Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Vast wel![]()
* Maes zet marktplaats vast aan
Last van je darmen Hara?quote:
Bil sloopt dat ding finaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom verkoop je hem niet aan je buren?
Leuk speelkameraadje voor hun makkelijke minihondje.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
Ben jij zo goed in opvoeden?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaat![]()
Want ik had dr toch wel 4 en twas wel handig zo een kant en klaar leuk lief opgevoed hondje.
Like no way in hell![]()
Kees wil ze niet
Welterustenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
Even de foto van Simba en Nala laten zien, mijn adoptiekindjes![]()
[ afbeelding ]
Trustequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! slapen![]()
*nu echt weg gaat
Nah, mss beter dan mn moederquote:
Mén, nou heb ik zin in slagroomsoesjes.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder zei vandaag nog heel leuk dat zij Karel of Billy wel wilde als dr rolmops eindelijk dood gaat![]()
Want ik had dr toch wel 4 en twas wel handig zo een kant en klaar leuk lief opgevoed hondje.
Like no way in hell![]()
Kees wil ze niet
Ik zeg toch ook niet elke keer dat ik trek krijg in loempia's en babi pangang als mensen hun kat laten zien hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mén, nou heb ik zin in slagroomsoesjes.![]()
Lieve slagroomsoesjes hondjes Maes.
Omdat Kees een aandachtshoer eerste klas isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Waarom wil ze Kees niet?
R zegt net dat BillyBob pupjes wel heel leuk zijn.
Vinnik ook niet logisch, die gedachte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet elke keer dat ik trek krijg in loempia's en babi pangang als mensen hun kat laten zien hier
Ik ga zaterdag kijken naar een adoptiekat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef Maes het volgende:
Met 1 van die twee sta ik op de film van DHT en daar ben ik trots op. Ik weet alleen niet meer welke.
* Maes gaat de film nog een keer kijken
Boh, ik doe het ook om mijn familie de doodschrik te bezorgen:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zijn jullie weer goed bezig![]()
Ik zoek een buitenmand voor Whoopjenu die ronde mandjes te rond en te klein zijn verklaard en ze hangt in haar megamanden.
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zijn jullie weer goed bezig![]()
Ik zoek een buitenmand voor Whoopjenu die ronde mandjes te rond en te klein zijn verklaard en ze hangt in haar megamanden.
Stretcher? Die zijn huge? (kannik d'r niemeer in nhoekje duwenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.
Ik mik dr meestal wel een deken of zo op voor de nakies.
In de zomer heb ik twee ligstoelen buitenstaan, zoiets (maar dan in het zwart en grijs):quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor buiten heb ik een hele fijne stretcher, daar blijft geen regen op staan, en daar liggen ze heel graag op.
Ik mik dr meestal wel een deken of zo op voor de nakies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |