Met zelfkennis kom je erg verquote:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Tong even serieus, zou jij een maand stoppen met FOK!en als iedere FOK!er je ¤1 geeft?
IK WEL.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Tong even serieus, zou jij een maand stoppen met FOK!en als iedere FOK!er je ¤1 geeft?
Wie niet? Nouja, Tong misschien niet. Maar verder iedereenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Oftewel betalen om tong te bannenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Ik hoef maar ¤1 te betalen om je (anaal) te mogen verwennen?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef griekjeee het volgende:
Dus als jullie me heel graag weg willen, jullie weten wat mijn prijs is.
Kijk waar tong post en waar jij post en je ziet het vrij snelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat ts meer post heeft dan er mensen + dieren op aarde zijn, terwijl ik hem nauwelijks zie posten?
Dat zegt ze toch niet, smeerlapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ik hoef maar ¤1 te betalen om je (anaal) te mogen verwennen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |