quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:20 schreef IHVK het volgende:
bipolaire conceptualisaties
Degene die het zegt zou dan enige capaciteit moeten hebben om de uitspraak krediet te geven, wat helaas in jouw geval naar mijn mening niet het geval is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als jij je mening over mij alleen daarmee vormt, dan ben je erg kortzichtig, getuige van een capaciteit die niet voldoende gerijpt is.
Deze is ook heel grappig, inderdaad. Maar ik ben heel teleurgesteld in je! Het is retropatellaire chondropathie.quote:
Dat klopt. Gelukkig nieuwjaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik post niet in een nachtbaggertopic zie ik nu.
quote:
Heye.quote:
En ben helemaal nuchter!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
Na een paar shotjes drank genuttigd te hebben, vinden ze ons okay.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
Ja want 7!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrolijk kopje.
En omdat jij het ook wel wil.
Ja! Leuk is dat, hè.quote:
Mij mag je ook wel oké vinden, hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee?
ik vind jou ( de rest van de mensen ken ik niet) altijd wel ok.
Met een paar drankjes op durf ik buiten mijn veilige sc te komen, thats all.
Dat is aardig van je.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mij mag je ook wel oké vinden, hoor.
Je laat me blozen. Ik voel me net een giebelend 13-jarig schoolmeisje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee?
ik vind jou ( de rest van de mensen ken ik niet) altijd wel ok.
Met een paar drankjes op durf ik buiten mijn veilige sc te komen, thats all.
True that. Ik wil gewoon knuffelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:47 schreef GenusButeo het volgende:
De Turken hier zijn aardig! Uiteraard zijn er een paar uitzonderingen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je laat me blozen. Ik voel me net een giebelend 13-jarig schoolmeisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga m'n kussen knuffelen. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
True that. Ik wil gewoon knuffelen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
whehehhehe dat past zó niet bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat past er wel bij mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welterusten, pop.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga m'n kussen knuffelen. Slaap lekker!
.
![]()
liesje zei dat zargon een viswijf is
en ik had graag 11 turkse pizza met vlees en knoflook en extra sambalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat past er wel bij mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaf het door,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een "Ga eens reageren por"![]()
![]()
Niet!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:58 schreef sp3c het volgende:
en ik had graag 11 turkse pizza met vlees en knoflook en extra sambal
![]()
dat is dus 1 pizza niet 1Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ze gaf me ook een knuffel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:58 schreef sp3c het volgende:
en ik had graag 11 turkse pizza met vlees en knoflook en extra sambal
Ik heb Turkse pizza's thuis nu. Delen?![]()
niet elf ipv n1Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: