quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien was de knoflook om de andere luchten te verdoezelen?
Nee hoor Nok, jij hebt een tof joch
Nou.... het was echt niet te missen. We roken hem al toen ie de kamer binnenkwam. En natuurlijk moest ik me door die wolk heen worstelen voor een nieuwjaarsknuf (we zijn hier thuis nogal knuffelig). Nou ja.... dan kun je niet anders dan iets ruiken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:59 schreef kitao het volgende:
fijn zo'n moeder die meteen je adem en kleding gaat beruiken ...
He, je zou gezellig en positief doen, pasturrrrrrrop!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:59 schreef kitao het volgende:
fijn zo'n moeder die meteen je adem en kleding gaat beruiken ...
Dara hoefde ik idd geen sherlock voor te zijn. Maar ik BEN wel een Sherlockquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
He, je zou gezellig en positief doen, pasturrrrrrrop!
Het is heel normaal als er een zoon met knoflookwalm binnen komt dat je dat ruikt zonder Sherlock te zijn.
Dan is hij/zij vast in een shoarmatent beland , niets mis mee , maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt , is ook niets mis mee, dat siert je juist.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Nou.... het was echt niet te missen. We roken hem al toen ie de kamer binnenkwam. En natuurlijk moest ik me door die wolk heen worstelen voor een nieuwjaarsknuf (we zijn hier thuis nogal knuffelig). Nou ja.... dan kun je niet anders dan iets ruiken.
Beetje plagen Greys , gelukkig vat Nokwanda het beter op.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
He, je zou gezellig en positief doen, pasturrrrrrrop!
Het is heel normaal als er een zoon met knoflookwalm binnen komt dat je dat ruikt zonder Sherlock te zijn.
Dat zouden meer ouders moeten doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara hoefde ik idd geen sherlock voor te zijn. Maar ik BEN wel een Sherlock![]()
Ik ben zo'n vervelende moeder voor wie het lastig is om iets verboregn te houden. Ik heb een akelig instinct en als ik een "hunch" heb ga ik op zoek en lastige vragen stellen en zo.
Oh mijn 'pasturrrrrrrrrop' was ook niet heel erg serieus bedoeld hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef kitao het volgende:
[..]
Beetje plagen Greys , gelukkig vat Nokwanda het beter op.
Moet je iets vertellen Greys?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zouden meer ouders moeten doen
Nee serieus, juist goed van je! En jullie hebben echt een geweldige band, jij en J. Zo zou ik ook met mijn kind willen zijn samen
was voor mij anders wel reden om met 16 het huis te verlaten , op een gegeven moment moet je toch ook eens je kinderen eigen verantwoordelijkheid geven.quote:
Ik was ook op mijn 17de weg.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef kitao het volgende:
[..]
was voor mij anders wel reden om met 16 het huis te verlaten , op een gegeven moment moet je toch ook eens je kinderen eigen verantwoordelijkheid geven.
stoer ben ik he
dan zijn we sisters in crime...quote:
Oh man, dan schieten de tranen je in de ogen. Het liefst wil je allemaal bij je.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=29
Het is niet dat ik mijn handen liever niet vies maak.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
@ A-E
wat ik me nu eigenlijk afvraag is of jij wel eens je handen vuilmaakt met verfkwasten , boetseerklei , plakkerige lijm en vlekkerige potloden of ben jij een artiest die haar handen liever niet vuil maakt ?
Waarom vraag je dat aan ons, als je dat diep in je hart zelf het liefst wil?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Ik zie trouwens best op tegen de aankomende week, met nog meer flinke vorst
Ben bang dat ik deze keer de vissen echt niet meer kan redden, ik ga met een week zulke harde vorst nooit kunnen voorkomen dat het kleine vijvertje tot de bodem gaat dichtvriezen. Zal ik morgen het ijs dat er nu is maar kapot maken voorzichtig en ze dan proberen te vangen? Alle planten er uit en schepnetten maar? En dan in een emmer in de schuur laten staan tot het weer minder vriest?
55. 17292 Qweaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]Oh nou ja, Asielactie he?
In de totalen sta ik op nr 146. Pfieuw.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef kitao het volgende:
[..]
dan zijn we sisters in crime...
![]()
Tja , dan hoef ik je weinig commentaar te geven eigenlijk, dan weet je zelf hoe jonge mensen kunnen reageren op overprotectie ; dat verklaart dan ook meteen dat je niet in de verdedigingsblokken bent geklommen.
Trouwens bij mij was daar geeneens zoveel sprake van , ik was een eigenwijs rotjong met de verkeerde vrienden. Gelukkig kom ik uit een schippersfamilie en heb snel m'n toevlucht gezocht op schepen.
En wat deed jij toen je huis verliet ?
laat me raden , je ging hokken ?
Lakens, ik heb het hem gezegdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha leuk he, van die handdoeken als planken
Had ie niet bedacht, die Mr van je, dat het vroor buiten?
Kijk...dat kan ik dus niet he, digitaal werken. Ik mot weer zo nodig smerig worden als ik teken en schilder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is niet dat ik mijn handen liever niet vies maak.
Meer het tekort aan tijd wat maakt dat ik (te) weinig met verfkwasten klieder.
Boetseren ligt me niet zo denk ik en plakwerkjes maakte ik láng geleden op de kleuterschool.
Met pen en potlood teken ik wel regelmatig. Dat kan overal en op ieder moment zonder dat er voorbereiding voor nodig is, alleen een stuk papier en pen is genoeg.
Maar voornamelijk werk ik op de pc met tekenprogjes, of ik scan mijn pentekeningen in en bewerk ze tot iets totaal anders.
Weinig vieze handen dus.
Ik was net bijna in slaap gevallen op de bank.
Ik geloof dat ik mijn slaaptekort van afgelopen tijd wel begin te merken, plus de krap 4 uur die ik vannacht heb geslapen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lakens, ik heb het hem gezegdmaar neuhh dat zou wel meevallen.
Tsja eigenwijsheid leert het beste af door ervaring
Omdat ik er gewoon écht niet genoeg verstand van hebquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan ons, als je dat diep in je hart zelf het liefst wil?
Als jij bezorgd bet om je vissies en je mosseltje (), dan geef je ze toch een warmer plekje.
Aquarellen lijkt me wel iets voor jou , daar hebben we een paar mooie voorbeelden van gezien in onderstaand topic en ik vind dat aardig vergelijkbaar met jouw tekening.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is niet dat ik mijn handen liever niet vies maak.
Meer het tekort aan tijd wat maakt dat ik (te) weinig met verfkwasten klieder.
Boetseren ligt me niet zo denk ik en plakwerkjes maakte ik láng geleden op de kleuterschool.
Met pen en potlood teken ik wel regelmatig. Dat kan overal en op ieder moment zonder dat er voorbereiding voor nodig is, alleen een stuk papier en pen is genoeg.
Maar voornamelijk werk ik op de pc met tekenprogjes, of ik scan mijn pentekeningen in en bewerk ze tot iets totaal anders.
Weinig vieze handen dus.
Ik heb wat schilderwerk van jou gezien van de asielactie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk...dat kan ik dus niet he, digitaal werken. Ik mot weer zo nodig smerig worden als ik teken en schilder.
Dat is toch eigenlijk heel ouderwets en niet slim
Binnenkort komt er weer zoeentje aan voor Draculettetje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb wat schilderwerk van jou gezien van de asielactie.
Zo, maar jij kan fantastisch mooi schilderen.![]()
Vooral dat schilderij voor Pagan en Strega (van Tashi?), wat een juweeltje van een schilderij heb je daarvan weten te maken.
Dussss... gewoon doorgaan op je ouderwetse manier jij.
Ik kan je er ook niets zinnigs over zeggen, weet er nog minder van af dan jij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon écht niet genoeg verstand van heb
Dus als ik dat het liefst wil en er roept iemand hier 'Nee Greys, da's stom, dat is juist slecht voor je vissen die temperatuurverschillen' dan doe ik het niet natuurlijkIk ben gewoon een beetje onzeker over die vijver en de vissies en McMossel
mooi , dan zijn we beiden redelijk op de pootjes terechtgekomen , jij met kind en ik zonder...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:51 schreef nokwanda het volgende:Ik ging niet hokken en was zelfs een redelijk verantwoordelijke puber
[..]
Als ik zo zou kunnen schilderen als jou, zou ik zeker weten proberen daar mijn broodwinning van te maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Binnenkort komt er weer zoeentje aan voor Draculettetje.
Ik maak ze ook met liefde hoor. Maar het is wel zo dat ik het beste werk in opdracht. Ik ben een typische broodschilder en geen goede autonoom kunstenaar (denk ik)
Nou, toch ook wel weer lekker en het resultaat mag er zijn!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk...dat kan ik dus niet he, digitaal werken. Ik mot weer zo nodig smerig worden als ik teken en schilder.
Dat is toch eigenlijk heel ouderwets en niet slim
Lekker! Ik ben ongelofelijk lekkere thaise noodle soep met scharrelkip aan het maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
haaidiehoow
607. 4699 DeZwabber omg
de indo op wiielen bracht hier net sate, bami sambal telor lemper en pisang goreng
ik ga even bezig zijn
Ja, geweldig issie! Iedereen valt hier in katzwijm voor dat schilderij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb wat schilderwerk van jou gezien van de asielactie.
Zo, maar jij kan fantastisch mooi schilderen.![]()
Vooral dat schilderij voor Pagan en Strega (van Tashi?), wat een juweeltje van een schilderij heb je daarvan weten te maken.
Dussss... gewoon doorgaan op je ouderwetse manier jij.
heb je al gedacht aan een Jakuzzi-verwarmingselement ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Zou een dik stuk doorzichtig plastic over het vijvertje de vorst tegenhouden?
Ook niet he?
Ik ga even in bad, met Lush
Strakkies Popstars!
Je had volgens mij geen mooier cadeau voor Pagan kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, geweldig issie! Iedereen valt hier in katzwijm voor dat schilderij.
Pagan moest zelfd ff slikken toen hij hem kreeg!
Hihi zal ik er even aan toevoegen "zegt het eigenwijsje"quote:
behalve ik dus , ik zie nog steeds niks.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Van dat schilderij kunnen jullie leveslang genieten.
Het is aan Nokwanda of ze dat wil laten zien of niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:19 schreef kitao het volgende:
[..]
behalve ik dus , ik zie nog steeds niks.
http://www.dewereldvanstr(...)encetrigie1softcoverquote:Tekenaar: Mike Butterworth, Don Lawrence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |