Schopje ONZ lijkt me vreemd. Er is intussen een serieuze discussie losgebarsten en inmiddels is het wél echt nieuws, omdat de PVV weer eens woedend is. Het hoort in NWS thuis, maar misschien met een gemodereerde TT en OP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:52 schreef zoalshetis het volgende:
PVV vestigt aandacht op duistere kant Shaffy
schopje onz?
Totally agree. Het mogen de uitwassen van NWS zijn, maar het hoort er wel bij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Schopje ONZ lijkt me vreemd. Er is intussen een serieuze discussie losgebarsten en inmiddels is het wél echt nieuws, omdat de PVV weer eens woedend is. Het hoort in NWS thuis, maar misschien met een gemodereerde TT en OP.
NWS zelf verzinnen, het presenteren en wachten tot iemand hapt, ik vind het niet echt NWS. Meer iets voor CUL -> Cabaret ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Totally agree. Het mogen de uitwassen van NWS zijn, maar het hoort er wel bij.
Vind ik ook. Bijvoorbeeld: PVV'er Brinkman boos over satirequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Pool het volgende:
Er is intussen een serieuze discussie losgebarsten en inmiddels is het wél echt nieuws, omdat de PVV weer eens woedend is. Het hoort in NWS thuis, maar misschien met een gemodereerde TT en OP.
Dit is inderdaad wel nieuws.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef OldJeller het volgende:
Dit is nieuws: http://www.depers.nl/binn(...)-op-satire-site.html
Van vandaag zelfs.
beter zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef OldJeller het volgende:
Dit is nieuws: http://www.depers.nl/binn(...)-op-satire-site.html
Van vandaag zelfs.
Er is al een nieuw topic:quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:05 schreef paddy het volgende:
Ik ga hem veranderen..al ben ik nog steeds voor een nieuw topic. maar zie geen van jullie een topic openen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is al een nieuw topic:
PVV eist verwijdering satirisch artikel De Speld
Zonder bronvermelding of achtergrond. Helemaal niet leuk.
En jij bent lekker snelquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:05 schreef paddy het volgende:
wehe,
ben wat traag vandaag
Prima Disana![]()
Hehe. Ik was ook traag anders had ik er zelf wel een geopend.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:05 schreef paddy het volgende:
wehe,
ben wat traag vandaag
Prima Disana![]()
Volgens mij ga je voorbij aan de chronologie. Iemand opent een topic met daarin het satirische bericht; het is niet echt duidelijk of hij zelf in de gaten had dat het satire is, maar dat blijkt al snel uit de reacties van iedereen die De Speld wel kent. Op dat moment was de reactie van de PVV nog niet bekend, dus die kan logischerwijs ook niet in de openingspost staan...quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:02 schreef paddy het volgende:
http://www.joop.nl/media/(...)stuk_te_verwijderen/
Wanneer je dan een topic wil maken over een PVV maak hem dan goed. Zet er in waarom het gaat en dat het gewoon een fantasieverhaaltje was en hoe de PVV daar op reageert.
Wanneer ze dat niet hadden gedaan had ik het gewoon gesloten gelaten zonder ook maar iets. Nu is het achtergrond materiaal
Leuk hoor al die views, maar NWS-berichten die totaal niet waar zijn horen toch niet in NWS? Zo sluit ik al vaker een nieuwsbericht
Het is nu toevallig dat het over geert gaat en ineens bepaalde mensen het niet willen sluiten omdat men weer eens lekker los kan gaan? Maakt mij niet uit, maar doe dat lekker bij nieuws, en niet bij zelfverzonnen verhaaltjes. Zet voor Geert een( voor jou) respectabele politiekus neer, en je snapt mijn punt misschien beter.
Hihihi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef paddy het volgende:
Ik heb niet eens de tijd meer om er iets bij te zetten met jou
Kijk nog eens naar de post boven je?
Niemand?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Jammer dat het topictitel gewijzigd is daar dit duidelijkheid gaf voor users.
Kan iemand van de crew mij uitleggen wat er onder discriminatie wordt verstaan en waar de lat ligt want het lijkt mij dat dit bij elk individu op een andere hoogte ligt?
OP iets aangepast. Topic lijkt idd bedoeld voor wat anders. Laatste poging na wat opruiming.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
Noord-Korea weer bovenaan lijst christenvervolging
TS speelt het klaar om al in zijn eigen OP volledig offtopic te gaan. Een slotje lijkt mij op zijn plaatst.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OP iets aangepast. Topic lijkt idd bedoeld voor wat anders. Laatste poging na wat opruiming.
Microkredieten zijn juist vaak initiatieven van rijke personen en bedrijfjes ter investering en opbouw.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Het microcrediet maakt de arme mensen nog veel armer.
Beetje kinderachtige TT, mensen die microkredieten een goed idee vinden komen uit alle windstreken.
Klopt. Maar wel idealistisch in aanvang.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Microkredieten zijn juist vaak initiatieven van rijke personen en bedrijfjes ter investering en opbouw.
Juist uitermate NIET links (want die gooien graag andermans geld over de balk, in plaats van het eigen geld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |