Het was maar een grapje he, zie de knipoogquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:01 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de productie eerst hadden bedacht dat ze hun oude duet samen moesten zingen...
En vreselijk gemaakte emotie.quote:
Bedoelde je dat begin nummer, of ook met Belle net?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Want er zullen toch nog mensen zijn die alsnog niet door hebben dat het niet live is ben ik bang
Ja, je ziet dat hij het theater gewend is. Op tv komt het fake over.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:02 schreef marky het volgende:
[..]
En vreselijk gemaakte emotie.
Wat heeft Dewi een vreselijk jurkje aangekregen zeg.
Wat kort?(lang genoeg hoor, daar niet van)
Nee de hele show wordt niet live uitgezonden bedoel ik, is al eerder opgenomenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoelde je dat begin nummer, of ook met Belle net?
Oh de uitzending![]()
En Jamai klinkt echt wel netjes ja
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
Dewi moet dat rokje wel naar beneden trekken zag ik.
Royal sadness dit weer inderdaadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ja ik voel het ook al weer aankomen, die cijfers.
Vreemd genoeg kan ik het wel hebben, nu we een weekje popstars over hebben geslagen met kerstquote:
Tja het zit wel op dezelfde schaal waarop ook mensen zoals Robin worden gejureerd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:06 schreef Boxie_G het volgende:
Nou, kom maar op... 3x 10...
En wie wil er nu zeiken?
Oh ja dat was ik weer vergeten. "Robbie Williams, pack your bags!" Gut wat had ik toen een hekel aan het joch. Wat denkt ie wel.quote:
Oh hij leek erop en hij kwam ook twee keer zo vol in beeld. Ik kon het me al niet voorstellen eigenlijk.quote:
Klopt. Niet eerlijk eigenlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Charlotte en Jim hebben ook al eerder samen gezongen!
Dat was een andere Charlotte, die blonde die hij in het theaterhotel had aangedouwd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Charlotte en Jim hebben ook al eerder samen gezongen!
Wanneer dan?quote:
Die won 'Op zoek naar Evita' en speelt nu in de musical Love me Tender/All shook up.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Leekie op Giel Beelen? Hm... Het is/was haar vriend.
En Brigitte is van een van die musical-dingen... Geen verstand van
Nopequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef Oidale het volgende:
[..]
Dat was een andere Charlotte, die blonde die hij in het theaterhotel had aangedouwd.
Dat zullen ze leuk vinden bij Onderweg Naar Morgen, waar hij in zitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
Die jongen moet gewoon in GTST gaan spelen ofzo, in elk geval iets wat niet vocaal is.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Boxie_G het volgende:
En ik vind die arrangementen van de orkestbanden (VOORAL drums!!!) om te janken vaak... Vooral hier...
Nee, klopt. Lijkt eraf. Denk omdat dat toen ook op Nlpop blog stond als de onthulling dat Charlotte Mystery popstars Paars was.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope
Ook met deze Charlotte. Kan alleen het Youtube filmpje niet meer vinden
Ohquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zullen ze leuk vinden bij Onderweg Naar Morgen, waar hij in zit
Jij merkt niet dat ze zch inhoudt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Chuphinh het volgende:
Hmm valt mij op dat de bekende nl'ers de popstars niets echt weg kunnen blazen ofzo.
Ligt dat aan de geluidsinstellingen of is het gewoon wat tam.
Dat is ook juist goed, ze staan daar voor de popstar niet voor zichzelf. Zou niet echt netjes zijn. Je zag dat alleen Jamai voor zijn eigen ego ging, maar dat kon ook omdat Dewi gewoon meer ervaring heeft en het liedje niet echt lastig was.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Chuphinh het volgende:
Hmm valt mij op dat de bekende nl'ers de popstars niets echt weg kunnen blazen ofzo.
Ligt dat aan de geluidsinstellingen of is het gewoon wat tam.
Dan is de kandidaat dus ook van een ander niveau.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Ik ben American Idol gewend waar ze allebei lekker los gaan
Oh dus dat is er met 'm gebeurd? Ik vond hem er al zo raar uit zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
Slaat elke keer de spijker op zijn kop.
Give a few, maar daar krijg je geen podiumervaring mee. Geen vergelijking met Robin en/of Dewi vind ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:23 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Charlotte heeft ook al 10 jaar (give or take a few) zangles hoor
Popstars vergelijken met American Idolquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Ik ben American Idol gewend waar ze allebei lekker los gaan
Ja, met die lange die uiteindelijk in RED terecht kwam.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Glennis vorig jaar ook niet een duet gedaan in Popstars?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, met die lange die uiteindelijk in RED terecht kwam.
Toen was zij super en hij bereslecht
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk het Songfestival wat vaker, piem0l!
Glennis was ook niet zo best. En solo bakt Joshua er ook weinig van.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh my... wat erg
En ik vind het zo een sympathiekje, dat joch.
Maar wel heel sneu dat ze weer met zo een draak van een zanger in duet moest
Mwah, het is voor haar echt niet makkelijk als hij alle kanten op vliegt qua toonsoort hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:32 schreef marky het volgende:
[..]
Glennis was ook niet zo best. En solo bakt Joshua er ook weinig van.
Klopt inderdaad hoor. Glennis isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, het is voor haar echt niet makkelijk als hij alle kanten op vliegt qua toonsoort hoor
Terugdenkend aan Popstars van een aantal weken geleden geloof ik dat Joshua meer heeft jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Geloof dat Enrique niet zoveel heeft hangen hoor
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Terugdenkend aan Popstars van een aantal weken geleden geloof ik dat Joshua meer heeft ja.
Nou, ik wil wel met hem ruilen voor Anna.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Geloof dat Enrique niet zoveel heeft hangen hoor
Ooh is dat zoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Terugdenkend aan Popstars van een aantal weken geleden geloof ik dat Joshua meer heeft ja.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel met hem ruilen voor Anna.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Tja, Patricia vind het een leuke jongen, dus geen kritiek.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef MaLo het volgende:
Waardeloos die cijfers van Patries. Alleen maar omdat ze Bart knap vindt en Joshua lief geeft ze ze hoge cijfers. Ze zongen gewoon níet zo goed.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:40 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg hier op de bank ook al een por
Ik keek niet, ik luisterde alleen maar. Is maar goed ook dus?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Ze staat er ook zo on-charmant bij.
Is zij pas 21????quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Kimmetje boft met Freek
En Freek ook wel met Kim. Maar wat ziet ze er toch grijze muizerig uit altijd
Manier van zingen ook. Alle tonen op de eerste noot al door trekken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:42 schreef marky het volgende:
Na Dewi en Jamai verdient dit 3x 12.
Freek heeft trouwens net als Jamai zo'n theateruitdrukking op zijn gezicht.
Zij is niets voor in een groepje nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Als Kim er nou wat Popstarrerreeerrrigger uit zag... dan was het echt een hele grote
En Freek is leuk!
Duh. Daarom worden zij ook uitgenodigd. Goed moment voor hun PR campagne.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
Het is wel een en al promotie voor nieuwe cd's en musicals.
Precies en dan zeggen dat het 'veelzijdige' zangers zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Manier van zingen ook. Alle tonen op de eerste noot al door trekken.
Ja, ziet er ouwelijk uit he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Is zij pas 21????41 had ik ook geloofd. Wel goed gezongen, mooie stem!!
Haaai!!
die verplichte praatjes ook inderdaadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
Het is wel een en al promotie voor nieuwe cd's en musicals.
Denk het laatste. Net als de liedjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Mogen ze zelf hun zangpartner uitkiezen of is dat voor ze uitgekozen zo?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:48 schreef Boxie_G het volgende:
[..]O ja? Noem eens een voorbeeld? Ik vond die Bart bv echt heel slecht en Joshua ook. Was dat in de zaal ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in de zaal klinkt het anders dan hier voor de buis... Ik heb me al een paar keertjes flink zitten verbazen net (zowel positief als negatief)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:50 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
GrappenmakerEr is geen sing-off. Voor zover ik dat begrepen heb. Er wordt namelijk aan het einde van deze uitzending niks bekend gemaakt.
Dat meen je niet. Hind komt ook?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef marky het volgende:
[..]
Zo krijgen we ook Hind nog. Zal HJ ook wel weer gaan soppen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:50 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
GrappenmakerEr is geen sing-off. Voor zover ik dat begrepen heb. Er wordt namelijk aan het einde van deze uitzending niks bekend gemaakt.
Er mag nu wel gewoon gestemd worden, dus geen idee hoe ze dat gaan oplossen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat doen ze morgen dan, allemaal opnieuw zingen, niemand meer zingen, alleen uitslag?
Nou nou, je kan ook overdrijvenquote:
Zij is geen potentiële schoonzoon dusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh Patricia wil niet dat Kim wint zeker.
Patriciaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Maar dit klonk echt perfect samen, maargoed, zal wel 10,9,10 worden
Gewoon bellen t/m vanavond 24.00 uur en dan minste stemmen vertrekt volgende week.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef dronkeykong het volgende:
Hoezo kun je wel bellen en sms'en....vind het maar vaag
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:54 schreef marky het volgende:
Morgen is er geen Popstars, uitslag van vanavond krijg je op 8 januari.
Ilse is wél een geil wijfquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Over dat Kim wat saai oogt, kijk eens naar Ilse de Lange, dat is helemaal een doos eerste klas, Tukker die na 10 jaar zingen pas wat durf te zeggen, dus ach... valt wel mee allemaal
Charlotte vind ik pas erg, maar goed blijft persoonlijk natuurlijk smaak
Zij wel, kijk dan wat een figuur, lekker koppie die je niet vaker ziet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Iemand met een kop van 40 is gewoon te doen ja.
En ze zeggen er wel bij dat je tot 00:00 kan bellen? Anders is het weer zakkenvullenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:56 schreef marky het volgende:
[..]
Gewoon bellen t/m vanavond 24.00 uur en dan minste stemmen vertrekt volgende week.
Kim is lekkerder!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse is wél een geil wijfJezus, daar mag Kim nog niet de jarretels bij aantrekken
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Boxie_G het volgende:
Dit wordt trouwens echt de shit!!! ( vanuit zaalperspectief he)
Zeeeer verrassend!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zij wel, kijk dan wat een figuur, lekker koppie die je niet vaker ziet.
Ze zingen ook niet echt samen, maar doen allebei hun ding op het podiumquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Die 2 passen nou helemaal niet bij elkaar.
Niet misschienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind Kristel niet zo goed vanavond, maar misschien komt dat door Thomas.
Vind ik ook! Ze heeft echt een goede stem, zingt lekker.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ze heeft echt een goede stem, zingt lekker.
Zal wel een 6je worden van Patries omdat het een moddervet varken is.
In haar ogen dan.
Tja molligheid wordt natuurlijk flink afgestraft.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
In haar ogen dan.
Nance vond Kristel ook beter dan Thomas zo te horenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
In haar ogen dan.
Oh dat weet ik dan niet! Ik volg het niet zo goed, dit programma.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Patries vindt haar wel leuk toch? Meestal wel leuk commentaar, dacht ik.
Je bedoelt Nancequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Tja molligheid wordt natuurlijk flink afgestraft.
Heerlijk hoe thomas ook meteen op de "vingers" wordt getikt door tooske.
Die uitzending was inderdaad masterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Als ik Thomas zie moet ik aan die aflevering van Fans denken
[ afbeelding ]
Dat was zo ergquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
[ afbeelding ]
Godbewaarme.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zat in het publiekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die uitzending was inderdaad master
Ik zag haar jaquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Patries had al eerder commentaar op Kristel haar uiterlijk inderdaad.
'Met zo'n figuur moet je geen wit rond je middel dragen'.
Ik vind dat Kristel een enige 'underdog' is. Ze is al enorm getransformeerd sinds de audities qua uiterlijk
Nou! Had het niet verwacht!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
Verrassend, Patricia dit keer wel met een 10!
Hij zong vorige keer Halelujah, niet eens slechtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Gaat Wesley ook nog eens engels zingen?
Of heeft ie dat al eens gedaan?
Ja je hebt gelijk, dat was ik vergeten!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij zong vorige keer Halelujah, niet eens slecht
Misschien doet ze volgend jaar mee, als Mystery Popstarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
Aggut. Hind is ook weer uit een container gekropen.
DIT.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Hind nooit zo sympathiek over komen, ik weet niet waar het aan ligt. Ze komt altijd wat arrogant of apart over, misschien omdat ze wat hard in gesprekken overkomt dat dat het "arrogant" maakt?
Ik vind d'r heel mooi.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Hind nooit zo sympathiek over komen, ik weet niet waar het aan ligt. Ze komt altijd wat arrogant of apart over, misschien omdat ze wat hard in gesprekken overkomt dat dat het "arrogant" maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |