ik normaal gesproken een week of 8 mee bezig zou zijn en het moet eind van de week klaar
daar gaan we ook even geen last meer van hebbenquote:
FFSletop, baggeren met kloon, 48 uur.
.
Ja. Helaas wel.quote:
ik zit er serieus aan te denken om de boel in de soep te laten lopen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Ga eens heel snel aan de slag![]()
quote:
en wanneer heb je dat gekregenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah en ik heb nog een berg werk liggen waar ik normaal gesproken een week of 8 mee bezig zou zijn en het moet eind van de week klaar
als het salaris dan ook het dubbele zou zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit er serieus aan te denken om de boel in de soep te laten lopen.
Ik doe het werk van twee full-timers, en dat geef ik pas een jaar aan.
Je weet wat dat betekent he? Morgen post je van 9 tot 5 vrijwel alleen hierquote:
vanaf 1 uur ben ik samen met indah en de rest van de dag komt er wel 1 van jullie af en toe postenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat dat betekent he? Morgen post je van 9 tot 5 vrijwel alleen hier.
Want met al die goede voornemens is de rest serieus aan het werk.
zoals gewoonlijk te laat, en het is helaas een constante stroom.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer heb je dat gekregen![]()
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
en de kans dat er iemand bij komt is natuurlijk ook heel kleinquote:Op zondag 3 januari 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk te laat, en het is helaas een constante stroom.
en nee, mijn salaris is helaas niet dubbel.
Is zeker het overwegen waard. Zolang je de gevolgen maar kan inschatten.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit er serieus aan te denken om de boel in de soep te laten lopen.
Ik doe het werk van twee full-timers, en dat geef ik pas een jaar aan.
heeeeeeel klein helaasquote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de kans dat er iemand bij komt is natuurlijk ook heel klein
ik heb helemaal geen goede voornemensquote:Op zondag 3 januari 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor 2010 heb ik maar 1 goed voornemen, en dat is niet meer op de bank in slaap vallen
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
het zuurvlees wat ik van LLheb gekregen is echt lekker
Ik post hier toch al zelden meer tijdens werktijdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
het vervelende is dat het hoe dan ook op mijn bordje terecht komt...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is zeker het overwegen waard. Zolang je de gevolgen maar kan inschatten.
Ik dacht dat we toch een mooie voor je gemaakt hadden!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen goede voornemens
Als het zoiets is als stoofvlees (als in patatje stoofvlees) dan wil ik ook welquote:
Maar misschien wel met een realistische termijn dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is dat het hoe dan ook op mijn bordje terecht komt...
Ik ook nog amper. Ik heb genoeg werk te doen waar ik voor betaald word onder werktijdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik post hier toch al zelden meer tijdens werktijd
Alleen afgelopen 2 weken omdat er bijna niemand was op werk, maar das nu weer over.
Jepquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het zoiets is als stoofvlees (als in patatje stoofvlees) dan wil ik ook wel
QFTquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook nog amper. Ik heb genoeg werk te doen waar ik voor betaald wordt onder werktijd.
Oe! dat is zoooo lekkerquote:
zeker met de crisis van nuquote:
niet van mij iigquote:
Trusten DMquote:Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef DaMart het volgende:
Met nog zeven uur te gaan voordat de wekker me op grove wijze stoort in mijn welverdiende nachtrust, ga ik die nachtrust maar eens pakken.
Welterusten dus.
zoiets is hetquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het zoiets is als stoofvlees (als in patatje stoofvlees) dan wil ik ook wel
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik post hier toch al zelden meer tijdens werktijd
Alleen afgelopen 2 weken omdat er bijna niemand was op werk, maar das nu weer over.
Watjesquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook nog amper. Ik heb genoeg werk te doen waar ik voor betaald word onder werktijd.
zuurvlees met frietquote:
Unne friet zoërvleis?quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Unne friet zoërvleis?
Al zul je bij jullie wel om een patatje stoofvlees moeten vragen.
stoofvlees is toch wel andersquote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Unne friet zoërvleis?
Al zul je bij jullie wel om een patatje stoofvlees moeten vragen.
Ik denk niet dat ze zoërvleis hebben bij de lokale snackbar in Noord-Hollandquote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stoofvlees is toch wel anders![]()
dat neem ik eigenlijk nooit, maar een frietje zuurvlees wel
maar hij zal wel een broodje babi pangang kennenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker
De eigenaar van de snackbar is een welwillende chinees die dat dialect op zeker niet gaat verstaan.
ik plaag hem wel eens door in het plat West-Fries iets te bestellen, eb dat gaat nooit goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zoërvleis hebben bij de lokale snackbar in Noord-Holland.
dat is het nadeel van Noord Holland, ze spreken er te weinig dialecten.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zoërvleis hebben bij de lokale snackbar in Noord-Holland.
Welterustenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het nadeel van Noord Holland, ze spreken er te weinig dialecten.
zet mij ergens een maand in een buurtschap en ik spreek het
Maar goed, ik ga nu echt naar mijn mandje...
Tot morgen
weltrustenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het nadeel van Noord Holland, ze spreken er te weinig dialecten.
zet mij ergens een maand in een buurtschap en ik spreek het
Maar goed, ik ga nu echt naar mijn mandje...
Tot morgen
Indahquote:
daar denk ik alleen aan als mijn eten te laat isquote:Op maandag 4 januari 2010 00:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt lekker egoistisch eens niet aan hongerbuikafrikaantjes gedacht?
vakantie is voorbijquote:Op maandag 4 januari 2010 00:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, terug naar het vroege opstaan.
je bent bang voor diefstal van je etenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar denk ik alleen aan als mijn eten te laat is
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent bang voor diefstal van je eten
weer fris gewassenquote:
dat je weer vroeg opstaatquote:
Hoe vroeg is het daar?quote:
nu kwart voor zeven, het is hier om half zes al licht.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vroeg is het daar?
Al wel licht buiten?
veel mails binnen?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:55 schreef indahnesia.com het volgende:
o jee, het wordt weer een redelijk drukke dag zie ik wel.
zo vroeg al naar bedquote:Op maandag 4 januari 2010 00:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik ben wel vroeger dan in de afgelopen weken inderdaad. Het werd steeds later, en dat is toch een beetje jammer van je dag, plus dat ik pas om 12 uur sliep. Hopelijk slaap ik vanavond een stuk eerder. Veel lekkerder.
goed ideequote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Normaal schrijven kan de gemiddelde Amerikaan niet.
hier is het pas om een uur of 8 lichtquote:Op maandag 4 januari 2010 00:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu kwart voor zeven, het is hier om half zes al licht.
dat is idd minderquote:Op maandag 4 januari 2010 01:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aantal valt wel mee, wat er in staat zorgt voor meer werk dan gisteren.
en in de zomer om 4 uur alquote:Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het pas om een uur of 8 licht
Airco?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker joh, Airco aan, lekker onder de wol.
airco aan en dan onder de wolquote:Op maandag 4 januari 2010 01:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker joh, Airco aan, lekker onder de wol.
je moet toch nog maar eens goed kijkenquote:
Ja, zo gek is dat toch nietquote:Op maandag 4 januari 2010 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
airco aan en dan onder de wol
momenteel welquote:Op maandag 4 januari 2010 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Airco?
Hier doe je gewoon het raam open en dan maar hopen dat je ballen niet bevriezen
airco uit dan hoef je niet onder de wolquote:
Dat ligt toch minder lekkerquote:Op maandag 4 januari 2010 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
airco uit dan hoef je niet onder de wol
dat is helemaal niet leukquote:
ik lig eigenlijk zelden onder een deken/dekbed alleen als het echt koud isquote:
Ik lig altijd wel onder iets. Als het te warm is niet meer dan een dekbedovertrek.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik lig eigenlijk zelden onder een deken/dekbed alleen als het echt koud is
quote:Top 100 van zondag 3 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
52. 100 goldfinger1963
91. 075 indahnesia.com
Je staat nog steeds bovenaanquote:Op maandag 4 januari 2010 01:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gister is het rustig geweest met de KSCers![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |