Fatsoenlijk aankleden is natuurlijk wel het halve werk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Die minachtig op de frontpage tegen postbodes
"Had je maar een vak moeten leren..."
"Je hebt toch goeie kleding?"
"Stel je niet aan om een beetje sneeuw..."
2 paar sokken - 2 broeken - 2 shirts + fleece vest + muts + handschoenen is wat bij mij inmiddels verspreid ligt over verschillende radiatorenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fatsoenlijk aankleden is natuurlijk wel het halve werk.
Alleen je vergeet één essentieel dingetje. Hoe denk jij kleine brieven en reclamezooi uit elkaar te krijgen met dikke handschoenen aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fatsoenlijk aankleden is natuurlijk wel het halve werk.
2 paar vingerloze handschoenen over elkaar aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen je vergeet één essentieel dingetje. Hoe denk jij kleine brieven en reclamezooi uit elkaar te krijgen met dikke handschoenen aan?
Ja, we kunnen 2 truien aantrekken. Ja, ook een dikke muts, een sjaal en een dikke jas zijn geen probleem. Alleen moeten we onze vingers vrijhouden... En dát is juist het kutte eraan.
Die heb ik uiteraard, en nee, dat werkt voor geen meter met deze kou. Na elk rondje sta je met je hand in je mond warme lucht te blazen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 paar vingerloze handschoenen over elkaar aan.
Gewoon zo warm aankleden dat je het op je romp eigenlijk te warm hebt, dat voorkomt bij mij iig dat m'n vingers eraf vriezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard, en nee, dat werkt voor geen meter met deze kou. Na elk rondje sta je met je hand in je mond warme lucht te blazen.
Juist de vingertoppen zijn het meest gevoelig, dus ook voor kou.
Zal het proberen. Ik doe in ieder geval twee truien aan en ik laat mijn pyamabroek ook maar aan onder mijn normale broek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon zo warm aankleden dat je het op je romp eigenlijk te warm hebt, dat voorkomt bij mij iig dat m'n vingers eraf vriezen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met windkracht 6 en stuifsneeuw zul je dat morgen ook op straat krijgen.
Jawel, maar ik heb dan nog steeds ijskoude vingertoppen ook al gebruik ik die handschoenen en ik vind het irritant om met (met halve vingers) handschoenen HAH te pakken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb je geen handschoenen (met halve vingers) dan?
Oh das balen... Ik kon nog wel redelijk fietsen gelukkig. Hou jij trouwens gewoon thuis pauze?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:07 schreef MissSpooky het volgende:
Zo, even een pauze. Qua kou is het niks, ik heb zonder handschoenen gelopen, ging prima. Qua sneeuw: verschrikkelijk. Het sneeuwt al de hele dag/nacht en er valt voor geen meter door te fietsen.
Geloof me, als je de rest van je lichaam maar warm genoeg houdt is het best te doen om buiten te werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal het proberen. Ik doe in ieder geval twee truien aan en ik laat mijn pyamabroek ook maar aan onder mijn normale broek.
Als ze eraf vriezen, tja dan zul je het niet weten, want dan kan ik niet meer typen
Vraag het eens hier: Pakketbezorgers deel2quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:29 schreef SpX het volgende:
Vraagje: Gister is een pakketje de deur uitgegaan naar mijn adres, en volgens de track and trace code bevind het pakketje zich nog steeds op dit moment op ''Sorteercentrum Dordrecht''. ( half 11 dus).
De kans dat het pakketje vandaag nog afgeleverd zal wel heel klein zijn lijkt me?
Joehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:29 schreef SpX het volgende:
Vraagje: Gister is een pakketje de deur uitgegaan naar mijn adres, en volgens de track and trace code bevind het pakketje zich nog steeds op dit moment op ''Sorteercentrum Dordrecht''. ( half 11 dus).
De kans dat het pakketje vandaag nog afgeleverd zal wel heel klein zijn lijkt me?
Nog beter!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeeeeeeeeee
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |