Heb je geen handschoenen (met halve vingers) dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef Sapphira het volgende:
Diegene die morgen moeten lopen, veel succes! Ik had nu al pijnlijke vingers in die kou en vooral als je HAH moet pakken doet het heel veel pijn als je die HAH van elkaar moet scheiden om er 1tje te pakken.![]()
Dat VSP een dochteronderneming is, zorgt er nog steeds niet voor dat VSP-ers hier moeten posten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:43 schreef blckbb het volgende:
Hmmm op dit mometn is 't niet verschrikkelijk koud, dus ik ga nu maar de rest bezorgen(hoewel ik nog steeds geen handschoenen heb, maargoed
*doet Jaws muziekjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
Check dit
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Volgens buienradar valt er in Den Haag en het Westland morgen geen neerslag. Wel is staat er redelijk wat wind (tussen de 35 en 40 km/h)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Onderkoeling?? Wtf wtf![]()
Hoewel ik er nog steeds heilig in geloof dat het hier in het Westland qua sneeuw alles mee gaat vallen. Er ligt nu ook alleen maar wat sneeuw tussen de straatstenen, voor de rest is er niks gevallen.
Doe je dat serieus bij elke winkel? Denk je nou echt dat daar tijd voor gemaakt is in de werktijdregeling?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef blckbb het volgende:
Bezorgen bij coffeeshops vind ik maar kut, normaal is 't de bedoeling dat je de post aan een medewerker overdraagt maar de volgende keer gooi ik 'm gewoon neer bij de balie hoor
Ja m'n vader zei het net ook al. Poe, gelukkigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef TokenW het volgende:
[..]
Volgens buienradar valt er in Den Haag en het Westland morgen geen neerslag. Wel is staat er redelijk wat wind (tussen de 35 en 40 km/h)
Altijd achterin februari pas vragen, da's les 1 als je bij de TNT Post werktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef Nee het volgende:
GVD, ik heb vorige week ook nog gevraagd om voortaan meer uren te draaien op zaterdag. KUT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |