quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:20 schreef IHVK het volgende:
bipolaire conceptualisaties
Degene die het zegt zou dan enige capaciteit moeten hebben om de uitspraak krediet te geven, wat helaas in jouw geval naar mijn mening niet het geval is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als jij je mening over mij alleen daarmee vormt, dan ben je erg kortzichtig, getuige van een capaciteit die niet voldoende gerijpt is.
Deze is ook heel grappig, inderdaad. Maar ik ben heel teleurgesteld in je! Het is retropatellaire chondropathie.quote:
Dat klopt. Gelukkig nieuwjaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik post niet in een nachtbaggertopic zie ik nu.
quote:
Heye.quote:
En ben helemaal nuchter!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
Na een paar shotjes drank genuttigd te hebben, vinden ze ons okay.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
Ja want 7!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrolijk kopje.
En omdat jij het ook wel wil.
Ja! Leuk is dat, hè.quote:
Mij mag je ook wel oké vinden, hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee?
ik vind jou ( de rest van de mensen ken ik niet) altijd wel ok.
Met een paar drankjes op durf ik buiten mijn veilige sc te komen, thats all.
Dat is aardig van je.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mij mag je ook wel oké vinden, hoor.
Je laat me blozen. Ik voel me net een giebelend 13-jarig schoolmeisje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee?
ik vind jou ( de rest van de mensen ken ik niet) altijd wel ok.
Met een paar drankjes op durf ik buiten mijn veilige sc te komen, thats all.
True that. Ik wil gewoon knuffelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:47 schreef GenusButeo het volgende:
De Turken hier zijn aardig! Uiteraard zijn er een paar uitzonderingen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je laat me blozen. Ik voel me net een giebelend 13-jarig schoolmeisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga m'n kussen knuffelen. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
True that. Ik wil gewoon knuffelen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
whehehhehe dat past zó niet bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat past er wel bij mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welterusten, pop.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga m'n kussen knuffelen. Slaap lekker!
.
![]()
liesje zei dat zargon een viswijf is
en ik had graag 11 turkse pizza met vlees en knoflook en extra sambalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat past er wel bij mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaf het door,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een "Ga eens reageren por"![]()
![]()
Niet!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:58 schreef sp3c het volgende:
en ik had graag 11 turkse pizza met vlees en knoflook en extra sambal
![]()
dat is dus 1 pizza niet 1Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze gaf me ook een knuffel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:58 schreef sp3c het volgende:
en ik had graag 11 turkse pizza met vlees en knoflook en extra sambal
Ik heb Turkse pizza's thuis nu. Delen?![]()
niet elf ipv n1Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze gaf me ook een knuffel.
Ik heb Turkse pizza's thuis nu. Delen?
jullie hebben allemaal scooters toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sambal en knoflooksaus?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze gaf me ook een knuffel.
Ik heb Turkse pizza's thuis nu. Delen?
![]()
![]()
ik ook!
pizza bezorgen kost toch 27 minutenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Okay!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja!
jullie hebben allemaal scooters toch?
Nee, we hebben allemaal Mercedes. Heb je een scooter nodig?![]()
nee die pizza´s wil ik hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay!
Nee, we hebben allemaal Mercedes. Heb je een scooter nodig?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh, godver. Ik snap het nu pas. Dat gevalletje met remlof en shit. Hm.
Zit ik verkeerd? Of is het een gevalletje traag van begrip?
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2010 05:08:53 ]![]()
Bedoel je, ik heb je nog voorgesteld?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:08 schreef zarGon het volgende:
Oh, godver. Ik snap het nu pas. Dat gevalletje met remlof en shit. Hm.
Zit ik verkeerd? Of is het een gevalletje traag van begrip?
Dan ja.,,![]()
![]()
Ooooooooh ZG
Wat ze her niet kennen en ik alleern kon krijgen in de turkste tent in Hoogezand?
Turkse tosti, zonder groenten, extra wost,![]()
Ik kwijl terwijl ik dit typ![]()
![]()
Hij hielp net nog actief de drophot opruimen die ik omgooide.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:25 schreef zarGon het volgende:
En is sp3c al afgevoerd of ligt ie al te snurken?
![]()
![]()
nee ik kwijl ook gewoon mee op de achtergrond
of er zit iemand sterke drank in mijn gezicht te smijten dat wee tik nog niet zekerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je verhaardagcadeautje, in your facequote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:27 schreef sp3c het volgende:
of er zit iemand sterke drank in mijn gezicht te smijten dat wee tik nog niet zeker
![]()
![]()
Als we zouden daten, zou ik Turkse tosti met Turkse worst voor je klaarmaken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja turkse worst, extra, geen groente en kaas, kaas
scherpe worst.
![]()
Wat is een drophot?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij hielp net nog actief de drophot opruimen die ik omgooide.
![]()
Straks ook jouw sterke drank op haar gezicht achterlaten. Zal d'r leren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:27 schreef sp3c het volgende:
of er zit iemand sterke drank in mijn gezicht te smijten dat wee tik nog niet zeker
![]()
En dropshot? Dat ik die dan in je oog gooi?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als we zouden daten, zou ik Turkse tosti met Turkse worst voor je klaarmaken.
![]()
![]()
als wij zouden daten dan wil ik wel meer dan een turske tostie
een pizza met vlees en knoflook en extra sambal bvOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vurige dame hoor. Jij mijn ogen, ik jouw tanden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dropshot? Dat ik die dan in je oog gooi?
![]()
technisch gezien was dat mijn sterke drankquote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks ook jouw sterke drank op haar gezicht achterlaten. Zal d'r leren.
Hoestdrank met alcohol? Dat is net zoiets kindercola met prik cafeïne.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2010 05:37:46 ]![]()
Hoe durft ze het zo te misbruiken?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
technisch gezien was dat mijn sterke drank
![]()
Om eruit te slaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vurige dame hoor. Jij mijn ogen, ik jouw tanden.
![]()
![]()
ik zeg je, je weetzquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kindercols is geen cola.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoestdrank met alcohol? Dat is net zoiets kindercola met prik.
Of ik haal ludo erbij.![]()
![]()
Waarom hoestdrank met alcohol? Neem dan meteen spiritus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kindercols is geen cola.
Of ik haal ludo erbij.
![]()
misschien als ze slaaptOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het smaakt niet naar spiritus,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom hoestdrank met alcohol? Neem dan meteen spiritus.
Maar wel naar hoestdrank.![]()
![]()
Kan je beetje overweg met breinaalden? Nee, niet om haar eierstokken te beroeren met roestige breinaalden... Je moet haar gewoon naaien aan het bed. Kan ze er morgen niet uit.quote:![]()
Is dat zo iets als uitlaatgassen ruiken? Het is vies, maar toch wel lekker.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het smaakt niet naar spiritus,
Maar wel naar hoestdrank.
![]()
op zich een leuke optie maar als ze er op een gegeven moment toch uit komt dan zit ze wekenlang in klaagbaak topics over te openen !!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan je beetje overweg met breinaalden? Nee, niet om haar eierstokken te beroeren met roestige breinaalden... Je moet haar gewoon naaien aan het bed. Kan ze er morgen niet uit.
dan vind ik mezelf een viswijf!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja. Per definitie.quote:DIt is wat ik voor hem voel.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme, ik word er hitsig van. Ik ben geen homo, maar met een pistool tegen mijn hoofd zou ik je absoluut doen. Als bottom, desnoods.![]()
Oooohw!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat zo iets als uitlaatgassen ruiken? Het is vies, maar toch wel lekker.
Als ik geen vriendje had.....
Benzine.![]()
![]()
![]()
Je bent KLB-mod, vent. Verwijderen gaat sneller dan aanmaken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zich een leuke optie maar als ze er op een gegeven moment toch uit komt dan zit ze wekenlang in klaagbaak topics over te openen !!
dan vind ik mezelf een viswijf!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2010 05:46:24 ]![]()
AWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!! lief;quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Per definitie.
[..]
DIt is wat ik voor hem voel.
![]()
![]()
Het is dat je vriendje hebt... Maar daar voel ik weinig van, uiteraard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooohw!
Als ik geen vriendje had.....
Benzine.![]()
![]()
mitstie daadwerkelijk kan dichtenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:59 schreef zarGon het volgende:
Hehe, een dichtbij is een kunstzinnige bij.
Gastvrijheid zit in ons bloed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:03 schreef liesje1979 het volgende:
Zo een vriendelijk ontvangst in een vreemde sc.
En nee beter ben je er niet bij, wij snurken![]()
Doei
Tot ooit..
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2010 06:06:24 ]![]()
Een gelukkig nieuw jaar allemaal![]()
, ik heb er zelf niks van gemerkt. Ik sliep er namelijk gewoon doorheen
.
Cool story, Hansel.![]()
Eerste post en meteen een spatiefout.quote:
[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2010 06:15:09 ]![]()
Jij ook, Wik, jij ook. Dat we nog veel gaan tijd samen gaan doden, draken gaan vechten en tezamen oud worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2010 06:16:18 ]![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:15 schreef zarGon het volgende:
Jij ook, Wik, jij ook. Dat we nog veel gaan tijd samen gaan doden, draken gaan vechten en tezamen oud worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerste post en meteen een spatiefout..
Ik ga nu maar even de honden voor de laatste keer uitlaten en dan stap ik op het vliegtuig. Adios!Cool story, Hansel.![]()
Welkom alvast.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..].
Ik ga nu maar even de honden voor de laatste keer uitlaten en dan stap ik op het vliegtuig. Adios!
![]()
![]()
Hoe is het met de nacht doorhalers hier? Mij is het gelukt
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien![]()
Goeiemorgen!!"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"![]()
wat dan? over huwelijken?:D"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
Dan moet ik even teruglezen. Erg lief om dat te zeggen, dankje. Ik geloof dat ook wel, ik maak me geen zorgen. Ik geniet van het leven. Zolang ik gezond en gelukkig ben, volgt de rest ook wel. Negatief denken, negatief in het leven staan, is tijdverspilling.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:58 schreef Rookert het volgende:
Nee, homo's
Maar ooit kom je iemand speciaal voor jou tegen hoor
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
Ik krijg het waarschijnlijk druk deze maand vanwege zelfmoordpogingen/suicides."Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
Zo is datquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan moet ik even teruglezen. Erg lief om dat te zeggen, dankje. Ik geloof dat ook wel, ik maak me geen zorgen. Ik geniet van het leven. Zolang ik gezond en gelukkig ben, volgt de rest ook wel. Negatief denken, negatief in het leven staan, is tijdverspilling.En wat ze ook zeggen, je bent nog jong
Kan je eigenlijk positiever worden van alle slechte verhalen die je hoort? Dat je dan denkt: blij dat ik dat niet hoef te doorstaan..
Beetje cru, maar je begrijpt het hopelijk wel![]()
Ik ben jongquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo is datEn wat ze ook zeggen, je bent nog jong
Kan je eigenlijk positiever worden van alle slechte verhalen die je hoort? Dat je dan denkt: blij dat ik dat niet hoef te doorstaan..
Beetje cru, maar je begrijpt het hopelijk welen voel me ook erg jong. Hmm positiever? laat ik het zo zeggen: er gebeuren echt verschrikkelijke dingen in het leven maar ik denk dat wij veel dingen in de eigen hand hebben. Hoe we erover denken, welke keuzes we maken, hoe we ermee omgaan. Ik heb bewondering voor mensen die na heel veel ellende, hulp zoeken, motivatie hebben om iets van hun leven te maken. Heel veel dingen kunnen ons ook achtervolgen, als je er niets mee doet. Je stopt het tijdelijk in een doos, met de deksel erop. Maar vroeg of laat, of je nou 20 bent, of 30 jaar, je kunt er last van hebben. Iets lost zich vaak vanzelf niet op.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben jongen voel me ook erg jong. Hmm positiever? laat ik het zo zeggen: er gebeuren echt verschrikkelijke dingen in het leven maar ik denk dat wij veel dingen in de eigen hand hebben. Hoe we erover denken, welke keuzes we maken, hoe we ermee omgaan. Ik heb bewondering voor mensen die na heel veel ellende, hulp zoeken, motivatie hebben om iets van hun leven te maken. Heel veel dingen kunnen ons ook achtervolgen, als je er niets mee doet. Je stopt het tijdelijk in een doos, met de deksel erop. Maar vroeg of laat, of je nou 20 bent, of 30 jaar, je kunt er last van hebben. Iets lost zich vaak vanzelf niet op.
![]()
Best raar hoe bepaalde dingen waarvan je dacht dat je ze allang had weggestopt en was vergeten jou opeens kunnen achtervolgen.![]()
Het is ook goed om datgene even te verstoppen in een doos, dat is ook een afweermechanisme. Misschien ben je er niet klaar voor op dat moment. Maar daarna moet je er wel naar kijken en iets meedoen. Anders komt het terug en niet een klein beetje, maar versterkt. Je kunt niet doen alsof iets niet bestaat of heeft bestaan."Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
De héle jonge Emel, Bilmiyorem (heeft nu een even een ban) had ook iets vroeger meegemaakt waardoor ze nu sociaal af en toe wat minder is dacht ik wat ze zei, stond paar topics terug. Zij zei dat t nu geen rol meer speelt, maar dat t is veranderd in iets anders wat volgens haar niks meer te maken heeft met de gebeurtenissen van vroeger... Ze zij alleen niet praten met een psycholoog omdat ze dan niet serieus kan zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben jongen voel me ook erg jong. Hmm positiever? laat ik het zo zeggen: er gebeuren echt verschrikkelijke dingen in het leven maar ik denk dat wij veel dingen in de eigen hand hebben. Hoe we erover denken, welke keuzes we maken, hoe we ermee omgaan. Ik heb bewondering voor mensen die na heel veel ellende, hulp zoeken, motivatie hebben om iets van hun leven te maken. Heel veel dingen kunnen ons ook achtervolgen, als je er niets mee doet. Je stopt het tijdelijk in een doos, met de deksel erop. Maar vroeg of laat, of je nou 20 bent, of 30 jaar, je kunt er last van hebben. Iets lost zich vaak vanzelf niet op.
![]()
![]()
psyche is zo knap. Al deze afweermechanismen beschermen ons tegen gevaar van buitenaf. Maar gebruik wel de juiste afweermechanismen
Rookert: er is vaak wel een verband met wat je meegemaakt hebt. Je komt iedere keer in een andere levensfase terecht (adolescentie in haar geval), dan kan het weer getriggerd worden maar ook versterkt. Je bent je ook bewuster omdat je cognitieve ontwikkeling ook verder is. Hulp zoeken is geen makkelijke stap natuurlijk, vooral voor adolescenten is het nog lastiger. 'niet serieus zijn', is ook afweer.
Negatief denken is natuurlijk niet zo constructief als positief denken, maar af en toe heb je die negatieve gedachten juist nodig om de positieve gedachten te onderscheiden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan moet ik even teruglezen. Erg lief om dat te zeggen, dankje. Ik geloof dat ook wel, ik maak me geen zorgen. Ik geniet van het leven. Zolang ik gezond en gelukkig ben, volgt de rest ook wel. Negatief denken, negatief in het leven staan, is tijdverspilling.
Dus ook negativiteit heeft wel degelijk nut.
Emel heeft nooit negatieve gedachten? Kan niet.![]()
![]()
Sure, als het maar af en toe is. Ik heb soms ook negatieve gedachten, dan zeg ik tegen mezelf 'nu even klagen en dan weer normaal doen'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Negatief denken is natuurlijk niet zo constructief als positief denken, maar af en toe heb je die negatieve gedachten juist nodig om de positieve gedachten te onderscheiden.
Dus ook negativiteit heeft wel degelijk nut.
Emel heeft nooit negatieve gedachten? Kan niet.Niet de hele dag door!
Alles met mate, uiteraard. Maar dacht even dat je wou beweren altijd positief te zijn, wat volgens mij geen mens kan zijn, tenzij het ontkenning is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Sure, als het maar af en toe is. Ik heb soms ook negatieve gedachten, dan zeg ik tegen mezelf 'nu even klagen en dan weer normaal doen'Niet de hele dag door!
Af en toe lekker zaniken kan juist heel erg goed voelen.![]()
![]()
Niemand is altijd positief!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Alles met mate, uiteraard. Maar dacht even dat je wou beweren altijd positief te zijn, wat volgens mij geen mens kan zijn, tenzij het ontkenning is.
Af en toe lekker zaniken kan juist heel erg goed voelen.ik vind idd ook lekker om soms even te klagen (als iets tegenzit) en dan weer lachen om mijn geklaag hihi
En daar moeten wij maar mee om zien te gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Alles met mate, uiteraard. Maar dacht even dat je wou beweren altijd positief te zijn, wat volgens mij geen mens kan zijn, tenzij het ontkenning is.
Af en toe lekker zaniken kan juist heel erg goed voelen.![]()
![]()
Ach dat kunnen jullie best, positief denken!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
En daar moeten wij maar mee om zien te gaan
![]()
![]()
Tuurlijk, negeren en gevoel geven alsof je begrip hebt en alles komt goedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ach dat kunnen jullie best, positief denken!!!!![]()
![]()
Aaah, kijk! Dat willen wij vrouwen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk, negeren en gevoel geven alsof je begrip hebt en alles komt goed"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
Volgens mij hebben iig 5 euro, verder weet ik nog nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:30 schreef Ayca het volgende:
Ik ben trouwens geen miljonair geworden7,50 heb ik wel
![]()
![]()
We willen alleen maar begripquote:
Iig het gevoel krijgen dat je begrepen wordtquote:En dat is maar goed ook, want elke keer begrip opbrengen als jullie "even lekker willen zaniken" is dodelijk vermoeiend.
![]()
![]()
Vermoeiend, laten we het daar maar niet over hebben. Ik ben allergisch voor vermoeiend. Energieslurpersquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iig het gevoel krijgen dat je begrepen wordtEn dat is maar goed ook, want elke keer begrip opbrengen als jullie "even lekker willen zaniken" is dodelijk vermoeiend.
![]()
![]()
De site is onbereikbaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:30 schreef Ayca het volgende:
Ik ben trouwens geen miljonair geworden7,50 heb ik wel
![]()
![]()
Hehe, begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vermoeiend, laten we het daar maar niet over hebben. Ik ben allergisch voor vermoeiend. Energieslurpers"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
Gegeten jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:59 schreef Rookert het volgende:
Iedereen zich hier knetterlam gezopen of gegeten?jij?
Gegeten ja, we hebben hier nog 60 oliebollen liggen (niet zelfgebakken gelukkig) en straks komt nog familieVerder 2 limoncello (
), 4 bier (
) en 2 champagne (
) op
Maar was niet lam ofzo, beetje gezellig aangeschoten
![]()
![]()
1 glaasje, je hoort er echt niet bij, wat een watje ben je, doe eens gezellig mee, doe niet zo flauw, ach eentje kan toch wel, neem er nog één, is lekker johquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
1 glaasje, je hoort er echt niet bij, wat een watje ben je, doe eens gezellig mee, doe niet zo flauw, ach eentje kan toch wel, neem er nog één, is lekker joh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet helemaal lam bij mijn familie![]()
![]()
Glaasje champagne, oliebollen, chips, nootjes. Het was een gezond avondje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:59 schreef Rookert het volgende:
Iedereen zich hier knetterlam gezopen of gegeten?
![]()
![]()
Ik had nog laatste beetje uit een fles uit Italië van de zomer, fles heeft ook de vorm van een cello mét een gouden kraantjequote:Heel kitch en chill voor 11.50, halve liter
Niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet helemaal lam bij mijn familie
Waar wel?
![]()
![]()
Chillquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Glaasje champagne, oliebollen, chips, nootjes. Het was een gezond avondje.
![]()
![]()
Ik heb het voor het laatst in Italie gedronken, was 19,50 voor 750ml volgens mij, maar was wel het beste merk volgens mijn italiaanse wiskunde leraresquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had nog laatste beetje uit een fles uit Italië van de zomer, fles heeft ook de vorm van een cello mét een gouden kraantjeHeel kitch en chill voor 11.50, halve liter
![]()
[..]
Niet?Waar wel?
Ehmm neesowieso ga ik niet echt vaak helemaal lam, als het gebeurt is dat bij een vriendin ofzo
![]()
![]()
Italiaanse wiskundelerares, wauw. Die van mij kwam uit Slowakije, geniaal accent en supergrappigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het voor het laatst in Italie gedronken, was 19,50 voor 750ml volgens mij, maar was wel het beste merk volgens mijn italiaanse wiskunde lerares
Ehmm neesowieso ga ik niet echt vaak helemaal lam, als het gebeurt is dat bij een vriendin ofzo
![]()
"Leerling vraagt om een pen"
"Lerares: Jongens, ik ben toch geen Hema?"
Met dat accent erbij![]()
Lam gaan is ook niet zo chill, aangeschoten is het beste, kan je losgaan, doorhebben wat andere doen, geniale gesprekken houden en de volgende ochtend weet je ook nog alles![]()
![]()
Haha geweldigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Italiaanse wiskundelerares, wauw. Die van mij kwam uit Slowakije, geniaal accent en supergrappig![]()
"Leerling vraagt om een pen"
"Lerares: Jongens, ik ben toch geen Hema?"
Met dat accent erbij![]()
Lam gaan is ook niet zo chill, aangeschoten is het beste, kan je losgaan, doorhebben wat andere doen, geniale gesprekken houden en de volgende ochtend weet je ook nog alles
![]()
Nee idd, als ik aangeschoten ben ben ik altijd heel vrolijk en veel opener enzAlleen geniale gesprekken houden lukt niet altijd
![]()
![]()
Heldin was zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha geweldig![]()
Nee idd, als ik aangeschoten ben ben ik altijd heel vrolijk en veel opener enzAlleen geniale gesprekken houden lukt niet altijd
![]()
Ja, dat is iedereenWaarom lukt dat niet? Ga je giebelen ofzo?
![]()
![]()
Wat doen jullie vandaag?
Ik weet het nog niet, eigenlijk heb ik wel zin om een stukje te hardlopen. Maar dan moet ik wel zo opstaan.
Later moet ik nog bij iemand op de koffie, dus anders zit ik de hele dag, heb zin in beweging.![]()
Zometeen komt de familie hierheen, voor het eerste niet om 11 uur 's ochtends in de auto maar thuisblijvenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:49 schreef Min-e het volgende:
Wat doen jullie vandaag?
Ik weet het nog niet, eigenlijk heb ik wel zin om een stukje te hardlopen. Maar dan moet ik wel zo opstaan.
Later moet ik nog bij iemand op de koffie, dus anders zit ik de hele dag, heb zin in beweging.
![]()
En ga dan even een blokje om, het is vet mooi weer![]()
![]()
He, lekker thuis weer. Verwarming aan en een kopje thee."Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
Was een gezellig nachtje.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Hey, joh.quote:Klaploper!
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
eeeeeen, aangekomen na anderhalf uur vertraging, een bijna dood-ervaring en treinen die niet kwamen opdagen.
Het weer hier, om spontaan depri van te worden.
[ Bericht 15% gewijzigd door wikwakka2 op 01-01-2010 17:38:58 ]Cool story, Hansel.![]()
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
eeeeeen, aangekomen na anderhalf uur vertraging, een bijna dood-ervaring en treinen die niet kwamen opdagen.
![]()
![]()
Je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
![]()
Het was een complot, je hebt de Egyptische piloot niet toevallig 50 hele Piasters toegestoptquote:? Het landen was vergelijkbaar met op je fiets van driehoog uit je raam rijden, WTF. Als ik mijn riem niet om had ik had plafond geraakt en was ik op magische wijze achterin gaan liggen
.
Cool story, Hansel.![]()
Bustedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was een complot, je hebt de Egyptische piloot niet toevallig 50 hele Piasters toegestopt? Het landen was vergelijkbaar met op je fiets van driehoog uit je raam rijden, WTF. Als ik mijn riem niet om had ik had plafond geraakt
.
Welkom terug, gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Het is een harde klap na drie weken zonquote:. Ik moet licht hebben
.
Bedankt, alhoewel ik er gewoon doorheen geslapen hebquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Busted
Welkom terug, gelukkig nieuwjaar.
Cool story, Hansel.![]()
Welkom terug![]()
Bij Ryanair stuiter je bij een gemiddelde landing 2xEn dan nog gaan er mensen klappen
Maar goed, bij Ryanair betaal je ook maar paar tientjes voor de vlucht. Egyptair is dan wel stukje duurder
![]()
Wanneer zie je je familie weer?![]()
danke jij ook!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lieve Turken en anderen, een heel fijn 2010.![]()
![]()
![]()
Ik denk rond pasen, als ik dan vakantie krijg.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:27 schreef Rookert het volgende:
Welkom terug![]()
Bij Ryanair stuiter je bij een gemiddelde landing 2xEn dan nog gaan er mensen klappen
Maar goed, bij Ryanair betaal je ook maar paar tientjes voor de vlucht. Egyptair is dan wel stukje duurder
![]()
Wanneer zie je je familie weer?Cool story, Hansel.![]()
wik, welkom terug
Moet je maar niet allemaal nep gucci's in je koffer proppen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt. Helaas was de douane wat minder aardig
.
Wat is er gebeurd? Gefolterd?![]()
![]()
Alleenstaande jongens (eigenlijk: mannenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Moet je maar niet allemaal nep gucci's in je koffer proppen.
Wat is er gebeurd? Gefolterd?) uit 'risicolanden', hè
.
Het is nooit echt fijn om iemand door al je bagage te zien graaien en stomme vragen te horen stellen. 'Hmm, wat zijn dit? -kerstkaarten. Is het niet een beetje laat daarvoor? -tsja, het is sneller dan dat ik ze vanuit egypte zou sturen. - * kerel betast ze, en scheurt er bijna een open* ze zijn wel érg dik zeg! -het zijn zelfgemaakte kaarten. En dingen als 'wat deed je in egypte, wat doen je ouders?'. etc.
. Ik kwam er ook achter dat mijn moeder een cadeautje mee had gegeven toen zijn douanier het uit de verstopplek haalde
.
Cool story, Hansel.![]()
Blijft irritant altijd als iemand tussen je spullen zit te graaien, als een inbreuk op je privacy ook al is het geoorloofd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleenstaande jongens (eigenlijk: mannen) uit 'risicolanden', hè
.
Het is nooit echt fijn om iemand door al je bagage te zien graaien en stomme vragen te horen stellen. 'Hmm, wat zijn dit? -kerstkaarten. Is het niet een beetje laat daarvoor? -tsja, het is sneller dan dat ik ze vanuit egypte zou sturen. - * kerel betast ze, en scheurt er bijna een open* ze zijn wel érg dik zeg! -het zijn zelfgemaakte kaarten. Etc. etc.
.
![]()
![]()
Inderdaad, ze doen natuurlijk ook maar hun baan. Maar toch..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Blijft irritant altijd als iemand tussen je spullen zit te graaien, als een inbreuk op je privacy ook al is het geoorloofd..
Cool story, Hansel.![]()
Volgens mij posten er hier bijna alleen maar nachtbrakers, ik voel me buitengeslotenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:36 schreef Min-e het volgende:
De nachtbrakers van vannacht liggen allemaal versuft op de bank te hangen zeker..
Heeft iemand trouwens ervaring met de Philips Wake-up light, ik zit er aan te denken zo'n ding te kopen. Wekkers zijn echt een hel voor mij, ik word wel wakker maar voel me dan echt slecht.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij posten er hier bijna alleen maar nachtbrakers, ik voel me buitengesloten.
Heeft iemand trouwens ervaring met de Philips Wake-up light, ik zit er aan te denken zo'n ding te kopen. Wekkers zijn echt een hel voor mij, ik word wel wakker maar voel me dan echt slecht.
![]()
Ken maar 1 persoon die ook zo'n ding heeft en die vindt het helemaal geweldig. S'ochtens lekker langzaam wakker worden, denk dat je het moet uitprobroberen als je het echt zo vervelend vindt.
Maar ik persoonlijk neem gewoon wat meer tijd, dus minimaal 1,5 uur van te voren opstaan. Dan kan ik rustig wakker worden zonder me ergens voor te haasten dat scheelt enorm.![]()
![]()
Dat is ook zo, ik sta altijd ruim op tijd op zodat ik niet meteen uit de douche de tram in hoef te springenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Ken maar 1 persoon die ook zo'n ding heeft en die vindt het helemaal geweldig. S'ochtens lekker langzaam wakker worden, denk dat je het moet uitprobroberen als je het echt zo vervelend vindt.
Maar ik persoonlijk neem gewoon wat meer tijd, dus minimaal 1,5 uur van te voren opstaan. Dan kan ik rustig wakker worden zonder me ergens voor te haasten dat scheelt enorm.. Maar ik vind eigenlijk niks fijner dan wakker worden in een zonovergoten kamer
. Ik ga hem dus maar eens uitproberen, denk ik.
Cool story, Hansel.![]()
das ook 1 van mijn goede voornemens voor 2010, hardlopenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:49 schreef Min-e het volgende:
Wat doen jullie vandaag?
Ik weet het nog niet, eigenlijk heb ik wel zin om een stukje te hardlopen. Maar dan moet ik wel zo opstaan.![]()
hoe doe je dat dan tegenwoordig met de kou?
gelukkig 2010 gewnest aan iedereen trouwens
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
welkom in ons prachtige landjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
als je hard genoeg loot ben je binnen 5 minuten warm : )quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
das ook 1 van mijn goede voornemens voor 2010, hardlopen![]()
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
In de kou hardlopen kan ik écht niet, dan maar de loopband in de lokale sportschool. In egypte heb ik om de dag 40 minuten hardgelopen, het was wel heerlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
.
Cool story, Hansel.![]()
ja ok, maar ik heb het eigenlijk alleen gedaan in de zomermaanden en nooit in de kou, vandaar mijn vraag, maar je kan moeilijk met je tshirt de straat op zeg maarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:09 schreef ClioSporT het volgende:
als je hard genoeg loot ben je binnen 5 minuten warm : )
[..]
-Rabia Al-Basri![]()
ik heb de mogelijkheid om gebruik te maken van de faciliteiten van de gemeente ze hebben een kleine sprtzaal in het stadhuis, maar ik zie mezelf niet echt daar rondlopenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In de kou hardlopen kan ik écht niet, dan maar de loopband in de lokale sportschool. In egypte heb ik om de dag 40 minuten hardgelopen, het was wel heerlijk.
ik moest er een keer heen voor de fittest voor mijn sollicitatie
-Rabia Al-Basri![]()
het is mogelijk alleen dan moet je wel op een erg hoog tempo rennen. Bovenlichaam goed kleden is wel genoeg.. Ik heb vaak genoeg met korte broek en shirt erboven gevoetbalt tijdens vrieskou : (
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ok, maar ik heb het eigenlijk alleen gedaan in de zomermaanden en nooit in de kou, vandaar mijn vraag, maar je kan moeilijk met je tshirt de straat op zeg maarMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Mmm goede voornemens, ben er geen voorstander van. Voel je je zo slecht als het niet lukt, en het zijn meestal niet te realiseren doelen. Het gewoon per week bekijken ipv per jaar werkt beter. Elke week nieuwe kansen:{quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Van de kou had ik vandaag geen last, lange broek, langshirt, jack. Alleen van de wind krijg ik last van mijn oren, dus dan doe ik een band om. Heeft mijn moeder ooit voor me gebreid, beetje als een muts, maar zonder de bovenkant zeg maar.![]()
mijn conditie is gewoon 0 zeg maar op het moment, dus het zullen niet al te veel rondjes zijn, dus heb niet zo gek veel tijd om op te warmenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:15 schreef ClioSporT het volgende:
het is mogelijk alleen dan moet je wel op een erg hoog tempo rennen. Bovenlichaam goed kleden is wel genoeg.. Ik heb vaak genoeg met korte broek en shirt erboven gevoetbalt tijdens vrieskou : (
[..]
-Rabia Al-Basri![]()
Ach, als je van plan bent het vol te houden en eht regelmatig te doen kun je beter bij een echte sportschool gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb de mogelijkheid om gebruik te maken van de faciliteiten van de gemeente ze hebben een kleine sprtzaal in het stadhuis, maar ik zie mezelf niet echt daar rondlopenik moest er een keer heen voor de fittest voor mijn sollicitatie
Cool story, Hansel.![]()
Sportief zwemmen is toch niet echt een sociale sportquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:30 schreef Min-e het volgende:
Wil eigenlijk gaan zwemmen, maar ik kan niemand meekrijgen.?
Heb je al een nieuw theorie-examen gereserveerdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
Hardlopen in de kou is juist leuk. Je wordt er warm van.?
Oh, net mijn eerste échte Turkse pizza gehad.Cool story, Hansel.![]()
zwemmen met zn tweetjes komt niks van terecht..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:30 schreef Min-e het volgende:
Wil eigenlijk gaan zwemmen, maar ik kan niemand meekrijgen.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sportief zwemmen is toch niet echt een sociale sport?
[..]
Heb je al een nieuw theorie-examen gereserveerd?
Oh, net mijn eerste échte Turkse pizza gehad.
Thx voor herinneren. Ik heb wel eens last van uitstelleritis.
Turkse pizza.![]()
![]()
Het theorie-examen is nou niet echt iets waar je heel bang voor hoeft te zijn, al helemaal als je hem al een keer gehaald en een keer bijna gehaald hebtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Thx voor herinneren. Ik heb wel eens last van uitstelleritis.
Turkse pizza..
Cool story, Hansel.![]()
het is iets wat ik na ramazan al aan wilde doen maar kwam er toen gewoon niet van, ik wilde dus beginnen, maar dan wel met mijn stopwatch om mijn pols om alles een beetje op te bouwen natuurlijk, maar toen bleek de batterij leeg, dus ik toen effe batterijen gehaald, en wilde die week beginnen, toen is op de een of andere manier het bandje van mijn horloge kapot gegaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mmm goede voornemens, ben er geen voorstander van. Voel je je zo slecht als het niet lukt, en het zijn meestal niet te realiseren doelen. Het gewoon per week bekijken ipv per jaar werkt beter. Elke week nieuwe kansen:{
Van de kou had ik vandaag geen last, lange broek, langshirt, jack. Alleen van de wind krijg ik last van mijn oren, dus dan doe ik een band om. Heeft mijn moeder ooit voor me gebreid, beetje als een muts, maar zonder de bovenkant zeg maar.
dus ik kijken voor iets leuks niets kunnen vinden, maar toen out of the blue begin ik last te krijgen van een oude blessure, ik kon opeens niet meer fatsoenlijk lopen
moest ook stoppen met zaalvoetballen op de vrijdag avond en nu na 2 maanden is de pijn in mijn voet zo goed als weg en wil ik dus weer gaan bewegen en nu vriest het dus en morgen misschien zelfs weer sneeuw
![]()
zondag maar kijken of het sneeuwt, anders effe de straat op en kijken hoe het gaat
-Rabia Al-Basri![]()
ik moest van school fitnessen en heb daar een beetje een trauma aan overgehouden, dus ik zie mezelf niet echt in een sportschool rondlopenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, als je van plan bent het vol te houden en eht regelmatig te doen kun je beter bij een echte sportschool gaan.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik was vandaag even verbaasd toen ik de kraan aanzette: een kaarsrechte straal doorzichtig water, dat ben ik niet meer gewend.Cool story, Hansel.![]()
Ja ik ben niet bang ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het theorie-examen is nou niet echt iets waar je heel bang voor hoeft te zijn, al helemaal als je hem al een keer gehaald en een keer bijna gehaald hebt.
Eerder lui en een beetje gierig voor 30 euro. Daarom moet ik een baan zoeken!
Maar ik ga nu reserveren.![]()
![]()
Ik ben altijd blij is in Nederland douche na vakanties. Keihard warm water ipv een zacht stroompje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik was vandaag even verbaasd toen ik de kraan aanzette: een kaarsrechte straal doorzichtig water, dat ben ik niet meer gewend.![]()
![]()
was een keer een scene in seinfeld waar, ik meen kramer, bij jerry kwam douchen, hij maakte toen de opmerking "je hebt echt goede waterdruk hier jerry"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij is in Nederland douche na vakanties. Keihard warm water ipv een zacht stroompje.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat ook, het klinkt een beetje lomp, maar qua waterkwaliteit en -druk hebben we hier niks te klagenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij is in Nederland douche na vakanties. Keihard warm water ipv een zacht stroompje.. Keiharde stralen, op álle gewenste temperaturen. In Egypte was het echt de ene dag zo wit als melk (als je het glas dan even liet staan ging al het wit, kalk of zo, naar boven) en de andere dag was het wel oke. Maar echt zo'n sproeier achtige stroom, niet zoals hier in Nederland
.
Cool story, Hansel.![]()
Mensen die nu nog vuurwerk afsteken. Die teringbende hier in de stad
.
vr
2 °C | -1 °C
za
4 °C | -7 °C
zo
0 °C | -7 °C
ma
0 °C | -4 °C
![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door wikwakka2 op 01-01-2010 21:11:06 ]Cool story, Hansel.![]()
Je kan schaatsen straksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die nu nog vuurwerk afsteken. Die teringbende hier in de stad
.
vr
2 °C | -1 °C
za
4 °C | -7 °C
zo
0 °C | -7 °C
ma
0 °C | -4 °C
![]()
![]()
![]()
dit is het turken topic hehquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Ook typisch dat het morgen 2 graden wordt, dus geen sneeuw maar regen hier in Rotterdam.![]()
En daarna die irritante droge kou alsof dat leuk is.![]()
Ik kan toch niet schaatsen.![]()
quote:.
En ik kan ook totaal niet schaatsen, ik heb daar gewoon geen gevoel voor.Cool story, Hansel.![]()
5 januari kan ook, maar goed dag erna heb ik een herkansing.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
19 januari? Nu begrijp ik wat je met uitstellen bedoelde
.
![]()
Er tussen was niks in Leiden, in Rotterdam/Barendrecht kon het al helemaal niet. Dus enige oplossing.![]()
Hmm jammer, ik ga morgen shoppen."Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
Doe het dan in Drenthe of zo, daar kan je elke dag nog terechtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
5 januari kan ook, maar goed dag erna heb ik een herkansing.![]()
Er tussen was niks in Leiden, in Rotterdam/Barendrecht kon het al helemaal niet. Dus enige oplossing..
Cool story, Hansel.![]()
Het weer? Had je soms 25 graden en zon verwachtquote:.
Ik moet morgen even een paar All Stars kopen, jammer dat ze hier zo duur zijn.
Cool story, Hansel.![]()
Leer het danquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef IHVK het volgende:
Ook typisch dat het morgen 2 graden wordt, dus geen sneeuw maar regen hier in Rotterdam.![]()
En daarna die irritante droge kou alsof dat leuk is.![]()
Ik kan toch niet schaatsen.
Op zn ergst wordt je schattig bevonden door anderen omdat 'die Turk' probeert te schaatsen![]()
![]()
Is goed kom je mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe het dan in Drenthe of zo, daar kan je elke dag nog terecht.
![]()
![]()
Nee, liever niet. Ik ben niet zo een fan van Drenthe. In Assen is het CBR-kantoor wel maar 100 meter van het station afquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Vorig jaar had je aanbieding bij V&D, kon je ze voor 30 euro halenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het weer? Had je soms 25 graden en zon verwacht.
![]()
![]()
Ey wollah jij bent echt kaas zeggen ze dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leer het dan
Op zn ergst wordt je schattig bevonden door anderen omdat 'die Turk' probeert te schaatsen![]()
Valt wel mee, maar goed, ik wil op zich inderdaad wel leren schaatsten,. Misschien schaatsen kopen.![]()
![]()
Dan nog is het veel te ver.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Ik ben niet zo een fan van Drenthe. In Assen is het CBR-kantoor wel maar 100 meter van het station af.
![]()
![]()
ik doelde op het schaatsenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aanstellers, ga eens in de winter maar het oosten van Turkije ofzo
-Rabia Al-Basri![]()
Slappe zakken zijn zij bedoel jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ey wollah jij bent echt kaas zeggen ze dan.![]()
Valt wel mee, maar goed, ik wil op zich inderdaad wel leren schaatsten,. Misschien schaatsen kopen.![]()
Neem sowieso schaatsen met harde schoen, ijshockeyschaatsen zijn snel op korte stukken, maar lange schaatsen (noren) houd je langer vol![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Animequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:26 schreef Slayage het volgende:
als je morgen middag thuis bent gewoon kijken![]()
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=7369.
Ik ben nu trouwens die ene film die jij ook aanraadde aan het kijken, 28 days... etc.Cool story, Hansel.![]()
5 werkdagenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
Hoe lang duur het om nieuwe id te krijgen na aanvraag?. Tenzij je 30 euro extra wilt lappen, dan kan het wél de volgende dag.
Cool story, Hansel.![]()
Ik wacht wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
5 werkdagen. Tenzij je 30 euro extra wilt lappen, dan kan het wél de volgende dag.
![]()
![]()
Ga jij mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
zwemmen met zn tweetjes komt niks van terecht..
![]()
![]()
Stopwatch is zeker weer een mannending, gadgets!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is iets wat ik na ramazan al aan wilde doen maar kwam er toen gewoon niet van, ik wilde dus beginnen, maar dan wel met mijn stopwatch om mijn pols om alles een beetje op te bouwen natuurlijk, maar toen bleek de batterij leeg, dus ik toen effe batterijen gehaald, en wilde die week beginnen, toen is op de een of andere manier het bandje van mijn horloge kapot gegaandus ik kijken voor iets leuks niets kunnen vinden, maar toen out of the blue begin ik last te krijgen van een oude blessure, ik kon opeens niet meer fatsoenlijk lopen
moest ook stoppen met zaalvoetballen op de vrijdag avond en nu na 2 maanden is de pijn in mijn voet zo goed als weg en wil ik dus weer gaan bewegen en nu vriest het dus en morgen misschien zelfs weer sneeuw
![]()
zondag maar kijken of het sneeuwt, anders effe de straat op en kijken hoe het gaat
![]()
Ik meet de afstand door telkens tot een bepaald punt te gaan, dus eerst tot aan het park, daarna stukje verder enz.
Blessures zijn heel vervelend idd, beïnvloed alles.![]()
Ik ook.quote:![]()
Oh en Bridget Jones, op tv nu. Film over alleenstaande vrouw van een bepaalde leeftijd, we hebben het blijkbaar niet makkelijk.![]()
![]()
Ach, ik hoop dat jullie je niet zo als Bridget gedragenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Oh en Bridget Jones, op tv nu. Film over alleenstaande vrouw van een bepaalde leeftijd, we hebben het blijkbaar niet makkelijk..
Cool story, Hansel.![]()
In ieder geval geen regenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het weer? Had je soms 25 graden en zon verwacht.
Oeh, All Stars. Ik wil ook een paar aanschaffen.
zit ik ook te kijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef Min-e het volgende:
Oh en Bridget Jones, op tv nu. Film over alleenstaande vrouw van een bepaalde leeftijd, we hebben het blijkbaar niet makkelijk.
ik nu al zo vaak gezien, maar hij blijft leuk
ben allen nooit toegekomen aan het 2de deel, wat is die hugh grant personage toch een hufter!!!
-Rabia Al-Basri![]()
Nou nee niet echt, maar toch ook wel wat overeenkomsten. Moeders die je proberen te koppelen, mannenperikelen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ik hoop dat jullie je niet zo als Bridget gedragen.
![]()
![]()
Bridget Jones blijft leuk!! jij gaat ook lekker shoppen dus. Op zoek naar iets specifieks?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Oh en Bridget Jones, op tv nu. Film over alleenstaande vrouw van een bepaalde leeftijd, we hebben het blijkbaar niet makkelijk."Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
Zo vreemd, maar toen ik em in de bios zag, snapte ik die aantrekkingskracht van haar wel. Slechte mannen zijn interessanter, Darcy is zo koeltjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
zit ik ook te kijkenik nu al zo vaak gezien, maar hij blijft leuk
ben allen nooit toegekomen aan het 2de deel, wat is die hugh grant personage toch een hufter!!!
![]()
houd op man, bridget is gewoon bridget, dat maakt haar zo leukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ik hoop dat jullie je niet zo als Bridget gedragen.
-Rabia Al-Basri![]()
Hehe, foute mannen. Ik kan meepratenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zo vreemd, maar toen ik em in de bios zag, snapte ik die aantrekkingskracht van haar wel. Slechte mannen zijn interessanter, Darcy is zo koeltjes.
Koopjes en even kijken voor een laptop. Moet er wel een hebben, heb nu een te leen, die ik snel moet teruggeven weer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Bridget Jones blijft leuk!! jij gaat ook lekker shoppen dus. Op zoek naar iets specifieks?
Jij voor iets specifieks, of zomaar even neuzen?![]()
vrouwenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zo vreemd, maar toen ik em in de bios zag, snapte ik die aantrekkingskracht van haar wel. Slechte mannen zijn interessanter, Darcy is zo koeltjes.
-Rabia Al-Basri![]()
Ga je ook meteen een macbook halen, of moet je daar eerst nog voor doorsparen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Emel het volgende:
[..]
In ieder geval geen regenOeh, All Stars. Ik wil ook een paar aanschaffen.
Cool story, Hansel.![]()
Tweede deel is trouwens ook leuk, maar meer stunteliger.quote:
Biecht op; heb ook allebei de boeken, die echt hilarisch zijn. Gelezen ver voordat de films er waren en ik vind ze nog steeds leuk.![]()
![]()
Mijn goede voornemen voor 2010 morgen is om het hele huis van onder tot boven brandschoon te maken.
Ik heb er alleen weinig zin in.Cool story, Hansel.![]()
Dan huur je een schoonmaker in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2010 morgen is om het hele huis van onder tot boven brandschoon te maken.
Ik heb er alleen weinig zin in.![]()
Omdat het zo herkenbaar is en je droomt van 2 mannen die om je vechten hèquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tweede deel is trouwens ook leuk, maar meer stunteliger.
Biecht op; heb ook allebei de boeken, die echt hilarisch zijn. Gelezen ver voordat de films er waren en ik vind ze nog steeds leuk.het is sowieso chille Britse humor
![]()
![]()
Vergeet je Maths nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb er alleen weinig zin in.![]()
Ik kan het best zelf.quote:Bedankt voor het helpen herinneren, maar morgen gaat dat er niet van komen. 's ochtends naar de super, winkel en schoonmaken. 's Middags een vriend helpen verhuizen en 's avonds Avatar 3dquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Als ze een heet bubbelbad hebben wel. Mag jij baantjes zwemmen en dan bekijk ik je wel vanuit m'n jacuzziquote:
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Smurfenland bedoel jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan het best zelf.
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren, maar morgen gaat dat er niet van komen. 's ochtends naar de super, winkel en schoonmaken. 's Middags een vriend helpen verhuizen en 's avonds Avatar 3d.
Leuk film, jammer dat zo'n 3D bril op een gegeven moment gaat irriteren
saint or sinner![]()
Ik ga morgen écht even hard leren en 's avonds chillen bij een vuurkorf als het goed is met vrienden van oude school, even verhalen op halenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan het best zelf.
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren, maar morgen gaat dat er niet van komen. 's ochtends naar de super, winkel en schoonmaken. 's Middags een vriend helpen verhuizen en 's avonds Avatar 3d.
![]()
![]()
Wel vroeg in de ochtend he!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als ze een heet bubbelbad hebben wel. Mag jij baantjes zwemmen en dan bekijk ik je wel vanuit m'n jacuzzi
![]()
![]()
Niet echt mijn droom, probeer juist mannen te overtuigen dat ik ongeschikt ben als huwelijksmateriaalquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat het zo herkenbaar is en je droomt van 2 mannen die om je vechten hèhet is sowieso chille Britse humor
![]()
Britse humor rules.![]()
![]()
bridget is een en alquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef Rookert het volgende:
Wat is die Bridget een meester in het krijgen van pijnlijke stiltes
![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Je moet dat 2x per maand vertellen ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niet echt mijn droom, probeer juist mannen te overtuigen dat ik ongeschikt ben als huwelijksmateriaal![]()
Britse humor rules.
Levensgenieter![]()
![]()
Veel plezier in je eentjequote:
lalalalala ik hoef geen nieuw topic te openen lalalaaMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
hallo ?
Kom op, reageer eens!
edit 2 : Dan blijf ik maar editten.
edit 3 : Iedereen een leuke dag gehad vandaag ?Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: