Jaaaaaa, en je BENT ook de best mogelijke mod-kandidaadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb vier FOK! awards![]()
- Grappigste avatar
- Best mogelijke kandidaat voor mod ()
- Meest behulpzame/lieve user
- Populairste user
OMG!![]()
Maar het allertofste.... de Asielactie heeft echt MEGA gewonnen!
Heel erg ver boven de rest uit!![]()
![]()
![]()
geen dank , ik heb niet gestemd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook 2 awards
Thanks, stemmers uit dit topic
Ik ben ook een laatbloeier.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik teken bewust vanaf mijn 9de en heb ooit ene tijdje een docentenopleiding tekenen gevolgd. Ben er in het derde jaar mee gestopt. Heb daar wel meer technieken en materialen leren kennen en dat heeft geholpen.
Maar eigenlijk merk ik pas de laatste twee jaar dat er meer gebeurt in mijn ontwikkeling waardoor ik voor mijn gevoel nu pas een typische eigen stijl ontwikkel. Laatbloeier of zo.
Daarom zei ik ook: 'stemmers uit dit topic.'quote:
Ik wil je aanrakenquote:
quote:Maar de allerleukste vind ik de twee awards voor de Asielactie
Kijk dat verschil met de rest!
En terecht_!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook 2 awards
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef kitao het volgende:
kijk eens nokkie , speciaal voor je opgezocht met zoeken rechtsboven , als dank.
Lyrebirds' crisisanalyse & toekomstvisie
quote:
en terecht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook 2 awards
Er is een ding dat niemand je ooit kan leren en dat is gewoon: kijken!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben ook een laatbloeier.
Ben pas op rond mijn 35e begonnen met tekenen.
En heb totaal geen opleiding of cursus gevolgd.
Krijgen we die?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga alleen mijn avatar niet veranderen met een award-UI
jaja, dat zag ik ook wel , maak je niet druk op je birthday.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Daarom zei ik ook: 'stemmers uit dit topic.'
Die kan je laten maken ergens geloof ik op een gegeven moment?quote:
Ik heb mijn eigen website gebouwd ja, van het inscannen van werk tot het bouwen van de site, alles zelfgemaakt, tot en met de knoppen, menu's en structuur toe. De complete vormgeving dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en terecht.
[..]
Er is een ding dat niemand je ooit kan leren en dat is gewoon: kijken!
Met materialen is het een kwestie van expirimenteren.
Maar het digitale tekenen heb ik echt nooit onder de knie gekregen. Zelfs het digitaliseren van mijn werk lukt mij niet. Dat zou ik graag willen leren.
Kun jij dat?
Je kan ze alle 4 nemen en dan zo door je eendje heen laten flashen ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kan je laten maken ergens geloof ik op een gegeven moment?
Dat begreep ik vorig jaar, maar toen was het al een paar maanden na het winnen van de award en vond ik het niet zo nodigEn welke van de vier moet ik kiezen dan?
Maar ik wil duckie niet kwijt!
We hebben ook 'De Beste Forum SC ooit' award gewonnen met de F&F SC!
OMG!
Elies, Senes, zijn jullie trots?
Krijg je geen tag dan? Met zoveel awards verdien je gewoon een supertagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga alleen mijn avatar niet veranderen met een award-UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |