abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76567587
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef Sapphira het volgende:

Diegene die morgen moeten lopen, veel succes! Ik had nu al pijnlijke vingers in die kou en vooral als je HAH moet pakken doet het heel veel pijn als je die HAH van elkaar moet scheiden om er 1tje te pakken.
Heb je geen handschoenen (met halve vingers) dan?
pi_76567612
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:43 schreef blckbb het volgende:
Hmmm op dit mometn is 't niet verschrikkelijk koud, dus ik ga nu maar de rest bezorgen (hoewel ik nog steeds geen handschoenen heb, maargoed
Dat VSP een dochteronderneming is, zorgt er nog steeds niet voor dat VSP-ers hier moeten posten.
pi_76568085
Lekker aardig joh.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:20:26 #154
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76568221
Mijn god, m'n vingers zijn momenteel gewoon in staat af te breken heb ik het idee, morgen is dan een fijn vooruitzicht.
Nu ben ik al extreem gevoelig voor de kou in m'n gezicht en handen, ben benieuwd hoe dat gaat.
Wat doet je werkgever trouwens als je terugkeerd wegens de weersomstandigheden?

Nog prettiger, hij (teamchef) laat me naar de nieuwbouw rijden, post dus halen en dan een kleine 9km (!) verder bezorgen omdat die kut wagens altijd al pleite zijn tegen de tijd dat ik klaar ben met m'n grote ochtendronde.
pi_76568614
Vandaag het bonnenboekje als HAH. Heb mijn schoudertas er toch maar even bijgepakt, is wat makkelijker dan onder de post doen..... want dat stapelt niet lekker!

En de post van de concurrent stak weer overal uit, en mag je raden welke.... die van de PABO (erotiek)
pi_76568768
Kijk, zo regelen ze dat de bezorging door SelektMail op tijd is, lijkt me nogal 'fraude'-gevoelig. Maar het opvallendste vind ik nog dreigen met een gevangenisstraf van 4 jaar... ( via):

pi_76569449
Dat lijkt me echt irritant, telkens moeten bellen.
pi_76569579
Heel veel succes morgen iedereen, pak je maar lekker dik in. Het was vandaag al verrekte koud met die wind en dat wordt alleen nog maar erger..

Ging nog bijna op m'n bakkes ook, ik gleed weg maar kon me nog net met mijn ninja-reflexen aan een muurtje beet grijpen. Deed wel pijn aan m'n schouder
pi_76569702
Nog maar eens een berichtje over het weer van morgen (KNMI.nl)

Koude zaterdag met sneeuw en wind
8 januari 2010 - Zaterdag wordt het een zeer koude winterdag met sneeuw en veel wind. In de loop van de nacht valt in Limburg de eerste sneeuw waarna het sneeuwgebied zich langzaam verder over het land uitbreidt. Rond de middag sneeuwt het in een groot deel van het land. De wind neemt daarbij sterk toe, boven land tot vrij krachtig windkracht 5, aan de kust tot krachtig of hard, windkracht 6 of 7. De sneeuw leidt in combinatie met de wind tot overlast en slecht zicht.
Tabel voor bepaling van de gevoelstemperatuur volgens de Canadese JAG/TI methode die het KNMI hanteert

Plaatselijk kunnen sneeuwduinen ontstaan. Bovendien is het bijzonder koud. De temperaturen liggen iets onder nul maar door de harde wind voelt het veel kouder aan. De gevoelstemperaturen liggen zaterdag tussen -10 en -15 graden. Wie langdurig buiten verblijft moet oppassen voor onderkoeling. Blijf de weerberichten en waarschuwingen volgen!
pi_76569777
Onderkoeling?? Wtf wtf

Hoewel ik er nog steeds heilig in geloof dat het hier in het Westland qua sneeuw alles mee gaat vallen. Er ligt nu ook alleen maar wat sneeuw tussen de straatstenen, voor de rest is er niks gevallen.
pi_76569907
Misschien moet je maar een thermoskannetje met thee/koffie/chocomel meenemen ofzo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:13:33 #163
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76570232
Dat zou voor mij (Rotterdamse regio) nog wel aardig uitkomen geloof ik, dan maar geen pauze tussen m'n wijken in.
pi_76570293
quote:
*doet Jaws muziekje

pi_76570322
Twente Nooo
Noot noot.
pi_76570436
Ik heb morgen 2 wijken, 1 best wel grote en 1 fietswijk, wat dus echt vreselijk koud en lastig wordt met 3 HAH... Waar is die Postcodeloterij krant qua dikte mee te vergelijken?? Ben benieuwd wat voor puinzooi het morgen gaat worden als ook de Makro er bij zit..
pi_76570546
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Onderkoeling?? Wtf wtf

Hoewel ik er nog steeds heilig in geloof dat het hier in het Westland qua sneeuw alles mee gaat vallen. Er ligt nu ook alleen maar wat sneeuw tussen de straatstenen, voor de rest is er niks gevallen.
Volgens buienradar valt er in Den Haag en het Westland morgen geen neerslag. Wel is staat er redelijk wat wind (tussen de 35 en 40 km/h)
pi_76570718
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef blckbb het volgende:
Bezorgen bij coffeeshops vind ik maar kut, normaal is 't de bedoeling dat je de post aan een medewerker overdraagt maar de volgende keer gooi ik 'm gewoon neer bij de balie hoor
Doe je dat serieus bij elke winkel? Denk je nou echt dat daar tijd voor gemaakt is in de werktijdregeling?
Gewoon in de bus of het dichtstbijzijnde plekje waar je het neer kan gooien/leggen.
pi_76570968
Bah, koud.
pi_76571232
Morgen wordt echt een hel
Out for my own, to live my own way...
pi_76571295
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef TokenW het volgende:

[..]

Volgens buienradar valt er in Den Haag en het Westland morgen geen neerslag. Wel is staat er redelijk wat wind (tussen de 35 en 40 km/h)
Ja m'n vader zei het net ook al. Poe, gelukkig
pi_76571469
Ik kreeg straks telefoon dat ik morgen toch vrij ben.
Supercool, dat wordt lekker een dagje shop till i drop.
Deze hele week in de sneeuw gegleden en vandaag paar keer zowat op mijn muil waarbij mijn fietstas nog half aan mijn fiets hing..
Ik wens iedereen morgen heel veel sterkte met de bezorging.petje af
pi_76572297
Boh, dat wordt koud morgen...

Met de sneeuw zal het wel meevallen hier (aan de kust), de wegen en stoepen zijn ook aardig schoon op dit moment, maar wel heul veul wind (windkracht 7 langs de kust ) en dat maakt het koud. Ik hoop dat ik mn HAH onder controle kan houden met die koude wind.

We zullen het wel zien... Succes allemaal!

[ Bericht 10% gewijzigd door marcodej op 08-01-2010 18:19:00 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76572971
GVD, ik heb vorige week ook nog gevraagd om voortaan meer uren te draaien op zaterdag. KUT
pi_76573038
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef Nee het volgende:
GVD, ik heb vorige week ook nog gevraagd om voortaan meer uren te draaien op zaterdag. KUT
Altijd achterin februari pas vragen, da's les 1 als je bij de TNT Post werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')