Heb je geen handschoenen (met halve vingers) dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef Sapphira het volgende:
Diegene die morgen moeten lopen, veel succes! Ik had nu al pijnlijke vingers in die kou en vooral als je HAH moet pakken doet het heel veel pijn als je die HAH van elkaar moet scheiden om er 1tje te pakken.![]()
Dat VSP een dochteronderneming is, zorgt er nog steeds niet voor dat VSP-ers hier moeten posten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:43 schreef blckbb het volgende:
Hmmm op dit mometn is 't niet verschrikkelijk koud, dus ik ga nu maar de rest bezorgen(hoewel ik nog steeds geen handschoenen heb, maargoed
*doet Jaws muziekjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
Check dit
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Volgens buienradar valt er in Den Haag en het Westland morgen geen neerslag. Wel is staat er redelijk wat wind (tussen de 35 en 40 km/h)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Onderkoeling?? Wtf wtf![]()
Hoewel ik er nog steeds heilig in geloof dat het hier in het Westland qua sneeuw alles mee gaat vallen. Er ligt nu ook alleen maar wat sneeuw tussen de straatstenen, voor de rest is er niks gevallen.
Doe je dat serieus bij elke winkel? Denk je nou echt dat daar tijd voor gemaakt is in de werktijdregeling?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef blckbb het volgende:
Bezorgen bij coffeeshops vind ik maar kut, normaal is 't de bedoeling dat je de post aan een medewerker overdraagt maar de volgende keer gooi ik 'm gewoon neer bij de balie hoor
Ja m'n vader zei het net ook al. Poe, gelukkigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef TokenW het volgende:
[..]
Volgens buienradar valt er in Den Haag en het Westland morgen geen neerslag. Wel is staat er redelijk wat wind (tussen de 35 en 40 km/h)
Altijd achterin februari pas vragen, da's les 1 als je bij de TNT Post werktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef Nee het volgende:
GVD, ik heb vorige week ook nog gevraagd om voortaan meer uren te draaien op zaterdag. KUT
Ik heb van heel veel dingen zoiets;quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier in Hengelo wordt er heel vaak Parijsstraat en Patrijsstraat door elkaar gehaald. Gelukkig niet dezelfde postcode, maar toch
En natuurlijk, Limburg is als eerste de klos.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
Check dit
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:51 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
En natuurlijk, Limburg is als eerste de klos.
Heb vandaag een paar uurtjes HAH gezet, C1000 zit in plastic, postcodeloterij is dik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef Deezertje het volgende:
Ohw.. morgen komt er ook nog een leuke poster bij de C1000 folder, hang hem voor je raam en maak kans op 1 minuut gratis winkelen.... kan goed samen met de Postcodeloterij morgen, beide een winkans van 1 op 16 miljoen mensenHopelijk zit ie niet in het plastic!
Het maakt 't er niet beter op.quote:
Ik zag de C 1000 folder al liggen op de vestiging. hij zit in plastic, en die Postcodeloterijfolder is ook een flinke jongen, het lijkt wel een huis-aan-huis blad! Qua post wordt er morgen niet zoveel verwacht, maar er is wel Macro.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef Deezertje het volgende:
Ohw.. morgen komt er ook nog een leuke poster bij de C1000 folder, hang hem voor je raam en maak kans op 1 minuut gratis winkelen.... kan goed samen met de Postcodeloterij morgen, beide een winkans van 1 op 16 miljoen mensenHopelijk zit ie niet in het plastic!
Ik heb een paar jaar terug in november bij ons meegemaakt dat er een zaterdag alleen maar binnenwerk gedaan werd. Er lag bijna een halve meter sneeuw bij ons en het was onverantwoord om de straat op te gaan. Om eerlijk te zijn, ik ga liever met een halve meter sneeuw en -1 de straat op dan met een gevoelstemperatuur van -15 en stuifsneeuw....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:21 schreef kelgo het volgende:
Onderkoeling? Bevriezing? Wtf, ik durf geen eens meer naar buiten te gaan als ik het zo allemaal leesIs er geen speciale regeling voor dit soort gevallen?
Zelfs mijn vader vind het onverantwoord dat ik morgen de post rond moet brengen, maar tja ik kan daar niks aan doen!
Goede tips, maar als dat HAH zo dik is kun je het beter overal tussen zetten en alle post nakijken, dan hoef je het er tijdens het bezorgen alleen maar in te werpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik zag de C 1000 folder al liggen op de vestiging. hij zit in plastic, en die Postcodeloterijfolder is ook een flinke jongen, het lijkt wel een huis-aan-huis blad! Qua post wordt er morgen niet zoveel verwacht, maar er is wel Macro.
Hopelijk is het hier in het Westen nog een beetje uit te houden qua kou. Gisteren was het best lekker met dat zonnetje erbij, vandaag was het al een stuk kouder, mede dankzij de wind. Ook ligt de sneeuw van afgelopen maandag er nog steeds, flink ingeklonken en getransformeerd tot een spiegelgladde ijslaag. Helaas ligt mijn wijk niet vlakbij de vestiging en ook niet dicht bij m'n eigen huis. Als het echt te gortig wordt ga ik m'n ouders wel halverwege verrassen met een bezoekje, die wonen nog het dichtste bij.
Ik wens iedereen veel sterkte morgen, kleed je warm aan en neem handschoenen mee! Liefst ook nog wanten, die kun je tijdens het fietsen naar je wijk aan doen, en aan je linkerhand kun je hem zelfs permanent aanhouden (tenzij je rechts bent), en dan rechts vervangen door een vingerloze handschoen of een leren handschoen. Wat dat betreft heb je mazzel morgen dat het hah dik is, dan kun je 'm zelfs met handschoenen aan goed pakken. Beter dan dat vliesdunne Lotto-dingetje van vandaag.
Even m'n 2 tnt jassen aan elkaar ritsenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nog even wat winterkleding opzoeken...
Met windkracht 6 en stuifsneeuw zul je dat morgen ook op straat krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef CihV het volgende:
tvp
Fatsoenlijk aankleden is natuurlijk wel het halve werk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Die minachtig op de frontpage tegen postbodes
"Had je maar een vak moeten leren..."
"Je hebt toch goeie kleding?"
"Stel je niet aan om een beetje sneeuw..."
2 paar sokken - 2 broeken - 2 shirts + fleece vest + muts + handschoenen is wat bij mij inmiddels verspreid ligt over verschillende radiatorenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fatsoenlijk aankleden is natuurlijk wel het halve werk.
Alleen je vergeet één essentieel dingetje. Hoe denk jij kleine brieven en reclamezooi uit elkaar te krijgen met dikke handschoenen aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fatsoenlijk aankleden is natuurlijk wel het halve werk.
2 paar vingerloze handschoenen over elkaar aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen je vergeet één essentieel dingetje. Hoe denk jij kleine brieven en reclamezooi uit elkaar te krijgen met dikke handschoenen aan?
Ja, we kunnen 2 truien aantrekken. Ja, ook een dikke muts, een sjaal en een dikke jas zijn geen probleem. Alleen moeten we onze vingers vrijhouden... En dát is juist het kutte eraan.
Die heb ik uiteraard, en nee, dat werkt voor geen meter met deze kou. Na elk rondje sta je met je hand in je mond warme lucht te blazen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 paar vingerloze handschoenen over elkaar aan.
Gewoon zo warm aankleden dat je het op je romp eigenlijk te warm hebt, dat voorkomt bij mij iig dat m'n vingers eraf vriezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard, en nee, dat werkt voor geen meter met deze kou. Na elk rondje sta je met je hand in je mond warme lucht te blazen.
Juist de vingertoppen zijn het meest gevoelig, dus ook voor kou.
Zal het proberen. Ik doe in ieder geval twee truien aan en ik laat mijn pyamabroek ook maar aan onder mijn normale broek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon zo warm aankleden dat je het op je romp eigenlijk te warm hebt, dat voorkomt bij mij iig dat m'n vingers eraf vriezen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met windkracht 6 en stuifsneeuw zul je dat morgen ook op straat krijgen.
Jawel, maar ik heb dan nog steeds ijskoude vingertoppen ook al gebruik ik die handschoenen en ik vind het irritant om met (met halve vingers) handschoenen HAH te pakken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb je geen handschoenen (met halve vingers) dan?
Oh das balen... Ik kon nog wel redelijk fietsen gelukkig. Hou jij trouwens gewoon thuis pauze?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:07 schreef MissSpooky het volgende:
Zo, even een pauze. Qua kou is het niks, ik heb zonder handschoenen gelopen, ging prima. Qua sneeuw: verschrikkelijk. Het sneeuwt al de hele dag/nacht en er valt voor geen meter door te fietsen.
Geloof me, als je de rest van je lichaam maar warm genoeg houdt is het best te doen om buiten te werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal het proberen. Ik doe in ieder geval twee truien aan en ik laat mijn pyamabroek ook maar aan onder mijn normale broek.
Als ze eraf vriezen, tja dan zul je het niet weten, want dan kan ik niet meer typen
Vraag het eens hier: Pakketbezorgers deel2quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:29 schreef SpX het volgende:
Vraagje: Gister is een pakketje de deur uitgegaan naar mijn adres, en volgens de track and trace code bevind het pakketje zich nog steeds op dit moment op ''Sorteercentrum Dordrecht''. ( half 11 dus).
De kans dat het pakketje vandaag nog afgeleverd zal wel heel klein zijn lijkt me?
Joehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:29 schreef SpX het volgende:
Vraagje: Gister is een pakketje de deur uitgegaan naar mijn adres, en volgens de track and trace code bevind het pakketje zich nog steeds op dit moment op ''Sorteercentrum Dordrecht''. ( half 11 dus).
De kans dat het pakketje vandaag nog afgeleverd zal wel heel klein zijn lijkt me?
Nog beter!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeeeeeeeeee
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |