Zou je dat kunnen denk je, jochie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ik hoef maar ¤1 te betalen om je (anaal) te mogen verwennen?!
Even quotenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ik hoef maar ¤1 te betalen om je (anaal) te mogen verwennen?!
Dat vraag ik me ook weleens af.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat ts meer post heeft dan er mensen + dieren op aarde zijn, terwijl ik hem nauwelijks zie posten?
Dat is dus ook de reden dat ik het aan Tong vraag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wie niet? Nouja, Tong misschien niet. Maar verder iedereen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet, smeerlap
Homooooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ik m'n p*enis PM'en als je twijfelt.
Ooh w8 je zeiquote:
maar ik dacht dat jequote:Dus als jullie me heel graag weg willen, jullie weten wat mijn prijs is.
zei.quote:Dus als jullie me heel graag willen, jullie weten wat mijn prijs is.
PM maar hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ik m'n p*enis PM'en als je twijfelt.
Ooh w8 nu snap ik het pas...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef zovty het volgende:
[..]
PM maar hoor.
Maar dit antwoord zegt eigenlijk al voldoende: je zou het niet kunnen want je weet niet waar het om gaat.
Zeg, zie je me aan voor een aandachtshoer ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:19 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Ooh w8 je zei:
[..]
maar ik dacht dat je
[..]
zei.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef AFG_Boy94 het volgende:
p*enis
1 euro is niet duur, voor een maand zei je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef griekjeee het volgende:
Dus als jullie me heel graag weg willen, jullie weten wat mijn prijs is.
Van álle users he. Ja één maand. Maak ik mezelf ook eens nuttig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
1 euro is niet duur, voor een maand zei je?
Maarja, een maand zonder griekjeee wars, dat kan ik niet aan volgens mijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Van álle users he. Ja één maand. Maak ik mezelf ook eens nuttig.
Moet het perse van alle users komen? Of vind je het ook goed als de helft van de users 2 euro inlegt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of een kwart van de users 4 euro?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Moet het perse van alle users komen? Of vind je het ook goed als de helft van de users 2 euro inlegt?
Daar valt mee te leven. pp dan wel he.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Moet het perse van alle users komen? Of vind je het ook goed als de helft van de users 2 euro inlegt?
Ik geef je 50 euro als je voor eeuwig opkankerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou daar moet ik wel even over nadenken hoor.quote:
200000 voor een maand niet Fokken ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Tong even serieus, zou jij een maand stoppen met FOK!en als iedere FOK!er je ¤1 geeft?
Kut. Ik dacht je bijna te hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar valt mee te leven. pp dan wel he.
Zegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Griekjeee is de nieuwe lamon, in ieder topic waar zij post gaat het vervolgens over haar.
Dat dacht ik al.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |