Inderdaad, de kleuren zijn heel helder en vrolijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat meisje met die poes vind ik ook zo mooi!
(En Tashi natuurlijk het mooist)
Maar ik vind de kleurrijkheid ook zo mooi!
Dat is de dochter van een vriendin. En wat ik echt tof vind is dat ze er iets aan heeft. Ze wilde het boven haar bed (ze kreeg het voor haar 4de verhaardag). Nu is de poes pas geleden overleden en toen ze die avond ging slapen zei ze: Ik weet wel dat hij dood is, maar hij staat daar wel samen met mij en dus is ie altijd bij me. (ja, het is een erg wijs kind).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat meisje met die poes vind ik ook zo mooi!
(En Tashi natuurlijk het mooist)
Maar ik vind de kleurrijkheid ook zo mooi!
Ja dat was vannacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , zie vorige SC-titel.
[SC] 508 - Met midnight maraconi and a happy new year!
maar desondanks heb ik wel een plastic bakje eten meegekregen , ook al weigerde ik bij hoog en laag.
(niet dus , heeft toch geen zin.)
Dat is eigenlijk wel een slim idee, ware het niet dat ik helemaal niet zakelijk ingesteld ben. Ik ben daarin zelfs echt een sukkeltje. Maar het zal er ooit wel van komen hoor, als de tijd er rijp voor is. Ik heb nu een man die iets zakelijekr is en die een nog in te vullen bv heeft. Dus ik weet dat het kan als ik iets doe om opdrachten te krijgen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Kijk dat bedoel ik nou... het zijn echt juwelen van schilderijen.![]()
Zoveel werk had ik nog niet eerder van je gezien Nok.
Als je zo kunt schilderen en er dan ook nog een eigen sfeer aan weet te geven... zou ik zeggen, doe er wat mee!
Heb je weleens al serieus geprobeerd je werk te verkopen en er een bron van inkomen uit te halen Nok?
wow , ik moet het even over me heen laten gaan , zoveel impressies.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:55 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon wat foto's van dingetjes van de laatste paar jaar. Behalve dan mijn zelfportretje van toen ik 18 was (dat was voor mijn opa en ik kreeg het terug toen hij overleed). Heel divers dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik dacht dat ze depressief in een mausoleum gingen liggen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is dat ding waar ze naast staan een tijdmachine, beetje een running gag
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gistere was het hele publiek bij Ik hou van Holland in snuggys gehuld.![]()
Vooral de ietwat gezette meneer die recht achter de deelnemers zat met zijn roze snuggy zag er blij uit.
Dat is mooi, dan is er in ieder geval al een basis.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een slim idee, ware het niet dat ik helemaal niet zakelijk ingesteld ben. Ik ben daarin zelfs echt een sukkeltje. Maar het zal er ooit wel van komen hoor, als de tijd er rijp voor is. Ik heb nu een man die iets zakelijekr is en die een nog in te vullen bv heeft. Dus ik weet dat het kan als ik iets doe om opdrachten te krijgen.
Ik had helaas andere verplichtingenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
Arme Ing.![]()
Was een fleece dekentje geen goed placebo?
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat een van mijn vriendinnen al een Snuggy heeft. Trendsetster!
http://www.staatsloterij.(...)63DC49382D491A826619quote:Helaas heeft u in deze trekking geen prijs gewonnen.
dat doe je toch al?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
(aangezien ik dan nachtenlang zonder tijdsbesef achter mijn pc zit.)[/sub]
Ja, Gamer is leuk he! Ik heb hem gisteren gekeken en hij leek me echt heel stom van te vorenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 19:35 schreef Qwea het volgende:Wat een kutfilms heeft MM zeg.
Vanmiddag gamert gekeken, toffe film. Dus ik wil nog een film kijken, heeft ie alleen maar kutfilms gedownload
The Boat That Rockedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Funny.People.2009
Cloudy.with.a.Chance.of.Meatballs.
Halloween.2.2009
American.Pie.The.Book.of.Love.
Zombieland.
Spread.2009.
Night.At.The.Museum.Battle.Of.The.Smithsonian
My.Sisters.Keeper.
The.Boat.That.Rocked.2009
Oeh sexyquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook een Snuggy!
Maar dan wel een onzichtbare!
Heb het jaren geleden ook eens zo geprobeerd. Maar dat was vanuit een situatie waarin ik als enige voor een inkomen zorgde en dat was dan ook een absoluut minimum. Daarmee is het lastig investeren in een website en kaartjes en materiaalkosten. Nu is dat anders en kan ik dat wel aangaan zonder gelijk een enorm risico te nemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan is er in ieder geval al een basis.
Het lijkt mij ook vreselijk moeilijk om commercieel te moeten denken.
Denk dat kunstenaars beter zijn in zich in hun kunst te uiten dan zich op de zakelijke kanten te storten.
Toch, mond op mond reclame doet ook veel en je werken zijn spraakmakend genoeg (kijk maar wat het hier teweeg brengt), om door middel van mond op mond reclame verkocht te worden.
En internet he, ook een perfect medium om je werk te laten zien.
zo had ik tot 2 jaar terug een website met heel veel werk erop, waar toch veel views waren. Helaas is die website toen offline gehaald vanwege een foutje met betaling en bleek ik zelf geen recente backup meer te hebben ervan.![]()
Ik wil die site nog steeds opnieuw herbouwen, alleen kan ik er de tijd niet voor vinden.(aangezien ik dan nachtenlang zonder tijdsbesef achter mijn pc zit.)
Ik teken bewust vanaf mijn 9de en heb ooit ene tijdje een docentenopleiding tekenen gevolgd. Ben er in het derde jaar mee gestopt. Heb daar wel meer technieken en materialen leren kennen en dat heeft geholpen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef kitao het volgende:
Wat wel opvalt aan Nokwanda's werk , en ik heb het nu over het schilderij met de hond , is dat je graag speelt met diepte.
Ik heb er nog eens naar gekeken en het lijkt een beetje alsof de hond deel uitmaakt van de achtergrond maar die achtergrond is er niet , zie de elf die in de hond z'n oor fluistert.
Dus een verraderlijk gezichtsbedrog en heel knap gemaakt , het zou me niet verbazen als je een flink aantal lessen hebt gevolgd.
Wat bijzonder!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De muurschildering met de bol was voor een andere vriendin's dochter. Ze wilde een elfenkamer. Mijn vriendin probeerde toen al bijna twee jaar om zwanger te raken en dat lukte maar niet. Ik had haar gezegd dat ze eind dat jaar zwanger zou zijn en besloot die gedachte kracht bij te zetten door die schildering. En ja hoor.... eind november was ze zwanger.
Jaaaaaa, en je BENT ook de best mogelijke mod-kandidaadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb vier FOK! awards![]()
- Grappigste avatar
- Best mogelijke kandidaat voor mod ()
- Meest behulpzame/lieve user
- Populairste user
OMG!![]()
Maar het allertofste.... de Asielactie heeft echt MEGA gewonnen!
Heel erg ver boven de rest uit!![]()
![]()
![]()
geen dank , ik heb niet gestemd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook 2 awards
Thanks, stemmers uit dit topic
Ik ben ook een laatbloeier.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik teken bewust vanaf mijn 9de en heb ooit ene tijdje een docentenopleiding tekenen gevolgd. Ben er in het derde jaar mee gestopt. Heb daar wel meer technieken en materialen leren kennen en dat heeft geholpen.
Maar eigenlijk merk ik pas de laatste twee jaar dat er meer gebeurt in mijn ontwikkeling waardoor ik voor mijn gevoel nu pas een typische eigen stijl ontwikkel. Laatbloeier of zo.
Daarom zei ik ook: 'stemmers uit dit topic.'quote:
Ik wil je aanrakenquote:
quote:Maar de allerleukste vind ik de twee awards voor de Asielactie
Kijk dat verschil met de rest!
En terecht_!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook 2 awards
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef kitao het volgende:
kijk eens nokkie , speciaal voor je opgezocht met zoeken rechtsboven , als dank.
Lyrebirds' crisisanalyse & toekomstvisie
quote:
en terecht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook 2 awards
Er is een ding dat niemand je ooit kan leren en dat is gewoon: kijken!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben ook een laatbloeier.
Ben pas op rond mijn 35e begonnen met tekenen.
En heb totaal geen opleiding of cursus gevolgd.
Krijgen we die?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga alleen mijn avatar niet veranderen met een award-UI
jaja, dat zag ik ook wel , maak je niet druk op je birthday.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Daarom zei ik ook: 'stemmers uit dit topic.'
Die kan je laten maken ergens geloof ik op een gegeven moment?quote:
Ik heb mijn eigen website gebouwd ja, van het inscannen van werk tot het bouwen van de site, alles zelfgemaakt, tot en met de knoppen, menu's en structuur toe. De complete vormgeving dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en terecht.
[..]
Er is een ding dat niemand je ooit kan leren en dat is gewoon: kijken!
Met materialen is het een kwestie van expirimenteren.
Maar het digitale tekenen heb ik echt nooit onder de knie gekregen. Zelfs het digitaliseren van mijn werk lukt mij niet. Dat zou ik graag willen leren.
Kun jij dat?
Je kan ze alle 4 nemen en dan zo door je eendje heen laten flashen ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kan je laten maken ergens geloof ik op een gegeven moment?
Dat begreep ik vorig jaar, maar toen was het al een paar maanden na het winnen van de award en vond ik het niet zo nodigEn welke van de vier moet ik kiezen dan?
Maar ik wil duckie niet kwijt!
We hebben ook 'De Beste Forum SC ooit' award gewonnen met de F&F SC!
OMG!
Elies, Senes, zijn jullie trots?
Krijg je geen tag dan? Met zoveel awards verdien je gewoon een supertagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga alleen mijn avatar niet veranderen met een award-UI
Jammer dat je site niet meer bestaat. Had ik graag willen zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen website gebouwd ja, van het inscannen van werk tot het bouwen van de site, alles zelfgemaakt, tot en met de knoppen, menu's en structuur toe. De complete vormgeving dus.
Ik was daar supertrots op, op hoe het er uit zag én dat ik dat allemaal zelf had gemaakt.
ben zelfs op basis van die website met het werk erop en een gesprekje aangenomen op de kunstacademie.Die opleiding ben ik helaas door wat tegenslag toch niet begonnen.
Ik geloof dat je daar zelf om moet vragen, om avatars.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan ze alle 4 nemen en dan zo door je eendje heen laten flashen ofzo
Nou ja, ik wacht wel af of we avatars krijgen!
En leuk dat F&FSC heeft gewonnen
Hoewel ik op ShowChat had gestemdDaar liggen mn roots
![]()
Hoeft niet hoor, ik vind dit echt leuk genoegquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg je geen tag dan? Met zoveel awards verdien je gewoon een supertag
Fijn dat je zulke leuke borrels hebt gehad!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Helleu, ik ben dr weer2 kerstborrels gehad, superleuk
1e van mijn familie, veel mensen gezien die ik lange tijd niet gezien had, was erg leuk. Al mn achterneefjes en -nichtjes
(kinderen van neven en nichten van mij) Zo lieff. En heerlijk gegeten. Daarna nog even bij de opa & oma van mn man langsgeweest
En hoe ist hier? Niet zo heel druk zo te zien, aangezien ik nog maar 4 pagina's gemist heb?
Have fun!quote:
Ver boven de rest uit he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wist niet eens dat er verkiezingen waren![]()
Maar feli allemaal...en de Asielactie!!!!![]()
![]()
![]()
Ik stuur je wel even een PM.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jammer dat je site niet meer bestaat. Had ik graag willen zien.
Nou, dan moeten we nog maar weer een jaartje he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ver boven de rest uit he?
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Oh, ja nee, ik ga er ook niet om vragenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar zelf om moet vragen, om avatars.
Vorig jaar vroeg ik hoe de anderen aan hun ava kwamen die gewonnen hadden en toen zeiden ze 'oh daar had je om moeten vragen'. Ja euh, dat doe ik dus echt niet he
Ze heeft het vrij zwaar zei ze hier de laatste keer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik deze smilie gebruik, moet ik altijd direct aan Muizel denken.
Iemand nog iets van haar gehoord?
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ja nee, ik ga er ook niet om vragen
Uhm, ik zit nog steeds in de misschien-modusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Beste Fok!fotograaf![]()
![]()
Kom je zaterdag ook om te laten zien dat je ook echt de beste bent?![]()
Envoor Muis, mocht ze het lezen
Zn postaantal.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
wat is dat nou eigenlijk met die tong80 en waarom is hij zo bijzonder?
Uiteraardquote:
Voor mij ben je de beste!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:34 schreef Re het volgende:
iedereen trouwens de beste wensen en gefeliciteerd met de awards
2de achter bio voor beste mod is toch ook best tof
Je hebt de buit toch al binnen?quote:
Met Freekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben oh-oh wel niet, maar ik zat wel te kijken
Kim
Wie had er ooit gedacht dat de F&F SC nog eens de populairste zou zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nou vooruit, allemaal gefeliciteerd met de SC award.
En andere winnaars, ook gefeliciteerd met jullie award.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie had er ooit gedacht dat de F&F SC nog eens de populairste zou zijn
ja, en nu niet het succes naar het hoofd laten stijgen he, we zijn dan wel de beste, maar we moeten ons nu niet elitair gaan gedragen, tussen het normale fok plebsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie had er ooit gedacht dat de F&F SC nog eens de populairste zou zijn
Kim moet ook drie tienen krijgen als Dewi er ook drie had, vind je ook niet?quote:
Ik ga verkering aan d'r vragenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Kim moet ook drie tienen krijgen als Dewi er ook drie had, vind je ook niet?
Ik verheug me op Kristel!
Ja hee, ik heb geen zin in nóg een naamtopic.quote:
Aan Kimquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Aan Kim of aan Kristel?
Ik vind het zo'n enig mens, die nu komt!![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, ik heb geen zin in nóg een naamtopic.![]()
Met mijn naam verkeerd geschreven ook nog.
AbFab-marathon op humor tvquote:
Neuj hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Wat een rust hier, bang voor de laatste post?
Dare Devilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |