Ben jij weer begonnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ook heel goed slapen, behalve als ik stop met roken, dus dat doen we voorlopig maar niet meer
Maar je bent nog wel steeds gestopt tochquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ook heel goed slapen, behalve als ik stop met roken, dus dat doen we voorlopig maar niet meer
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?quote:
Ga slapen jijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samenvatting: het leven is kut doei, einde [ afbeelding ]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy balonnen![]()
Ja daarom alleen al rook ik dus nie meer slimboquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar je bent nog wel steeds gestopt toch
Ah wat poepig, dat je toen dacht aan mij en die dochter die ik nooit zal krijgenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit liedje kwam voorbij op m'n mp3-spelert:
Ja ik vond het zo cool dat je je dochter Ava wilde noemen naar dat nummer, zeker met die lyricsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah wat poepig, dat je toen dacht aan mij en die dochter die ik nooit zal krijgen
Whahaha neeee ik zei tegen Mr dat ik die voor net zou houden en bloemige kaplaarzen voor het wandelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?
Damn, Maes, wil je niet gewoon Kees ruilen voor die laarzen?
Welke maat heb je???
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?
Damn, Maes, wil je niet gewoon Kees ruilen voor die laarzen?
Welke maat heb je???
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Stiefdochter zegt Ik wil Billy met tijger joggingpak
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo cool dat je je dochter Ava wilde noemen naar dat nummer, zeker met die lyrics![]()
Heb je de F&FSecret Santa hyperdepieperhype gemist?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat voor pakketje dan? Want dat heb ik gemist.
Aha.quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samenvatting: het leven is kut doei, einde [ afbeelding ]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy balonnen![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
't Goedmaakpakketjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je de F&FSecret Santa hyperdepieperhype gemist?
dat is zoooo foutquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alléén om dat nr hoor, maar wel onder andere
![]()
En dan zou ik ook nog wel een Polly willen ( naar PJ Harvey EN Polly van Nirvana ).
Zo een naam moet wel een betekenis hebben he
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast mequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en dan luistert je dochter later dan nummer, wat begint met:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alléén om dat nr hoor, maar wel onder andere
![]()
En dan zou ik ook nog wel een Polly willen ( naar PJ Harvey EN Polly van Nirvana ).
Zo een naam moet wel een betekenis hebben he
Das echt mn favonirvana nrquote:
Dan moet ze hem wel zelf uitlaten, die past nl niet bij die laarzen euhh nee die heb je geruild danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
doeiquote:
ja, maar je weet waat het nummer over gaat he? niet over een papegaaiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt mn favonirvana nr![]()
Polly is een vet stoere naam, wie wil dr nu niet naar dat nr en Polly Jean Harvey genoemd worden?
Tis jammer dat mn beste vriend zn chihuahua al vernoemd heeft
38quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast me![]()
Zebrapak gooi ik dr ook bij in, maak maar plaats vrij in de klerenkast![]()
Welke maat zijn die laarzen?
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Motdomme!![]()
Laat ik Yoko voor de eerste keer 's avonds laat buiten wandelen, gaan ze hier alsnog vuurwerk afsteken.![]()
Gelukkig kwam ze meteen door het katteluik geflapperd toen ik haar riep.
Helleuquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?
Je hebt mn adres he
Hoe gaat ie met jou?quote:
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast me![]()
Zebrapak gooi ik dr ook bij in, maak maar plaats vrij in de klerenkast![]()
Welke maat zijn die laarzen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?
Je hebt mn adres he
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)
Bestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe gaat ie met jou?
Trusten Zwabbert!
Ik ga toch zoveel prei, champignons en Maoams eten op zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh.
Cat-style laten 'zakken' of niet?
PFFFFFFFFFFRT
Kweenie welke film dit is maar hijs net zo slecht als Snatch en kwam daar meteen achteraanquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh.
Cat-style laten 'zakken' of niet?
PFFFFFFFFFFRT
Vast welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)
Ja, gaat helemaal lekker hier!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Maes het volgende:
[..]
BestBij jullie ook alles goed begonnen in het nieuwe jaar?
Waarom verkoop je hem niet aan je buren?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?
Languit op de bank gaat dat het bestequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |