Klopt. Niet eerlijk eigenlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Charlotte en Jim hebben ook al eerder samen gezongen!
Dat was een andere Charlotte, die blonde die hij in het theaterhotel had aangedouwd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Charlotte en Jim hebben ook al eerder samen gezongen!
Wanneer dan?quote:
Die won 'Op zoek naar Evita' en speelt nu in de musical Love me Tender/All shook up.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Leekie op Giel Beelen? Hm... Het is/was haar vriend.
En Brigitte is van een van die musical-dingen... Geen verstand van
Nopequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef Oidale het volgende:
[..]
Dat was een andere Charlotte, die blonde die hij in het theaterhotel had aangedouwd.
Dat zullen ze leuk vinden bij Onderweg Naar Morgen, waar hij in zitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
Die jongen moet gewoon in GTST gaan spelen ofzo, in elk geval iets wat niet vocaal is.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Boxie_G het volgende:
En ik vind die arrangementen van de orkestbanden (VOORAL drums!!!) om te janken vaak... Vooral hier...
Nee, klopt. Lijkt eraf. Denk omdat dat toen ook op Nlpop blog stond als de onthulling dat Charlotte Mystery popstars Paars was.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope
Ook met deze Charlotte. Kan alleen het Youtube filmpje niet meer vinden
Ohquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zullen ze leuk vinden bij Onderweg Naar Morgen, waar hij in zit
Jij merkt niet dat ze zch inhoudt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Chuphinh het volgende:
Hmm valt mij op dat de bekende nl'ers de popstars niets echt weg kunnen blazen ofzo.
Ligt dat aan de geluidsinstellingen of is het gewoon wat tam.
Dat is ook juist goed, ze staan daar voor de popstar niet voor zichzelf. Zou niet echt netjes zijn. Je zag dat alleen Jamai voor zijn eigen ego ging, maar dat kon ook omdat Dewi gewoon meer ervaring heeft en het liedje niet echt lastig was.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Chuphinh het volgende:
Hmm valt mij op dat de bekende nl'ers de popstars niets echt weg kunnen blazen ofzo.
Ligt dat aan de geluidsinstellingen of is het gewoon wat tam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |