Zoek er een clipje bijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk opeens aan dikke vrouwelijke negerkonten. Die met veel massatraagheid op en neer schudden.
Gisteren zag ik veel schuddende tieten, wat vind je daarvan DH?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk opeens aan dikke vrouwelijke negerkonten. Die met veel massatraagheid op en neer schudden.
Hi du_ke , gelukkig nieuwjaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:05 schreef du_ke het volgende:
Zo ook hier iedereen weer de jaarwisseling overleeft?
toppunt van beschaving me dunktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik veel schuddende tieten, wat vind je daarvan DH?
Ik zit in Zuid en het was hier behoorlijk dood eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Hi du_ke , gelukkig nieuwjaar.
![]()
En gelukkig wel , ben dan ook maar de deur niet uitgeweest.
Rotterdam had weer de eerste prijs met het aantal arrestaties , heb zelf ook vier sirenes door de straat horen rijden.
dat kleine droplulleltje van jou zitten ze ook niet op te wachten anders.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit op Noord en ik weet ook niet waar ze voor kwamen , ik heb er niet eens naar gekeken , maar het het zal wel niet voor een kat in de boom zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit in Zuid en het was hier behoorlijk dood eigenlijk.
Ik bedoelde iets vrolijks, iets leuks.quote:
quote:
quote:LittleBittaSinnin (5 dagen geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden i love a huge ass but damn that is intimidating. id still mount that shit and hang on for dear life though.
volgens mij word je er toch een beetje stiekum geil van hasjhond , je doet zo je best om die plaatjes neer te zetten....quote:
Ach gut.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
dat kleine droplulleltje van jou zitten ze ook niet op te wachten anders.
Internet == pr0n.... mijn zieltje is al jaaaren geleden voorgoed verpest (gelukkig maar).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:43 schreef kitao het volgende:
volgens mij word je er toch een beetje stiekum geil van hasjhond , je doet zo je best om die plaatjes neer te zetten....
En ik hoor net dat er hier (Groningen) maarliefst vier agenten gewond zijn geraakt vannacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef kitao het volgende:
verrek , komt er weer een sirene door de straat , echt waar.
Ik woon in een buitenwijk pvd!
Alsof wit vlees geen dikke konten kunnen hebben ....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:49 schreef Drugshond het volgende:
Ach gut.
Zelfs een honkbalknuppel qua size en omvang voelen ze nog niet eens.![]()
Nee laat mij dan lekker trots wezen met mijn "arische" pikkie.
Op zich was dat wel grappig , ze schoten een lawinevuurpijl het politiebusje in .quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Disana het volgende:
En ik hoor net dat er hier (Groningen) maarliefst vier agenten gewond zijn geraakt vannacht.
Maar nu is het heel heel stil, de hele dag al.
Wat is daar grappig aan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
[..]
Op zich was dat wel grappig , ze schoten een lawinevuurpijl het politiebusje in .
jammer dat er gewonden bij vielen.
Gelukkig NJ Koos. Wat heb je allemaal voor leuks gedaan dat je nu pas op bent?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Net mn bedje uit![]()
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |