Met zelfkennis kom je erg verquote:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Tong even serieus, zou jij een maand stoppen met FOK!en als iedere FOK!er je ¤1 geeft?
IK WEL.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Tong even serieus, zou jij een maand stoppen met FOK!en als iedere FOK!er je ¤1 geeft?
Wie niet? Nouja, Tong misschien niet. Maar verder iedereenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Oftewel betalen om tong te bannenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Ik hoef maar ¤1 te betalen om je (anaal) te mogen verwennen?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef griekjeee het volgende:
Dus als jullie me heel graag weg willen, jullie weten wat mijn prijs is.
Kijk waar tong post en waar jij post en je ziet het vrij snelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat ts meer post heeft dan er mensen + dieren op aarde zijn, terwijl ik hem nauwelijks zie posten?
Dat zegt ze toch niet, smeerlapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ik hoef maar ¤1 te betalen om je (anaal) te mogen verwennen?!
Zou je dat kunnen denk je, jochie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Even quotenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat ts meer post heeft dan er mensen + dieren op aarde zijn, terwijl ik hem nauwelijks zie posten?
Dat is dus ook de reden dat ik het aan Tong vraag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wie niet? Nouja, Tong misschien niet. Maar verder iedereen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet, smeerlap
Homooooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ik m'n p*enis PM'en als je twijfelt.
Ooh w8 je zeiquote:
maar ik dacht dat jequote:Dus als jullie me heel graag weg willen, jullie weten wat mijn prijs is.
zei.quote:Dus als jullie me heel graag willen, jullie weten wat mijn prijs is.
PM maar hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ik m'n p*enis PM'en als je twijfelt.
Ooh w8 nu snap ik het pas...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef zovty het volgende:
[..]
PM maar hoor.
Maar dit antwoord zegt eigenlijk al voldoende: je zou het niet kunnen want je weet niet waar het om gaat.
Zeg, zie je me aan voor een aandachtshoer ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:19 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ooh w8 je zei:
[..]
maar ik dacht dat je
[..]
zei.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef AFG_Boy94 het volgende:
p*enis
1 euro is niet duur, voor een maand zei je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef griekjeee het volgende:
Dus als jullie me heel graag weg willen, jullie weten wat mijn prijs is.
Van álle users he. Ja één maand. Maak ik mezelf ook eens nuttig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
1 euro is niet duur, voor een maand zei je?
Maarja, een maand zonder griekjeee wars, dat kan ik niet aan volgens mijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Van álle users he. Ja één maand. Maak ik mezelf ook eens nuttig.
Moet het perse van alle users komen? Of vind je het ook goed als de helft van de users 2 euro inlegt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of een kwart van de users 4 euro?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Moet het perse van alle users komen? Of vind je het ook goed als de helft van de users 2 euro inlegt?
Daar valt mee te leven. pp dan wel he.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Moet het perse van alle users komen? Of vind je het ook goed als de helft van de users 2 euro inlegt?
Ik geef je 50 euro als je voor eeuwig opkankerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou daar moet ik wel even over nadenken hoor.quote:
200000 voor een maand niet Fokken ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Kut. Ik dacht je bijna te hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar valt mee te leven. pp dan wel he.
Zegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Griekjeee is de nieuwe lamon, in ieder topic waar zij post gaat het vervolgens over haar.
Dat dacht ik al.quote:
Het verschil tussen haar en Lamon is dat ze nog geen (semi)naaktpics heeft gepost op fok!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Griekjeee is de nieuwe lamon, in ieder topic waar zij post gaat het vervolgens over haar.
Ik geef ze aan mijn moeder. Is ze toch trots op me.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef zovty het volgende:
Even een praktische vraag: waar laat je al die awards?
1 of 2 awards kun je nog wel kwijt op de schoorsteenmantel, maar jij hebt er wel meer dan 2.
Waar zet je ze?
One love.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maarja, een maand zonder griekjeee wars, dat kan ik niet aan volgens mij
Nee, ik zag je aan voor een geile-BrEeZaH.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg, zie je me aan voor een aandachtshoer ofzo![]()
Ja, dat is het enige verschil hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het verschil tussen haar en Lamon is dat ze nog geen (semi)naaktpics heeft gepost op fok!
daar wordt het wel eens tijd voorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het verschil tussen haar en Lamon is dat ze nog geen (semi)naaktpics heeft gepost op fok!
Sterk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Maar dat moet je niet opvatten als een belediging hoor want het is juist een compliment.
Ja ok, intellectueel verschillen jullie ook welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige verschil hoor.
Niks mis met groot geschapen mannenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef webhostvraag het volgende:
Griekje hoe lang moet mijn penis zijn om je te mogen neuken?
Zei Vincent Bijlo ook laatst tegen mequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
En Lamon kan freestylenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
nou nou nouquote:
Goeie tipquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Kijk waar tong post en waar jij post en je ziet het vrij snel
En hij is natuurlijk kankerlekker.quote:
Dan pm ik straks mijn penis fotosquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niks mis met groot geschapen mannen
Ja wordt tijd dat mijn belastingpapieren een keer correct worden ingevuldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Vind je het niet tijd worden om je account in te leveren?
En zijn R klinkt als muziek in mijn orenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk kankerlekker.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:36 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
Dan pm ik straks mijn penis fotos
Nee, echt.quote:
Dat is gewoon een act, net als de jvtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En zijn R klinkt als muziek in mijn oren
Vraag me nog steeds af in welke videotheek hij werktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is gewoon een act, net als de jvt
Mij werd sommige mensen teveel.quote:
Ik haat kapselsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, nou hoeft het al niet meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet als het alternatief Lamon is.
Ja ga ff lekker de gebeten hond lopen uithangen hier.quote:
Na de oorlog scheerden we die wijven kaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vraag me echt af hoe je bij dit soort reacties komt altijdquote:
Midden jaren '90 ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na de oorlog scheerden we die wijven kaal
Zoals altijd lijkt me.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef webhostvraag het volgende:
Griekje hoe lang moet mijn penis zijn om je te mogen neuken?
Pics van je zus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Dit topic gaat over mij MIJ HOOR JE ME AAAAAAAAANDACHT!!!!!!!!!!!
wie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Doe jij je niet voor als vrouwquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Is het nou godverdomme teveel gevraagd om daar even op te reageren, met je fok-award-sterallures!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
Beste wensen nog, tong80. Voor 2010.
Met mijn wel edele excuses dat ik niet onmiddellijk op je heb gereageerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
HEY TONG80!![]()
IK ZEI:
[..]
Is het nou godverdomme teveel gevraagd om daar even op te reageren, met je fok-award-sterallures!
Sinds wanneer zijn je zangfilmpjes private?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Fijn dat je rekening met me houdt. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:58 schreef tong80 het volgende:
Het klote is dat jouw waterhoofd nogal gevoelig ligt.
Ik wilde niet te snel reageren. Voor je het weet reageer je hem lek.
Mooi gedichtjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met mijn wel edele excuses dat ik niet onmiddellijk op je heb gereageerd.
Ik post amper op Fok kom er zelden.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik soms iets over het hoofd zie.
Het klote is dat jouw waterhoofd nogal gevoelig ligt.
Ik wilde niet te snel reageren. Voor je het weet reageer je hem lek.
Alsnog de beste wensen en maak er wat van.
tering he...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:32 schreef griekjeee het volgende:
Aantal forumposts 377.087
Zieke shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |