Dat is gewoon een act, net als de jvtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En zijn R klinkt als muziek in mijn oren
Vraag me nog steeds af in welke videotheek hij werktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is gewoon een act, net als de jvt
Mij werd sommige mensen teveel.quote:
Ik haat kapselsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Griekjeee is de nieuwe lamon, in ieder topic waar zij post gaat het vervolgens over haar.
Nee, nou hoeft het al niet meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet als het alternatief Lamon is.
Ja ga ff lekker de gebeten hond lopen uithangen hier.quote:
Na de oorlog scheerden we die wijven kaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Griekjeee is de nieuwe lamon, in ieder topic waar zij post gaat het vervolgens over haar.
Ik vraag me echt af hoe je bij dit soort reacties komt altijdquote:
Midden jaren '90 ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na de oorlog scheerden we die wijven kaal
Zoals altijd lijkt me.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef webhostvraag het volgende:
Griekje hoe lang moet mijn penis zijn om je te mogen neuken?
Pics van je zus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Dit topic gaat over mij MIJ HOOR JE ME AAAAAAAAANDACHT!!!!!!!!!!!
wie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Doe jij je niet voor als vrouwquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Is het nou godverdomme teveel gevraagd om daar even op te reageren, met je fok-award-sterallures!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
Beste wensen nog, tong80. Voor 2010.
Met mijn wel edele excuses dat ik niet onmiddellijk op je heb gereageerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
HEY TONG80!![]()
IK ZEI:
[..]
Is het nou godverdomme teveel gevraagd om daar even op te reageren, met je fok-award-sterallures!
Sinds wanneer zijn je zangfilmpjes private?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Fijn dat je rekening met me houdt. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:58 schreef tong80 het volgende:
Het klote is dat jouw waterhoofd nogal gevoelig ligt.
Ik wilde niet te snel reageren. Voor je het weet reageer je hem lek.
Mooi gedichtjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met mijn wel edele excuses dat ik niet onmiddellijk op je heb gereageerd.
Ik post amper op Fok kom er zelden.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik soms iets over het hoofd zie.
Het klote is dat jouw waterhoofd nogal gevoelig ligt.
Ik wilde niet te snel reageren. Voor je het weet reageer je hem lek.
Alsnog de beste wensen en maak er wat van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |