1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
voordat ik kan verversen zijn er al 5 posts geweest , ik had die vorige van je gemist , lampje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm, ik ben ook zo a-technisch als wat
Tis t net niet iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Guy Ritchie had eigenlijk Quentin Tarantino willen zijn, zijn films zijn het ALLEMAAL net niet
mja, voor een keer misschien wel leuk om te zien
Dat had je eerder moeten zeggen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Alleen posten als je aan de TT voldoet
Nevaaaaaaaahquote:
Hoi Maes, jij en jequote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
voor iedereen een gelukkig en gezond 2010![]()
![]()
Joepie ik ga kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ik stop met posten, joggingbroek met col en fleecedekens voldoen niet![]()
Ow enne heb geupdate Ml-etjes Home to be deel VI;Afwerken! 12 dec komt de keuken!
ik heb ondergoed aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Okay!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
* weigert Ll jaagt ons weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga tv kijken!Post dit topic even vol als jullie willen, dan kan ik later weer meeposten
Extraquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Maes! Jullie ook een heel gelukkig en gezond 2010
Ing! Ik heb de Mac kortingsbon al uitgeprint op mijn hendig sjieke printer!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Maes! Jullie ook een heel gelukkig en gezond 2010
Heb je een printer?? Ik heb echt veel gemistquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing! Ik heb de Mac kortingsbon al uitgeprint op mijn hendig sjieke printer!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing! Ik heb de Mac kortingsbon al uitgeprint op mijn hendig sjieke printer!
Leuk, zien!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:32 schreef Maes het volgende:
Net een mailtje van de kennel waar we op de lijst staan voor een pupje. Teefjes zijn nog niet niet gedekt. Wel leuke foto's gestuurd gekregen.
Welke kennel dan????quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:32 schreef Maes het volgende:
Net een mailtje van de kennel waar we op de lijst staan voor een pupje. Teefjes zijn nog niet niet gedekt. Wel leuke foto's gestuurd gekregen.
Ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je een printer?? Ik heb echt veel gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
http://www.imdb.com/title/tt0120735/quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke kennel dan????
Damn, Snatch is echt een slechte film
Wehehe, en zelfs geen antwoord op mijn vraag..quote:
Wat een schatje! Dametje of niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:38 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Estrella del Brite naam van de kennel
Ik vond de trailer van Sherlock Holmes wel indrukwekkend maar dat zegt niet alles natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
bij "revolver" en "crank" moest ik bijna huilen zo slecht![]()
ik zie nu ook dat hij sherlock holmes regisseert
ik had me verheugt op die film, denk dat hij zal tegenvallen dan![]()
nja, gelukkig heeft hij dat verhaal niet geschreven in ieder geval
Is dat die nieuwe die deze week uitkomt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
bij "revolver" en "crank" moest ik bijna huilen zo slecht![]()
ik zie nu ook dat hij sherlock holmes regisseert
ik had me verheugt op die film, denk dat hij zal tegenvallen dan![]()
nja, gelukkig heeft hij dat verhaal niet geschreven in ieder geval
Hij lijkt me wel okay, en een 7.7 op IMDB is ook zeker niet slechtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe die deze week uitkomt?
Ik heb net de trailer gezien. Sherlock als een soort 19e eeuwse James Bond.![]()
Ja een dametjequote:
En daar krijgen jullie een beebie van?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:38 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Estrella del Brite naam van de kennel
Meh, past niet bij mijn beeld van Sherlock. En ik ben niet zo van die snelle jongens actie filmhelden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel okay, en een 7.7 op IMDB is ook zeker niet slecht
En bijdehand denk ik hihi zo staat ze op de foto iigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja een dametjeZe is lief, vriendelijk en vrolijk.
Ff m'n ouwe Slash opzoeken jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meh, past niet bij mijn beeld van Sherlock. En ik ben niet zo van die snelle jongens actie filmhelden.
Wanneer ga jij je kerstmuts afzetten trouwens?![]()
Helleu.quote:
Denk dat er een hoop mamsjes met gekrulde tenen zittenquote:
Superlush?quote:
Er was eens een snol uit Den Helderquote:
Slush.quote:
ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat er een hoop mamsjes met gekrulde tenen zitten
Je klinkt behoeftig... moet ik je zaterdag wat meenemen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog Lushloos.
Palmolive troep ofzo
Haha oh zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat er een hoop mamsjes met gekrulde tenen zitten
Jaaaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was eens een snol uit Den Helder
Ik was in de buurt dus ik bel ‘der.
‘t Was niet de moeite waard,
Ik heb een lul als een paard
Maar zij een kut als een kelder.
Ik kan wel een nieuw Kingding gebruikenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je klinkt behoeftig... moet ik je zaterdag wat meenemen?
Als alles goed gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar krijgen jullie een beebie van?
Kingdingen heb ik niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan wel een nieuw Kingding gebruiken![]()
Ik verveel me
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kingdingen heb ik niet.![]()
Doe je mee Ice Age kijken?
Oh, ik heart Theo. Hij mag dat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
theo maassen haalt de boel een beetje onderuit
het einde is zo leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:02 schreef Maes het volgende:
Hier kijken stiefdochter met haar vriendin BrunoZe liggen te gieren van het lachen
en een heleboel, oh mijn god wat vieieieieieies
korte samenvatting:quote:
Zeepjes belanden bij mij in kleine stukjes op de diverse zeepschaaltjes in huis. Waarvandaan ze in de vuilnis worden gemikt als ze uitgedroogd zijn. In de douche gebruik ik ze eigk niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Catjepatatje, hoe bewaar jij de Lush die je al gebruikt hebt?
En dan bedoel ik voornamelijk de zeepjes en het Kingetje
Ik ben benieuwdquote:
Dan kun je uit je hoofd meekijken!quote:
Was het lekker?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik was niet aan het tukken, ik was aan het fonduen
Gezellie!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
Plastic zakkies heb ik welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeepjes belanden bij mij in kleine stukjes op de diverse zeepschaaltjes in huis. Waarvandaan ze in de vuilnis worden gemikt als ze uitgedroogd zijn. In de douche gebruik ik ze eigk niet.
King- en andere dingen gebruik ik niet.
Maar als ik zeepjes en Kingdingen regelmatig zou gebruiken dan zou ik ze in een Lush tinnetje bewaren of een luchtdicht afsluitbaar doosje. Zeepjes wel eerst op laten drogen natuurlijk. Want dan blijven ze het fijnste.![]()
Zeepjes die ik niet in gebruik heb zitten ieder in een plastic zakje in mijn zeepkistje.
Jaquote:
Lekkahquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
Ow ik heb ze in hun zakje in een houten bakje gedaan, ga ze dan maar even in een plasticje verpakken morgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeepjes belanden bij mij in kleine stukjes op de diverse zeepschaaltjes in huis. Waarvandaan ze in de vuilnis worden gemikt als ze uitgedroogd zijn. In de douche gebruik ik ze eigk niet.
King- en andere dingen gebruik ik niet.
Maar als ik zeepjes en Kingdingen regelmatig zou gebruiken dan zou ik ze in een Lush tinnetje bewaren of een luchtdicht afsluitbaar doosje. Zeepjes wel eerst op laten drogen natuurlijk. Want dan blijven ze het fijnste.![]()
Zeepjes die ik niet in gebruik heb zitten ieder in een plastic zakje in mijn zeepkistje.
Ik heb een lade vol Lush-in-plastic-zakjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plastic zakkies heb ik wel![]()
Goed plan, stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht
Hier slaapt er eentje op de bankquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En Heer G is Cronicles of Narnia aan het kijken, wel aardig geloof ik maar ik vind het een beetje langdradig
Dat is wel een leuke filmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En Heer G is Cronicles of Narnia aan het kijken, wel aardig geloof ik maar ik vind het een beetje langdradig
Meneer Maes kijkt ook Brunoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier slaapt er eentje op de bank
En? Vindt hij het ook vieieieieieieiessss?quote:
Er was net een stukje toen zei hij, laat maar weten wanneer ik weer kan kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Vindt hij het ook vieieieieieieiessss?![]()
Hier ligt alles en iedereen in coma....en ik verveel me.
Ik eis entertainment![]()
Ik ga zo maar es ff vaatwasser uitpakken en was sorteren, beetje actief doen enzo
Wat leuk Maes! Wanneer worden de puppen verwacht?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een lade vol Lush-in-plastic-zakjes
Neehee, ik wil een keer naar die winkel...alles ruiken en proberen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ing, ga op www.lush.co.uk kijken wat je de volgende keer wilt hebben
als jullie stoppen over zeepquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[TV-TIP] Theo Maassen vanavond op TV. NED-1
![]()
We zijn er eentje aan het plannen in het Lush topic!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, ik wil een keer naar die winkel...alles ruiken en proberen.
LushMeet?
Wat eten jullie toch altijd lekker en gezelligquote:
Heb ik ook gedaan (samen met Greysquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ing, ga op www.lush.co.uk kijken wat je de volgende keer wilt hebben
Idd Strega!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat eten jullie toch altijd lekker en gezellig
Lekkah! Welke?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
Oei krijg bijna de neiging ze nu te verpakken.
Heb net een bakje ijs in de koelkast gezet
Haha ik heb ook al een lijstje.quote:
Het teefje moet nog gedekt worden daar wachten we nog opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuk Maes! Wanneer worden de puppen verwacht?
Morgen laatste dag ongezondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkah! Welke?
Ik heb al de hele avond zin in B&J maar dat is eigk veel te decadent. Ik eet al 7 dagen alles wat ongezond is.En met twee katten op/om schoot is opstaan toch een theoretische bezigheid.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga echt wat doen nu....anders wordt het niets meer![]()
Laterz
Ja, best wel, ik hield altijd al van koken (heb het ook nog beroepsmatig gedaan). En Pagan vind het nu ook leuk, dus eigenlijk koken we nu bijna altijd samen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat eten jullie toch altijd lekker en gezellig
Australian.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Morgen laatste dag ongezond
Macademia van Australianen frambozen.
Bye beebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga echt wat doen nu....anders wordt het niets meer![]()
Laterz
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, best wel, ik hield altijd al van koken (heb het ook nog beroepsmatig gedaan). En Pagan vind het nu ook leuk, dus eigenlijk koken we nu bijna altijd samen.
Tegenwoordig hebben we zelfs 2 koksmaatjes, Jamie, onze rode katermans kookt al 7 jaar met me mee en sinds het laatste half jaar Tashi, de Franse Bull ook,
Dus....tot later
Heerlijk! In Dordt zit er ook 1, oma en ik rennen nog net niet om het hardst.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Australian.![]()
Toen ik in Maastricht woonde zat die bij mij in de straat.![]()
Net als de Lush winkel trouwens. Maar toen kende ik Lush nog niet.![]()
Ah, Naartjie heeft zich verplaatst. Er steken nu alleen nog twee achterpoten uit.
De rest ligt achter de laptop.
Whoop is een scheetjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heerlijk! In Dordt zit er ook 1, oma en ik rennen nog net niet om het hardst.
Whoopie lag net op haar rug, ik was net te laat
Wellusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, en zelfs geen antwoord op mijn vraag..
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
Ik heb nieuwe laarzen om lekker buiten te baggeren met Bob
quote:
Niettus!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wellus
Wil je een blauwe of een gele? Ja, ik wil een blauwe of een gele
Het is me al duidelijk. Je krijgt een (mod)blauwe.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee! Wacht! Wil je een witte of een blauwe?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niettus!Ik vroeg:
[..]
Het is me al duidelijk. Je krijgt een (mod)blauwe.
Dezequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
watvoor? Ze hebben nu heel veel naast de standaard kaplaars.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:46 schreef Enfermera het volgende:
"Ja, oplossingen zijn het probleem niet!"
xD
Die zijn leuk!quote:
Echt hequote:
Haha zelfde tijd gepost!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
"het enige dat ik wil zeggen is, dat die eitjes nooit meer zijn gnevodnen, en dat het bij m'n moeder lelijk is gaan ontsteken"
quote:
neh, hij denkt op alletwee onze tv's hetzelfde gok ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha zelfde tijd gepost!
Great minds think alike?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, hij denkt op alletwee onze tv's hetzelfde gok ik![]()
![]()
Nee het zijn van die waterdichte gore-tex (schrijf je dat zo?).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zijn leuk!
Wat is dat bruine? Plastic? Want dan zijn ze zeer bagger fahig.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Vaatwasser uitgepakt![]()
Kiek, mijn ontvoerde SeSa-cadeautje![]()
[ afbeelding ]
En nu de was![]()
Zwabbert en Hara hebben een complete nacht gemistquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan er nou echt mensen om 22u op bed op zaterdag
Ja als je moe bent dan moet jequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, iets met bezorgd bij de buren en een pakjesgeil buurmeisjequote:
Echt waar? Wat hebben jullie gedaan kinders?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zwabbert en Hara hebben een complete nacht gemist
Blijkbaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Had je dat gemist?quote:
Uhuh uhuhquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zwabbert en Hara hebben een complete nacht gemist
Jij had geen zin het nóg een keer uit te schrijven?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, iets met bezorgd bij de buren en een pakjesgeil buurmeisje
Dat lijkt een dubarry en is heul geen kaplaarsquote:
Ze hebben gefokt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh uhuh![]()
Wat hebben ze gedaan dan als het niet slapen was?
Zeg ajb niet dat ze een nacht wakker zijn gebleven om te FOK!ken
3 jaar oud en dan al pakjesgeil?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, iets met bezorgd bij de buren en een pakjesgeil buurmeisje
Un vrouwke da squirt is ut neukuh nie wert!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
theo maassen heeft het over squirten
Helaas geen wilde verhalen, gewoon Fok!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh uhuh![]()
Wat hebben ze gedaan dan als het niet slapen was?
Nee, zo kan ik het nooit verwerkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had geen zin het nóg een keer uit te schrijven?
Echt? Compleet gemist. Wel fijn dat je een goedmaak pakketje hebt gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je dat gemist?
Pakje was afgegeven bij de buren. Buurmeisje van 3 heeft het uitgepakt, snoep in mok opgevreten en haar tandjes in de Fairy Tale (Lush scrub muis) gezet.![]()
En Ing heeft daarna de brokken en stukken bij elkaar moeten zoeken. Maar van de buren deze week wel een goedmaak pakketje gekregen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
*geeft scheermesje aan*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helaas geen wilde verhalen, gewoon Fok!![]()
[..]
Nee, zo kan ik het nooit verwerken
Als je 3 bent is dat het enige wat je kan zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 jaar oud en dan al pakjesgeil?
Douchescrub, Tha Mok, doos bonbons en een zelfgemaakte tekening van buurmeisjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Echt? Compleet gemist. Wel fijn dat je een goedmaak pakketje hebt gekregenWat zat er in?
Ik heb nog wel een stuk sugarscrub, dat werkt beterquote:
Maar werkelijk, wat beweegt je nou om je nachtrust te verzieken door te gaan zitten FOK!ken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
overigens heeft hara wel geslapen, ze was er alleen weer uit midden in de nacht
Gewoon verslaafd dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
overigens heeft hara wel geslapen, ze was er alleen weer uit midden in de nacht
Zeker rond Sinterklaas.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je 3 bent is dat het enige wat je kan zijn
Das schattigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Douchescrub, Tha Mok, doos bonbons en een zelfgemaakte tekening van buurmeisje
mijn nachtrustprobleem was er al laaaaaannggggg voor ik op fok kwamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar werkelijk, wat beweegt je nou om je nachtrust te verzieken door te gaan zitten FOK!ken.
FOK! is er morgen ook nog enzo
Sommige mensen hebben zo'n verneukt bioritme dat ze 's nachts niet kunnen slapen. Maar Zwabbert werkt eraan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar werkelijk, wat beweegt je nou om je nachtrust te verzieken door te gaan zitten FOK!ken.
FOK! is er morgen ook nog enzo
Ga je je ogen daarmee scrubben dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk sugarscrub, dat werkt beter
Ja maar je nachtrust probleem hou je ook in stand door achter je PC te blijven zittenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn nachtrustprobleem was er al laaaaaannggggg voor ik op fok kwam
jep, ik heb alleen een probleem met discipline en concentratiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar je nachtrust probleem hou je ook in stand door achter je PC te blijven zitten![]()
Tis niet dat je dan ineens de slaap vat ofzo
Nee zegquote:
quote:
Ik heb ze gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
No shit Maes, heb jij echte Dubarry's gekocht om de hond uit te laten?
Me also wants![]()
Maar dan moet ik eerst een hond verpatsen om de laarzen te kunnen betalen
Go Ing!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
En NU ga ik was sorteren en in de machine gooien![]()
*stoer is
oh-oh.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Me also wants![]()
Holy moly, das een fijn kadoquote:
ADHD?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, ik heb alleen een probleem met discipline en concentratie
Oh oh, was het wel fijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh-oh.
Ik heb aan jou gedacht in bad
Wat voor pakketje dan? Want dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je dat gemist?
Pakje was afgegeven bij de buren. Buurmeisje van 3 heeft het uitgepakt, snoep in mok opgevreten en haar tandjes in de Fairy Tale (Lush scrub muis) gezet.![]()
En Ing heeft daarna de brokken en stukken bij elkaar moeten zoeken. Maar van de buren deze week wel een goedmaak pakketje gekregen.
Dat was wat ik net tegen Mr zeiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Me also wants![]()
samenvatting: het leven is kut doei, eindequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ADHD?
Edit: cool einde(van Theo)
Ben jij weer begonnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ook heel goed slapen, behalve als ik stop met roken, dus dat doen we voorlopig maar niet meer
Maar je bent nog wel steeds gestopt tochquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ook heel goed slapen, behalve als ik stop met roken, dus dat doen we voorlopig maar niet meer
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?quote:
Ga slapen jijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samenvatting: het leven is kut doei, einde [ afbeelding ]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy balonnen![]()
Ja daarom alleen al rook ik dus nie meer slimboquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar je bent nog wel steeds gestopt toch
Ah wat poepig, dat je toen dacht aan mij en die dochter die ik nooit zal krijgenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit liedje kwam voorbij op m'n mp3-spelert:
Ja ik vond het zo cool dat je je dochter Ava wilde noemen naar dat nummer, zeker met die lyricsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah wat poepig, dat je toen dacht aan mij en die dochter die ik nooit zal krijgen
Whahaha neeee ik zei tegen Mr dat ik die voor net zou houden en bloemige kaplaarzen voor het wandelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?
Damn, Maes, wil je niet gewoon Kees ruilen voor die laarzen?
Welke maat heb je???
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?
Damn, Maes, wil je niet gewoon Kees ruilen voor die laarzen?
Welke maat heb je???
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Stiefdochter zegt Ik wil Billy met tijger joggingpak
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo cool dat je je dochter Ava wilde noemen naar dat nummer, zeker met die lyrics![]()
Heb je de F&FSecret Santa hyperdepieperhype gemist?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat voor pakketje dan? Want dat heb ik gemist.
Aha.quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samenvatting: het leven is kut doei, einde [ afbeelding ]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy balonnen![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
't Goedmaakpakketjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je de F&FSecret Santa hyperdepieperhype gemist?
dat is zoooo foutquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alléén om dat nr hoor, maar wel onder andere
![]()
En dan zou ik ook nog wel een Polly willen ( naar PJ Harvey EN Polly van Nirvana ).
Zo een naam moet wel een betekenis hebben he
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast mequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en dan luistert je dochter later dan nummer, wat begint met:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alléén om dat nr hoor, maar wel onder andere
![]()
En dan zou ik ook nog wel een Polly willen ( naar PJ Harvey EN Polly van Nirvana ).
Zo een naam moet wel een betekenis hebben he
Das echt mn favonirvana nrquote:
Dan moet ze hem wel zelf uitlaten, die past nl niet bij die laarzen euhh nee die heb je geruild danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
doeiquote:
ja, maar je weet waat het nummer over gaat he? niet over een papegaaiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt mn favonirvana nr![]()
Polly is een vet stoere naam, wie wil dr nu niet naar dat nr en Polly Jean Harvey genoemd worden?
Tis jammer dat mn beste vriend zn chihuahua al vernoemd heeft
38quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast me![]()
Zebrapak gooi ik dr ook bij in, maak maar plaats vrij in de klerenkast![]()
Welke maat zijn die laarzen?
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Motdomme!![]()
Laat ik Yoko voor de eerste keer 's avonds laat buiten wandelen, gaan ze hier alsnog vuurwerk afsteken.![]()
Gelukkig kwam ze meteen door het katteluik geflapperd toen ik haar riep.
Helleuquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?
Je hebt mn adres he
Hoe gaat ie met jou?quote:
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast me![]()
Zebrapak gooi ik dr ook bij in, maak maar plaats vrij in de klerenkast![]()
Welke maat zijn die laarzen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?
Je hebt mn adres he
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)
Bestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe gaat ie met jou?
Trusten Zwabbert!
Ik ga toch zoveel prei, champignons en Maoams eten op zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh.
Cat-style laten 'zakken' of niet?
PFFFFFFFFFFRT
Kweenie welke film dit is maar hijs net zo slecht als Snatch en kwam daar meteen achteraanquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh.
Cat-style laten 'zakken' of niet?
PFFFFFFFFFFRT
Vast welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)
Ja, gaat helemaal lekker hier!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Maes het volgende:
[..]
BestBij jullie ook alles goed begonnen in het nieuwe jaar?
Waarom verkoop je hem niet aan je buren?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?
Languit op de bank gaat dat het bestequote:
Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Vast wel![]()
* Maes zet marktplaats vast aan
Last van je darmen Hara?quote:
Bil sloopt dat ding finaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom verkoop je hem niet aan je buren?
Leuk speelkameraadje voor hun makkelijke minihondje.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
Ben jij zo goed in opvoeden?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaat![]()
Want ik had dr toch wel 4 en twas wel handig zo een kant en klaar leuk lief opgevoed hondje.
Like no way in hell![]()
Kees wil ze niet
Welterustenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
Even de foto van Simba en Nala laten zien, mijn adoptiekindjes![]()
[ afbeelding ]
Trustequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
Nah, mss beter dan mn moederquote:
Mén, nou heb ik zin in slagroomsoesjes.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaat![]()
Want ik had dr toch wel 4 en twas wel handig zo een kant en klaar leuk lief opgevoed hondje.
Like no way in hell![]()
Kees wil ze niet
Ik zeg toch ook niet elke keer dat ik trek krijg in loempia's en babi pangang als mensen hun kat laten zien hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mén, nou heb ik zin in slagroomsoesjes.![]()
Lieve slagroomsoesjes hondjes Maes.
Omdat Kees een aandachtshoer eerste klas isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Waarom wil ze Kees niet?
R zegt net dat BillyBob pupjes wel heel leuk zijn.
Vinnik ook niet logisch, die gedachte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet elke keer dat ik trek krijg in loempia's en babi pangang als mensen hun kat laten zien hier
Ik ga zaterdag kijken naar een adoptiekat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef Maes het volgende:
Met 1 van die twee sta ik op de film van DHT en daar ben ik trots op. Ik weet alleen niet meer welke.
* Maes gaat de film nog een keer kijken
Boh, ik doe het ook om mijn familie de doodschrik te bezorgen:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zijn jullie weer goed bezig![]()
Ik zoek een buitenmand voor Whoopjenu die ronde mandjes te rond en te klein zijn verklaard en ze hangt in haar megamanden.
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zijn jullie weer goed bezig![]()
Ik zoek een buitenmand voor Whoopjenu die ronde mandjes te rond en te klein zijn verklaard en ze hangt in haar megamanden.
Stretcher? Die zijn huge? (kannik d'r niemeer in nhoekje duwenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.
Ik mik dr meestal wel een deken of zo op voor de nakies.
In de zomer heb ik twee ligstoelen buitenstaan, zoiets (maar dan in het zwart en grijs):quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.
Ik mik dr meestal wel een deken of zo op voor de nakies.
Je hebt ze in verschillende maten hoor, mijnes hebben een redelijk grote maar ze kunnen dr dan ook met zn allen uitgestrekt op zonnebaden als het moet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stretcher? Die zijn huge? (kannik d'r niemeer in nhoekje duwen) ze heeft al een eigen tuinbank en een kussen.
Mijn ligstoel is niet echt huge. Meestal klap ik de leuning ook nog naar beneden. Dan heb je ongeveer 1.30 meter ruimte nodig. En voor mensen ligt hij ook zaaaalig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stretcher? Die zijn huge? (kannik d'r niemeer in nhoekje duwen) ze heeft al een eigen tuinbank en een kussen.
Bij dierenwinkels heb je ook leuke stretchers. Maar die zijn zo duur. De variant voor mensen is vaak goedkoper.quote:
ik zie het idd. Even de leen bakker bezoeken denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij dierenwinkels heb je ook leuke stretchers. Maar die zijn zo duur. De variant voor mensen is vaak goedkoper.
zit bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
google; http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL276%26q%3Dstretcher+hond%26meta%3D%26aq%3D1%26oq%3Dstretcher+&url=http%3A//dieren.marktplaats.nl/honden-en-puppies-toebehoren/305731556-stretcher-voor-uw-hond-nu-weer-tot-115-cm.html%3Fxref%3D1
Hier ook, maar dan pik ik een helft net zo hard terug en delen we samen. Gelukkig willen er hier altijd 2 onder de deken en twee er bovenop.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef Maes het volgende:
Ik heb van de vriendin van mijn zoon een lekker dekentje gekregen voor op de bank omdat hier alle fleece dekentjes altijd ingepikt worden door hond en/of kat
Klopt, je moet waterdoorlatende stof hebben. Mijn ligstoelen zijn van mesch, daar loopt alles doorheen. Die staan 8 maanden per jaar buiten maar ze blijven even goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die die Cat post in t groen en dan een redelijk grote, die was 20 euro of zo, heul niet zo duur dus.
En lager en neemt minder plek in beslag dan een voor mensen.
Die die je zelf post die is niet fijn, daar blijft regen op staan dus die moet je altijd opruimen, anders wordt ie snel smerig
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die die Cat post in t groen en dan een redelijk grote, die was 20 euro of zo, heul niet zo duur dus.
En lager en neemt minder plek in beslag dan een voor mensen.
Die die je zelf post die is niet fijn, daar blijft regen op staan dus die moet je altijd opruimen, anders wordt ie snel smerig
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef Maes het volgende:
Ik heb van de vriendin van mijn zoon een lekker dekentje gekregen voor op de bank omdat hier alle fleece dekentjes altijd ingepikt worden door hond en/of kat
Net op tijd voor de LaPo!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
*PLOF*
Valt de SC binnen.
Allowa!
Heb vandaag schandalig uitgeslapen tot 17:30 u.
En daarna nog een paar uur nodig gehad om wakker te worden.![]()
Slaaptekort is lastig in te halen.
Hoe is het hier?
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
*PLOF*
Valt de SC binnen.
Allowa!
Hoe is het hier?
Hoiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
*PLOF*
Valt de SC binnen.
Allowa!
Hoe is het hier?
De eennaLAPO dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net op tijd voor de LaPo!![]()
Dan had je je slaap nodig zeg! Lekker toch, zo'n bijtankdagje.
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker hoor!Mag toch ook wel eens, lekker uitslapen?
![]()
Hier ist wel gezellig vind ik
quote:
4 uur per nachtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De eennaLAPO dan.
Na afgelopen week gemiddeld 4 uur slaap per nacht was ik daar wel een toe denk ik.
Alleen hopen dat ik vanavond niet te weer te laat naar bed ga,
Nadat Zwabbermans hier is geweest en we de nacht hebben doorgehaald is het niet meer goedgekomen met mijn slaap.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
4 uur per nacht
Ja dan kan ik me wel voorstellen dat je ff een inhaalnacht nodig hebt
Haha nee idd xD
Gesorteerd en de wasmachine staat aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
:w Ingetje alles weg?
Oh-oh ik weet wat ik moet hebbenmaandagmiddag even kijken.
Ze slaapt vast wel binnen maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |