SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat is wat. Maarem, wie woont er dan ook samen met dr ex? En dan ook nog eens met een tweepersoonsbed? Hmnquote:Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef Sander het volgende:
Ja Dupje, dat was idd nog wel het briljantste. In de categorie 'awkward'
Volgens mij had hij inmiddels een andere kamer. Maar dat bed heeft-ie dus 'achtergelaten'quote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha dat is wat. Maarem, wie woont er dan ook samen met dr ex? En dan ook nog eens met een tweepersoonsbed? Hmn
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op zondag 3 januari 2010 01:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geld te veel ofzo? Ik dacht dat hij het allemaal net kon redden met die kamer... waar gaat ie dan nu ook nog een auto van betalen? Want puntje bij paaltje wordt het altijd duurder dan je hoopt en rij je altijd meer dan je van plan bent
Haha, mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
owja, die sneeuwik heb 3 rondjes keizer karel gedaan toen ik klaar was met werken en krabben
in de kroegquote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Haha, mooi. KK is ook echt altijd heerlijk om overheen te rijden
. Wat voor werk doe je eigenlijk dat je 's nachts werkt?
Ik heb vanochtend weer eens ontbeten bij de Blonde Pater, heerlijk. Nu met mijn kluspistool in de weer om gaten in ons huis dicht te kitten
.
Is dat je pickup linequote:Op zondag 3 januari 2010 14:18 schreef hardy_party het volgende:
Nijmegen, waar de vrouwen altijd geil zijn
Prachtigquote:Op zondag 3 januari 2010 04:34 schreef Sander het volgende:
Het briljantste was nog wel, we gingen naar haar huis, waar ze samenwoont met haar ex. Die kwam net thuis die nacht, was bij vrienden blijven pitten en ging net naar zn werk. Zit je daar op de bank. En heb je seks in 'hun' tweepersoonsbed. Geniaal.
Nu pitten.!
Mooi hèquote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
owja, die sneeuwik heb 3 rondjes keizer karel gedaan toen ik klaar was met werken en krabben
Hmmm, verkeerde herinnering blijkbaar? Wat voor auto heeft ie gekocht?quote:
Pasen duurt toch nog vier maanden?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
boh wat zijn gevulde eitjes toch lekker
No shitquote:
Ik vind het veel werk voor twee eierenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou dat valt ook wel weer mee toch? eitje koken, pellen en door de helft, geel en wit scheiden. Bij het geel doe je wat mayo en kerrie, paprikapoeder zout, bieslook. En dan alleen nog even in het eitje spuiten![]()
Een zak chips is makkelijker ja
gelukkig niet tegen n auto of paal aanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Sander het volgende:
Thuis! Handrembochtje gemaakt de straat in. Stond in schuin de verkeerde kant op
Daar is dit weer ultiem geschikt voor ja. Ik heb vanmorgen op m'n werk ook een extra rondje geredenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Sander het volgende:
Thuis! Handrembochtje gemaakt de straat in. Stond in schuin de verkeerde kant op
Ik had genoeg speling. En bijna de wieltjes van de grondquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig niet tegen n auto of paal aan
vreetbui kicks inquote:Sint Nicolaas, 5 december 2004
Pieterman staat zeer verbaasd
Als Lucas weer eens in de kasten aast.
Geen chips te vinden, noch enig zoet
Om te stoppen in zijn snoet.
Voor de vierde keer de koelkast in
Oh, wat heeft die jongen toch een zin
In maakt niet uit, al is het maar eten
Doch menigmaal moet hij dat vergeten.
Komt íe bij McDonalds aan
Is het met de dagverkoop gedaan.
Zoooooveel kip en hamburger weg
De andere gasten hebben pech.
Omdat Sint niet kon besluiten
Het zoet of zoute uit te buiten
Heeft hij dit maar uitgezocht
En het snel voor jou gekocht.
Het is zoet, maar ziet als zout
Omdat je van beide houdt.
Als het pakje open is,
Kun je gelijk weer aan de dis.
Sint
Fuck ja, daar moet ik ook nog eens heen. Maar ik moet eerst van mn oude tv-meubel afquote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Weet je al of je morgen nou weer naar ikea gaat?
jup is je bed er alquote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Weet je al of je morgen nou weer naar ikea gaat?
en hoe moet je je bier dan drinken, hequote:Op zondag 3 januari 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Foto ? krat bier kan ook een tv op
[TK] Breedbeeld-tv + tv-meubelquote:Op zondag 3 januari 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Foto ? krat bier kan ook een tv op
Die kast kan je niet reserveren ofzo. Je kan hem alleen wel laten bezorgen. Loop dan morgen eerst even bij de uitgang naar binnen, daar is ook de transportservice en dan vraag je wat de levertijd is. Wel deze keer je postcode onthouden hèquote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga die rolgordijnen kopen en de kast iig bespreken ofzoiets
Als ik mijn zwarte tv erop zet matchen de kleuren niet, en als ik de zilveren tv erop zet is ie 2 x te breedquote:Op zondag 3 januari 2010 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[TK] Breedbeeld-tv + tv-meubel
Tv is al weg, allee het meubel dus nogSpecial price for you my friend!
hoe zit t met je nieuwe toko eigelijk? en alles wat je er in moet zetten... (en de financiele onderbouwing, als ik vragen mag)quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als ik mijn zwarte tv erop zet matchen de kleuren niet, en als ik de zilveren tv erop zet is ie 2 x te breed![]()
Neuh voor een tv meubel kijk ik nog even... heb in de schuur nog een mooie tafel staan. Alleen die bankik moet echt een andere
Zoiets had ik in gedachten... alleen deze is dus al weg
failllllllquote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef SLP_ het volgende:
wtffff kom ik aan om half 10 op school blijkt dat de eerste 2 uur uitvallen omdat leraren nieuwjaarsborrel hebben. en omdat ik het 3e een tussenuur heb begint mijn les pas om 10 voor 12! ik had gewoon uit kunnen slapen tot kwart voor 11en het stond de hele tijd op de site maar ik ben natuurlijk de enige die daar niet op heeft gekeken
Ik snap er ook niet veel vanquote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef morgane het volgende:
Weet iemand waar hier in de buurt een ophaalpunt zit voor de OV-Chipkaart, dus een automaat waar ik mijn studentenreisbewijs erop kan zetten? Op de site staat namelijk via de automatenzoeker dat het ook bij veel AH's kan (o.a. bij die hiernaast) maar als ik dan op de kaart kijk die ze in Google Maps hebben gemaakt staan al die AH's er niet bij...en de rest is een 'oplaadpunt' en niet een 'ophaalpunt'.
Ikke nie snappen nie!
Failquote:Op maandag 4 januari 2010 10:18 schreef Dj_unkie het volgende:
Wil je een Ov chipkaart aanvragen via de webshop...vul je alles in...druk je op volgende...kom je weer op de homepage
Weet je dat zeker ? volgens dit topic namelijk nietquote:Op maandag 4 januari 2010 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het "bestelling ophalen" kan op een kaartautomaat waar je ook saldo erop kan zetten. Gewoon bij ieder station dus.
Papieren kortingskaartje?...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:18 schreef morgane het volgende:
Oh de kaart heb ik al, ik moet alleen nog mijn abonnement activeren.
Ik snap alleen dus echt niet wat een papieren kortingskaartje is. Als dat een gewone treinkaart is betaal je dan toch dubbel?
Hmm, ik twijfel nu. Ik had een kortingskaart (zo'n pasje), die via internet geactiveerd. Vervolgens naar zo'n automaat om "bestelling ophalen" en toen meteen geld erop gezet.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:23 schreef mrbox het volgende:
Weet je dat zeker ? volgens dit topic namelijk niet
De AH XL aan de St. Jacobslaan heeft ook zo'n apparaat staanquote:Op maandag 4 januari 2010 10:15 schreef morgane het volgende:
Ah ok, dank jedat staat er op de website nou niet bepaald duidelijk bij...sowieso kom ik niet door de zoekpagina voor ophaalpunten heen omdat de site overbelast is
Dit snap ik trouwens niet: Reis je met korting in de trein, dan heb je ook een papieren kortingskaartje nodig
Welk papieren kortingskaartje? Bedoelen ze dat als je met korting reist, je naast het in- en uitchecken ook nog een treinkaartje moet kopen?
Hoera, je hebt een heleboel voor me verhelderdquote:Op maandag 4 januari 2010 10:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
De AH XL aan de St. Jacobslaan heeft ook zo'n apparaat staan![]()
In de trein kun je nog NIET met je OV-studentenchipkaart reizen (daarmee bedoel ik dus dat je NIET kunt inchecken). Als je gratis mag reizen moet je je studen OV-studentenchipkaart MET opgeladen reisproduct tonen, dan kan het abbo gecheckd worden. In kortingsuren moet je gewoon een kaartje met 40% korting kopen én studentenchipkaart kunnen tonen (met geladen reisproduct).
In de bus gewoon in- en uitchecken, dat werkt
Ah zoquote:Op maandag 4 januari 2010 10:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
In de trein kun je nog NIET met je OV-studentenchipkaart reizen (daarmee bedoel ik dus dat je NIET kunt inchecken). Als je gratis mag reizen moet je je studen OV-studentenchipkaart MET opgeladen reisproduct tonen, dan kan het abbo gecheckd worden. In kortingsuren moet je gewoon een kaartje met 40% korting kopen én studentenchipkaart kunnen tonen (met geladen reisproduct).
Ja, maar voor de dingen die ik moest weten word je doorverwezen naar de sitequote:Op maandag 4 januari 2010 10:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je geen brief gehad?
Mja daar kwam ik dus ook achter nadat ik eerst 20 euro op het kaartje had gezet om daar mee te reizen in het weekend....quote:Op maandag 4 januari 2010 10:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Same herequote:Op maandag 4 januari 2010 10:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja daar kwam ik dus ook achter nadat ik eerst 20 euro op het kaartje had gezet om daar mee te reizen in het weekend....
Hehe eindelijk alle info die ik nog niet begreep duidelijk op een rijtjequote:Op maandag 4 januari 2010 10:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die dan weer doorverwijst naar andere sites, waar eigenlijk niks staanquote:Op maandag 4 januari 2010 10:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja, maar voor de dingen die ik moest weten word je doorverwezen naar de site
Denk t nietquote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef morgane het volgende:
Ik heb nu op mijn tijdelijke studentenabonnement 10 euro staan, maar vervalt dat als ik mijn studentenreisbewijs activeer?
En ook veel te ingewikkeld allemaal. Er zijn teveel uitzonderingsregels enzoquote:Op maandag 4 januari 2010 10:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die dan weer doorverwijst naar andere sites, waar eigenlijk niks staan![]()
De informatieverstrekking is echt slecht, heel erg slecht.
Nee, mijn geld staat er nog allemaal op iig, of heb je een tijdelijke OV-chipkaart en ga je nu een andere gebruiken?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef morgane het volgende:
Ik heb nu op mijn tijdelijke studentenabonnement 10 euro staan, maar vervalt dat als ik mijn studentenreisbewijs activeer?
Okidoki! Nope, ik had netjes op tijd mn OV-chipkaart binnen, dat viel dan nog mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, mijn geld staat er nog allemaal op iig, of heb je een tijdelijke OV-chipkaart en ga je nu een andere gebruiken?
nee die 10 euro staat er los van...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef morgane het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef Californium het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)r-hiv-patienten.html
![]()
Las het een paar maanden terug en verbaasde me erover dat het überhaupt bestondquote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef Californium het volgende:
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef Californium het volgende:
![]()
Ik dus ook...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:59 schreef royjn het volgende:
[..]
Las het een paar maanden terug en verbaasde me erover dat het überhaupt bestond
Probeer met HIV maar eens te emigreren. Dan ben je niet in veel landen welkom.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:59 schreef royjn het volgende:
[..]
Las het een paar maanden terug en verbaasde me erover dat het überhaupt bestond
Ik heb ook nog steeds geen bericht dat ik mijn kaart kan ophalenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die dan weer doorverwijst naar andere sites, waar eigenlijk niks staan![]()
De informatieverstrekking is echt slecht, heel erg slecht.
Je mag wel een keer met ons meereizen hoor, krijg je nog korting ookquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer met HIV maar eens te emigreren. Dan ben je niet in veel landen welkom.![]()
En al dat gedoe over dat OV! Julie maar zeuren en ik maar werken voor jullie OV!![]()
nevermind
dat dusquote:Op maandag 4 januari 2010 11:12 schreef AMDB het volgende:
Ik heb echt al jaren geleden een pasfoto ingeleverd en kreeg m'n OV-chipkaart thuis zonder ook maar iets te hoeven doen
Zo hoort het.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:12 schreef AMDB het volgende:
Ik heb echt al jaren geleden een pasfoto ingeleverd en kreeg m'n OV-chipkaart thuis zonder ook maar iets te hoeven doen
Met korting vind ik de trein nog te doen. Maar zo'n korting is het echt duur.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:13 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met ons meereizen hoor, krijg je nog korting ook
True.. Volgens mij is het juist op wonderbaarlijke wijze goed gegaan met degenen die hem drie jaar geleden ofzo al hebben moeten aanvragen. Had ik niet verwacht!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:12 schreef AMDB het volgende:
schijnbaar werkt 050 599 77 55 ook alleen dan niet voor 10ct/m.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen bericht dat ik mijn kaart kan ophalen. Had het al maanden geleden aangevraagd via het postkantoor, na een tijdje niets gehoord te hebben toch maar eens bellen - moest ik het weer opnieuw aanvragen, 'maar alleen digitaal'. Deed ik dat, kreeg ik weer papieren aanmeldingsformulieren, dus weer bellen, en heeft het meisje van de klantenservice het voor me aangevraagd (pasfoto enzo hadden ze wel al). Krijg ik 21 december een mail dat ik binnen een week bericht krijg. Eeh, niet dus! Afgelopen weekend zonder succes die klantenservice proberen te bereiken: wel 10ct/minuut betalen en mijn belminuten ( mijn telefoonrekening is nu dubbel zo hoog als normaal), terwijl ik in de wachtrij stond, toch maar opgehangen en het gisteren en vandaag meerdere keren geprobeerd, maar ze zeggen steeds dat de wachtrij te lang is en ik beter een andere keer kan bellen
.
Op plein 44 zit er één en in de Molenstraat (naast de ingang van de Molenpoort) zir er ook nog één. In berg en Dal zit heulemaal niets, afgezien van een dartshopquote:Op maandag 4 januari 2010 11:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
schijnbaar werkt 050 599 77 55 ook alleen dan niet voor 10ct/m.![]()
Maar ff wat anders, weet iemand een (goede) schoenmaker bij berg en dal of in het centrum
En er zit er ook een bij de AH in het oude postkantoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar ff wat anders, weet iemand een (goede) schoenmaker bij berg en dal of in het centrum
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:32 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Op plein 44 zit er één en in de Molenstraat (naast de ingang van de Molenpoort) zir er ook nog één. In berg en Dal zit heulemaal niets, afgezien van een dartshop
aah oke tnxquote:Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
En er zit er ook een bij de AH in het oude postkantoor.
Aldi/Lidl/diefstal dan haal je dat wel!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, nu ga ik eens naar de C1000 en hopelijk voor minder dan 30 euro, voor 2 weken eten in huis halen
Moet kunnenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, nu ga ik eens naar de C1000 en hopelijk voor minder dan 30 euro, voor 2 weken eten in huis halen
Je legt het in de tuin?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
ZIjn een hoop aanbiedingen.. Gaat een hoop de vries in
Youp is dan ook een toffe peer. Maar als zijn tijd gekomen is dan is het zo. Denk niet dat hij zijn leefwijze ernstig zal veranderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef Swine het volgende:
Aan de hand van dit artikel:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365215/1/1/100/upd-youp-van-t-hek-in-ziekenhuis.html
Ik vind Youp echt geweldig. Zou het hem ook echt niet gunnen, maar het zou me absoluut niet verbazen dat hij dit jaar een hartaanval krijgt.
Het is een vrij bekend fenomeen bij mensen met atherosclerose in de coronairarteriën dat ze bij warmte-koude overgangen last krijgen van angina pectoris en zelfs out kunnen gaan.
Gezien zijn postuur, leeftijd en rook/drinkgedrag valt hij wel in de risicogroep.
Hoop dat hij een beetje gaat oppassen zodat we nog wat langer van hem kunnen genieten.
Dat zou heel chill zijn, was er eigenlijk standaard vanuit gegaan dat dat niet zo was en had in mijn hoofd al zitten rekenenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon geen zin om me in al die bullshit te verdiepen, ik weet er ook geen klap van. Moet je nou met zo'n ding én in de bus, én in de treinquote:
Nee die geweldige kaartautomaten. Ik vind een chipkaart, mits goed werkend, ideaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon geen zin om me in al die bullshit te verdiepen, ik weet er ook geen klap van. Moet je nou met zo'n ding én in de bus, én in de trein
Des te meer reden om met de auto te blijven gaan.
En dat is nou net de crux.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee die geweldige kaartautomaten. Ik vind een chipkaart, mits goed werkend, ideaal.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Sander het volgende:
Ik kreeg verdomme net wéér de een of andere buitenlander aan de deur die beweerde mijn 'bezorger voor nrc-next' te zijn. Dat was verdomme de derde. Tuig
Daar zitten echt briljante bijquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
omghttp://www.dumpert.nl/med(...)compilatie_2009.html
Prima auto's inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
Net naar huis gereden in mijn Volvo 440 2.0i Luxury LineMorgen bij licht zal ik even foto's schieten. Dingetje rijdt heerlijk, 'n 'echte' auto
Lekker ruim, comfortabel, en genoeg vermogen!
Moet alleen wel even een keer goed gepoetst worden, en er moet nog een radiotje in
Er zitten geniale tussen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, da's zeker kak. Ik begin het ook hard te merken man... die kilometers naar stage hakken erin. In vier maanden alleen daarvoor al meer dan 4k gereden. Da's dus bijna 450 euro benzinequote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik is content
60 litertank volgooien is overigens wel eenVerkoper had 'm afgeleverd met wel 1 á 2 liter in de tank
Gekocht, 500 meter gereden naar de pomp, 5 liter er in gegooid, en daarna naar Druten gereden (zo'n 40 km denk), daar weer 52 liter ofzo
Ik pak meestal de Tango op de Hatertseweg, die is meestal het goedkoopste. Grr mijn blikkie moet binnenkort weer nieuwe onderdeeltjes. Achteruitverwarming, ruitenwisser achter en derde remlicht doen het niet meer. Verdenk een schakeling in de achterklep (het is iig geen zekering). Ow en de achterremmen en distributieriem zijn ook bijna aan de beurtquote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik is content
60 litertank volgooien is overigens wel eenVerkoper had 'm afgeleverd met wel 1 á 2 liter in de tank
Gekocht, 500 meter gereden naar de pomp, 5 liter er in gegooid, en daarna naar Druten gereden (zo'n 40 km denk), daar weer 52 liter ofzo
Daar zou ik echt een el cheapo oplossing voor zoeken. Derde remlicht kan goed een draadje zijn en anders gewoon zo'n halfords-ding erin hangen. Achterruitverwarming zou ik inderdaad wel laten fixen, maar die wisser alleen als het goedkoop is. Ik moet al een jaar lang het blad daarvan vervangen omdat het rubber loshangt en dus niet meer wist, maar vergeet het telkens. En eerlijk is eerlijk: het is handig als je zo'n ding hebt, maar zo niet, dan is er geen man overboord. Je hebt je buitenspiegels als het goed is nogquote:Op maandag 4 januari 2010 20:38 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik pak meestal de Tango op de Hatertseweg, die is meestal het goedkoopste. Grr mijn blikkie moet binnenkort weer nieuwe onderdeeltjes. Achteruitverwarming, ruitenwisser achter en derde remlicht doen het niet meer. Verdenk een schakeling in de achterklep (het is iig geen zekering). Ow en de achterremmen en distributieriem zijn ook bijna aan de beurt
Tinqquote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij had in druten de Thinq gepakt.. Of hoe heet zoiets.
Denk niet dat het erg duur is, het zijn en blijven Fiat onderdelenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zou ik echt een el cheapo oplossing voor zoeken. Derde remlicht kan goed een draadje zijn en anders gewoon zo'n halfords-ding erin hangen. Achterruitverwarming zou ik inderdaad wel laten fixen, maar die wisser alleen als het goedkoop is. Ik moet al een jaar lang het blad daarvan vervangen omdat het rubber loshangt en dus niet meer wist, maar vergeet het telkens. En eerlijk is eerlijk: het is handig als je zo'n ding hebt, maar zo niet, dan is er geen man overboord. Je hebt je buitenspiegels als het goed is nog.
Remmen en riem zijn wel kut. Ben ik blij dat ik een ketting heb, dat scheelt alweer knaken. Maar goed, ik ben wel weer aan de beurt voor nieuwe bandjes.
Dat valt mee, ik dacht dat het duurder was!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Denk niet dat het erg duur is, het zijn en blijven Fiat onderdelenAls het iets warmer wordt, zal ik eens de achterklep loshalen en het even doormeten. Had de achterwisser zelf net vervangen en die was duur (40 eurie). De riem is ook niet heel duur hoor (180 incl materiaal montage + waterpomp) en de remmen achter zijn 160 incl montage. Hij rijd nog heerlijk en snort als een goed gesmeerd naaimachientje
heb jij een ketting? Dan heb jij een 900CC blokje of niet?
Baas! Ik heb een 1100cc playmobil autoquote:Op maandag 4 januari 2010 20:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik dacht dat het duurder was!
Ik heb een 1.400 cc naaimachientje.
Bij Pinoccio schijnen ze goed spul te hebben!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een jaar geleden hadden IB en ik ons eerste afspraakje
Om de een of andere reden hebben we alleen de 5e als "Datum"
Dus morgen lekker uit etendenk dat we naar Corfu gaan.. Maar andere tips zijn nog welkom
Donderdag bij de LIDL eentje voor 40¤ maar dan met 3 jaar garantie! Autovision? Zegt me niets dat merk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
de ibood van vandaag: een autoradiobof je mee ib
geen idee, ik heb er ook geen verstand vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Donderdag bij de LIDL eentje voor 40¤ maar dan met 3 jaar garantie! Autovision? Zegt me niets dat merk.
Google zegt uit asia geïmporteerde troep door een Nederlandse importeur en voorzien van het stempeltje 'autovision'.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, ik heb er ook geen verstand van
Wat een heerlijk filmpje. Het is een slechte eigenschap eigenlijk, maar ik kan hier echt van genietenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
hoop dat youp weer beter is volgende maandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat een heerlijk filmpje. Het is een slechte eigenschap eigenlijk, maar ik kan hier echt van genieten![]()
Ja idd, maar verwacht van wel hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoop dat youp weer beter is volgende maand
das verrotquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja idd, maar verwacht van wel hoor.
Klotezooi, mijn nieuwe bureaulampje doet he niet meer. Begin van de avond nog wel, nu niet meer. Hopelijk is het alleen het lampje, al is dat ook wel verrot om nu al kapot te zijn na een week of twee
Garantie!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja idd, maar verwacht van wel hoor.
Klotezooi, mijn nieuwe bureaulampje doet he niet meer. Begin van de avond nog wel, nu niet meer. Hopelijk is het alleen het lampje, al is dat ook wel verrot om nu al kapot te zijn na een week of twee
Had hem uit de outletwinkel van de lampenier (hoek tegenover mc donalds). Was het laatste (dus show)model. Goeie kans dat ie daarom dus kapot is. Zal kijken of ik bij hem gratis nieuw lampje kan krijgen en anders betaal ik wel, Zou alleen echt zonde zijn als ie echt dood zou zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das verrot
waar had je die ook alweer vandaan
Gewoon garantie. Showmodel doet er niet toe. Op elk product heb je een half jaar garantie als je het via een winkel koopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Had hem uit de outletwinkel van de lampenier (hoek tegenover mc donalds). Was het laatste (dus show)model. Goeie kans dat ie daarom dus kapot is. Zal kijken of ik bij hem gratis nieuw lampje kan krijgen en anders betaal ik wel, Zou alleen echt zonde zijn als ie echt dood zou zijn
Klopt, maar als het de laatste was kan ik wel mijn geld terugkrijgen, maar ik wil zo graag die lamp. Ikblijf hopen op het halogeentje. De adapter zou ik ook nog wel kunnen vervangen, als die lamp maar weer werktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon garantie. Showmodel doet er niet toe. Op elk product heb je een half jaar garantie als je het via een winkel koopt.
Als het zo'n mooie lamp is dan wil ik wel een foto van dat ding!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Klopt, maar als het de laatste was kan ik wel mijn geld terugkrijgen, maar ik wil zo graag die lamp. Ikblijf hopen op het halogeentje. De adapter zou ik ook nog wel kunnen vervangen, als die lamp maar weer werkt
Okequote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het zo'n mooie lamp is dan wil ik wel een foto van dat ding!
Ik heb de hoekige variant!quote:
Waarom nou weer duitengraaier! Maar gaat goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
LR, ouwe duitengraaier! Met je guitige toet! Hoe maakt u het heden ten dage?
Die is van ikea toch? Die vind ik ook leuk. Deze is wat chiquer en was toch maar ¤25,-quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de hoekige variant!
[ afbeelding ]
Die van jou ziet er beter uit!
Thnxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom nou weer duitengraaier! Maar gaat goed
Mooie lamp wel
Zeg jij altijd laat maar zitten als je wisselgeld terug krijgt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom nou weer duitengraaier! Maar gaat goed
Mooie lamp wel
Ikea ja! Ik heb graag Germaanse producten in huis!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Die is van ikea toch? Die vind ik ook leuk. Deze is wat chiquer en was toch maar ¤25,-
das toch zweedsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ikea ja! Ik heb graag Germaanse producten in huis!
Ja, dus?quote:
is dat germaansquote:
De wiki vertelt ons dat het ook Germanen waren cq. zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:39 schreef Swine het volgende:
[..]
inderdaadDat waren vikingen toch? Onder welk volk viel dat eigenlijk?
Normandië zegt je niets? Willem de Veroveraar?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:45 schreef Swine het volgende:
Dei vikingen waren ijverig zeg. Zonde dat ze niet verder de landen in trokken en er ook bleven. Hadden ze het wereldbeeld best mee kunnen veranderen.
Gehoord?: ja, verdiept?: nooitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Normandië zegt je niets? Willem de Veroveraar?
Die nazaten van de Noormannen waren best bazen! Kijk eens goed! Zelfs in het dialect van Sicilie komen nog Germaanse leenwoorden voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Gehoord?: ja, verdiept?: nooit![]()
Maar dat was ook wel pittig mannetje zo te lezen
Maar die Willem heeft toch niet veel met de Vikingen te maken ofwel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Normandië zegt je niets? Willem de Veroveraar?
Komt Nor-man-dië dan ook echt van Noor-man af? Dat ist ik niet? Maar dat geloof ik wel hoor, dat het bazen waren. Wel mooi volk om je in te verdiepen geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die nazaten van de Noormannen waren best bazen! Kijk eens goed! Zelfs in het dialect van Sicilie komen nog Germaanse leenwoorden voor
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef Swine het volgende:
[..]
Komt Nor-man-dië dan ook echt van Noor-man af? Dat ist ik niet? Maar dat geloof ik wel hoor, dat het bazen waren. Wel mooi volk om je in te verdiepen geloof ik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Normandi%C3%ABquote:Geschiedenis
Normandië ontleent zijn naam aan de Noormannen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:08 schreef Sander het volgende:
Mijn toegangspas voor mn afstudeerstage is verlopen op 1-1-10. Kon ik d'r niet in. Falers
Werk je op dezelfde plek als mij haha.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:08 schreef Sander het volgende:
Mijn toegangspas voor mn afstudeerstage is verlopen op 1-1-10. Kon ik d'r niet in. Falers
jep hij doet lekker shuffelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:44 schreef morgane het volgende:
Scrobblet 'ie die nummers dan ook of niet? Ik heb al heel lang Last.Fm maar gebruik die player eigenlijk nooit.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:50 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
jep hij doet lekker shuffelenMaar dan moet je wel een betaald abo hebben geloof ik
Ja dan kan ik net zo goed winamp op shuffle zettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
Als je die scrobblesoftware download kun je ook aanvinken wat je als mediaspeler gebruikt, dan scrobblet die ook die agespeelde nummers
winamp shufflequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ja dan kan ik net zo goed winamp op shuffle zetten
Daar is een fix voorquote:
uhuquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef morgane het volgende:
Die player op de site is echt leuk, hij snapt precies welke muziek ik leuk vind
iTunesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Daar is een fix voor
Het gaat mij erom dat ik ook wat nieuwe muziek mee krijg
Hé jij mag het wel gebruiken hoor, maar het gedrocht wat iTunes heet, valt bij mij onder de categorie "kut-software"quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Hé jij mag het wel gebruiken hoor, maar het gedrocht wat iTunes heet valt bij mij onder de categorie "kut-software"
Ben je ook, burgertrutjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik ben IB´s kamer eens even aant "Opruimen" iig even stapels maken.. Schone was, vuile was meteen in de wasmand etceteraen morgen even goed met de stofzuiger overal doorheen (hij moet zo weg en ik was toch echt niet van plan de zooi die hij gemaakt heeft in mijn eentje op te ruimen
)
Krijg ik te horen dat ik net mijn moeder ben
Ik weet wie die wintquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef LastRequest het volgende:
Hebben we bij de verkiezingen niet burgerlijk stel van het jaar ofzo?
We wonen onderhand al sinds februari vorig jaar samenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef LastRequest het volgende:
Ook al voor het samenwonen hoor Yash
Maar geeft niet, vind het wel heel leuk voor jullie
Is er hier trouwens niemand met Facebook die Sorority Life speelt?
Ow en ik btw, maar ik snap er geen kut vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef LastRequest het volgende:
Er is veel ':') ' aan die post maar ook wel waarheidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef LastRequest het volgende:
Ook al voor het samenwonen hoor Yash
Maar geeft niet, vind het wel heel leuk voor jullie
Doe es niet posten dat mensen na moeten denken over wat je bedoeltquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er is veel ':') ' aan die post maar ook wel waarheidDie ':') ' slaat een beetje op de laatste zin.
Dat doen jullie snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We wonen onderhand al sinds februari vorig jaar samen![]()
En we hebben vandaag een jaar
Als je nu een post krijgt over 'voelde goed' en 'sterke band' dan rust ik mijn kofferquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat doen jullie snel![]()
![]()
Heb al meer dan anderhalf jaar met m'n vriendin maar voorlopig toch echt nog niet samenwonen
Valt allemaal wel mee toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe es niet posten dat mensen na moeten denken over wat je bedoelt
Toen ik dat las dacht ik even dat jij het ongeluk was dat bij hem introkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar IB heeft toen in februari dat ongeluk gehad..
Was het stiekem ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik even dat jij het ongeluk was dat bij hem introk![]()
Mja zo is ieder verschillendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit op 6,5 jaar en denk er nog niet aan
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit op 6,5 jaar en denk er nog niet aan
Was geen commentaar he!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja zo is ieder verschillend
Maar leg dat sorority life eens uit
bookfacequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:27 schreef Dj_unkie het volgende:
waar...THE FUCK....hebben jullie het over?
Na 2 jaar relatie iets langer dan vijf jaar samengewoond. Te snel samenwonen gaan ik niet nog een keertje doen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat doen jullie snel![]()
![]()
Heb al meer dan anderhalf jaar met m'n vriendin maar voorlopig toch echt nog niet samenwonen
Na twee jaar is op zich niet zo gek vind ik, hangt natuurlijk ook heel erg af van de levensfase waarin je je bevindt. Als je nog studeert lijkt het me altijd wel redelijk vroeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na 2 jaar relatie iets langer dan vijf jaar samengewoond. Te snel samenwonen gaan ik niet nog een keertje doen!
Het was ook meer dat we gedwongen werden door de situatie dan een geheel vrij keuze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Na twee jaar is op zich niet zo gek vind ik, hangt natuurlijk ook heel erg af van de levensfase waarin je je bevindt. Als je nog studeert lijkt het me altijd wel redelijk vroeg.
Ik dacht eigenlijk altijd dat jij nog student was, maar gezien de lengte van de relaties begin ik te twijfelen, of je had heel jong een lange relatiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was ook meer dat we gedwongen werden door de situatie dan een geheel vrij keuze.
Of ik studeer al heel lang!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat jij nog student was, maar gezien de lengte van de relaties begin ik te twijfelen, of je had heel jong een lange relatie
Ik kreeg een relatie toen ik 19 was, dat ging in 2008 uit dus toen ik 27 was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk![]()
Maar wat is het nou?
Ik bedoelde eigenlijk meer of je nog studeertquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg een relatie toen ik 19 was, dat ging in 2008 uit dus toen ik 27 was.
al sinds '98 met tussenpozen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer of je nog studeert
je moeder ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Cavalier het volgende:
Als het nou een goede grap was geweest...
hoi, stel je even voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Cavalier het volgende:
Als het nou een goede grap was geweest...
Te lui om zelf even te kijken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:14 schreef Cavalier het volgende:
Kan er al geschaatst worden op de Hatertse Vennen?
Hoorde gister dat er geschaatst werdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:14 schreef Cavalier het volgende:
Kan er al geschaatst worden op de Hatertse Vennen?
Maak je die zelf?quote:
Aha, is dat een aanrader? Ik ga zelf altijd naar die Griek op de Bloemerstraat naast de Shamrock.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, lekker gegeten bij Corfu.. We waren alleen de enige
Dus op een gegeven moment vroeg IB zo of dit vaker zo was of dat het nu wel errug rustig was.. En toen zei ze van jah vorig jaar was de eerste week ook het slechtse.. En dat mensen dus liever binnen blijven enzo.. Dus wij zo, jah als we niks te vieren hadden hadden we dat wss ook gedaan.. En toen kregen we een gratis drankje![]()
Het eten was wel echt heerlijk
Prima jochiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef Kardash het volgende:
Ik wilde gewoon even melden dat ik toch maar van de Radboud Uni heb afgezien, omdat het me één grote incestueuze (ja, dat spel je zo ja) bende leek.![]()
Kom maar kom maar kom maar kommar![]()
Dat kan ja, Nijmegen en Uni is nogal socialistisch en liberaal dus ik kan me voorstellen dat je daar als PVV-er niet veel te zoeken hebt! Cuba aan de Waal is niet voor iedereen weggelegd hè! Veel plezier in Leiden!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef Kardash het volgende:
Ik wilde gewoon even melden dat ik toch maar van de Radboud Uni heb afgezien, omdat het me één grote incestueuze (ja, dat spel je zo ja) bende leek.![]()
Kom maar kom maar kom maar kommar![]()
...PVV-er?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan ja, Nijmegen en Uni is nogal socialistisch en liberaal dus ik kan me voorstellen dat je daar als PVV-er niet veel te zoeken hebt! Cuba aan de Waal is niet voor iedereen weggelegd hè! Veel plezier in Leiden!
Ach wat lief! Dan mag ie nog op het potje zeiken!quote:
Met een gemiddelde van 2 per dag!quote:
Jaja, reageer maar vooral niet op de vraag waarom ik volgens jou een pvv-er benquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach wat lief! Dan mag ie nog op het potje zeiken!
neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef Kardash het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 2 per dag!![]()
Trots op me?
Ik beantwoord geen vragen die in een wijziging ineens verschenen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef Kardash het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 2 per dag!![]()
Trots op me?
[..]
Jaja, reageer maar vooral niet op de vraag waarom ik volgens jou een pvv-er ben![]()
dit is nummer 76
Ik hoorde gisteren een soortgelijk verhaal? Heb je soms Engels sprekende Duitse huisgenotes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:52 schreef Californium het volgende:
Whehe... zo maak je nog eens dingen mee... en mannetje van 44-55 aan de deur die hier bijna 30 jaar geleden gewoond heeft en binnenkort met ganggenoten de gang even willen bekijken
Niet zover ik weet... maar die mensen woonden hier dan ook 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een soortgelijk verhaal? Heb je soms Engels sprekende Duitse huisgenotes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |