Het is ook allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:28 schreef ondeugend het volgende:
Wrom niet dan ?
Ik schaar me onder en anderen maar ben enorm onschuldig !
Cool, prima !quote:
quote:
Wat je ook gedaan hebt, niet meer doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
ff bier halen brb
Gelukkig Nieuwjaar Lamonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, nieuwjaar op FOK! is leuk nadat je thuiskomt, je wilt gaan slapen, maar het is toch te geinig om niet te lezen, en neemt nog een biertje.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat je ook gedaan hebt, niet meer doenVoor je het weet zit je met een koffer opgescheept
Jij ook Yvonne.quote:
Jawel. Het winnen van de staatsloterij. Ik mag zaterdag gewoon weer gaan werkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij ook Yvonne.
Vooral veel gezondheid toegewenst, want al klinkt het cliche, niets belangrijker dan dat toch?
Het enig belangrijke lamon!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij ook Yvonne.
Vooral veel gezondheid toegewenst, want al klinkt het cliche, niets belangrijker dan dat toch?
Ik vanavond weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel. Het winnen van de staatsloterij. Ik mag zaterdag gewoon weer gaan werken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, nieuwjaar op FOK! is leuk nadat je thuiskomt, je wilt gaan slapen, maar het is toch te geinig om niet te lezen, en neemt nog een biertje.
Voordeel: oliebollen.quote:
Ik 7.50 bitch.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:40 schreef Renesite het volgende:
Ik heb geen prijs qevonnen in die kut loteirj!
Werken is goed voor de lijn, houd je bezig, en je komt gezellig onder de mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel. Het winnen van de staatsloterij. Ik mag zaterdag gewoon weer gaan werken
Ik 10 euroquote:
halve loten hier, 5 euroquote:
Ik wil een jacht, Russische hoeren, een groot huis, een AMG en een beetje op de bank liggen rotten overal ter wereld in de zon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Werken is goed voor de lijn, houd je bezig, en je komt gezellig onder de mensen.
En teveel geld zorgt ervoor dat je geen doelen meer te bereiken hebt, omdat je alles al kunt krijgen enzo..
Kom op, voor 1 avondje een vrolijke klb moet toch kunnen?
Vanavond weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Werken is goed voor de lijn, houd je bezig, en je komt gezellig onder de mensen.
Wijkverp[legingquote:
lief gezichwt!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef Biogarde het volgende:
Toen ik 7.50 won, keek ik ongeveer zo:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
werken in de zorgsector
Honden baan waar de dankbaarheid in de vorm van een goede vergoeding (welke eerlijs is) aan schort want meer lgischer!quote:
Mij werd door een vriendelijke Marokkaanse gast verteld een paar maanden geleden dat ik gratis in zijn club gebruik kon maken van zijn Russische hoeren, ik kan eventueel vragen of ik jou ervoor in de plaats mag sturen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik wil een jacht, Russische hoeren, een groot huis, een AMG en een beetje op de bank liggen rotten overal ter wereld in de zon.
psychogeriatriequote:
doe eensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Gaat iemand mij nog een kleurtje geven verdomme of moet ik boos worden
ze is er u!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wanneer is smijn weer eens bij je, kom ik wel ff langs
Jij bent zo beroerd nog niet eigenlijk he?quote:
Het is mijn vriendinquote:
Zondag op maandagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wanneer is smijn weer eens bij je, kom ik wel ff langs
minimeetje doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is mijn vriendin
[..]
Zondag op maandag![]()
GROTE FOK! 2010-IKWILEENKLEURTJEACTIE!!! #3 »quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef DutchErrorist het volgende:
is goedquote:
quote:
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je geilt stiekem gewoon op Smijns tieten hè!
nou danquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uiteraard.De rest ook overigens
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:00 schreef Biogarde het volgende:
Goed topic, want het gaat weer over tieten.
doe mij zo'n wijf.quote:
Je zou zeggen genoeg tiet voor iedereen, helaas ben ik veeleisend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou dan
doe eens delen met ome fiets
DOe eens fixen kleurtje schatjequote:
Fiets, als het 37 graden is, is het al voldoende voor je.quote:
Hmja. Liever wil je hier nooit aan denken, maarja je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het enig belangrijke lamon!
Ik kan het weten met mijn beroep, het is in 1 seconde voorbij.
We hebben homo-roze en catsuit zwart.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
DOe eens fixen kleurtje schatje![]()
![]()
Je zit er niet veel naast hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent zo beroerd nog niet eigenlijk he?
Als ik zeg dat je gewoon veel gezien hebt en daardoor iets relativerender naar dingen kijkt omdat dat verhardt, zit ik er dan ver naast?
En moet je echt straks nog aan het werk? Da's wel heftig.
Van mij hoeven ze niet groot hoor. Ik heb ze zelfs liever klein dan groot.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zou zeggen genoeg tiet voor iedereen, helaas ben ik veeleisend.
Homo roze graag.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We hebben homo-roze en catsuit zwart.
Ga dan naar dat topic dat ze hier al 19897x gepost hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
DOe eens fixen kleurtje schatje![]()
![]()
Meh.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze niet groot hoor. Ik heb ze zelfs liever klein dan groot.
Jongen, dat hoort nie. Met je tag.quote:
wil er toch wel een soort van gesprek mee kunnen voeren hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fiets, als het 37 graden is, is het al voldoende voor je.
Gedaan maar ze willen me geen kek kleurtje geven... ik wil toch niet groen zijn... dat is voor alle andere paupers... ik wil geel of roze zijn.. das pas echt tof..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga dan naar dat topic dat ze hier al 19897x gepost hebben
zo'n grote vuurbal jongequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jongen, dat hoort nie. Met je tag.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jongen, dat hoort nie. Met je tag.
Hey schatje, we slaan het voorspel over oke?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil er toch wel een soort van gesprek mee kunnen voeren hoor
"popje, kopje, schoteltje, wieso doe gij een bounty in de frituurpan, dat hoort nie"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey schatje, we slaan het voorspel over oke?
Ja jij, haal bier, nuquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil er toch wel een soort van gesprek mee kunnen voeren hoor
preciesquote:
Als ik je hard van achter neuk wil je dan ook "Geht weiter" roepen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neenee, het voorspel is juist het spannende van het hele g ebeuren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
mannen die zittend plassen hebben geen vriendinquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Biogarde het volgende:
Nu we het over voorspel hebben hè. Ze noemen me irl de buitenboordmotor, maar eigenlijk is er helemaal niks aan. Bedoel, wat heb ik er dan aan?
Straks een mini poll:
Voorspel is voor mannen die zittend plassen:
Ja
Nee
Neehee, dat is de vraag nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mannen die zittend plassen hebben geen vriendin
Ik ben het met je eens als ik binnen 10 minuten mijn naam in geel of homo-roze zie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mannen die zittend plassen hebben geen vriendin
"liefje, zullen we anders gewoon knuffelen?"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neehee, dat is de vraag niet![]()
Want als je je kwetsbaar opstelt als man, krijg je veel meer voor elkaar. Dat is een soort zittend plassen.
Knuffelen loopt bij mij altijd uit snoeiharde seks, op een of andere manierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
"liefje, zullen we anders gewoon knuffelen?"
Knuffelen met een odolquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
"liefje, zullen we anders gewoon knuffelen?"
Als je klaar bent steken de buren een peuk op?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Knuffelen loopt bij mij altijd uit snoeiharde seks, op een of andere manier
dan wil ik ook wel eens met je vriendin knuffelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Knuffelen loopt bij mij altijd uit snoeiharde seks, op een of andere manier
Wij allemaal Fietsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan wil ik ook wel eens met je vriendin knuffelen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij allemaal Fiets![]()
Ik moest lachen![]()
Wat een zwoel blikquote:
Ja, alsof ik idd naar ogen zou kijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is dat het eerste wat je opvalt, zo ja, dan ben je homo... no offence
ik kom zondag wel even langsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zou haar zo hard geven... Oh wacht.
Je gaat Dutch geven?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kom zondag wel even langs
nee, smijn.quote:
Nou bijna welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat Dutch met z'n odol tegen d'r aan stond. E woar.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, alsof ik idd naar ogen zou kijken![]()
Vraag eerst of ze geld heeft
Ik kom zondag zelf welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kom zondag wel even langs
Alleen voor een roze kleurtje!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar als hij in de weg zit, mja dan moet het maar.![]()
ik kom je billen wel even roze makenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou bijna wel
[..]!
[..]
Ik kom zondag zelf wel!
[..]
Alleen voor een roze kleurtje!![]()
Succes dan maar, het is een bijzondere nacht om te moeten gaan werken, maar als je van je werk houdt, dan veel plezier, en ik weet gewoon in dat geval dat je vannacht iets extra's gaat doen voor die mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zit er niet veel naast hoor
Welnee, lekker werken!
rawr.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kom je billen wel even roze maken
ik doe je bipsquote:
ouwe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:27 schreef Biogarde het volgende:
Oh men. Morgen lezen mensen dit terug, en dan gaat het zo nergens over![]()
Ik voorspel een volle meelboks.
Boks!
met een kopje koffie, alle topics bij langsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:27 schreef Biogarde het volgende:
Boks!
'wat was ze nat zeg,'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:29 schreef Biogarde het volgende:
Maandag borrelen op de palletsorteerderij.
Alsof mensen niet constant in beschonken of drugsgerelateerde toestand hier posten, ik zou me er niet teveel zorgen om maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:27 schreef Biogarde het volgende:
Boks!
ze mailen echtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alsof mensen niet constant in beschonken of drugsgerelateerde toestand hier posten, ik zou me er niet teveel zorgen om maken.
Het was dan ook een uhm.. soort garp.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alsof mensen niet constant in beschonken of drugsgerelateerde toestand hier posten, ik zou me er niet teveel zorgen om maken.
Is dat zo? Ik mail zelden naar Modjes of Adjes, ik zoek het liever zelf uit, ik lees altijd dat iedereen hier zo cool, stoer en probleemloos is, en toch vallen ze jullie telkens lastig?quote:
Mjah, lastigvallen is het niet hoor. Maar er komt zat mail binnen per dag bij ons, FA's en A'squote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik mail zelden naar Modjes of Adjes, ik zoek het liever zelf uit, ik lees altijd dat iedereen hier zo cool, stoer en probleemloos is, en toch vallen ze jullie telkens lastig?
Mensen/users zijn dan best wel krom wat dat betreft.
Ik mail of PM nooit met een mod. Waarom ook? Ik probeer altijd redelijk lief te zijn voor alle users.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik mail of PM nooit met een mod. Waarom ook? Ik probeer altijd redelijk lief te zijn voor alle users.![]()
Is het dan trouwens een groot verschil tussen mod en administrator zijn? Jij hebt die verandering pas geleden meegemaakt, krijg je dan veel gezeik over je heen, of zijn users, al lijkt het soms anders nog best redelijk in hun communicatie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, lastigvallen is het niet hoor. Maar er komt zat mail binnen per dag bij ons, FA's en A's
Ik ben nog nooit ziek geworden van het sluiten van topics. Ik doe dit als crew zijnde nu voor het 4e jaar en is me nog geen dag gaan vervelen. Het is een hobby en ik zie het nog steeds als een hobby. Alleen dan een hobby met verantwoordelijkheden net zoals je die hebt bij vrijwilligerswerk en/of gewoon werk als in loondienst. Alleen dan wel met de kanttekening; heb ik geen zin in FOK!, dan heb ik geen zin. En daar zal je niemand over horen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is het dan trouwens een groot verschil tussen mod en administrator zijn? Jij hebt die verandering pas geleden meegemaakt, krijg je dan veel gezeik over je heen, of zijn users, al lijkt het soms anders nog best redelijk in hun communicatie?
Ik weet van jou toevallig dat je al doodziek werd van al die topics sluiten iedere dag opnieuw, dat moet nu toch nog irritanter zijn met die verantwoordelijkheid erbij?
Ik moet zeggen dat ik het niet altijd eens ben met de gang van zaken hier, maar wel respect heb voor het feit dat mensen dit op vrijwillige basis nog steeds bereid zijn te doen, met al de relschoppers die bij iedere wind een nieuw topic openen wat wel leuk is, en ik vermoed, dus het is geen voorkennis ofzo, dat in 2010 FOK! heel erg gaat groeien, en misschien zit er zelfs een betaalde baan in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ziek geworden van het sluiten van topics. Ik doe dit als crew zijnde nu voor het 4e jaar en is me nog geen dag gaan vervelen. Het is een hobby en ik zie het nog steeds als een hobby. Alleen dan een hobby met verantwoordelijkheden net zoals je die hebt bij vrijwilligerswerk en/of gewoon werk als in loondienst. Alleen dan wel met de kanttekening; heb ik geen zin in FOK!, dan heb ik geen zin. En daar zal je niemand over horen.
En users zijn net als hier zo veranderlijk als het weer.
Idem.quote:
Tsja. Ik wil ook wel een kleurtje op zich. Ik ben eerlijk, consequent, rechtvaardig, aardig, procedureel, en kan met verantwoordelijkheden omgaan. (zoals van een ICTer kan worden verwacht).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou, ja, groeien wel ,maar niet al over een jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet altijd eens ben met de gang van zaken hier, maar wel respect heb voor het feit dat mensen dit op vrijwillige basis nog steeds bereid zijn te doen, met al de relschoppers die bij iedere wind een nieuw topic openen wat wel leuk is, en ik vermoed, dus het is geen voorkennis ofzo, dat in 2010 FOK! heel erg gaat groeien, en misschien zit er zelfs een betaalde baan in.
Hyves loopt terug, Twitter is leuk, maar niet voor lang, en FOK! wordt enkel groter en groter, zelfs de radio neemt tegenwoordig constant berichten over van FOK!, dus die hobby die je nu hebt kan nog wel eens een goedbetaalde baan op gaan leveren.
Ik ben in ieder geval benieuwd hoe deze site over een jaar staat. Ik verwacht er best veel van,.
Hee hallo, jij bent korter in dienst dan ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |