Het verschil tussen haar en Lamon is dat ze nog geen (semi)naaktpics heeft gepost op fok!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Griekjeee is de nieuwe lamon, in ieder topic waar zij post gaat het vervolgens over haar.
Ik geef ze aan mijn moeder. Is ze toch trots op me.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef zovty het volgende:
Even een praktische vraag: waar laat je al die awards?
1 of 2 awards kun je nog wel kwijt op de schoorsteenmantel, maar jij hebt er wel meer dan 2.
Waar zet je ze?
One love.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maarja, een maand zonder griekjeee wars, dat kan ik niet aan volgens mij
Nee, ik zag je aan voor een geile-BrEeZaH.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg, zie je me aan voor een aandachtshoer ofzo![]()
Ja, dat is het enige verschil hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het verschil tussen haar en Lamon is dat ze nog geen (semi)naaktpics heeft gepost op fok!
daar wordt het wel eens tijd voorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het verschil tussen haar en Lamon is dat ze nog geen (semi)naaktpics heeft gepost op fok!
Sterk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Maar dat moet je niet opvatten als een belediging hoor want het is juist een compliment.
Ja ok, intellectueel verschillen jullie ook welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige verschil hoor.
Niks mis met groot geschapen mannenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef webhostvraag het volgende:
Griekje hoe lang moet mijn penis zijn om je te mogen neuken?
Zei Vincent Bijlo ook laatst tegen mequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat ts meer post heeft dan er mensen + dieren op aarde zijn, terwijl ik hem nauwelijks zie posten?
En Lamon kan freestylenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
nou nou nouquote:
Goeie tipquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Kijk waar tong post en waar jij post en je ziet het vrij snel
En hij is natuurlijk kankerlekker.quote:
Dan pm ik straks mijn penis fotosquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niks mis met groot geschapen mannen
Ja wordt tijd dat mijn belastingpapieren een keer correct worden ingevuldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Vind je het niet tijd worden om je account in te leveren?
En zijn R klinkt als muziek in mijn orenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk kankerlekker.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:36 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
Dan pm ik straks mijn penis fotos
Nee, echt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |