abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:21:16 #201
238141 SevD
Boventitel
pi_76584618
Als alles verloopt zoals op buienradar, begint het hier tussen 14.00 en 15.00 uur, gelukkig maar..

Dan die kou nog. Morgen idd allemaal maar even laten weten of we niet vastgevroren zijn aan een brievenbus!
pi_76584995
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Die minachtig op de frontpage tegen postbodes

"Had je maar een vak moeten leren..."
"Je hebt toch goeie kleding?"
"Stel je niet aan om een beetje sneeuw..."

Fatsoenlijk aankleden is natuurlijk wel het halve werk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:35:05 #203
238141 SevD
Boventitel
pi_76585078
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

2 paar sokken - 2 broeken - 2 shirts + fleece vest + muts + handschoenen is wat bij mij inmiddels verspreid ligt over verschillende radiatoren
pi_76585321
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alleen je vergeet één essentieel dingetje. Hoe denk jij kleine brieven en reclamezooi uit elkaar te krijgen met dikke handschoenen aan?
Ja, we kunnen 2 truien aantrekken. Ja, ook een dikke muts, een sjaal en een dikke jas zijn geen probleem. Alleen moeten we onze vingers vrijhouden... En dát is juist het kutte eraan.
pi_76585358
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:42 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Alleen je vergeet één essentieel dingetje. Hoe denk jij kleine brieven en reclamezooi uit elkaar te krijgen met dikke handschoenen aan?
Ja, we kunnen 2 truien aantrekken. Ja, ook een dikke muts, een sjaal en een dikke jas zijn geen probleem. Alleen moeten we onze vingers vrijhouden... En dát is juist het kutte eraan.
2 paar vingerloze handschoenen over elkaar aan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_76585441
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

2 paar vingerloze handschoenen over elkaar aan.
Die heb ik uiteraard, en nee, dat werkt voor geen meter met deze kou. Na elk rondje sta je met je hand in je mond warme lucht te blazen.

Juist de vingertoppen zijn het meest gevoelig, dus ook voor kou.
pi_76585685
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Die heb ik uiteraard, en nee, dat werkt voor geen meter met deze kou. Na elk rondje sta je met je hand in je mond warme lucht te blazen.

Juist de vingertoppen zijn het meest gevoelig, dus ook voor kou.
Gewoon zo warm aankleden dat je het op je romp eigenlijk te warm hebt, dat voorkomt bij mij iig dat m'n vingers eraf vriezen.
pi_76585748
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gewoon zo warm aankleden dat je het op je romp eigenlijk te warm hebt, dat voorkomt bij mij iig dat m'n vingers eraf vriezen.
Zal het proberen. Ik doe in ieder geval twee truien aan en ik laat mijn pyamabroek ook maar aan onder mijn normale broek.

Als ze eraf vriezen, tja dan zul je het niet weten, want dan kan ik niet meer typen
pi_76586979
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Met windkracht 6 en stuifsneeuw zul je dat morgen ook op straat krijgen.
!

Hebben jullie die 'pinguïn' wanten niet? Zonder vingers, gewoon 1 gedeelte zeg maar, die je dan om kan klappen? Als je die aantrekt over je 1/2 vingen handschoenen..

Deze:

pi_76587000
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Heb je geen handschoenen (met halve vingers) dan?
Jawel, maar ik heb dan nog steeds ijskoude vingertoppen ook al gebruik ik die handschoenen en ik vind het irritant om met (met halve vingers) handschoenen HAH te pakken.

Eigenlijk zouden we extra uurloon moeten krijgen met deze koude tijden. Dat zou wel helpen.
pi_76590780
Ik vind het vooral irritant dat een groot deel van de straten niet bestrooid zijn. Ik heb gisteren een groot deel gewoon moeten lopen met de fiets.
ROBODEMONS..................|:(
pi_76590825
Nou, met die "Beige strooi sneeuw" ben ik nou ook niet echt blij, dat is bijna net zo gevaarlijk voor fietsers.
Out for my own, to live my own way...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 08:19:42 #213
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_76590982
Zij die gaan sterven groeten U Ik ben normaal niet zo onder de indruk van de kou hoor, maar ik heb voor de zekerheid maar een extra broek aangetrokken en m'n muts zit in m'n tas.

Iedereen veel succes!
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_76590996
Ik had in oktober vrij gevraagd voor vandaag. Dinsdag kreeg ik te horen dat ik vandaag toch moest werken...
pi_76591374
Net even buiten geweest, om heel eerlijk te zijn vond ik het nog goed te doen. Maar het gaat hier dan ook savonds/einde van de middag sneeuwen.
pi_76591529
Hier ligt een dik pak van vannacht, en 't sneeuwt nu ook met veel wind
Ik heb m'n roze (omg dat vloekt) skibroek aangetrokken, en m'n zus heeft (GODVERDOMME) alweer de goede jas genomen. Ik heb nu al slechte zin, woohoo.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76592153
Vraagje: Gister is een pakketje de deur uitgegaan naar mijn adres, en volgens de track and trace code bevind het pakketje zich nog steeds op dit moment op ''Sorteercentrum Dordrecht''. ( half 11 dus).

De kans dat het pakketje vandaag nog afgeleverd zal wel heel klein zijn lijkt me?
pi_76597366
We hebben het weer overleeft vandaag. Wat een kutkrantje van de Postcode loterij zeg
Ik had 3 tassen post en 2(!) tassen HAH
Out for my own, to live my own way...
pi_76598008
Thuis

Wat nou bevriezingsverschijnselen? Ging heel lekker vandaag! Voor niks zo druk gemaakt.
Gelopen met de snowboots, ging prima.
Noot noot.
pi_76598274
Zo, even een pauze. Qua kou is het niks, ik heb zonder handschoenen gelopen, ging prima. Qua sneeuw: verschrikkelijk. Het sneeuwt al de hele dag/nacht en er valt voor geen meter door te fietsen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76598324
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:07 schreef MissSpooky het volgende:
Zo, even een pauze. Qua kou is het niks, ik heb zonder handschoenen gelopen, ging prima. Qua sneeuw: verschrikkelijk. Het sneeuwt al de hele dag/nacht en er valt voor geen meter door te fietsen.
Oh das balen... Ik kon nog wel redelijk fietsen gelukkig. Hou jij trouwens gewoon thuis pauze?
Noot noot.
pi_76598448
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Zal het proberen. Ik doe in ieder geval twee truien aan en ik laat mijn pyamabroek ook maar aan onder mijn normale broek.

Als ze eraf vriezen, tja dan zul je het niet weten, want dan kan ik niet meer typen
Geloof me, als je de rest van je lichaam maar warm genoeg houdt is het best te doen om buiten te werken.

Gewoon jezelf overdreven warm aankleden en zo min mogelijk huid onbedekt laten. Mocht je het echt zo warm krijgen dat je (teveel gaat zweten kan je altijd je jas een stuk(je) opendoen.

Fietsen of lopen scheelt ook een hoop trouwens. 5 minuten fietsen en je vingertopjes koelen erg snel af.
pi_76598504
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:29 schreef SpX het volgende:
Vraagje: Gister is een pakketje de deur uitgegaan naar mijn adres, en volgens de track and trace code bevind het pakketje zich nog steeds op dit moment op ''Sorteercentrum Dordrecht''. ( half 11 dus).

De kans dat het pakketje vandaag nog afgeleverd zal wel heel klein zijn lijkt me?
Vraag het eens hier: Pakketbezorgers deel2
pi_76598558
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:29 schreef SpX het volgende:

Joehoeeeeeeeeeeeeeee

Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken
Noot noot.
pi_76598606
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Joehoeeeeeeeeeeeeeee

Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken
Nog beter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')