Sjeesus wat een kitsch, it burnsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:34 schreef Ml-etje het volgende:
MB!
[ afbeelding ]
Wat een leuk kado van Re! Disney
Hihihihi zeer hoofdje Ll?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sjeesus wat een kitsch, it burns![]()
Nu weet ik het zeker; ik ga écht weer naar bed
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo goddelijk gedouched![]()
![]()
Eerst lekker soppen met The Olive Branch en toen met het KingDing![]()
Ik hou op slag van Tha King, ideaal voor luie meisjes zoals ik die geen zin hebben in smeren met bodylotion![]()
Olive rook ook heerlijk
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat is een bruisding voor in de douche, die leg je op de grond en dan kotm er geur van af, aromatherapie achtig iets
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo goddelijk gedouched![]()
![]()
Eerst lekker soppen met The Olive Branch en toen met het KingDing![]()
Ik hou op slag van Tha King, ideaal voor luie meisjes zoals ik die geen zin hebben in smeren met bodylotion![]()
Olive rook ook heerlijk
Absoluut! Echt heerlijk...en lekker snel klaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmmm, let me smell it! Dat Kingding lijkt me idd verukkelijk!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je deze al gezien
[..]
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
TeVeel moeite om te Posten?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
tvp
138. 11818 JJHquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je deze al gezien
[..]
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
precies , daarom ben ik ook hier te vinden...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ach alsof leeftijd zo veelzeggend is.
Je bent zo jong als je je voelt.
Wat heeft het feit dat je in NWS post te maken met je leeftijd?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
precies , daarom ben ik ook hier te vinden...
[NWS SC #16] Shake that booty, met veel trommels
en ook :
[NWS SC #15] De laatste slowchat in het oude jaar
waar ik een beetje over je zat te roddelen , zonder je naam te noemen overigens.
mijn grootste angst is nu dat ik die 2 topics ga verwarren en ineens met een ongepaste tekst hier kom aandraven....
Oh, die witte kat met dat lipje, op ongeveer 50 secondenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |