Ja, ben alleen bang dat ik dit niet meer kan overtreffen als kadoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je had volgens mij geen mooier cadeau voor Pagan kunnen verzinnen.
Van dat schilderij kunnen jullie levenslang genieten.
weet je , je hebt helemaal gelijk , ik had er niet zo'n boze smiley onder moeten zetten , maar ik blijf nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is aan Nokwanda of ze dat wil laten zien of niet.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ben alleen bang dat ik dit niet meer kan overtreffen als kado![]()
Wacht es...... nieuwe kat? nieuwe hond? Mmmmmm
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik heb wel een toepasselijke flora en fauna tekening.
En tevens een van de meest "realistische" tekeningen die ik heb.
[ afbeelding ]
Ja, ik bedoelde ook eigenlijk nieuwe opdrachten voor Nokwanda!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke cadeaus natuurlijk, alleen vergt het wel wat meer tijd en ruimte dan een schilderij.
En de eerste helft van het jaar was ik nauwelijks op Fok!...quote:254. 8477 tombolafan
Is ook wel iets om nieuwsgierig naar te zijn, wat ik van Nokwanda haar werk gezien heb is prachtig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je , je hebt helemaal gelijk , ik had er niet zo'n boze smiley onder moeten zetten , maar ik blijf nieuwsgierig.
Jij ook hé! Beetje fijn gehad?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen (nogmaals) een fantastisch 2010!!!!!!!!![]()
ik vind t mooi , vooral de kleuren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik heb wel een toepasselijke flora en fauna tekening.
En tevens een van de meest "realistische" tekeningen die ik heb.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Tuurlijk wil ik wel wat schilderwerk laten zien. Moet het alleen even opzoeken op mijn photobucket
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook eigenlijk nieuwe opdrachten voor Nokwanda!
nou vertel dan, ik wil meelachenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
Wat een kutfilms heeft MM zeg.
Vanmiddag gamert gekeken, toffe film. Dus ik wil nog een film kijken, heeft ie alleen maar kutfilms gedownload
Eet ze.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vind t mooi , vooral de kleuren.
![]()
en nu ga ik even moeders bezoeken , tot zo.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehehe...
Stats: plaats 1548. Wat op zich niet zo indrukwekkend is.
Indruk/zorgwekkender is dat ik van mijn 11439 posts tijdens mijn carrière hier er 10128 in 2009 heb gemaakt.
Ik zit hier sinds 2007 (geuf ik). 2007+2008 = 1000+ posts.
2009 = 10.000+ posts.
Alles goed gegaan daar bij jullie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:47 schreef nokwanda het volgende:
@A-E, eigenlijk is dat goed materiaal voor drukwerk of voor illustratie
Funny.People.2009quote:
Ech wel! daar kan de Librije niet aan tippen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, het culinaire hoogstandje uit zwolluh?
The boat that rocked vond ik wel geinig. Veel goede muziek!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Funny.People.2009
Cloudy.with.a.Chance.of.Meatballs.
Halloween.2.2009
American.Pie.The.Book.of.Love.
Zombieland.
Spread.2009.
Night.At.The.Museum.Battle.Of.The.Smithsonian
My.Sisters.Keeper.
The.Boat.That.Rocked.2009
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Funny.People.2009
Cloudy.with.a.Chance.of.Meatballs.
Halloween.2.2009
American.Pie.The.Book.of.Love.
Zombieland.
Spread.2009.
Night.At.The.Museum.Battle.Of.The.Smithsonian
My.Sisters.Keeper.
The.Boat.That.Rocked.2009
Het belangrijkste voor mij is dat ik af en toe mijn "ei" kwijt kan door creatief bezig te zijn..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:47 schreef nokwanda het volgende:
@A-E, eigenlijk is dat goed materiaal voor drukwerk of voor illustratie
Ik wou dat ik het kon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:55 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon wat foto's van dingetjes van de laatste paar jaar. Behalve dan mijn zelfportretje van toen ik 18 was (dat was voor mijn opa en ik kreeg het terug toen hij overleed). Heel divers dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik dat nog niet verteld?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:52 schreef Qwea het volgende:
E-W al naar die waterworld geweest nok? Zo ja, wast wat?
Ja, dat meisje met die poes vind ik ook zo mooi!quote:
Ik heb zo geen honger vandaag, net al hapjes en toastjes gehad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:00 schreef Strega het volgende:
Hier zijn we nu even aan "the Noodle Soup"
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:55 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon wat foto's van dingetjes van de laatste paar jaar. Behalve dan mijn zelfportretje van toen ik 18 was (dat was voor mijn opa en ik kreeg het terug toen hij overleed). Heel divers dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hoor , zie vorige SC-titel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Eet ze.
(ik neem aan dat je dat bij moeders gaat doen.)![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet verteld?Ik dacht dat ik dat gedaan had
![]()
Die zijn zaterdag 5 december gegaan en hebben een superdag gehad. Hij heeft zijn vriend toen getrakteerd bij wijze van verjaardagscadeau (en hij heeft de verdere kosten betaald). Ze kwamen helemaal beurs thuis en hebben 3 dagen spierpijn gehad, maar het was super. Bodyboarden en skimboarden en zo.
Gistere was het hele publiek bij Ik hou van Holland in snuggys gehuld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb zo geen honger vandaag, net al hapjes en toastjes gehad.
Ik wil gewoon een Snuggy en dan op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |