abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76321047
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Klopt maar ik heb dan ook geen goed woord over voor het corrupte beleid hier.
En jij hoort hier moslims goede woorden spreken over het corrupte beleid in Islamitische landen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76321081
Tja... Islam is vrede.... Alleen wie het er niet mee eens is....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_76321127
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat zou je er dan van vinden als wij een ander gevoelig Westers punt zouden bespotten: de Holocaust?

²
Je spot maar raak.
pi_76321147
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Weet je waar dat gifgas vandaan kwam en voor wie het bestemd was?

En dan gaan we Van Anraat veroordelen. Nee, als de moslims het hebben over Westerse hypocrisie, dan is dat nu net één van de zaken waar ze gelijk in hebben.

Nu alleen de balk in het eigen oog nog leren zien.
Waar het vandaan komt doet er niet toe. Weet je waar atoombommen vandaan komen........en geweren......... en ander moordtuig?
pi_76321179
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Gia het volgende:
Wat ook zo geweldig is, is dat die jongeman die die aanslag verijdeld heeft, nu ook ondergedoken zit, omdat er al bedreigingen vanuit die o zo vredige moslimgroep kwamen.
Werd mij over verteld tijdens oudejaarsnacht. Zelden zo hard gelachen. Dit kan toch werkelijk niet waar zijn? Ik geloof natuurlijk best dat die knaap is ondergedoken. Maar het is natuurlijk ridicuul om te denken dat een groepje opgefokte moslimsextremisten zich druk maken om de daden van ene Jasper uit Nederland. OBL boos in zijn grot: damn you to hell Jasper!

Nee, de zogenaamde bedreigingen moeten de heldenstatus van Jasper vergroten. Elk conflict heeft helden nodig. Hiermee wordt de populariteit van Jasper en zo de oorlog tegen terreur vergroot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76321198
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waar het vandaan komt doet er niet toe. Weet je waar atoombommen vandaan komen........en geweren......... en ander moordtuig?
Maar wat is er nou zo moeilijk aan om de daad of daden te veroordelen, zonder een gehele groep daarbij te betrekken? Waarom moet het zo zwart-wit?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76321230
Het nieuwe jaar en het 2de decennium van de 21ste eeuw beginnen alweer goed .

Cartoons uit 2005 die nu nog steeds voor opwinding zorgt bij een moslim. Hoe achterlijk zijn dat soort types.
Gelukkig is alleen de dader gewond geraakt .
pi_76321279
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar wat is er nou zo moeilijk aan om de daad of daden te veroordelen, zonder een gehele groep daarbij te betrekken? Waarom moet het zo zwart-wit?
Ik zie jou nergens iets veroordelen.
Alleen aanvallen plaatsen.
pi_76321295
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:02 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Ik zie jou nergens iets veroordelen.
Alleen aanvallen plaatsen.
Omdat ik zelf reeds veroordeeld word. Mensen beginnen al meteen met "moslims zus en moslims zo", alsof jij dan nog de kans krijgt om dergelijke daden te veroordelen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76321323
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat ik zelf reeds veroordeeld wordt. Mensen beginnen al meteen met "moslims zus en moslims zo", alsof jij dan nog de kans krijgt om dergelijke daden te veroordelen?
Hoe je het ook wendt of keert: islam is vrede.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_76321339
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En jij hoort hier moslims goede woorden spreken over het corrupte beleid in Islamitische landen?
Af en toe wel maar er is een klein wezenlijk verschil. Er lopen geen hordes ex-oostblokkers overal ter wereld om aan anderen hun communistische idiotire te onderwerpen. Ik hen ook nooit gehoord dat er ambassades door cartoontjes in de fik gingen.
pi_76321351
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat ik zelf reeds veroordeeld wordt. Mensen beginnen al meteen met "moslims zus en moslims zo", alsof jij dan nog de kans krijgt om dergelijke daden te veroordelen?
Dat is geen excuus, je kan bij je eerste post het al veroordelen.
Dan had je die aanvallen op je persoon niet gehad.
Je bent slim genoeg om dat te weten.
pi_76321381
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Af en toe wel maar er is een klein wezenlijk verschil. Er lopen geen hordes ex-oostblokkers overal ter wereld om aan anderen hun communistische idiotire te onderwerpen. Ik hen ook nooit gehoord dat er ambassades door cartoontjes in de fik gingen.
Je bent ook echt vreselijk dom. Anders zou je een dergelijke vergelijking immers niet aanwenden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76321389
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het wezenlijke verschil zit hem in het feit dat er a) lang niet zo veel ex-oostblokkers zijn als moslims en b) er veel gebieden zijn waarbij het alfabetisme onder moslims zeer laag is. Als mensen zich niet kunnen uitten doormiddel van woorden, dan gaat men al snel over tot handelen. Er is dan geen keuze tussen de pen en het zwaard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76321414
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:04 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Pardon? Het begon reeds voor dat ik hier had gepost. Kan je nagaan. Van te voren krijg je al de hele emmers stront over je heen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:06:53 #116
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76321418
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.

Als ik een gek willens en wetens een pistool geef en hij schiet iemand dood. Wie ben ik dan om vervolgens diezelfde man te veroordelen zonder mezelf in het verhaal te betrekken?

Nee, Dr. Nikita.... Je zult nu echt een keer je doctorandus titel moeten laten doorschijnen.
Intelligent, but fucked up.
pi_76321439
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het wezenlijke verschil zit hem in het feit dat er a) lang niet zo veel ex-oostblokkers zijn als moslims en b) er veel gebieden zijn waarbij het alfabetisme onder moslims zeer laag is
Gaddafi zei het al een decennium geleden: de islamieten hoeven geen wereld oorlog te beginnen om de wereld over te nemen, want ze zitten al overal.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 13:07:54 #118
137949 Disana
pi_76321456
Incident, niks aan de hand, gewoon doorlopen!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:08:30 #120
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76321464
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gaddafi zei het al een decennia geleden: de islamieten hoeft geen wereld oorlog te beginnen om de wereld over te nemen, want ze zitten al overal.
ORLY?
Intelligent, but fucked up.
pi_76321474
quote:
Omdat het gewoon weer een triest begin van het nieuwe jaar is.
pi_76321477
quote:

[..]

Gaddafi zei het al een decennia geleden: de islamieten hoeft geen wereld oorlog te beginnen om de wereld over te nemen, want ze zitten al overal.
Ghaddafi is het lachertje van de Islamitische wereld. Geen hond neemt hem serieus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76321491
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon? Het begon reeds voor dat ik hier had gepost. Kan je nagaan. Van te voren krijg je al de hele emmers stront over je heen.
Ook dan had je het gelijk kunnen veroordelen, en zouden de reactie's daarna anders geweest zijn dan nu het geval.
Nu krijg ik het idee dat je het niet wil veroordelen.
Maar goed, het is jouw keuze geweest om het te doen zoals je nu deed.
pi_76321497
quote:

[..]

Christenen en westerlingen niet dan?
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 13:10:28 #125
137949 Disana
pi_76321531
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:04 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Mutant is vrij zijn persoonlijke mening over dit soort zaken niet te posten. Natuurlijk zou ik het, van alle moslimposters hier, wel interessant vinden hoe ze zelf over dergelijke topics denken. Maar ik kan me levendig voorstellen dat ze daar in het licht van de veroordelingen pur sang helemaal geen zin in hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')