Ja, ben alleen bang dat ik dit niet meer kan overtreffen als kadoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je had volgens mij geen mooier cadeau voor Pagan kunnen verzinnen.
Van dat schilderij kunnen jullie levenslang genieten.
weet je , je hebt helemaal gelijk , ik had er niet zo'n boze smiley onder moeten zetten , maar ik blijf nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is aan Nokwanda of ze dat wil laten zien of niet.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ben alleen bang dat ik dit niet meer kan overtreffen als kado![]()
Wacht es...... nieuwe kat? nieuwe hond? Mmmmmm
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik heb wel een toepasselijke flora en fauna tekening.
En tevens een van de meest "realistische" tekeningen die ik heb.
[ afbeelding ]
Ja, ik bedoelde ook eigenlijk nieuwe opdrachten voor Nokwanda!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke cadeaus natuurlijk, alleen vergt het wel wat meer tijd en ruimte dan een schilderij.
En de eerste helft van het jaar was ik nauwelijks op Fok!...quote:254. 8477 tombolafan
Is ook wel iets om nieuwsgierig naar te zijn, wat ik van Nokwanda haar werk gezien heb is prachtig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je , je hebt helemaal gelijk , ik had er niet zo'n boze smiley onder moeten zetten , maar ik blijf nieuwsgierig.
Jij ook hé! Beetje fijn gehad?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen (nogmaals) een fantastisch 2010!!!!!!!!![]()
ik vind t mooi , vooral de kleuren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik heb wel een toepasselijke flora en fauna tekening.
En tevens een van de meest "realistische" tekeningen die ik heb.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Tuurlijk wil ik wel wat schilderwerk laten zien. Moet het alleen even opzoeken op mijn photobucket
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook eigenlijk nieuwe opdrachten voor Nokwanda!
nou vertel dan, ik wil meelachenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
Wat een kutfilms heeft MM zeg.
Vanmiddag gamert gekeken, toffe film. Dus ik wil nog een film kijken, heeft ie alleen maar kutfilms gedownload
Eet ze.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vind t mooi , vooral de kleuren.
![]()
en nu ga ik even moeders bezoeken , tot zo.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehehe...
Stats: plaats 1548. Wat op zich niet zo indrukwekkend is.
Indruk/zorgwekkender is dat ik van mijn 11439 posts tijdens mijn carrière hier er 10128 in 2009 heb gemaakt.
Ik zit hier sinds 2007 (geuf ik). 2007+2008 = 1000+ posts.
2009 = 10.000+ posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |