Jammer dat je site niet meer bestaat. Had ik graag willen zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen website gebouwd ja, van het inscannen van werk tot het bouwen van de site, alles zelfgemaakt, tot en met de knoppen, menu's en structuur toe. De complete vormgeving dus.
Ik was daar supertrots op, op hoe het er uit zag én dat ik dat allemaal zelf had gemaakt.
ben zelfs op basis van die website met het werk erop en een gesprekje aangenomen op de kunstacademie.Die opleiding ben ik helaas door wat tegenslag toch niet begonnen.
Ik geloof dat je daar zelf om moet vragen, om avatars.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan ze alle 4 nemen en dan zo door je eendje heen laten flashen ofzo
Nou ja, ik wacht wel af of we avatars krijgen!
En leuk dat F&FSC heeft gewonnen
Hoewel ik op ShowChat had gestemdDaar liggen mn roots
![]()
Hoeft niet hoor, ik vind dit echt leuk genoegquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg je geen tag dan? Met zoveel awards verdien je gewoon een supertag
Fijn dat je zulke leuke borrels hebt gehad!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Helleu, ik ben dr weer2 kerstborrels gehad, superleuk
1e van mijn familie, veel mensen gezien die ik lange tijd niet gezien had, was erg leuk. Al mn achterneefjes en -nichtjes
(kinderen van neven en nichten van mij) Zo lieff. En heerlijk gegeten. Daarna nog even bij de opa & oma van mn man langsgeweest
En hoe ist hier? Niet zo heel druk zo te zien, aangezien ik nog maar 4 pagina's gemist heb?
Have fun!quote:
Ver boven de rest uit he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wist niet eens dat er verkiezingen waren![]()
Maar feli allemaal...en de Asielactie!!!!![]()
![]()
![]()
Ik stuur je wel even een PM.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jammer dat je site niet meer bestaat. Had ik graag willen zien.
Nou, dan moeten we nog maar weer een jaartje he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ver boven de rest uit he?
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Oh, ja nee, ik ga er ook niet om vragenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar zelf om moet vragen, om avatars.
Vorig jaar vroeg ik hoe de anderen aan hun ava kwamen die gewonnen hadden en toen zeiden ze 'oh daar had je om moeten vragen'. Ja euh, dat doe ik dus echt niet he
Ze heeft het vrij zwaar zei ze hier de laatste keer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik deze smilie gebruik, moet ik altijd direct aan Muizel denken.
Iemand nog iets van haar gehoord?
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ja nee, ik ga er ook niet om vragen
Uhm, ik zit nog steeds in de misschien-modusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Beste Fok!fotograaf![]()
![]()
Kom je zaterdag ook om te laten zien dat je ook echt de beste bent?![]()
Envoor Muis, mocht ze het lezen
Zn postaantal.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
wat is dat nou eigenlijk met die tong80 en waarom is hij zo bijzonder?
Uiteraardquote:
Voor mij ben je de beste!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 21:34 schreef Re het volgende:
iedereen trouwens de beste wensen en gefeliciteerd met de awards
2de achter bio voor beste mod is toch ook best tof
Je hebt de buit toch al binnen?quote:
Met Freekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben oh-oh wel niet, maar ik zat wel te kijken
Kim
Wie had er ooit gedacht dat de F&F SC nog eens de populairste zou zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nou vooruit, allemaal gefeliciteerd met de SC award.
En andere winnaars, ook gefeliciteerd met jullie award.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie had er ooit gedacht dat de F&F SC nog eens de populairste zou zijn
ja, en nu niet het succes naar het hoofd laten stijgen he, we zijn dan wel de beste, maar we moeten ons nu niet elitair gaan gedragen, tussen het normale fok plebsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie had er ooit gedacht dat de F&F SC nog eens de populairste zou zijn
Kim moet ook drie tienen krijgen als Dewi er ook drie had, vind je ook niet?quote:
Ik ga verkering aan d'r vragenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Kim moet ook drie tienen krijgen als Dewi er ook drie had, vind je ook niet?
Ik verheug me op Kristel!
Ja hee, ik heb geen zin in nóg een naamtopic.quote:
Aan Kimquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Aan Kim of aan Kristel?
Ik vind het zo'n enig mens, die nu komt!![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, ik heb geen zin in nóg een naamtopic.![]()
Met mijn naam verkeerd geschreven ook nog.
AbFab-marathon op humor tvquote:
Neuj hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Wat een rust hier, bang voor de laatste post?
Dare Devilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |