kijk , dat bedoelde ik nou toen ik mijn vorige post plaatste voordat ik deze gelezen had.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef voyeur het volgende:
Mag ik een voorstel doen? De SC van NWS is eigenlijk de plek waar de ideologische verschillen genegeerd worden en we onze menselijke kant laten zien. Het zou zonde zijn om die uitlaatklep te verpesten door hier die discussie te herhalen.
Die is dicht...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
ga die marokko-slijkhaal discussies maar lekker ergens anders voeren gvd.
hier bijvoorbeeld :
Voor wie ben jij: de Molukkers of de Marokkanen?
aan de andere kant zet fok natuurlijk wel een bepaalde toon neer door de manier waarop nieuwsberichten worden weergegeven in de FP......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef voyeur het volgende:
Zoals ik zeg heeft de SC in NWS de laatste tijd wel verzoenend gewerkt tussen verklaarde tegenstanders. Ik was nog bijna met W_T naar een Oostenrijks pensionnetje afgereisd
Sommige kranten hebben een rubriek waar het beleid van de krant besproken wordt. In NWS is de verwarring dat de mods, FA´s etc verantwoordelijk gehouden worden voor de koers van NWS terwijl die slechts in banen kunnen leiden wat de users posten, dus FB is er ook de plek niet voor.
Een topic dat gewoon gaat over de vraag hoe het nieuws in NWS gecoverd wordt, hoe de toon zou moeten of kunnen zijn en waar gereflecteerd mag worden over de koers die de usergemeenschap voert zou een uitlaatklep bieden. Nu komt het vaak verkapt aan de orde in topics met een heel andere insteek en herhaalt de discussie zich vele malen. Dan beter centraal en zonder dat de modjes zich doorlopend aangeproken hoeven te voelen.
Het zou m.i. de spanning wat af kunnen halen van de andere topics. Zie het als de ingezonden pagina van een krant waar men ook vaak op meta-niveau zijn ei kwijt kan. Hoeft ook helemaal niet sticky, als alles weer eens gezegd is zakt het gewoon netjes weg tot NWS weer nieuwe posters krijgt die nieuwe eieren willen leggen of andere slakken willen zouten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&F
op mietjes zitten we ook niet te wachten....., dan posten ze maar s'nachts die trilkippen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen.
dat meen je niet , is dat echt gedaan ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef tho_Omas het volgende:
Dat krijg je ervan als je FB naar de SC doorverwijst.
Het waait wel over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef kitao het volgende:
[..]
dat meen je niet , is dat echt gedaan ?
krijgen we nu dagenlang tekst en uitleg over bans aan te horen , jezus
ik ga maar weer terug naar .....SC als het zo moet.
Maarquote:
[NWS-FB] Waar op discrimineren een ban staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Er is niet voor niets een SC aangemaakt. Als je wilt kletsen over elkaar, de moderators, het beleid of over het postgedrag van iedereen. Doe het daar, maar houd het normaal.
[NWS-FB] Waar op discrimineren een ban staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Nogmaals: Prima dat jullie discussieren over elkaar of het postgedrag, maar juist daar is het SC-topic ook voor.
Dat is niet zomaar sticky gezet. Ga elkaar daar met argumenten te lijf en niet met schelpartijen.
Groetjes, de pvda-lul
ik zit daar enkel om een beetje m'n tijd vol te lullen , niet om over poesjes te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef Disana het volgende:
Kittengate. Er is vast wel iemand die je linkjes kan geven.
Ik wilde net dat eerste topic weer lezen, maar alles is verwijderd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef voyeur het volgende:
Het grote poezenschandaal leidde tot het opstappen van de helft van de modjes (fok wide that is). Hoofddiplomaat was toen Danny, dus het blijft een wonder dat de andere helft er nog zit
Allemaal waar, maar laten we even afwachten wat Yvonne en collega´s van mijn voorstel vinden en het voorlopig even buiten de SC laten. De dag is al droef genoeg nu Disana mij niet tof vindt en Koos nog steeds naar Hitlers geboortehuis wil afreizen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
[..]
aan de andere kant zet fok natuurlijk wel een bepaalde toon neer door de manier waarop nieuwsberichten worden weergegeven in de FP......
Jij bent ook tof. Maar ondertussen is er mooi niemand die mij tof vindt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar laten we even afwachten wat Yvonne en collega´s van mijn voorstel vinden en het voorlopig even buiten de SC laten. De dag is al droef genoeg nu Disana mij niet tof vindt en Koos nog steeds naar Hitlers geboortehuis wil afreizen.
toe maar , een fok wiki , niet te geloven , dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef tho_Omas het volgende:
Het waait wel over.
Overigens, voor kittengate:
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Jawel hoor. Al is het maar de DGK COS.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ondertussen is er mooi niemand die mij tof vindt...
SSSSHHHHH!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al is het maar de DGK COS.
wel , bedankt voor de uitleg , maar ik kwam hier binnen 6 mnd geleden zonder te weten wat fok is en op zoek naar een goeddekkende plafondverf notabene.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef voyeur het volgende:
Het grote poezenschandaal leidde tot het opstappen van de helft van de modjes (fok wide that is). Hoofddiplomaat was toen Danny, dus het blijft een wonder dat de andere helft er nog zit
Het eerste ben ik niet met je eens, bovendien is dat pension niet meer open en het tweede lijkt me zelfs in een topic over booties toch niet echt een compliment aan een dame.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
Oostenrijk schopt gewoon kont. En jij ook wel een beetje hoor Disana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |