Gefeliciteerd, Greys!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer! Moest even de uitslagen van de FOK! awards op me in laten werken, heb er vier![]()
Ze zijn aan elkaar gekoppeld...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze allebei in de show zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Ze zijn aan elkaar gekoppeld...Jamai is een zeer verdienstelijk zanger. Heeft me bij Les Mis echt verrast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Ze zijn aan elkaar gekoppeld...Ik probeerde de spoiler er nog uit te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is die mega vooruitgegaan sinds Idols he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamai is een zeer verdienstelijk zanger. Heeft me bij Les Mis echt verrast.
Ik schakel net in, maar krijg het idee dat ze haar eigen refrentiekader op dit moment een beetje op anderen projecteert..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Chuphinh het volgende:
Wat is paay zacht in haar commentaar. De laatste keer dat ik keek trapte ze een of andere meid helemaal de grond in.
Hij wordt echt ondergewaardeerd. Jamaiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is die mega vooruitgegaan sinds Idols he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |