quote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Seksgod het volgende:
Enige voordeel was dat ik een van mijn arbeiders waar ik toch al schijt aan heb het kon laten schoonmaken![]()
Dat is een check op mijn persoonlijke goedkeurings checklist.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Seksgod het volgende:
Enige voordeel was dat ik een van mijn arbeiders waar ik toch al schijt aan heb het kon laten schoonmaken![]()
Maar dan wel onder de chef werken, dan kun je lekker een mini protest organiseren.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Ensaf het volgende:
Ik wil later ook bij de Blokker werken!
dat, en jezelf seksgod noemen...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Ensaf het volgende:
Ik wil later ook bij de Blokker werken!
Kom op zeg heb je zijn Blokker topics de afgelopen dagen niet gelezen? Als je alle onzinnigheid moet verwijderen dan blijft er niks meer overquote:Op woensdag 16 december 2009 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Ben je je reactie kwijt? Jammer dan.
Opgeschoond.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Ben je je reactie kwijt? Jammer dan.
Opgeschoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No shit Sherlock...quote:Op donderdag 17 december 2009 00:41 schreef Multivitamine het volgende:
Haha Blokker, dat is toch met die oranje kleuren enzo, en waar ze allerlei troep verkopen?
Je kunt wel opmaken uit het verhaal dat TS hoogstwaarschijnlijk een soort senior-medewerker is van de blokker die de 15-jarige jochies mag aanwijzen wat te doen. Hij is geen baas, maar een faler.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Volgens mij laat TS andere mensen werken bij de Blokker.
Ik gok eerder zoiets als Pro retail junior degreequote:Op donderdag 17 december 2009 02:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je kunt wel opmaken uit het verhaal dat TS hoogstwaarschijnlijk een soort senior-medewerker is van de blokker die de 15-jarige jochies mag aanwijzen wat te doen. Hij is geen baas, maar een faler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |