Ben jij weer begonnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ook heel goed slapen, behalve als ik stop met roken, dus dat doen we voorlopig maar niet meer
Maar je bent nog wel steeds gestopt tochquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ook heel goed slapen, behalve als ik stop met roken, dus dat doen we voorlopig maar niet meer
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?quote:
Ga slapen jijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samenvatting: het leven is kut doei, einde [ afbeelding ]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy balonnen![]()
Ja daarom alleen al rook ik dus nie meer slimboquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar je bent nog wel steeds gestopt toch
Ah wat poepig, dat je toen dacht aan mij en die dochter die ik nooit zal krijgenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit liedje kwam voorbij op m'n mp3-spelert:
Ja ik vond het zo cool dat je je dochter Ava wilde noemen naar dat nummer, zeker met die lyricsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah wat poepig, dat je toen dacht aan mij en die dochter die ik nooit zal krijgen
Whahaha neeee ik zei tegen Mr dat ik die voor net zou houden en bloemige kaplaarzen voor het wandelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?
Damn, Maes, wil je niet gewoon Kees ruilen voor die laarzen?
Welke maat heb je???
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu ben je Whoopie op marktplaats aan het zetten?
Damn, Maes, wil je niet gewoon Kees ruilen voor die laarzen?
Welke maat heb je???
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Stiefdochter zegt Ik wil Billy met tijger joggingpak
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo cool dat je je dochter Ava wilde noemen naar dat nummer, zeker met die lyrics![]()
Heb je de F&FSecret Santa hyperdepieperhype gemist?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat voor pakketje dan? Want dat heb ik gemist.
Aha.quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samenvatting: het leven is kut doei, einde [ afbeelding ]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy balonnen![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
't Goedmaakpakketjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je de F&FSecret Santa hyperdepieperhype gemist?
dat is zoooo foutquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alléén om dat nr hoor, maar wel onder andere
![]()
En dan zou ik ook nog wel een Polly willen ( naar PJ Harvey EN Polly van Nirvana ).
Zo een naam moet wel een betekenis hebben he
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast mequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en dan luistert je dochter later dan nummer, wat begint met:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alléén om dat nr hoor, maar wel onder andere
![]()
En dan zou ik ook nog wel een Polly willen ( naar PJ Harvey EN Polly van Nirvana ).
Zo een naam moet wel een betekenis hebben he
Das echt mn favonirvana nrquote:
Dan moet ze hem wel zelf uitlaten, die past nl niet bij die laarzen euhh nee die heb je geruild danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
doeiquote:
ja, maar je weet waat het nummer over gaat he? niet over een papegaaiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt mn favonirvana nr![]()
Polly is een vet stoere naam, wie wil dr nu niet naar dat nr en Polly Jean Harvey genoemd worden?
Tis jammer dat mn beste vriend zn chihuahua al vernoemd heeft
38quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast me![]()
Zebrapak gooi ik dr ook bij in, maak maar plaats vrij in de klerenkast![]()
Welke maat zijn die laarzen?
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Motdomme!![]()
Laat ik Yoko voor de eerste keer 's avonds laat buiten wandelen, gaan ze hier alsnog vuurwerk afsteken.![]()
Gelukkig kwam ze meteen door het katteluik geflapperd toen ik haar riep.
Helleuquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?
Je hebt mn adres he
Hoe gaat ie met jou?quote:
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou beter nog, die ligt me toch weer een partij scheten te laten hier naast me![]()
Zebrapak gooi ik dr ook bij in, maak maar plaats vrij in de klerenkast![]()
Welke maat zijn die laarzen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, dat is mijn maat, hoe laat kom je morgen Maes?
Je hebt mn adres he
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)
Bestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe gaat ie met jou?
Trusten Zwabbert!
Ik ga toch zoveel prei, champignons en Maoams eten op zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh.
Cat-style laten 'zakken' of niet?
PFFFFFFFFFFRT
Kweenie welke film dit is maar hijs net zo slecht als Snatch en kwam daar meteen achteraanquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh.
Cat-style laten 'zakken' of niet?
PFFFFFFFFFFRT
Vast welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee, ik hou van degene van wie ik ze gekregen heb. (ik heb maat 38 en er ook sokken bij met een bontrandje)
Ja, gaat helemaal lekker hier!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef Maes het volgende:
[..]
BestBij jullie ook alles goed begonnen in het nieuwe jaar?
Waarom verkoop je hem niet aan je buren?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, nou als ik Billy op marktplaats zet kan ik vast wel 2 paar Dubarry's en heeeeeel veel sokken met echt bont kopen he ?
Languit op de bank gaat dat het bestequote:
Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Vast wel![]()
* Maes zet marktplaats vast aan
Last van je darmen Hara?quote:
Bil sloopt dat ding finaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom verkoop je hem niet aan je buren?
Leuk speelkameraadje voor hun makkelijke minihondje.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
Ben jij zo goed in opvoeden?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaat![]()
Want ik had dr toch wel 4 en twas wel handig zo een kant en klaar leuk lief opgevoed hondje.
Like no way in hell![]()
Kees wil ze niet
Welterustenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
Even de foto van Simba en Nala laten zien, mijn adoptiekindjes![]()
[ afbeelding ]
Trustequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
Nah, mss beter dan mn moederquote:
Mén, nou heb ik zin in slagroomsoesjes.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaat![]()
Want ik had dr toch wel 4 en twas wel handig zo een kant en klaar leuk lief opgevoed hondje.
Like no way in hell![]()
Kees wil ze niet
Ik zeg toch ook niet elke keer dat ik trek krijg in loempia's en babi pangang als mensen hun kat laten zien hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mén, nou heb ik zin in slagroomsoesjes.![]()
Lieve slagroomsoesjes hondjes Maes.
Omdat Kees een aandachtshoer eerste klas isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Waarom wil ze Kees niet?
R zegt net dat BillyBob pupjes wel heel leuk zijn.
Vinnik ook niet logisch, die gedachte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet elke keer dat ik trek krijg in loempia's en babi pangang als mensen hun kat laten zien hier
Ik ga zaterdag kijken naar een adoptiekat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef Maes het volgende:
Met 1 van die twee sta ik op de film van DHT en daar ben ik trots op. Ik weet alleen niet meer welke.
* Maes gaat de film nog een keer kijken
Boh, ik doe het ook om mijn familie de doodschrik te bezorgen:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zijn jullie weer goed bezig![]()
Ik zoek een buitenmand voor Whoopjenu die ronde mandjes te rond en te klein zijn verklaard en ze hangt in haar megamanden.
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zijn jullie weer goed bezig![]()
Ik zoek een buitenmand voor Whoopjenu die ronde mandjes te rond en te klein zijn verklaard en ze hangt in haar megamanden.
Stretcher? Die zijn huge? (kannik d'r niemeer in nhoekje duwenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.
Ik mik dr meestal wel een deken of zo op voor de nakies.
In de zomer heb ik twee ligstoelen buitenstaan, zoiets (maar dan in het zwart en grijs):quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.
Ik mik dr meestal wel een deken of zo op voor de nakies.
Je hebt ze in verschillende maten hoor, mijnes hebben een redelijk grote maar ze kunnen dr dan ook met zn allen uitgestrekt op zonnebaden als het moet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stretcher? Die zijn huge? (kannik d'r niemeer in nhoekje duwen) ze heeft al een eigen tuinbank en een kussen.
Mijn ligstoel is niet echt huge. Meestal klap ik de leuning ook nog naar beneden. Dan heb je ongeveer 1.30 meter ruimte nodig. En voor mensen ligt hij ook zaaaalig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stretcher? Die zijn huge? (kannik d'r niemeer in nhoekje duwen) ze heeft al een eigen tuinbank en een kussen.
Bij dierenwinkels heb je ook leuke stretchers. Maar die zijn zo duur. De variant voor mensen is vaak goedkoper.quote:
ik zie het idd. Even de leen bakker bezoeken denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij dierenwinkels heb je ook leuke stretchers. Maar die zijn zo duur. De variant voor mensen is vaak goedkoper.
zit bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
google; http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL276%26q%3Dstretcher+hond%26meta%3D%26aq%3D1%26oq%3Dstretcher+&url=http%3A//dieren.marktplaats.nl/honden-en-puppies-toebehoren/305731556-stretcher-voor-uw-hond-nu-weer-tot-115-cm.html%3Fxref%3D1
Hier ook, maar dan pik ik een helft net zo hard terug en delen we samen. Gelukkig willen er hier altijd 2 onder de deken en twee er bovenop.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef Maes het volgende:
Ik heb van de vriendin van mijn zoon een lekker dekentje gekregen voor op de bank omdat hier alle fleece dekentjes altijd ingepikt worden door hond en/of kat
Klopt, je moet waterdoorlatende stof hebben. Mijn ligstoelen zijn van mesch, daar loopt alles doorheen. Die staan 8 maanden per jaar buiten maar ze blijven even goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die die Cat post in t groen en dan een redelijk grote, die was 20 euro of zo, heul niet zo duur dus.
En lager en neemt minder plek in beslag dan een voor mensen.
Die die je zelf post die is niet fijn, daar blijft regen op staan dus die moet je altijd opruimen, anders wordt ie snel smerig
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die die Cat post in t groen en dan een redelijk grote, die was 20 euro of zo, heul niet zo duur dus.
En lager en neemt minder plek in beslag dan een voor mensen.
Die die je zelf post die is niet fijn, daar blijft regen op staan dus die moet je altijd opruimen, anders wordt ie snel smerig
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef Maes het volgende:
Ik heb van de vriendin van mijn zoon een lekker dekentje gekregen voor op de bank omdat hier alle fleece dekentjes altijd ingepikt worden door hond en/of kat
Net op tijd voor de LaPo!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
*PLOF*
Valt de SC binnen.
Allowa!
Heb vandaag schandalig uitgeslapen tot 17:30 u.
En daarna nog een paar uur nodig gehad om wakker te worden.![]()
Slaaptekort is lastig in te halen.
Hoe is het hier?
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
*PLOF*
Valt de SC binnen.
Allowa!
Hoe is het hier?
Hoiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
*PLOF*
Valt de SC binnen.
Allowa!
Hoe is het hier?
De eennaLAPO dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net op tijd voor de LaPo!![]()
Dan had je je slaap nodig zeg! Lekker toch, zo'n bijtankdagje.
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker hoor!Mag toch ook wel eens, lekker uitslapen?
![]()
Hier ist wel gezellig vind ik
quote:
4 uur per nachtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De eennaLAPO dan.
Na afgelopen week gemiddeld 4 uur slaap per nacht was ik daar wel een toe denk ik.
Alleen hopen dat ik vanavond niet te weer te laat naar bed ga,
Nadat Zwabbermans hier is geweest en we de nacht hebben doorgehaald is het niet meer goedgekomen met mijn slaap.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
4 uur per nacht
Ja dan kan ik me wel voorstellen dat je ff een inhaalnacht nodig hebt
Haha nee idd xD
Gesorteerd en de wasmachine staat aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
:w Ingetje alles weg?
Oh-oh ik weet wat ik moet hebbenmaandagmiddag even kijken.
Ze slaapt vast wel binnen maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |