Gewoon verslaafd dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
overigens heeft hara wel geslapen, ze was er alleen weer uit midden in de nacht
Zeker rond Sinterklaas.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je 3 bent is dat het enige wat je kan zijn
Das schattigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Douchescrub, Tha Mok, doos bonbons en een zelfgemaakte tekening van buurmeisje
mijn nachtrustprobleem was er al laaaaaannggggg voor ik op fok kwamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar werkelijk, wat beweegt je nou om je nachtrust te verzieken door te gaan zitten FOK!ken.
FOK! is er morgen ook nog enzo
Sommige mensen hebben zo'n verneukt bioritme dat ze 's nachts niet kunnen slapen. Maar Zwabbert werkt eraan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar werkelijk, wat beweegt je nou om je nachtrust te verzieken door te gaan zitten FOK!ken.
FOK! is er morgen ook nog enzo
Ga je je ogen daarmee scrubben dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk sugarscrub, dat werkt beter
Ja maar je nachtrust probleem hou je ook in stand door achter je PC te blijven zittenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn nachtrustprobleem was er al laaaaaannggggg voor ik op fok kwam
jep, ik heb alleen een probleem met discipline en concentratiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar je nachtrust probleem hou je ook in stand door achter je PC te blijven zitten![]()
Tis niet dat je dan ineens de slaap vat ofzo
Nee zegquote:
quote:
Ik heb ze gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
No shit Maes, heb jij echte Dubarry's gekocht om de hond uit te laten?
Me also wants![]()
Maar dan moet ik eerst een hond verpatsen om de laarzen te kunnen betalen
Go Ing!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
En NU ga ik was sorteren en in de machine gooien![]()
*stoer is
oh-oh.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Me also wants![]()
Holy moly, das een fijn kadoquote:
ADHD?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, ik heb alleen een probleem met discipline en concentratie
Oh oh, was het wel fijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh-oh.
Ik heb aan jou gedacht in bad
Wat voor pakketje dan? Want dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je dat gemist?
Pakje was afgegeven bij de buren. Buurmeisje van 3 heeft het uitgepakt, snoep in mok opgevreten en haar tandjes in de Fairy Tale (Lush scrub muis) gezet.![]()
En Ing heeft daarna de brokken en stukken bij elkaar moeten zoeken. Maar van de buren deze week wel een goedmaak pakketje gekregen.
Dat was wat ik net tegen Mr zeiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Me also wants![]()
samenvatting: het leven is kut doei, eindequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ADHD?
Edit: cool einde(van Theo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |