Het maakt niet uit wat ik zeg, want moslims zijn per definitie kut en de Islam is per definitie een achterlijk geloof. Het is behoorlijk naief om te denken dat ik de emmers stront in emmers Robijn kan veranderen door de daad alsnog te veroordelen. En zeg nou zelf, hoe kan een rationeel mens nou achter deze daad staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:09 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ook dan had je het gelijk kunnen veroordelen, en zouden de reactie's daarna anders geweest zijn dan nu het geval.
Nu krijg ik het idee dat je het niet wil veroordelen.
Maar goed, het is jouw keuze geweest om het te doen zoals je nu deed.
Hoe is dat nou, constant in angst leven? Heb je al bunker gebouwd voor het geval dat de moslims aanvallen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gaddafi zei het al een decennium geleden: de islamieten hoeven geen wereld oorlog te beginnen om de wereld over te nemen, want ze zitten al overal.
Er zijn zoveel mensen in de geschiedenis geweest die niet serieus genomen werden, maar achteraf toch gelijk hebben gekregen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ghaddafi is het lachertje van de Islamitische wereld. Geen hond neemt hem serieus.
Dan zou je echt een soort Fok-Jezus zijn, maar dan andersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik zeg, want moslims zijn per definitie kut en de Islam is per definitie een achterlijk geloof. Het is behoorlijk naief om te denken dat ik de emmers stront in emmers Robijn kan veranderen door de daad alsnog te veroordelen.
Nogmaals: ik ben geen xenofoob.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, constant in angst leven? Heb je al bunker gebouwd voor het geval dat de moslims aanvallen?
Ik vermoed dat we JohnDope voorlopig nog niet aan het lijstje toevoegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen in de geschiedenis geweest die niet serieus genomen werden, maar achteraf toch gelijk hebben gekregen.
Als ik de zin in je ondertitel lees, heb ik het idee dat jij zelf ook al in 'wij' en 'zij' in bent aan het delen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Het begon reeds voor dat ik hier had gepost. Kan je nagaan. Van te voren krijg je al de hele emmers stront over je heen.
Het gaat erom hoeveel invloed een persoon heeft. En aangezien Ghaddafi's macht beperkt is, zal het allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen in de geschiedenis geweest die niet serieus genomen werden, maar achteraf toch gelijk hebben gekregen.
Christenen en westerlingen willen de wereld niet onderwerpen aan de sharia.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Christenen en westerlingen niet dan?
Maar wel de reacties veroordelen die er geplaatst worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mutant is vrij zijn persoonlijke mening over dit soort zaken niet te posten. Natuurlijk zou ik het, van alle moslimposters hier, wel interessant vinden hoe ze zelf over dergelijke topics denken. Maar ik kan me levendig voorstellen dat ze daar in het licht van de veroordelingen pur sang helemaal geen zin in hebben.
Neuh... Ik ben zelf Nederlander en onderschrijf die ondertitel. En ja, het gaat voor mij ook meer op dan me goed is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ik de zin in je ondertitel lees, heb ik het idee dat jij zelf ook al in 'wij' en 'zij' in bent aan het delen.
Die ondertitel heb ik al een eeuwigheid. Bovendien beschouw ik mij net zo goed als Nederlander, of mag zelfspot ook al niet meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ik de zin in je ondertitel lees, heb ik het idee dat jij zelf ook al in 'wij' en 'zij' in bent aan het delen.
Dat beweer ik ook niet. Vind het alleen frappant dat je een citaat van Ghaddafi aanhaalt. Je lijkt daarmee te willen zeggen dat de moslims een gevaar vormen voor de wereldvrede. Vandaar mijn vragen.quote:
Doe eens een poging daartoe.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik zeg, want moslims zijn per definitie kut en de Islam is per definitie een achterlijk geloof. Het is behoorlijk naief om te denken dat ik de emmers stront in emmers Robijn kan veranderen door de daad alsnog te veroordelen. En zeg nou zelf, hoe kan een rationeel mens nou achter deze daad staan.
Ik zie slechts terechte kritiek over het op een hoop gooien van moslims.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:13 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Maar wel de reacties veroordelen die er geplaatst worden.
En zoals je zelf al zegt, iedereen mag zijn persoonlijke mening hier neerzetten.
Dus de aanvallen aan het adres van users van de moslims die het wel veroordelen, is geen vrijbrief om persoonlijke aanvallen te plaatsen.
De islam is op dit moment de grootste bedreiging voor de wereldvrede.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Vind het alleen frappant dat je een citaat van Ghaddafi aanhaalt. Je lijkt daarmee te willen zeggen dat de moslims een gevaar vormen voor de wereldvrede. Vandaar mijn vragen.
Die krijg ik (nogmaals) sowieso al over mij heen (zie bijvoorbeeld dit topic). Wat is dan de meerwaarde van mijn veroordeling? Voor wie of wat doe ik het dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Doe eens een poging daartoe.
Misschien dat je dan eens duidelijk bent en niet gelijk hopen stront over je heen krijgt.
Mutant is de hele tijd duidelijk. Maar hij wordt hier behandeld alsof hij een gemuteerd wezen is. Wat hij ook zegt, het wordt verdraaid. Jammer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Doe eens een poging daartoe.
Misschien dat je dan eens duidelijk bent en niet gelijk hopen stront over je heen krijgt.
Omdat het steeds structureler aan het worden is?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo moeilijk aan om de daad of daden te veroordelen, zonder een gehele groep daarbij te betrekken? Waarom moet het zo zwart-wit?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Moslims doen weer uitstekend hun best om mensen als Wilders stemmen te bezorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |