quote:
Godverdomme, ik word er hitsig van. Ik ben geen homo, maar met een pistool tegen mijn hoofd zou ik je absoluut doen. Als bottom, desnoods.quote:[ Bericht 5% gewijzigd door LudoSanders op 17-12-2009 20:50 (Antiklacht blabla) ]
Omdat de klacht goed is, maar de paint nog beter.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom gaan alle reacties over paints?
Ja, hij faalt. Maar wel op een geinige manier en daarom heeft hij wel bestaansrechtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Adames het volgende:
Zelfs ensaf kan nog wat van deze paint leren. Geniaal
Gegronde klacht trouwens. Wat een faalhaas.
je slaat mensen in elkaar als leidinggevende in jouw bedrijf wanneer je iets niet piktquote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Seksgod het volgende:
Goeie paint, ik kan er wel om lachenmaar zo zit de vork natuurlijk niet in de steel, ik heb altijd het beste met mensen voor totdat ze mij dwars gaan zitten.
Ik raakte hem nauwelijks dus in elkaar slaan is lichtelijk overdreven, maar hij ging gewoon te ver. Ik hoef me niet te laten koeioneren terwijl ik alles op benen hou, ik geef die jongen een kans om wat van zichzelf te maken dus dan verwacht ik ook volledige inzet en respect.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef leesgoed het volgende:
[..]
je slaat mensen in elkaar als leidinggevende in jouw bedrijf wanneer je iets niet pikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |