SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat is wat. Maarem, wie woont er dan ook samen met dr ex? En dan ook nog eens met een tweepersoonsbed? Hmnquote:Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef Sander het volgende:
Ja Dupje, dat was idd nog wel het briljantste. In de categorie 'awkward'
Volgens mij had hij inmiddels een andere kamer. Maar dat bed heeft-ie dus 'achtergelaten'quote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha dat is wat. Maarem, wie woont er dan ook samen met dr ex? En dan ook nog eens met een tweepersoonsbed? Hmn
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op zondag 3 januari 2010 01:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geld te veel ofzo? Ik dacht dat hij het allemaal net kon redden met die kamer... waar gaat ie dan nu ook nog een auto van betalen? Want puntje bij paaltje wordt het altijd duurder dan je hoopt en rij je altijd meer dan je van plan bent
Haha, mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
owja, die sneeuwik heb 3 rondjes keizer karel gedaan toen ik klaar was met werken en krabben
in de kroegquote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Haha, mooi. KK is ook echt altijd heerlijk om overheen te rijden
. Wat voor werk doe je eigenlijk dat je 's nachts werkt?
Ik heb vanochtend weer eens ontbeten bij de Blonde Pater, heerlijk. Nu met mijn kluspistool in de weer om gaten in ons huis dicht te kitten
.
Is dat je pickup linequote:Op zondag 3 januari 2010 14:18 schreef hardy_party het volgende:
Nijmegen, waar de vrouwen altijd geil zijn
Prachtigquote:Op zondag 3 januari 2010 04:34 schreef Sander het volgende:
Het briljantste was nog wel, we gingen naar haar huis, waar ze samenwoont met haar ex. Die kwam net thuis die nacht, was bij vrienden blijven pitten en ging net naar zn werk. Zit je daar op de bank. En heb je seks in 'hun' tweepersoonsbed. Geniaal.
Nu pitten.!
Mooi hèquote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
owja, die sneeuwik heb 3 rondjes keizer karel gedaan toen ik klaar was met werken en krabben
Hmmm, verkeerde herinnering blijkbaar? Wat voor auto heeft ie gekocht?quote:
Pasen duurt toch nog vier maanden?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
boh wat zijn gevulde eitjes toch lekker
No shitquote:
Ik vind het veel werk voor twee eierenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou dat valt ook wel weer mee toch? eitje koken, pellen en door de helft, geel en wit scheiden. Bij het geel doe je wat mayo en kerrie, paprikapoeder zout, bieslook. En dan alleen nog even in het eitje spuiten![]()
Een zak chips is makkelijker ja
gelukkig niet tegen n auto of paal aanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Sander het volgende:
Thuis! Handrembochtje gemaakt de straat in. Stond in schuin de verkeerde kant op
Daar is dit weer ultiem geschikt voor ja. Ik heb vanmorgen op m'n werk ook een extra rondje geredenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Sander het volgende:
Thuis! Handrembochtje gemaakt de straat in. Stond in schuin de verkeerde kant op
Ik had genoeg speling. En bijna de wieltjes van de grondquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig niet tegen n auto of paal aan
vreetbui kicks inquote:Sint Nicolaas, 5 december 2004
Pieterman staat zeer verbaasd
Als Lucas weer eens in de kasten aast.
Geen chips te vinden, noch enig zoet
Om te stoppen in zijn snoet.
Voor de vierde keer de koelkast in
Oh, wat heeft die jongen toch een zin
In maakt niet uit, al is het maar eten
Doch menigmaal moet hij dat vergeten.
Komt íe bij McDonalds aan
Is het met de dagverkoop gedaan.
Zoooooveel kip en hamburger weg
De andere gasten hebben pech.
Omdat Sint niet kon besluiten
Het zoet of zoute uit te buiten
Heeft hij dit maar uitgezocht
En het snel voor jou gekocht.
Het is zoet, maar ziet als zout
Omdat je van beide houdt.
Als het pakje open is,
Kun je gelijk weer aan de dis.
Sint
Fuck ja, daar moet ik ook nog eens heen. Maar ik moet eerst van mn oude tv-meubel afquote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Weet je al of je morgen nou weer naar ikea gaat?
jup is je bed er alquote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Weet je al of je morgen nou weer naar ikea gaat?
en hoe moet je je bier dan drinken, hequote:Op zondag 3 januari 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Foto ? krat bier kan ook een tv op
[TK] Breedbeeld-tv + tv-meubelquote:Op zondag 3 januari 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Foto ? krat bier kan ook een tv op
Die kast kan je niet reserveren ofzo. Je kan hem alleen wel laten bezorgen. Loop dan morgen eerst even bij de uitgang naar binnen, daar is ook de transportservice en dan vraag je wat de levertijd is. Wel deze keer je postcode onthouden hèquote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga die rolgordijnen kopen en de kast iig bespreken ofzoiets
Als ik mijn zwarte tv erop zet matchen de kleuren niet, en als ik de zilveren tv erop zet is ie 2 x te breedquote:Op zondag 3 januari 2010 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[TK] Breedbeeld-tv + tv-meubel
Tv is al weg, allee het meubel dus nogSpecial price for you my friend!
hoe zit t met je nieuwe toko eigelijk? en alles wat je er in moet zetten... (en de financiele onderbouwing, als ik vragen mag)quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als ik mijn zwarte tv erop zet matchen de kleuren niet, en als ik de zilveren tv erop zet is ie 2 x te breed![]()
Neuh voor een tv meubel kijk ik nog even... heb in de schuur nog een mooie tafel staan. Alleen die bankik moet echt een andere
Zoiets had ik in gedachten... alleen deze is dus al weg
failllllllquote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef SLP_ het volgende:
wtffff kom ik aan om half 10 op school blijkt dat de eerste 2 uur uitvallen omdat leraren nieuwjaarsborrel hebben. en omdat ik het 3e een tussenuur heb begint mijn les pas om 10 voor 12! ik had gewoon uit kunnen slapen tot kwart voor 11en het stond de hele tijd op de site maar ik ben natuurlijk de enige die daar niet op heeft gekeken
Ik snap er ook niet veel vanquote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef morgane het volgende:
Weet iemand waar hier in de buurt een ophaalpunt zit voor de OV-Chipkaart, dus een automaat waar ik mijn studentenreisbewijs erop kan zetten? Op de site staat namelijk via de automatenzoeker dat het ook bij veel AH's kan (o.a. bij die hiernaast) maar als ik dan op de kaart kijk die ze in Google Maps hebben gemaakt staan al die AH's er niet bij...en de rest is een 'oplaadpunt' en niet een 'ophaalpunt'.
Ikke nie snappen nie!
Failquote:Op maandag 4 januari 2010 10:18 schreef Dj_unkie het volgende:
Wil je een Ov chipkaart aanvragen via de webshop...vul je alles in...druk je op volgende...kom je weer op de homepage
Weet je dat zeker ? volgens dit topic namelijk nietquote:Op maandag 4 januari 2010 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het "bestelling ophalen" kan op een kaartautomaat waar je ook saldo erop kan zetten. Gewoon bij ieder station dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |