1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Thanksquote:
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Plus nog een paar jaartjes erbij neem ik aan.
Achtien it is dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Nee [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw wat een lief cadeau van Re.
En nog een keer gefeliciteerd.
Had dat vannacht ook al gedaan hier, maar toen was je er niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus nog aan je gedacht om 00.00 uur.
Kiek, dis dan wel weer leuk![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)Rendezvous_s1_a1.xml
Oh, hij staat erop, wat leuk!Mn moeder zei net dat ze gekeken had
En ik dacht: Kut, vergeten op te nemen, maar nu kan ik alsnog kijken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Nu mag je eindelijk je rijbewijs gaan halen BlisseBips![]()
![]()
oh oh, ik kan niet kiezen waar ik mee ga douchen
quote:
Merciquote:
sexyquote:
Disneeeeeeeeeeyquote:
Jeujjjquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Disneeeeeeeeeey
En verder veel douchespulVan Lush en Rituals en nog een bon voor de Douglas. Ik ga zondag pas naar mn moeder, maar van haar krijg ik nog een combimagnetron
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Nu mag je eindelijk je rijbewijs gaan halen BlisseBips![]()
![]()
oh oh, ik kan niet kiezen waar ik mee ga douchen
Nou inderdaad, ik zou niet graag in haar schoenen staan zegquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
das ook wat, wat een ellendig begin van het nieuwe jaar
Mss maar gewoon niet douchen, probleem ontwijkend gedrag is ook best iets voor te zeggen toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik zou niet graag in haar schoenen staan zeg
Brak zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:53 schreef JJH het volgende:
Van Harte MB!
Iedereen hier een fijne jaarwisseling gehad? Ik wel in ieder geval...
*Verder uit gaat brakken.
Thanksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:53 schreef JJH het volgende:
Van Harte MB!
Iedereen hier een fijne jaarwisseling gehad? Ik wel in ieder geval...
*Verder uit gaat brakken.
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss maar gewoon niet douchen, probleem ontwijkend gedrag is ook best iets voor te zeggen toch?
![]()
Ing ouwe stinkerd, is t al gelukt????????
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal niet brak
Maar ik heb dan ook maar 1 glaasje bubbels gedronken en verder cola
Sliep pas na 5.00 uur en was er om 10.00 uur alweer uit voor Bink (daarna nog wel even teruggedoken)
Vanavond wel wat op tijd naar bed denk ik, deze opoe
Blijdorp wordt zondag. Heer G vond het nu al te laat
Ohhhhh wat leuk om te zien zo!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
Welke moet ik doen?
En wat kan ik met dat witte hoofdje en de Miranda?
Voor mij is het ook zo'n jaar of 10 geleden hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 16:05 schreef trovey het volgende:
[afbeelding]
Hartelijk gefeliciteerd MB....18 jaar.....dat is voor mij heel lang geleden ....lang voordat jij zelfs was geboren....mompel...mompel...mompel
* Ouder wordende fokker begint herinneringen op te halen
EN NIET TE VERGETEN...IEDEREEN OP DE SC EN DE REST VAN FOK....DE BESTE WENSEN VOOR 2010!
Jij ook de beste wensen en vooral een heel gezond 2010 gewenst voor jou.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk gefeliciteerd MB....18 jaar.....dat is voor mij heel lang geleden ....lang voordat jij zelfs was geboren....mompel...mompel...mompel
EN NIET TE VERGETEN...IEDEREEN OP DE SC EN DE REST VAN FOK....DE BESTE WENSEN VOOR 2010!
nee dat is een bruisding voor in de douche, die leg je op de grond en dan kotm er geur van af, aromatherapie achtig ietsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh wat leuk om te zien zo!![]()
De Miranda is een zeep, een fruitige zeep!
Dat witte hoofdje (die Santa bedoel je?) is volgens mij een bruisding voor in bad.
Had je deze al gezienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 16:11 schreef Greys het volgende:
Ah neeHet is weer niet deel 1
Dat ze die aankondigingen maar eens een keer goed doen
Zo, dat lucht op![]()
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.quote:Jaarcijfers voor 2009: wie hebben het vaakst gepost in 2009?
7. 31125 Greys
Jij ookquote:
Ole!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef Ole het volgende:![]()
Oles ma is ook vandaag jarig. Ietsje ouder dan 18
Gefeliciteerd met je mams!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 16:12 schreef Ole het volgende:![]()
Oles ma is ook vandaag jarig. Ietsje ouder dan 18
Was grapjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen en vooral een heel gezond 2010 gewenst voor jou.
Enne oude oma...
Ik voel me bijna een jonkie vergeleken bij jou, hoe je praat over oud zijn.
En zoveel scheelt het toch niet.
Ik bedoelde dan ook het verschil tussen jou en mij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Was grapje![]()
en om nou te zeggen dat het niet veel scheelt, MB kan met gemak mijn dochter zijn
Moet je daar nou echt zo hard bij schreeuwen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:HEEL VEEL GELUK EN GEZONDHEID EN VOORSPOED EN NOG MEER SUPERLATIEVEN VOOR IEDEREEN
![]()
Blissie gefeliciteerd
Sorryquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Moet je daar nou echt zo hard bij schreeuwen?
Jij ook al het beste voor dit nieuwe jaar.
Zelfde trovey , 18 , klinkt sweet , gelukkig zit die tijd er voor mij ook al op een tijdje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is jouw leeftijd dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Zelfde trovey , 18 , klinkt sweet , gelukkig zit die tijd er voor mij ook al op een tijdje.
paspoortfraude...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef MissBliss het volgende:
Voor mij is het ook zo'n jaar of 10 geleden hoor
Ohquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
Welke moet ik doen?
En wat kan ik met dat witte hoofdje en de Miranda?
Sjeesus wat een kitsch, it burnsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:34 schreef Ml-etje het volgende:
MB!
[ afbeelding ]
Wat een leuk kado van Re! Disney
Hihihihi zeer hoofdje Ll?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sjeesus wat een kitsch, it burns![]()
Nu weet ik het zeker; ik ga écht weer naar bed
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo goddelijk gedouched![]()
![]()
Eerst lekker soppen met The Olive Branch en toen met het KingDing![]()
Ik hou op slag van Tha King, ideaal voor luie meisjes zoals ik die geen zin hebben in smeren met bodylotion![]()
Olive rook ook heerlijk
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat is een bruisding voor in de douche, die leg je op de grond en dan kotm er geur van af, aromatherapie achtig iets
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik hou op slag van Tha King, ideaal voor luie meisjes zoals ik die geen zin hebben in smeren met bodylotion![]()
Olive rook ook heerlijk
Absoluut! Echt heerlijk...en lekker snel klaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmmm, let me smell it! Dat Kingding lijkt me idd verukkelijk!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je deze al gezien
[..]
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
TeVeel moeite om te Posten?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
tvp
138. 11818 JJHquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je deze al gezien
[..]
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
precies , daarom ben ik ook hier te vinden...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ach alsof leeftijd zo veelzeggend is.
Je bent zo jong als je je voelt.
Wat heeft het feit dat je in NWS post te maken met je leeftijd?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
precies , daarom ben ik ook hier te vinden...
[NWS SC #16] Shake that booty, met veel trommels
en ook :
[NWS SC #15] De laatste slowchat in het oude jaar
waar ik een beetje over je zat te roddelen , zonder je naam te noemen overigens.
mijn grootste angst is nu dat ik die 2 topics ga verwarren en ineens met een ongepaste tekst hier kom aandraven....
Oh, die witte kat met dat lipje, op ongeveer 50 secondenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=29
Nog een weekiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die witte kat met dat lipje, op ongeveer 50 seconden
Ik ken beide produkten niet maar ik ben blij dat ze in de smaak vielenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Olive rook ook heerlijk
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=29
Dat precies ja. Die droevige oogjes nog van sommigenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wordt er toch steeds een beetje verdrietig van als ik die filmpjes zie.![]()
Niet omdat de diertjes het daar zo slecht hebben, integendeel juist.
Maar al dat leed wat ze achter de rug hebben om daar terecht te komen...
niets natuurlijk , het ging ook meer om de titel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat heeft het feit dat je in NWS post te maken met je leeftijd?![]()
ik vond de kaart ook mooi hoor en het is gemeend , maar tevens een knipoog.quote:Je bent wel een beetje gefascineerd van dat oog he.
Je zoekt er meer achter dan bedoeld.
In het echt heb ik niet zulke groene ogen.
En het is een kattenoog wat ik in mijn eigen oog verwerkt heb (met mn favo tekenprogje Livemotion natuurlijk), geen reptialian.
Ik heb het geluid er maar bij uitgelaten, dat scheelt al een traantje wegpinken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat precies ja. Die droevige oogjes nog van sommigen![]()
Maar wat een hemel zijn ze in terecht gekomen
In combinatie met dat muziekje gingen de sluizen alweer open
Ja het was heel gezellig, Bibelot was erg leuk, goeie muziek, Hertog-Jan op de tapquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
![]()
Maar je hebt wel een gezellige nacht gehad?
Ach, daggie brak, op tijd op bedje en morgen weer frips ende vroleyk
Hihiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 16:34 schreef Ml-etje het volgende:
MB!
[afbeelding]
Wat een leuk kado van Re! Disney
Jaaaaa, zoenen!quote:
Disney is cool, Re is lievquote:
Ja leuk hequote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Disney is cool, Re is liev
Ik ben altijd brak op jouw verjaardag
Wat een heldenouders heb jij!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het was heel gezellig, Bibelot was erg leuk, goeie muziek, Hertog-Jan op de tap![]()
Uurtje of 06 waren we weer bij die vriend, tot 11u ff geslapen, toen langs ouders.
Die kennen mij overigens veel te goedM'n moeder ging meteen een potje koffie zetten en douwde een glas melk in mn mik, en m'n pa ging de frituur aangooien en kwam met een frikadelletje op brood aanzetten. Na wat koffie, melk, en frikadellen daar weer vertrokken.
Ff naar Delft die van mij ophalen, en nu zitten we hier brak te zijn.
Zo es ff thuisbezorgd aanzwengelen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kennen mij overigens veel te goedM'n moeder ging meteen een potje koffie zetten en douwde een glas melk in mn mik, en m'n pa ging de frituur aangooien en kwam met een frikadelletje op brood aanzetten. Na wat koffie, melk, en frikadellen daar weer vertrokken.
Hahahaha leuk he, van die handdoeken als plankenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
m'n was is bevroren, blik van Mr
(ik moest het van hem buiten hangen
en dat doe ik dan niet om het na een half uur weer binnen te halen
).
Misschien was de knoflook om de andere luchten te verdoezelen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Hier een puber die voor het eerst oud en nieuw met vrienden/klasgenoten doorbracht. Hij kwam thuis zonder geslapen te hebben en ontzettend meurend naar knoflook. Ik was al blij dat ie niet stonk naar wiet en alcohol
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |