Is het nou 'parels' of 'paarlen'?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:35 schreef BasEnAad het volgende:
Versiering in de blokker,
Parels voor de zwijnen.
Kan allebei denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou 'parels' of 'paarlen'?
Ik denk dat die kinderen je een dienst bewijzen. Een beetje kleding buiten hangen terwijl het waarschijnlijk over een weekje weer gewoon lekker hard gaat regenen.quote:
Zou me niks verbazen maar de helft was al gesmolten...quote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef ShevaJB het volgende:
Zaten er ook gele sneeuwballen tussen?
De decoraties bij de Blokker zien er toch standaard al verkracht uit, dus waar maakt chef zich druk omquote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef SpecialK het volgende:
Ik snap trouwens even niet waar de klemtoon van de TT ligt.
Kankerkinderen verkrachten. Mijn decoraties:
Dat is 'em toch?
Lekker voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 12:34 schreef Seksgod het volgende:
Godverdomme dus hè, vandaag verdomme 2 uur bezig geweest met het ophangen van adembenemende kerstversieringen, echt een lust voor het oog. Vinden een paar opgeschoten ADHD blagen het nodig om sneeuwballen naar binnen te werpen, 1x kon ik er wel om lachen, de 2e keer daarentegen was ik woest, verdomd woest.
Nu kan ik dus godverdomme 4 uur bezig zijn met het wassen en opnieuw ophangen van mijn decoraties, nou bekijk het maar gelukkig heb ik nog 3 arbeiders waarvan ik er een de opdracht kan geven om dit op te lossen voor mij.
Kinderen in winkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |