abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:47:13 #101
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76472827
quote:
Schopje ONZ lijkt me vreemd. Er is intussen een serieuze discussie losgebarsten en inmiddels is het wél echt nieuws, omdat de PVV weer eens woedend is. Het hoort in NWS thuis, maar misschien met een gemodereerde TT en OP.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:49:37 #102
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76472922
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Pool het volgende:

[..]

Schopje ONZ lijkt me vreemd. Er is intussen een serieuze discussie losgebarsten en inmiddels is het wél echt nieuws, omdat de PVV weer eens woedend is. Het hoort in NWS thuis, maar misschien met een gemodereerde TT en OP.
Totally agree. Het mogen de uitwassen van NWS zijn, maar het hoort er wel bij.
Here we are now, entertain us.
pi_76473030
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:49 schreef voyeur het volgende:

[..]

Totally agree. Het mogen de uitwassen van NWS zijn, maar het hoort er wel bij.
NWS zelf verzinnen, het presenteren en wachten tot iemand hapt, ik vind het niet echt NWS. Meer iets voor CUL -> Cabaret ofzo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76473069
Waarom gaat dit topic nu dicht? PVV vestigt aandacht op duistere kant Shaffy

Zie mijn post die ik net gemaakt heb: PVV vestigt aandacht op duistere kant Shaffy
Brinkman is boos en wil dat De Speld deze satire verwijdert. Het onderwerp krijgt nu dus net nieuwswaarde.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Pool het volgende:
Er is intussen een serieuze discussie losgebarsten en inmiddels is het wél echt nieuws, omdat de PVV weer eens woedend is. Het hoort in NWS thuis, maar misschien met een gemodereerde TT en OP.
Vind ik ook. Bijvoorbeeld: PVV'er Brinkman boos over satire

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2010 10:55:20 ]
pi_76473088
Dit is nieuws: http://www.depers.nl/binn(...)-op-satire-site.html
Van vandaag zelfs.
pi_76473127
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef OldJeller het volgende:
Van vandaag zelfs.
Dit is inderdaad wel nieuws.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 6 januari 2010 @ 10:56:56 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76473194
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef OldJeller het volgende:
Van vandaag zelfs.
beter zo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_76473382
http://www.joop.nl/media/(...)stuk_te_verwijderen/

Wanneer je dan een topic wil maken over een PVV maak hem dan goed. Zet er in waarom het gaat en dat het gewoon een fantasieverhaaltje was en hoe de PVV daar op reageert.

Wanneer ze dat niet hadden gedaan had ik het gewoon gesloten gelaten zonder ook maar iets. Nu is het achtergrond materiaal

Leuk hoor al die views, maar NWS-berichten die totaal niet waar zijn horen toch niet in NWS? Zo sluit ik al vaker een nieuwsbericht

Het is nu toevallig dat het over geert gaat en ineens bepaalde mensen het niet willen sluiten omdat men weer eens lekker los kan gaan? Maakt mij niet uit, maar doe dat lekker bij nieuws, en niet bij zelfverzonnen verhaaltjes. Zet voor Geert een( voor jou) respectabele politiekus neer, en je snapt mijn punt misschien beter.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:05:23 #109
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76473488
Het nieuwe topic, met de post van Disana inclusief link naar het gesloten topic, lost de boel wel op lijkt me.
pi_76473500
wehe,

ben wat traag vandaag

Prima Disana
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:06:42 #111
137949 Disana
pi_76473535
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:05 schreef paddy het volgende:
Ik ga hem veranderen..al ben ik nog steeds voor een nieuw topic. maar zie geen van jullie een topic openen
Er is al een nieuw topic:

PVV eist verwijdering satirisch artikel De Speld

Zonder bronvermelding of achtergrond. Helemaal niet leuk.
pi_76473591
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Er is al een nieuw topic:

PVV eist verwijdering satirisch artikel De Speld

Zonder bronvermelding of achtergrond. Helemaal niet leuk.
quote:
wehe,

ben wat traag vandaag

Prima Disana
En jij bent lekker snel

je verwijst er prima naar in de tweede post. Al had je hem van mij ook gewoon in de OP erbij mogen zetten
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:08:39 #113
137949 Disana
pi_76473603
quote:
wehe,

ben wat traag vandaag

Prima Disana
Hehe. Ik was ook traag anders had ik er zelf wel een geopend.
pi_76473671
Ik heb niet eens de tijd meer om er iets bij te zetten met jou

Kijk nog eens naar de post boven je?
pi_76473693
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:02 schreef paddy het volgende:
http://www.joop.nl/media/(...)stuk_te_verwijderen/

Wanneer je dan een topic wil maken over een PVV maak hem dan goed. Zet er in waarom het gaat en dat het gewoon een fantasieverhaaltje was en hoe de PVV daar op reageert.

Wanneer ze dat niet hadden gedaan had ik het gewoon gesloten gelaten zonder ook maar iets. Nu is het achtergrond materiaal

Leuk hoor al die views, maar NWS-berichten die totaal niet waar zijn horen toch niet in NWS? Zo sluit ik al vaker een nieuwsbericht

Het is nu toevallig dat het over geert gaat en ineens bepaalde mensen het niet willen sluiten omdat men weer eens lekker los kan gaan? Maakt mij niet uit, maar doe dat lekker bij nieuws, en niet bij zelfverzonnen verhaaltjes. Zet voor Geert een( voor jou) respectabele politiekus neer, en je snapt mijn punt misschien beter.
Volgens mij ga je voorbij aan de chronologie. Iemand opent een topic met daarin het satirische bericht; het is niet echt duidelijk of hij zelf in de gaten had dat het satire is, maar dat blijkt al snel uit de reacties van iedereen die De Speld wel kent. Op dat moment was de reactie van de PVV nog niet bekend, dus die kan logischerwijs ook niet in de openingspost staan...

Berichten die niet waar zijn, horen niet in NWS. Discussie over een politicus die boos is over een satirisch artikel wél. Maar ik zie dat iemand inmiddels een nieuw topic heeft aangemaakt...
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:12:20 #116
137949 Disana
pi_76473756
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef paddy het volgende:
Ik heb niet eens de tijd meer om er iets bij te zetten met jou

Kijk nog eens naar de post boven je?
Hihihi.

Ik zat op jouw reactie te wachten toen anderen hier zeiden dat het hier wel thuishoorde. Als je nee nee was gebleven had ik er zelf een geopend. Toen was iemand ons allemaal voor maar was ik dan weer wel snel genoeg om de fipo mee te nemen
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:27:26 #117
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_76479522
Christenvervolging in Noord Korea een grote hel

TS speelt het klaar om al in zijn eigen OP volledig offtopic te gaan. Een slotje lijkt mij op zijn plaatst.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_76483603
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Jammer dat het topictitel gewijzigd is daar dit duidelijkheid gaf voor users.

Kan iemand van de crew mij uitleggen wat er onder discriminatie wordt verstaan en waar de lat ligt want het lijkt mij dat dit bij elk individu op een andere hoogte ligt?
Niemand?
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 15:08:21 #119
8781 crew  Frutsel
pi_76483675
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
Noord-Korea weer bovenaan lijst christenvervolging

TS speelt het klaar om al in zijn eigen OP volledig offtopic te gaan. Een slotje lijkt mij op zijn plaatst.
OP iets aangepast. Topic lijkt idd bedoeld voor wat anders. Laatste poging na wat opruiming.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:15:45 #120
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_76483966
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

OP iets aangepast. Topic lijkt idd bedoeld voor wat anders. Laatste poging na wat opruiming.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:34:56 #121
284826 Rabin888
Tap that ass, Get that cash
pi_76484762
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niemand?
Rifaap = discriminatie.
Marokkaan = geen discriminatie.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 17:19:59 #122
137949 Disana
pi_76489514
Het linkse microcrediet maakt de arme mensen nog veel armer.

Beetje kinderachtige TT, mensen die microkredieten een goed idee vinden komen uit alle windstreken.
pi_76493373
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Het microcrediet maakt de arme mensen nog veel armer.

Beetje kinderachtige TT, mensen die microkredieten een goed idee vinden komen uit alle windstreken.
Microkredieten zijn juist vaak initiatieven van rijke personen en bedrijfjes ter investering en opbouw.

Juist uitermate NIET links (want die gooien graag andermans geld over de balk, in plaats van het eigen geld).

† In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 18:52:48 #124
137949 Disana
pi_76493536
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Microkredieten zijn juist vaak initiatieven van rijke personen en bedrijfjes ter investering en opbouw.

Juist uitermate NIET links (want die gooien graag andermans geld over de balk, in plaats van het eigen geld).
Klopt. Maar wel idealistisch in aanvang.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:53:26 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76493559
is 'mocrokredieten' discriminerend?

ik denk dat ik voortaan elk woord, dat door sommigen als discriminerend ervaren kan worden, maar ff check hier. of het door de commissie goedgekeurd wordt zeg maar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')